hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 14:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 367 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 366 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.13. 21:17 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2016.03.03. 17:37
Hozzászólások:530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
The Peace írta:
Prethink-es megoldás (Nem tudom hogy megy-e , meg hogy valójában mit foglal a PreThink, de ahogy nézem, és gondolom hogy ez egy állandóan 1-3 másodpercenként lefuttató forrás (aki tud róla több infót , az nyugodtan írja le, hisz engem érdekel hogy valójában mi is az a 'PreThink'):

FakeMeta inclueddal:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6.     register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");
  7. }
  8.  
  9. public PreThink(id)
  10. {
  11.     // Forrás
  12.     return FMRES_IGNORED;  // Visszatérés
  13. }




Engine inclueddal:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4.  
  5. public client_PreThink(id)
  6. {
  7.     //Forrás
  8.  
  9.     return; //Hogy mindig visszatérjen a lehívottunkra
  10. }



forrás: Google


Tized másodpercenként lefuttatja.

A return ide fölös szerintem.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.15. 17:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem tudjuk mit szeretne pontosan az illető, majdnem mindent meglehet oldani prethink nélkül is, úgyhogy hanyagoljuk ha lehet, a témát meg fejtsük ki bővebben kedves posztoló

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.20. 19:05 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2016.03.09. 19:33
Hozzászólások:189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
eventet akarok berakni, és ahhoz akarom beállítani hogy ugye folyton nézze az időt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.20. 20:06 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Ricsiko írta:
eventet akarok berakni, és ahhoz akarom beállítani hogy ugye folyton nézze az időt

Mi lenne az event lényege? (Segíthetek)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.20. 20:43 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
A prethink az ami a neveben is benne van. Minden egyes alkalommal amikor a kliens betolti az adott kepkockat. (Pontosabban elotte)
Nincs fix interval (szoval az elottem posztolo "tizedmasodpercenkent elve nem igaz), ez a kliens FPS-en alapszik.
Ha pl.: A kliens 50fps-el fut, masodpercenkent 50x fut le.

A postthink ugyanez, csak az a frame betoltes utan fut le. De egyebkent ha folytonos dolgot akarsz, akkor lehet repeatelni vmi timerrel, rekurziv hivast hasznalni, de semmi kepp ne alapozz fps-re, mert az nem reliable, foleg ha melegszendvics suton jatszik valaki 10 fps-el. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.20. 22:02 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2016.03.09. 19:33
Hozzászólások:189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ilyesmire gondolsz?

Kód:
set_task(60.0, "eventvan", 0, _, _, "b")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.21. 18:24 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Ricsiko írta:
ilyesmire gondolsz?

Kód:
set_task(60.0, "eventvan", 0, _, _, "b")


Ez 60 másodpercenként ,azaz 1percenként lehozza neked a public eventvan()-t ..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.21. 19:18 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2016.03.09. 19:33
Hozzászólások:189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
amiben figyelem az időt és emelem a droppot


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.21. 19:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Ricsiko írta:
amiben figyelem az időt és emelem a droppot

Teljesen értelmetlenül írsz.... Nem tudod teljes egészében leírni hogy mit szeretnél?

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mindig lefusson
HozzászólásElküldve:2017.03.22. 16:08 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2016.03.09. 19:33
Hozzászólások:189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
tehát...ezt szeretném hogy menjen
ehhez kellene valami olyan ami meghívja ezt az eventido-t x időnként...
Kód:
public eventido(id)
{
   new hour, minute, second;
   time(hour, minute, second);
   
   if(19 <= hour && 20 > hour)
   {
      ladadrop = 80
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole