Arkshine írta: Ugye ezt viccnek szántad. Az AMXMODX stúdió azt is lefordítsa, amibe 586 error van. Írok egy Petőfi verset az sma -ba, és hidd el, lefordítsa. Ne AMXMODX stúdióval fordíts, csak akkor, ha hibátlan a plugin.
Teljesen mindegy, hogy mivel fordítsa le amxx sutudió is amxxpc.exe-t használ ahogy több más fordító is
és hogy ne legyen off: warningok javítva illetve felfedeztem benne 1 pici hibát amit a kodolás átálítása okoz ![nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Kód: /*==========================================================================================
AMX Round Count v0.0.1 Copyright © 2010 by Duna. All rights reserved.
Last Update: 29/11/2010 Visit: www.csduna.blogspot.com
-*- Description -*-
At the beginning of each round, the plugin will display a message on the hud, stating the number of round and along with the message, a sound. There are 4 different sounds.
Enjoy!
===========================================================================================*/
#include <amxmodx> #include <amxmisc>
new const PLUGIN [] = "AMX Round Count" new const VERSION [] = "0.0.1" new const AUTHOR [] = "Duna"
new g_roundCount
public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR) register_event("RoundTime", "roundcount", "bc") register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w") return PLUGIN_CONTINUE }
new prepare_sounds[][] = { "icor3_rcount/prepare1", "icor3_rcount/prepare2", "icor3_rcount/prepare3", "icor3_rcount/prepare4" };
public roundcount() if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
++g_roundCount
set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0) show_hudmessage(0,"^nKészitsd elő fegyvereidet!^nKészülj fel a harcra", g_roundCount)
client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]); }
public reset_counter(){ g_roundCount = 0 }
public plugin_precache(){ precache_sound("icor3_rcount/prepare1.wav") precache_sound("icor3_rcount/prepare2.wav") precache_sound("icor3_rcount/prepare3.wav") precache_sound("icor3_rcount/prepare4.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
/*========================================================================================== the end ... ===========================================================================================*/
|