hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 01:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 185 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 185 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 00:24 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
D34D írta:
X.T Pistaba'csi írta:
megesik :lol: :lol: :lol:

SG Global Offensive szerveren is azvan.:D


Mégis mit vársz tőlük xD
De nem ő az egyetlen pl ott a hyperkocka az is full pbt skin és animácio

De most na ez egy szaros játék nem ér annyit hogy felhuzzam magam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 00:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Fegyvereket, hozzá bírom irogatni többet nemtudok segíteni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_deagle", "weapon_awp"};
  13. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  18.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  19.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  20.     }
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  25.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl", // 1
  26.     "models/weap_skins/v_awp.mdl",
  27.     "models/weap_skins/v_deagle.mdl"
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

EDIT Bocsánat, dehibásan írtam hozá.
enek müködnie kell.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_deagle", "weapon_awp"};
  13. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1, CSW_AWP, CSW_DEAGLE}
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  18.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  19.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  20.     }
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  25.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl", // 1
  26.     "models/weap_skins/v_awp.mdl",
  27.     "models/weap_skins/v_deagle.mdl"
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 10:31 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
X.T Pistaba'csi írta:
D34D írta:
X.T Pistaba'csi írta:
megesik :lol: :lol: :lol:

SG Global Offensive szerveren is azvan.:D


Mégis mit vársz tőlük xD
De nem ő az egyetlen pl ott a hyperkocka az is full pbt skin és animácio

De most na ez egy szaros játék nem ér annyit hogy felhuzzam magam

pbt melyik román szerverről is lopja? :lol: :lol: :lol: :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin: ;) ;)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 10:39 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Én azzal mit érek el, hogyha letölti nkm azokat a skineket? Úgy talán fog működni? :o


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 14:07 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
kengurumancs írta:
pbt melyik román szerverről is lopja? :lol: :lol: :lol: :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin: ;) ;)


Hülyeség, nem lopja.Onnan tudom, hogy én és Pista szoktuk megcsinálni az animációkat minden fegyverhez.
http://cs-site.ru/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 14:12 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ahha, értem. De a téma neve, még mindig ez: Weapon Inspect - mforce
És még mindig nem kaptam rá normális választ. De a fölösleges veszekedés az megy :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 14:15 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ott az oldal amit linkeltem, tele van jó minőségű skinekel.Az alap animációban ott van a nézegetős is, még plugint sem kell használnod hozzá.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 15:12 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Azzal nem sokra megyek, ha ott van az alapok közt. Valahogy elő kell csalogatni belőle. + nkm már megvannak a skinek, és van benne olyan alap animáció is. Csak éppen nem nézegeti bárhogy próbálom...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 15:41 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Nem kell előcsalogatni, megy magától, ha arról az oldalról töltöd le.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 17:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
ja cssite miatt kaptam is 1 fasza vírust :lol: :lol:

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole