hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 11:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 354 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 354 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 15:09 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok!
Azt hogy lehet megcsinálni hogy lehet megcsinálni hogy
    scoutzknivez
    scoutmap
    scoutzknivez_ks
ezeken a mapokon ne lehessen fegyvermenu?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  37. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  41. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  42. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  43. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  44. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  45. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  46. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  47. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  58. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy M4A1^x03 Csomagot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AK47^x03 Csomagot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 2)
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_awp");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  133. gWPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  138. fegyvermenu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  142. {
  143. if(gWPTE < 2)
  144. {
  145.  
  146. give_player_grenades(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "weapon_awp");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  157. gWPTE++
  158. }
  159. else
  160. {
  161. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169.  
  170. give_player_grenades(id);
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "weapon_deagle");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "weapon_m249");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy MachineGun^x03 Csomagot!");
  181. }
  182. case 5:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AUG^x03 Csomagot!");
  196. }
  197. case 6:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_famas");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Famas^x03 Csomagot!");
  211. }
  212. case 7:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_galil");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Galil^x03 Csomagot!");
  226. }
  227. case 8:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_deagle");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae")
  236. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Smg^x03 Csomagot!");
  241. }
  242. case 9:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_xm1014");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AutoShotgun^x03 Csomagot!");
  256. }
  257. case 10:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_m3");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Shotgun^x03 Csomagot!");
  271. }
  272. case 11:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_scout");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Scout^x03 Csomagot!");
  286. }
  287. }
  288. return PLUGIN_HANDLED;
  289. }
  290.  
  291. stock give_player_grenades(index)
  292. {
  293. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  297. give_item(index, "item_thighpack");
  298. give_item(index, "item_assaultsuit");
  299. }
  300. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  301. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  302. */
  303. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  304. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  305. */
  306. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  307. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  308. */
  309.  

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 15:30 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Axion írta:
Sziasztok!
Azt hogy lehet megcsinálni hogy lehet megcsinálni hogy
    scoutzknivez
    scoutmap
    scoutzknivez_ks
ezeken a mapokon ne lehessen fegyvermenu?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  37. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  41. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  42. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  43. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  44. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  45. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  46. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  47. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  58. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy M4A1^x03 Csomagot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AK47^x03 Csomagot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 2)
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_awp");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  133. gWPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  138. fegyvermenu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  142. {
  143. if(gWPTE < 2)
  144. {
  145.  
  146. give_player_grenades(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "weapon_awp");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  157. gWPTE++
  158. }
  159. else
  160. {
  161. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169.  
  170. give_player_grenades(id);
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "weapon_deagle");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "weapon_m249");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy MachineGun^x03 Csomagot!");
  181. }
  182. case 5:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AUG^x03 Csomagot!");
  196. }
  197. case 6:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_famas");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Famas^x03 Csomagot!");
  211. }
  212. case 7:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_galil");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Galil^x03 Csomagot!");
  226. }
  227. case 8:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_deagle");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae")
  236. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Smg^x03 Csomagot!");
  241. }
  242. case 9:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_xm1014");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AutoShotgun^x03 Csomagot!");
  256. }
  257. case 10:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_m3");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Shotgun^x03 Csomagot!");
  271. }
  272. case 11:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_scout");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Scout^x03 Csomagot!");
  286. }
  287. }
  288. return PLUGIN_HANDLED;
  289. }
  290.  
  291. stock give_player_grenades(index)
  292. {
  293. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  297. give_item(index, "item_thighpack");
  298. give_item(index, "item_assaultsuit");
  299. }
  300. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  301. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  302. */
  303. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  304. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  305. */
  306. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  307. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  308. */
  309.  


plugin betöltés
Ha tévednék, elnézést.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 15:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Próbáld
Edit: javítva
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:jomap
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. new map[64]
  22. get_mapname(map, charsmax(map))
  23. if(containi(map, "scoutzknivez") != -1 || containi(map, "scoutmap") != -1 || (containi(map, "scoutzknivez_ks") != -1))
  24. {
  25. jomap = false
  26. }
  27. else jomap = true
  28. }
  29.  
  30. public logevent_end()
  31. {
  32. gWPCT = 0;
  33. gWPTE = 0;
  34. }
  35.  
  36.  
  37. public fegyvermenu(id)
  38. {
  39. if(jomap == true)
  40. {
  41. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  42. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  43. {
  44. strip_user_weapons(id);
  45. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  46. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  47. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  48. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  49. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  50. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  51. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  52. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  53. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  54. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  55. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  56. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60. else
  61. {
  62. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  63. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  65. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  66. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  67. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  68. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  69. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  70. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  71. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  72. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  73. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu);
  76.  
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public handler(id, menu, item)
  82. {
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. new data[6], szName[64];
  89. new access, callback;
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91. new key = str_to_num(data);
  92. switch(key)
  93. {
  94.  
  95. case 1:
  96. {
  97.  
  98. give_player_grenades(id);
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100. give_item(id, "weapon_deagle");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "weapon_m4a1");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. give_item(id, "ammo_556nato");
  108. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy M4A1^x03 Csomagot!");
  109. }
  110. case 2:
  111. {
  112.  
  113. give_player_grenades(id);
  114. give_item(id, "weapon_knife");
  115. give_item(id, "weapon_deagle");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "weapon_ak47");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. give_item(id, "ammo_762nato");
  123. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AK47^x03 Csomagot!");
  124. }
  125. case 3:
  126. {
  127. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  128. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  129. {
  130. if(gWPCT < 2)
  131. {
  132.  
  133. give_player_grenades(id);
  134. give_item(id, "weapon_knife");
  135. give_item(id, "weapon_awp");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. give_item(id, "ammo_338magnum");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  144. gWPCT++
  145. }
  146. else
  147. {
  148. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  149. fegyvermenu(id);
  150. }
  151. }
  152. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  153. {
  154. if(gWPTE < 2)
  155. {
  156.  
  157. give_player_grenades(id);
  158. give_item(id, "weapon_knife");
  159. give_item(id, "weapon_awp");
  160. give_item(id, "weapon_deagle");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  168. gWPTE++
  169. }
  170. else
  171. {
  172. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  173. fegyvermenu(id);
  174. }
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy MachineGun^x03 Csomagot!");
  192. }
  193. case 5:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AUG^x03 Csomagot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_famas");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Famas^x03 Csomagot!");
  222. }
  223. case 7:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_galil");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Galil^x03 Csomagot!");
  237. }
  238. case 8:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Smg^x03 Csomagot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AutoShotgun^x03 Csomagot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_m3");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Shotgun^x03 Csomagot!");
  282. }
  283. case 11:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_scout");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Scout^x03 Csomagot!");
  297. }
  298. }
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302. stock give_player_grenades(index)
  303. {
  304. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  308. give_item(index, "item_thighpack");
  309. give_item(index, "item_assaultsuit");
  310. }
  311.  

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2013.10.17. 17:03-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 15:39 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fegyvermenu(id)
  2. {
  3. new map[64]
  4. get_mapname(map, charsmax(map))
  5.  
  6. if((containi(map, "scoutzknivez")) || (containi(map, "scoutmap")) || (containi(map, "scoutzknivez_ks")))
  7. return
  8.  
  9. cs_set_user_money(id, 0)
  10. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  11. {
  12. strip_user_weapons(id);
  13. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  14. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  15. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  16. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  17. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  18. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  19. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  20. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  21. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  22. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  23. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  24. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  25. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  26. menu_display(id, menu);
  27. }
  28.  
  29. else
  30. {
  31. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  32. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  33. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  34. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  35. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  36. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  37. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  38. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  39. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  40. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  41. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  42. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44. menu_display(id, menu);
  45. }
  46. }


