hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 13:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 144 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 143 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hud
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:23 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Bocsánat, én néztem el valamit, azért bugolt. Ez már jó lesz:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <csstats>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Slot,Frag,FPS"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "CrB"
  10.  
  11. new ctfrag
  12. new tfrag
  13. new g_fps[33][11];
  14. new g_i[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  19. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  20. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  21. }
  22.  
  23.  
  24. public client_putinserver(id) set_task(0.1, "count", id, "", 0, "b");
  25.  
  26. public client_disconnect(id) remove_task(id);
  27.  
  28. public client_PreThink(id) {
  29. g_fps[id][10]++;
  30.  
  31. new stats[8],bodyhits[8],irank
  32. irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  33. new mrank = get_statsnum()
  34.  
  35. set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.0, 0.26, 0, 6.0, 1.0)
  36. show_hudmessage(id, "Slot %d/%d^n Ct frag: %d^nT frag: %d^nFPS: %i ^nRankod: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrag, tfrag, get_user_fps(id), irank, mrank)
  37.  
  38. }
  39.  
  40.  
  41. public halal()
  42. {
  43. if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_CT)
  44. {
  45. ctfrag++
  46. }
  47. else if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_T)
  48. {
  49. tfrag++
  50. }
  51. }
  52. public round_first()
  53. {
  54. ctfrag = 0
  55. tfrag = 0
  56. }
  57. public count(id) {
  58.  
  59. if ( g_i[id] < 9 )
  60. g_i[id]++;
  61. else
  62. g_i[id] = 0;
  63.  
  64. g_fps[id][g_i[id]] = g_fps[id][10];
  65. g_fps[id][10] = 0;
  66. }
  67.  
  68. stock get_user_fps(id)
  69. {
  70. new i;
  71. new j = 0;
  72.  
  73. for ( i = 0 ; i < 9 ; i++ )
  74. j += g_fps[id][i];
  75.  
  76. return j - 5;
  77. }

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 19:29 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:46
Hozzászólások: 110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Szia látom nagyon rendes akar lenni és korrekt de mindig buggol :)
létszíves ebbe írd bele a rank ot meg a slot ot mert ebbe 100% hogy nem buggol mert teszteltem a hud ot! :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "infomacio"
  4.  
  5. #define VERSION "1.0"
  6.  
  7. #define AUTHOR "asd"
  8.  
  9.  
  10.  
  11. new ctfrags = 0
  12.  
  13. new tfrags = 0
  14.  
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.  
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.  
  21. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  22.  
  23. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  24.  
  25. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  26.  
  27. set_task(5.0, "hud")
  28.  
  29. }
  30.  
  31.  
  32.  
  33. public round_first()
  34.  
  35. ctfrags = 0, tfrags = 0
  36.  
  37.  
  38.  
  39. public halal()
  40.  
  41. {
  42.  
  43. static killer
  44.  
  45. killer = read_data(1);
  46.  
  47. if(get_user_team(killer) == 2)
  48.  
  49. ctfrags++
  50.  
  51. if(get_user_team(killer) == 1)
  52.  
  53. tfrags++
  54.  
  55. return PLUGIN_CONTINUE
  56.  
  57. }
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public hud() {
  62.  
  63. set_hudmessage(0, 102, 204, 0.01, 0.15, 0, 0.6, 5.0)
  64.  
  65. show_hudmessage(0,"Rank: ^n Slot:",ctfrags, tfrags)
  66.  
  67. set_task(5.0, "hud")
  68.  
  69. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 19:41 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Remélem most már megleszel elégedve. :) Elég sokat segítettem. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <csstats>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "infomacio"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "asd"
  11.  
  12. new ctfrags = 0
  13. new tfrags = 0
  14. new stats[8]
  15. new bodyhits[8]
  16. new irank
  17.  
  18.  
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21.  
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  24. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  25. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  26.  
  27. set_task(5.0, "hud")
  28.  
  29. }
  30.  
  31.  
  32.  
  33. public round_first()
  34.  
  35. ctfrags = 0, tfrags = 0
  36.  
  37.  
  38.  
  39. public halal()
  40.  
  41. {
  42.  
  43. static killer
  44.  
  45. killer = read_data(1);
  46.  
  47. if(get_user_team(killer) == 2)
  48.  
  49. ctfrags++
  50.  
  51. if(get_user_team(killer) == 1)
  52.  
  53. tfrags++
  54.  
  55. return PLUGIN_CONTINUE
  56.  
  57. }
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public hud(id) {
  62. irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  63. new mrank = get_statsnum()
  64.  
  65. set_hudmessage(0, 102, 204, 0.01, 0.15, 0, 0.6, 5.0)
  66. show_hudmessage(id, "Slot %d/%d^n CT frag: %d^nT frag: %d ^nRankod: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrags, tfrags, irank, mrank)
  67. set_task(5.0, "hud")
  68.  
  69. }

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 19:57 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:46
Hozzászólások: 110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Bocsi még annyi hogy ez már jó nem buggol de egy olyan baj van vele hogy írja hogy hányan voltak fent "rank" csak a helyezésnél enyém helyett pl 75/208 ezt írja 0/208


valami baj van azzal hogy az én rankomat mutassa mert az jó hogy hányan voltak fent csak az nem hogy abból hanyadig vagyok ezt még tudnád javítani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 22:48 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <csstats>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "infomacio"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "asd"
  11.  
  12. new ctfrags = 0
  13. new tfrags = 0
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.  
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  19. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  20. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  21.  
  22. set_task(5.0, "hud")
  23.  
  24. }
  25. public round_first()
  26.  
  27. ctfrags = 0, tfrags = 0
  28.  
  29. public halal()
  30.  
  31. {
  32.  
  33. static killer
  34.  
  35. killer = read_data(1);
  36.  
  37. if(get_user_team(killer) == 2)
  38.  
  39. ctfrags++
  40.  
  41. if(get_user_team(killer) == 1)
  42.  
  43. tfrags++
  44.  
  45. return PLUGIN_CONTINUE
  46.  
  47. }
  48. public hud(id) {
  49. new stats[8],bodyhits[8],irank
  50. irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  51. new mrank = get_statsnum()
  52.  
  53. set_hudmessage(0, 102, 204, 0.01, 0.15, 0, 0.6, 5.0)
  54. show_hudmessage(id, "Slot %d/%d^n CT frag: %d^nT frag: %d ^nRankod: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrags, tfrags, irank, mrank)
  55. set_task(5.0, "hud")
  56. }

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 22:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Használd az SMA kódot...
Átláthatóbb lesz egy "pöppet".

_________________
Minden jót! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2015.02.08. 10:33-kor.
SMS javítva SMA ra :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole