hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.24. 15:10 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Jah, az más!
Az a lényeg hogy mindig más színűen villanjon vagy mindig máshogy? :D
Mert az utóbbit csak spriteokkal lehet megoldani. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.24. 17:03 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Silverss: Nem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.24. 20:34 
Offline
Tag

Csatlakozott:2010.06.20. 11:41
Hozzászólások:37
http://www.amxmodx.weboldala.net/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.25. 22:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.09.18. 15:45
Hozzászólások:62
helló
nagyjából megcsináltam de nem megy....
valamikor működött csak az volt a baja hogy csak pirosan villant, valamikor kidobott fatal errorral :) ,valamikor meg lekapcsolódott és valamikor meg nem csinált semmit, de minden esetben átkonvertálta :)
szóval valaki kijavítaná? :)
Még most akarom megtanulni normálisan a plugin írást, szóval ha valami nagyon nagy hiba van benne akkor sem kellene leszólni, pl hogy egyszerűen sz@r :)

Kód:
 #include <amxmodx>
 #include <fakemeta>
 #include <fakemeta_util>
 #include <cstrike>

 new enabled_cvar, radius_cvar, gmsgScreenFade, cvNoBlind, cvRefresh, maxPlayers, g_nMsgScreenFade;

 public plugin_init()
 {
   register_plugin("Flashbang Dynamic Light","0.21","The.BeasT.");
   register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
   gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
   register_event("ScreenFade","event_flash","be","4=255","5=255","6=255","7>199");
   register_cvar("fbl_mode", "1")
   register_cvar("fbl_r",    "255")
   register_cvar("fbl_g",    "25")
   register_cvar("fbl_b",    "25")

   enabled_cvar = register_cvar("fbl_enabled","1");
   radius_cvar = register_cvar("fbl_radius","60");
   
   cvNoBlind = register_cvar("fbl_noblind","0");
   cvRefresh = register_cvar("fbl_refresh","0.0");

   maxPlayers = get_maxplayers();
      
   set_task(10.0,"refresh_nades");
 }
 
 public event_flash( id )
 {
    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar) || !get_pcvar_num(cvNoBlind))
       return;

    // overwrite it
   message_begin(MSG_ONE,gmsgScreenFade,_,id);
   write_short(0);
   write_short(0);
   write_short(1<<2);
   write_byte(0);
   write_byte(0);
   write_byte(0);
   write_byte(0);
   message_end();
 }
 
 public refresh_nades( id )
 {
     new Float:time = get_pcvar_float(cvRefresh);
     if(time <= 0.0 || !get_pcvar_num(enabled_cvar))
     {
         set_task(30.0,"refresh_nades");
         return;
     }
     set_task(time,"refresh_nades");
    
     new i;
     for(i=1;i<=maxPlayers;i++)
     {
         if(is_user_alive(i) && !cs_get_user_bpammo(i,CSW_FLASHBANG))
            fm_give_item(i,"weapon_flashbang");
     }
 }

 public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
 {
   // plugin disabled
   if(!get_pcvar_num(enabled_cvar))
      return FMRES_IGNORED;

   // not a flashbang exploding
   if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
      return FMRES_IGNORED;

   // light effect
   flashbang_explode(entity);

   return FMRES_IGNORED;
 }


 public flashbang_explode(greindex)
 {
    if(!pev_valid(greindex)) return PLUGIN_CONTINUE
   
   new Float:origin[3];
   
   pev(greindex,pev_origin,origin);
   
   new iMode = get_cvar_num("fbl_mode")

   if ( !iMode ) return PLUGIN_CONTINUE

   new iRed,iGreen,iBlue

   switch( iMode )
   {
      case 1:
      {
         iRed =   get_cvar_num("fbl_r")
         iGreen = get_cvar_num("fbl_g")
         iBlue =  get_cvar_num("fbl_b")
      }
      case 2:
      {
         iRed =   random_num(0,255)
         iGreen = random_num(0,255)
         iBlue =  random_num(0,255)
      }
   }

   if ( !( iRed ) || !( iGreen ) || !( iBlue ) )
   {
      iRed =   100
      iGreen = 100
      iBlue =  100
   }   
   // send the light flash
   message_begin(MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0});
   write_byte(27); // TE_DLIGHT
   write_coord(floatround(origin[0])); // x
   write_coord(floatround(origin[1])); // y
   write_coord(floatround(origin[2])); // z
   write_byte(get_pcvar_num(radius_cvar)); // radius
   write_byte ( iRed )      // Red
   write_byte ( iGreen )      // Green
   write_byte ( iBlue )      // Blue
   write_byte ( read_data( 7 ) )   // Alpha
   write_byte(8); // life
   write_byte(60); // decay rate
   message_end();
   

   return PLUGIN_HANDLED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.26. 10:25 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Jónak tűnik.
MI a pontos hibaüzenet? (Amx error log file, vagy szerver log file, valamit csapass ide :) )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.26. 14:14 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
register_cvar("fbl_r", "255")
register_cvar("fbl_g", "25")
register_cvar("fbl_b", "25")

Ha mindig máshogy villan akkor ezekre és a cvarokhoz kapcsolódó sorokat szerintem likvidálni kellene. Nem Metal? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.26. 14:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.09.18. 15:45
Hozzászólások:62
L 11/26/2010 - 14:27:50: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 11/26/2010 - 14:27:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "flashbang_light.amxx")
L 11/26/2010 - 14:27:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 11/26/2010 - 14:27:50: [AMXX] [0] flashbang_light.sma::flashbang_explode (line 119)
L 11/26/2010 - 14:27:50: [AMXX] [1] flashbang_light.sma::fw_emitsound (line 76)

ezt írja...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.26. 16:08 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Megnéztem még 1* a kódod, és látom össze vissza vagdosni akarod :) (egy random színezőt akarsz belepakolni Avalache eredeti kódjába :) )
Ez olyan mint a legó, csak tudni is kellene legózni :)
Nos 2. ránézésre ez lenne a hiba:
Kód:
message_begin(MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0});

Ez szép és jó lenne, de ez egy olyan eseményt csinál, amin járékoson hajtana végre, hz kellene még 1 paraméter ID formájában.
Azaz:
Kód:
message_begin(MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id);

Még mindig gondolkodom, hogy te most a vakító fehér szín helyett akarsz mást?, mert akor nem ezt a messaget kéne küldened.

Az alap kódban ez volt a beginben:
Kód:
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);


Próbáld ki ezzel és jelzed, ha para van és azt is, ha mindig random vakító fényt akarsz látni, mikor beflashelnek, mivel olyan plugin emlékeim szerint van fent a honlapon.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.26. 17:02 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.09.18. 15:45
Hozzászólások:62
ezzel amikor eldobom a flash-t, akkor amikor felrobban lekapcsolódik :)
Kód:
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);


erre alapból hibát ír az id-re a tömörítésnél
Kód:
message_begin(MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id);



Azt akarom megcsinálni mint ami az eredeti plugin funkciója, csak mindig más színben.
Vagyis nem azt akarom hogy amikor beflashelnek akkor legyen mindig más szín, hanem amikor eldobod a flasht és felrobban akkor a falon meg a földön látszódik egy színes "aura", mint az eredeti pluginnál csak mindig más színben.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.28. 17:06 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.09.18. 15:45
Hozzászólások:62
Na valaki valami ötlet??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole