hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Model elérési út megadása.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17375
Oldal: 2 / 2

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.09.23. 14:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

V!rusHD írta:
Nekem ugy van, hogy egy pluginbol lehet tobbfajta kinézzeti usp-t veni, és azt szeretném, hogy mindenek több legyen egy kicsivel a sebzésse, azt, hogy tudom megoldani?

Adsz smat megcsinálom neked

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.23. 15:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

PM-ben elküldőm.

Szerző:  CrB [ 2014.09.23. 17:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

csinálsz 1 változot pl: new uspselector[33]

TFH 12 skined van amikor az 1 est adod neki akkor uspselector[id] = 1 így tovább 12 ig

ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1)
  2. {
  3. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  4. }

átírod erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && uspselector[attacker] == 1)
  3. {
  4. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  5. }


Ezzel elérted azt, hogy ha USP vel sebez és az 1 es számú skine van megszorozza az alap sebzést 97 el.

Vagy ha azt akarod h mindegyik skinnek ugyan annyi legyen a sebzése akkor csinálsz 1 bool változot pl: new bool:vanuspskinem[33] = false

Ahol adod neki a skint vanuspskinem[id] = true
ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1)
  2. {
  3. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  4. }

átírod erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && vanuspskinem[attacker] == true)
  3. {
  4. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  5. }


Ezzel pedig azt érted el, hogy ha van skine akkor megszorozza az USP sebzését 97 el.

Szerző:  mforce [ 2014.10.06. 10:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

Ezzel mi a probléma? Hamsandwich include meg minden megvan,csak ezzel a kódrésszel van baj,mert ha az oles[id]-t kiszedem,meg felülről az id,-t a PlayerHurt után akkor megy.
De nekem úgy kéne,hogy XY ölés után sebzésemelés,nem alapból.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player", "PlayerHurt", 0)
  3.  
  4. public PlayerHurt(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  5. {
  6. new weap = get_user_weapon(attacker)
  7. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 20 && weap == CSW_AK47)
  8. {
  9. SetHamParamFloat(4, damage * 3.0);
  10. }
  11. return HAM_IGNORED;
  12. }


EDIT: MEGOLDVA, így megy :D

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/