hlmod.hu
https://hlmod.hu/

AWP mód leáll mikor lelövök eggy játékost
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30678
Oldal: 2 / 2

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.10.29. 11:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP mód leáll mikor lelövök eggy játékost

Csabika20034 írta:
ultraibolya írta:
Pont mindennek az ellenkezőjét csináltad.
A warnok nem hibák. (Nem minden esetben)
Azt mondtam hogy debuggold és azt másold be nekünk. Nem azt írtam hogy vedd ki a debugot.
Amit küldtél hiba az nincs debuggolva.

Vagy esetleg árjöttem egy hibára de nem biztos hogy ez a hiba
  1. 1.register_event("DeathMsg", "halal_event", "ae");        // Frageloszto
  2.  
  3. 2.register_event("Damage", "sebzes_event", "be", "2!0", "3=0", "4!0");// Frageloszto
  4.  
  5. 3.register_event("DeathMsg", "Halal", "a");           // Hal?l
  6.  
  7. 4.register_event("DeathMsg","dropEuro","a" );         // Eur? drop a f?ld?n
  8.  
  9. 5.
  10.  
  11. 6.public halal_event()
  12.  
  13. 7.{
  14.  
  15. 8.    new aldozat = read_data(2);
  16.  
  17. 9.    new tamado = read_data(1);
  18.  
  19. 10.    if(sebzettek[aldozat] && sebzettek[aldozat] != tamado)
  20.  
  21. 11.    {
  22.  
  23. 12.        new fragetkap = sebzettek[aldozat];
  24.  
  25. 13.        new fragetkapneve[32];
  26.  
  27. 14.        sebzok[fragetkap] = 0;
  28.  
  29. 15.        sebzesek[fragetkap] = 0;
  30.  
  31. 16.        sebzettek[aldozat] = 0;
  32.  
  33. 17.        get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, 31);
  34.  
  35. 18.        set_user_frags(fragetkap, get_user_frags(fragetkap) +1);
  36.  
  37. 19.        ColorChat(0, GREEN, "%s^3 %s^1 %s", C_Prefix, fragetkapneve, FRAG_Prefix);
  38.  
  39. 20.    }
  40.  
  41. 21.}
  42.  
  43. 22.public sebzes_event(aldozat)
  44.  
  45. 23.{
  46.  
  47. 24.    new tamado = get_user_attacker(aldozat);
  48.  
  49. 25.    new sebzes = read_data(2);
  50.  
  51. 26.    sebzesek[tamado] += sebzes;
  52.  
  53. 27.    if(sebzesek[tamado] >= 50)
  54.  
  55. 28.    {
  56.  
  57. 29.        sebzok[tamado] = aldozat;
  58.  
  59. 30.        sebzettek[aldozat] = tamado;
  60.  
  61. 31.    }
  62.  
  63. 32.}
  64.  
  65. 33.public halal_event()
  66.  
  67. 34.{
  68.  
  69. 35.    new aldozat = read_data(2);
  70.  
  71. 36.    new tamado = read_data(1);
  72.  
  73. 37.    if(sebzettek[aldozat] && sebzettek[aldozat] != tamado)
  74.  
  75. 38.    {
  76.  
  77. 39.        new fragetkap = sebzettek[aldozat];
  78.  
  79. 40.        new fragetkapneve[32];
  80.  
  81. 41.        sebzok[fragetkap] = 0;
  82.  
  83. 42.        sebzesek[fragetkap] = 0;
  84.  
  85. 43.        sebzettek[aldozat] = 0;
  86.  
  87. 44.        get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, 31);
  88.  
  89. 45.        set_user_frags(fragetkap, get_user_frags(fragetkap) +1);
  90.  
  91. 46.        ColorChat(0, GREEN, "%s^3 %s^1 %s", C_Prefix, fragetkapneve, FRAG_Prefix);
  92.  
  93. 47.    }
  94.  
  95. 48.}
  96.  
  97. 49.public dropEuro() {
  98.  
  99. 50.    new Float:fOrigin[3];
  100.  
  101. 51.    new fEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  102.  
  103. 52.    new Victim = read_data(2);
  104.  
  105. 53.    
  106.  
  107. 54.    if(Victim == 0) return;
  108.  
  109. 55.    
  110.  
  111. 56.    pev(Victim, pev_origin, fOrigin);
  112.  
  113. 57.    set_pev(fEnt, pev_classname, "Euro1");
  114.  
  115. 58.    engfunc(EngFunc_SetModel, fEnt, "models/mwp_awp_csgo/eu.mdl"); // MODELTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
  116.  
  117. 59.    set_pev(fEnt,pev_solid, SOLID_BBOX);
  118.  
  119. 60.    set_pev(fEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  120.  
  121. 61.    engfunc(EngFunc_SetOrigin, fEnt, fOrigin);
  122.  
  123. 62.    engfunc(EngFunc_SetSize, fEnt, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0});
  124.  
  125. 63.    engfunc(EngFunc_DropToFloor, fEnt);
  126.  
  127. 64.    if(get_pcvar_num(iCvar[3])) {
  128.  
  129. 65.        set_pev(fEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  130.  
  131. 66.        set_pev(fEnt, pev_rendercolor, Float:{255.0, 255.0, 255.0});
  132.  
  133. 67.    }
  134.  
  135. 68.}

mikor lelövök egy játékost egyből kifagy a szerver.

Probléma megoldva!

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/