Így is lehet :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 16:46 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
crazyboy írta:
próbáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. new map[64]
  33. get_mapname(map, charsmax(map))
  34. if(!(containi(map, "scoutzknivez")) || !(containi(map, "scoutmap")) || !(containi(map, "scoutzknivez_ks")))
  35. {
  36. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  37. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  38. {
  39. strip_user_weapons(id);
  40. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  41. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  42. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  43. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  44. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  45. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  46. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  47. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  48. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  49. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  50. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  51. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  53. menu_display(id, menu);
  54. }
  55. else
  56. {
  57. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  58. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  59. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  60. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  61. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  62. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  63. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  64. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  65. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  66. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  67. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  68. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  69. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  70. menu_display(id, menu);
  71. }
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public handler(id, menu, item)
  76. {
  77. if( item == MENU_EXIT )
  78. {
  79. menu_destroy(menu);
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. new data[6], szName[64];
  83. new access, callback;
  84. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  85. new key = str_to_num(data);
  86. switch(key)
  87. {
  88.  
  89. case 1:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "weapon_m4a1");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. give_item(id, "ammo_556nato");
  102. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy M4A1^x03 Csomagot!");
  103. }
  104. case 2:
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_deagle");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "weapon_ak47");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. give_item(id, "ammo_762nato");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AK47^x03 Csomagot!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "weapon_m249");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy MachineGun^x03 Csomagot!");
  186. }
  187. case 5:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae")
  196. give_item(id, "weapon_aug");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AUG^x03 Csomagot!");
  201. }
  202. case 6:
  203. {
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "weapon_deagle");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae")
  211. give_item(id, "weapon_famas");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Famas^x03 Csomagot!");
  216. }
  217. case 7:
  218. {
  219.  
  220. give_player_grenades(id);
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_galil");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Galil^x03 Csomagot!");
  231. }
  232. case 8:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "ammo_9mm");
  245. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Smg^x03 Csomagot!");
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "weapon_xm1014");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. give_item(id, "ammo_buckshot");
  260. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AutoShotgun^x03 Csomagot!");
  261. }
  262. case 10:
  263. {
  264.  
  265. give_player_grenades(id);
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "weapon_deagle");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae");
  270. give_item(id, "ammo_50ae")
  271. give_item(id, "weapon_m3");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Shotgun^x03 Csomagot!");
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279.  
  280. give_player_grenades(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_scout");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Scout^x03 Csomagot!");
  291. }
  292. }
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. stock give_player_grenades(index)
  297. {
  298. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "weapon_flashbang");
  301. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  302. give_item(index, "item_thighpack");
  303. give_item(index, "item_assaultsuit");
  304. }
  305.  


nem jó :/

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 19:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Axion írta:
Sziasztok!
Azt hogy lehet megcsinálni hogy lehet megcsinálni hogy
    scoutzknivez
    scoutmap
    scoutzknivez_ks
ezeken a mapokon ne lehessen fegyvermenu?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  37. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  41. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  42. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  43. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  44. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  45. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  46. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  47. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  58. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy M4A1^x03 Csomagot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AK47^x03 Csomagot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 2)
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_awp");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  133. gWPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  138. fegyvermenu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  142. {
  143. if(gWPTE < 2)
  144. {
  145.  
  146. give_player_grenades(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "weapon_awp");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  157. gWPTE++
  158. }
  159. else
  160. {
  161. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169.  
  170. give_player_grenades(id);
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "weapon_deagle");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "weapon_m249");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy MachineGun^x03 Csomagot!");
  181. }
  182. case 5:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AUG^x03 Csomagot!");
  196. }
  197. case 6:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_famas");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Famas^x03 Csomagot!");
  211. }
  212. case 7:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_galil");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Galil^x03 Csomagot!");
  226. }
  227. case 8:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_deagle");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae")
  236. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Smg^x03 Csomagot!");
  241. }
  242. case 9:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_xm1014");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AutoShotgun^x03 Csomagot!");
  256. }
  257. case 10:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_m3");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Shotgun^x03 Csomagot!");
  271. }
  272. case 11:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_scout");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Scout^x03 Csomagot!");
  286. }
  287. }
  288. return PLUGIN_HANDLED;
  289. }
  290.  
  291. stock give_player_grenades(index)
  292. {
  293. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  297. give_item(index, "item_thighpack");
  298. give_item(index, "item_assaultsuit");
  299. }
  300. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  301. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  302. */
  303. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  304. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  305. */
  306. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  307. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  308. */
  309.  

Ha jól emlékszek, akkor kell csinálni egy "plugins-scoutzknivez.ini"-t és abba beleírni a plugin nevét.
Ha nem, javítsatok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 19:52 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.23. 14:55
Hozzászólások: 162
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 27 alkalommal
Neeeem.
Akkor mindig betölti.

_________________
Fehér lányra nézni fault,fehér lányhoz szólni technikai fault,fehér lányhoz érni,na azért lincselés jár!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 20:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
tessék, scoutos mapon nem fog elindulni a plugin !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. new mapneve[32]
  19. get_mapname(mapneve, 31)
  20. {
  21. if( equal("scout", mapneve, 5) )
  22. {
  23. set_fail_state("Fegyvermenu Plugin leaalitva mert scoutos map kovetkezik !!")
  24. }
  25. }
  26.  
  27. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  28. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  29. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  30. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  31. }
  32.  
  33. public logevent_end()
  34. {
  35. gWPCT = 0;
  36. gWPTE = 0;
  37. }
  38.  
  39.  
  40. public fegyvermenu(id)
  41. {
  42. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  43. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  44. {
  45. strip_user_weapons(id);
  46. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  47. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  48. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  49. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  50. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  51. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  52. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  53. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  54. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  55. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  56. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  57. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  58. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  59. menu_display(id, menu);
  60. }
  61. else
  62. {
  63. new menu = menu_create("\yValassz packot!", "handler");
  64. menu_additem(menu, "M4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  65. menu_additem(menu, "AK47 \yCsomag.", "2", 0);
  66. menu_additem(menu, "AWP \yCsomag.\r (elso 4 embernek)", "3", 0);
  67. menu_additem(menu, "Scout \yCsomag.", "11", 0);
  68. menu_additem(menu, "MachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  69. menu_additem(menu, "AUG \yCsomag.", "5", 0);
  70. menu_additem(menu, "FAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  71. menu_additem(menu, "Galil \yCsomag.", "7", 0);
  72. menu_additem(menu, "SMG \yCsomag.", "8", 0);
  73. menu_additem(menu, "Autoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  74. menu_additem(menu, "Shotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  75. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  76. menu_display(id, menu);
  77. }
  78. }
  79.  
  80. public handler(id, menu, item)
  81. {
  82. if( item == MENU_EXIT )
  83. {
  84. menu_destroy(menu);
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87. new data[6], szName[64];
  88. new access, callback;
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  90. new key = str_to_num(data);
  91. switch(key)
  92. {
  93.  
  94. case 1:
  95. {
  96.  
  97. give_player_grenades(id);
  98. give_item(id, "weapon_knife");
  99. give_item(id, "weapon_deagle");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "weapon_m4a1");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy M4A1^x03 Csomagot!");
  108. }
  109. case 2:
  110. {
  111.  
  112. give_player_grenades(id);
  113. give_item(id, "weapon_knife");
  114. give_item(id, "weapon_deagle");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "weapon_ak47");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AK47^x03 Csomagot!");
  123. }
  124. case 3:
  125. {
  126. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  127. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  128. {
  129. if(gWPCT < 2)
  130. {
  131.  
  132. give_player_grenades(id);
  133. give_item(id, "weapon_knife");
  134. give_item(id, "weapon_awp");
  135. give_item(id, "weapon_deagle");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_338magnum");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. give_item(id, "ammo_338magnum");
  142. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  143. gWPCT++
  144. }
  145. else
  146. {
  147. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  148. fegyvermenu(id);
  149. }
  150. }
  151. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  152. {
  153. if(gWPTE < 2)
  154. {
  155.  
  156. give_player_grenades(id);
  157. give_item(id, "weapon_knife");
  158. give_item(id, "weapon_awp");
  159. give_item(id, "weapon_deagle");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AWP^x03 Csomagot!");
  167. gWPTE++
  168. }
  169. else
  170. {
  171. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174. }
  175.  
  176. }
  177. case 4:
  178. {
  179.  
  180. give_player_grenades(id);
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. give_item(id, "weapon_deagle");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "weapon_m249");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy MachineGun^x03 Csomagot!");
  191. }
  192. case 5:
  193. {
  194.  
  195. give_player_grenades(id);
  196. give_item(id, "weapon_knife");
  197. give_item(id, "weapon_deagle");
  198. give_item(id, "ammo_50ae");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae")
  201. give_item(id, "weapon_aug");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AUG^x03 Csomagot!");
  206. }
  207. case 6:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae")
  216. give_item(id, "weapon_famas");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Famas^x03 Csomagot!");
  221. }
  222. case 7:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_galil");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Galil^x03 Csomagot!");
  236. }
  237. case 8:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Smg^x03 Csomagot!");
  251. }
  252. case 9:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_xm1014");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy AutoShotgun^x03 Csomagot!");
  266. }
  267. case 10:
  268. {
  269.  
  270. give_player_grenades(id);
  271. give_item(id, "weapon_knife");
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae")
  276. give_item(id, "weapon_m3");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Shotgun^x03 Csomagot!");
  281. }
  282. case 11:
  283. {
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286. give_item(id, "weapon_knife");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "weapon_scout");
  292. give_item(id, "ammo_762nato");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. ColorChat(id, BLUE, "[X-PerFect]^x04 Kaptal egy Scout^x03 Csomagot!");
  296. }
  297. }
  298. return PLUGIN_HANDLED;
  299. }
  300.  
  301. stock give_player_grenades(index)
  302. {
  303. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  304. give_item(index, "weapon_flashbang");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  307. give_item(index, "item_thighpack");
  308. give_item(index, "item_assaultsuit");
  309. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.18. 19:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Super Nova írta:
Neeeem.
Akkor mindig betölti.

Én régebben mindig így csináltam.. és bevált..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 110 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole