hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Model elérési út megadása. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17375 |
Oldal: 2 / 2 |
Szerző: | xXlederXxHUN [ 2014.09.23. 14:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Model elérési út megadása. |
V!rusHD írta: Nekem ugy van, hogy egy pluginbol lehet tobbfajta kinézzeti usp-t veni, és azt szeretném, hogy mindenek több legyen egy kicsivel a sebzésse, azt, hogy tudom megoldani? Adsz smat megcsinálom neked |
Szerző: | V!rusHD [ 2014.09.23. 15:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Model elérési út megadása. |
PM-ben elküldőm. |
Szerző: | CrB [ 2014.09.23. 17:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Model elérési út megadása. |
csinálsz 1 változot pl: new uspselector[33] TFH 12 skined van amikor az 1 est adod neki akkor uspselector[id] = 1 így tovább 12 ig ezt: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
átírod erre: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ezzel elérted azt, hogy ha USP vel sebez és az 1 es számú skine van megszorozza az alap sebzést 97 el. Vagy ha azt akarod h mindegyik skinnek ugyan annyi legyen a sebzése akkor csinálsz 1 bool változot pl: new bool:vanuspskinem[33] = false Ahol adod neki a skint vanuspskinem[id] = true ezt: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
átírod erre: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ezzel pedig azt érted el, hogy ha van skine akkor megszorozza az USP sebzését 97 el. |
Szerző: | mforce [ 2014.10.06. 10:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Model elérési út megadása. |
Ezzel mi a probléma? Hamsandwich include meg minden megvan,csak ezzel a kódrésszel van baj,mert ha az oles[id]-t kiszedem,meg felülről az id,-t a PlayerHurt után akkor megy. De nekem úgy kéne,hogy XY ölés után sebzésemelés,nem alapból. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
EDIT: MEGOLDVA, így megy |
Oldal: 2 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |