hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 369 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 367 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Téli config :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 16:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
NA így nézd meg:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
   "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
   "models/ch-m/frost_man.mdl",
   "models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
   
   "ch-s/bmb_planted.wav",
   "ch-s/bmb_defused.wav",
   "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
   
   register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
   register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
   register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
   register_logevent("logevent_start", 2, "1=Round_Start" );
   
   register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
   engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
      precache_sound(g_szBombSounds[i]);
   
   g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

public logevent_BombPlanted()
{
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
   client_cmd(0, "wait;stopsound");
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
   if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
   {
      if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
         return PLUGIN_HANDLED;
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public logevent_start(id)
{
   set_user_footsteps(id, 1)
}
stock Float:is_user_outside(id)
{
   new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
   pev(id, pev_origin, vOrigin);
   
   fDist = vOrigin[2];
   
   while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
      vOrigin[2] += 5.0;
   
   if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
      return (vOrigin[2] - fDist);
   
   return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
   if(!is_user_connected(id))
      return 0.0;
   
   static Float:fVelocity[3];
   pev(id, pev_velocity, fVelocity);
   
   fVelocity[2] = 0.0;
   
   return vector_length(fVelocity);
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Téli config :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 16:13 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
kiki írta:
NA így nézd meg:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
   "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
   "models/ch-m/frost_man.mdl",
   "models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
   
   "ch-s/bmb_planted.wav",
   "ch-s/bmb_defused.wav",
   "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
   
   register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
   register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
   register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
   register_logevent("logevent_start", 2, "1=Round_Start" );
   
   register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
   engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
      precache_sound(g_szBombSounds[i]);
   
   g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

public logevent_BombPlanted()
{
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
   client_cmd(0, "wait;stopsound");
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
   if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
   {
      if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
         return PLUGIN_HANDLED;
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public logevent_start(id)
{
   set_user_footsteps(id, 1)
}
stock Float:is_user_outside(id)
{
   new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
   pev(id, pev_origin, vOrigin);
   
   fDist = vOrigin[2];
   
   while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
      vOrigin[2] += 5.0;
   
   if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
      return (vOrigin[2] - fDist);
   
   return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
   if(!is_user_connected(id))
      return 0.0;
   
   static Float:fVelocity[3];
   pev(id, pev_velocity, fVelocity);
   
   fVelocity[2] = 0.0;
   
   return vector_length(fVelocity);
}




Megnézem :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Téli config :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 17:02 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
fricsi írta:
kiki írta:
NA így nézd meg:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
   "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
   "models/ch-m/frost_man.mdl",
   "models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
   
   "ch-s/bmb_planted.wav",
   "ch-s/bmb_defused.wav",
   "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
   
   register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
   register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
   register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
   register_logevent("logevent_start", 2, "1=Round_Start" );
   
   register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
   engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
      precache_sound(g_szBombSounds[i]);
   
   g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

public logevent_BombPlanted()
{
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
   client_cmd(0, "wait;stopsound");
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
   emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
   if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
   {
      if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
         return PLUGIN_HANDLED;
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public logevent_start(id)
{
   set_user_footsteps(id, 1)
}
stock Float:is_user_outside(id)
{
   new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
   pev(id, pev_origin, vOrigin);
   
   fDist = vOrigin[2];
   
   while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
      vOrigin[2] += 5.0;
   
   if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
      return (vOrigin[2] - fDist);
   
   return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
   if(!is_user_connected(id))
      return 0.0;
   
   static Float:fVelocity[3];
   pev(id, pev_velocity, fVelocity);
   
   fVelocity[2] = 0.0;
   
   return vector_length(fVelocity);
}




Megnézem :DD


Leal töle a szerver


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole