hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 468 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 468 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dátum
HozzászólásElküldve: 2013.10.18. 22:02 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Tiszteletem!

Az megoldható, hogy ha valaki felmegy a szerverre, akkor az a valaki kap egy plusz értéket ( pl: ertek[id]+=1 ) de ez naponta csak egyszer futhasson le.

Például: Én felmegyek hétfőn 1:00-kor a szerverre, lefut rajtam, hogy ertek[id]+=1, lemegyek a szerverről, aztán 2:00-kor ismét felmegyek, de nem fut le semmi, másnap (kedden) ismét felmegyek, mondjuk 11:00-kor ismételten lefut rajtam, hogy ertek[id]+=1. ( Tehát, naponta csak egyszer futhasson le )
Arra gondoltam, hogy ezt valahogy úgy kellene, hogy ha felmegyek akkor áttol egy szűrőn, miszerint 'if(napidolog[id] == 0)' és ha megfelel a kitételnek akkor lefut ez a kettő 'ertek[id]+=1' és 'napidolog[id] = 1' ( ezt én letudom menteni SQL táblára ) és így már, ha az érték nem egyenlő nullával akkor nem fog lefutni semmi, eddig ez jó, de felkellene oldani, hogy például minden nap: 00:00-kor lefusson valahogyan az, hogy mindenkinek a 'napidolog' értékét kinullázza 'napidolog[0] = 0' de ez nem jó, mert csak azokét nullázza ki akik fent tartózkodnak a szerveren.

Erre van valami logikám, hogy valahogy fel kellene töltetni a táblára minden nap 00:00-kor azt hogy mindenki értékét nullázza ki.

Ha valakinek akármilyen ehhez kapcsolódó ötlete van, az kérem jelezze ide komment formában.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátum
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 09:09 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
A táblád valahogy így nézzen ki.

pontok(id, pont, datum)
id - nem muszáj, de elsődleges kulcs sosem árthat, későbbiekben biztos jól jöhet
pid - játékos ellenőrzésére valami (steamid, ip, egyedi cucc, bármi)
pont - integer legyen
datum - date legyen

Aztán csatlakozáskor ezt kell végrehajtani a játékoson.

Kód:
"SELECT datum FROM pontok WHERE [jatekos egyezik...]"


Utána megnézed még mindig pawnban, hogy a jelenlegi dátum ( date() ) egyezik-e a MySQL táblából lekért dátummal. Ha nem, onnanstól már csak egy frissítő lekérdezés kell.

Kód:
"UPDATE pontok SET pont=[pont...] WHERE [jatekos egyezik...]"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátum
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 10:53 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Köszönöm, ehhez hasonlóan sikerült még tegnap este megoldanom.
Tehát már nem aktuális, de azért tényleg köszönöm.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 161 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole