hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mi a baj a pluginnal?
HozzászólásElküldve:2011.11.11. 15:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Helósztok, átírtam az eredeti ultimate sounds plugint csak annyira hogy uúj hangokat raktam bele.
Compilénél kidob 2 error-t, valaki megmondaná nekem mért és mit javítsak rajta?

Kód:
///////////////////////////////////////////////////
//  AMXMOD[X]                                    //
//   ::Ultimate sounds::                         //
//    by Hephaistos (hephaistos@djeyl.net)       //
//    edited by Dizzy (dizzythermal@gmail.com)   //
//                                               //
// cvar:                                         //
//  streak_mode < flags >                        //
//  "a" - messages                               //
//  "b" - sounds                                 //
//                                               //
//  kniff_mode < flags >                         //
//  "a" - messages                               //
//  "b" - sounds                                 //
//                                               //
//  hs_mode < flags >                            //
//  "a" - messages                               //
//  "b" - sounds                                 //
//                                               //
//  lastman_mode < flags >                       //
//  "a" - messages                               //
//  "b" - hp                                     //
//  "c" - sounds                                 //
///////////////////////////////////////////////////

#include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

new stksounds[7][] = {
"misc/multikill",
"misc/ultrakill",
"misc/monsterkill",
"misc/killingspree",
"misc/rampage",
"misc/holyshit",
"misc/godlike",
"misc/cantbelive",
"misc/crazy",
"misc/excellent",
"misc/gotit",
"misc/outofworld",
"misc/promoted"};

new stkmessages[7][] = {
"%s: Multi-Kill!",
"%s: Ultra-Kill!",
"%s: Monster-Kill!",
"%s: Killing Spree!",
"%s: Rampage!",
"%s: Holy Shit!",
"%s: Godlike!",
"%s: I Can't Belive!",
"%s: CRAZY!",
"%s: E X C E L L E N T!",
"%s: YOU GOTIT!",
"%s: Out Of World!",
"%s: You Will Promoted!"};


new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s Sliced And Diced %s!",
"%s Shanked %s!",
"%s Pulled A Knife On %s!",
"%s Knived %s!"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Now All Depends On You!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: I Hope You Still Have A Healthpack.",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: All Your Teammates Were Killed. Good Luck!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Now You Are Alone. Have Fun!"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Now All Depend On You!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): I Hope You Still Have A Healthpack.",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): All Your Teammates Were Killed. Good Luck!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Now You Are alone. Have Fun!"}

get_streak()
{
   new streak[3]
   get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
   return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
          new killer = read_data(1);
          new victim = read_data(2);

          kills[killer] += 1;
          kills[victim] = 0;
          deaths[killer] = 0;
          deaths[victim] += 1;

          for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
      {
              if (kills[killer] == levels[i])
         {
                     announce(killer, i);
                     return PLUGIN_CONTINUE;
         }
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {
          new name[32];

         get_user_name(killer, name, 32);
      set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
      show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
   }

   if (streak&2){
          client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
   }
}

public reset_hud(id)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {

      if (kills[id] > levels[0])
      {
              client_print(id, print_chat,
         "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);

      }

      else if (deaths[id] > 1)
      {
         client_print(id, print_chat,
         "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
      kills[id] = 0;
      deaths[id] = 0;
   }
}

public knife_kill()
{
   new kniffmode[4]
   get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
   new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

   if (kniffmode_bit & 1)
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new killer_name[33], victim_name[33]

      get_user_name(killer_id,killer_name,33)
      get_user_name(victim_id,victim_name,33)


      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
      show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
   }

   if (kniffmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/humiliation")
      }
}


public roundend_msg(id)

   alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

   new lmmode[8]
   get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
   new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

   new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
   get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
   get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

   if (ict==1&&ite==1)
   {
      new name1[32], name2[32]
      get_user_name(players_ct[0],name1,32)
      get_user_name(players_t[0],name2,32)
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         if (lmmode_bit & 2)
         {
            show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
         }

         else
         {
            show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
         }

         if (lmmode_bit & 4)
         {
            client_cmd(0,"spk misc/maytheforce")
         }
      }
   }
   else
{   
   if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_ct[0]
      client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
   }

   else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_t[0]
      client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
   }

   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   alone_ann = last
   new name[32]   
   get_user_name(last,name,32)

   if (lmmode_bit & 1)
   {
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 2)
      {
         show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
      }

      else
      {
         show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
      }
   }

   if (lmmode_bit & 4)
   {
      client_cmd(last,"spk misc/maytheforce")
   }
}
   return PLUGIN_CONTINUE   
}


public hs()
{
   new hsmode[4]
   get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
   new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

   if (hsmode_bit & 1)
   {
   new killer_id = read_data(1)
   new victim_id = read_data(2)
   new victim_name[33]

   get_user_name(victim_id,victim_name,33)

   set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
   show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
   }

   if (hsmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/headshot")
   }
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("misc/monsterkill.wav")
   precache_sound("misc/godlike.wav")
   precache_sound("misc/headshot.wav")
   precache_sound("misc/humiliation.wav")
   precache_sound("misc/killingspree.wav")
   precache_sound("misc/multikill.wav")
   precache_sound("misc/ultrakill.wav")
   precache_sound("misc/maytheforce.wav")
   precache_sound("misc/oneandonly.wav")
   precache_sound("misc/prepare.wav")
   precache_sound("misc/rampage.wav")
   precache_sound("misc/holyshit.wav")
   precache_sound("misc/cantbelive.wav")
   precache_sound("misc/crazy.wav")
   precache_sound("misc/excellent.wav")
   precache_sound("misc/gotit.wav")
   precache_sound("misc/incredible.wav")
   precache_sound("misc/outofworld.wav")
   precache_sound("misc/promoted.wav")

   return PLUGIN_CONTINUE
}



public plugin_init()
{
   register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
   register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
   register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
   register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
   register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
   register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
   register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   register_event("DeathMsg","death_msg","a")
   register_cvar("lastman_mode","abc")
   register_cvar("streak_mode","ab")
   register_cvar("kniff_mode","ab")
   register_cvar("hs_mode","ab")

   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mi a baj a pluginnal?
HozzászólásElküldve:2011.11.11. 16:06 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Esetleg leírod azt is hogy mi az error?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mi a baj a pluginnal?
HozzászólásElküldve:2011.11.11. 16:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Jaja

ezt írja:

//// ultimate_sounds_cso.sma
// C:\SERVER\cstrike\addons\amxmodx\scripting\ultimate_sounds_cso.sma<20> : error 018: initialization data exceeds declared size
// C:\SERVER\cstrike\addons\amxmodx\scripting\ultimate_sounds_cso.sma<35> : error 018: initialization data exceeds declared size
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\ultimate_sounds_cso.amx <compile failed>.
//Compilation Time: 0,11 sec
//----------------------------

Ez a teljes hiba üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mi a baj a pluginnal?
HozzászólásElküldve:2011.11.11. 16:33 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

new stksounds[13][] = {
"misc/multikill",
"misc/ultrakill",
"misc/monsterkill",
"misc/killingspree",
"misc/rampage",
"misc/holyshit",
"misc/godlike",
"misc/cantbelive",
"misc/crazy",
"misc/excellent",
"misc/gotit",
"misc/outofworld",
"misc/promoted"};

new stkmessages[13][] = {
"%s: Multi-Kill!",
"%s: Ultra-Kill!",
"%s: Monster-Kill!",
"%s: Killing Spree!",
"%s: Rampage!",
"%s: Holy Shit!",
"%s: Godlike!",
"%s: I Can't Belive!",
"%s: CRAZY!",
"%s: E X C E L L E N T!",
"%s: YOU GOTIT!",
"%s: Out Of World!",
"%s: You Will Promoted!"};


new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s Sliced And Diced %s!",
"%s Shanked %s!",
"%s Pulled A Knife On %s!",
"%s Knived %s!"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Now All Depends On You!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: I Hope You Still Have A Healthpack.",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: All Your Teammates Were Killed. Good Luck!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Now You Are Alone. Have Fun!"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Now All Depend On You!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): I Hope You Still Have A Healthpack.",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): All Your Teammates Were Killed. Good Luck!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Now You Are alone. Have Fun!"}

get_streak()
{
   new streak[3]
   get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
   return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
          new killer = read_data(1);
          new victim = read_data(2);

          kills[killer] += 1;
          kills[victim] = 0;
          deaths[killer] = 0;
          deaths[victim] += 1;

          for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
      {
              if (kills[killer] == levels[i])
         {
                     announce(killer, i);
                     return PLUGIN_CONTINUE;
         }
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {
          new name[32];

         get_user_name(killer, name, 32);
      set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
      show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
   }

   if (streak&2){
          client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
   }
}

public reset_hud(id)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {

      if (kills[id] > levels[0])
      {
              client_print(id, print_chat,
         "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);

      }

      else if (deaths[id] > 1)
      {
         client_print(id, print_chat,
         "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
      kills[id] = 0;
      deaths[id] = 0;
   }
}

public knife_kill()
{
   new kniffmode[4]
   get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
   new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

   if (kniffmode_bit & 1)
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new killer_name[33], victim_name[33]

      get_user_name(killer_id,killer_name,33)
      get_user_name(victim_id,victim_name,33)


      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
      show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
   }

   if (kniffmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/humiliation")
      }
}


public roundend_msg(id)

   alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

   new lmmode[8]
   get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
   new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

   new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
   get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
   get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

   if (ict==1&&ite==1)
   {
      new name1[32], name2[32]
      get_user_name(players_ct[0],name1,32)
      get_user_name(players_t[0],name2,32)
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         if (lmmode_bit & 2)
         {
            show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
         }

         else
         {
            show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
         }

         if (lmmode_bit & 4)
         {
            client_cmd(0,"spk misc/maytheforce")
         }
      }
   }
   else
{   
   if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_ct[0]
      client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
   }

   else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_t[0]
      client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
   }

   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   alone_ann = last
   new name[32]   
   get_user_name(last,name,32)

   if (lmmode_bit & 1)
   {
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 2)
      {
         show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
      }

      else
      {
         show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
      }
   }

   if (lmmode_bit & 4)
   {
      client_cmd(last,"spk misc/maytheforce")
   }
}
   return PLUGIN_CONTINUE   
}


public hs()
{
   new hsmode[4]
   get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
   new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

   if (hsmode_bit & 1)
   {
   new killer_id = read_data(1)
   new victim_id = read_data(2)
   new victim_name[33]

   get_user_name(victim_id,victim_name,33)

   set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
   show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
   }

   if (hsmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/headshot")
   }
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("misc/monsterkill.wav")
   precache_sound("misc/godlike.wav")
   precache_sound("misc/headshot.wav")
   precache_sound("misc/humiliation.wav")
   precache_sound("misc/killingspree.wav")
   precache_sound("misc/multikill.wav")
   precache_sound("misc/ultrakill.wav")
   precache_sound("misc/maytheforce.wav")
   precache_sound("misc/oneandonly.wav")
   precache_sound("misc/prepare.wav")
   precache_sound("misc/rampage.wav")
   precache_sound("misc/holyshit.wav")
   precache_sound("misc/cantbelive.wav")
   precache_sound("misc/crazy.wav")
   precache_sound("misc/excellent.wav")
   precache_sound("misc/gotit.wav")
   precache_sound("misc/incredible.wav")
   precache_sound("misc/outofworld.wav")
   precache_sound("misc/promoted.wav")

   return PLUGIN_CONTINUE
}



public plugin_init()
{
   register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
   register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
   register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
   register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
   register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
   register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
   register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   register_event("DeathMsg","death_msg","a")
   register_cvar("lastman_mode","abc")
   register_cvar("streak_mode","ab")
   register_cvar("kniff_mode","ab")
   register_cvar("hs_mode","ab")

   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mi a baj a pluginnal?
HozzászólásElküldve:2011.11.11. 16:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
azt mondod hogy ez jó?
kipróbálom
kössz kiki :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole