NeS100 írta:
na most csinált az amx.helyet egy ilyet :
Kód:
; replace default skins
;"arctic" "ujct_modell"
;"guerilla" "ujte_modell"
;"arctic" "adminss_ct"
;"guerilla" "adminss_te"
; set skin according to steamid
"STEAM_0:1:48743255" "ujte_modell" "ujct_modell"
"STEAM_0:1:48743255" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:740836" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:9458126" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:1:19787732" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:1:14309717" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:41939945" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:48924911" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:7408362" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:25815300" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:49755637" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:1:14705249" "" "adminss_te" "adminss_ct"
"STEAM_0:0:17609889" "" "adminss_te" "adminss_ct"
;"BOT" "bot_te_modell" "bot_ct_modell"
ez igy menni fog ? vagy külön mapát csináljak neki ?
mert ezt az ini.t nem vágom ,hogy müködik

ez így menni fog csak ezen ragd be a modelleket a models/player mappába
adminss_te/adminss_te.mdl
adminss_ct/adminss_ct.mdl
ugyan az legyen a mappa neve mint a modell neve
