hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 23:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:10 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
és metal nem akarod megirni amit most igy elmondtál?? vagy had probálkozzon más vele ink??

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:15 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Metal nem fog neked plugint írni... Max majd ha már senki se tudja... Addig fikázza amit más ír.. Egyébként metal... A kód amit írtam, az nem mũködik? nem fogja teljesíteni a feladatot?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:25 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Silent: tök felesleges a loopolás
Nem azt írtam, h nem oldja meg, csak az, hogy felesleges taskolni.

Suliba is mehetsz BKVval, gyalog, vagy esetleg személygépkocsival, ha eljutsz oda, akkor siker, az már más kérdés, milyen úton módon oldottad meg.

U.I. És azért szoktam néha "fikázni", mert vannak érdekes ötletek, elgondolások, amikre muszáJ reagálnom: ha akartok ezzel foglalkozni, kijavítalak benneteket. Lehet h zavaró, lehet h idegesítő, de idővel elmúlik, ha tudtok majd optimalizálni.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:29 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
De ez hihetetlen...Miért felesleges? Ez így biztos jó... Azon a 10mp-n meg ne akadj már ki amíg azt a 2 sort beírtAM...Szal neked nem került idôdbe, mi a para?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:55 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Najó, levezetem:

TFH hogy a szerverre mondjuk 1 percenként lép fel/le egy játékos.
TFH a szerver 1 órát futott
Az én esetemben 60 feltétel vizsgálat volt, 60* futott le a kód.

A Te esetedben 10 másodpercenként csekkolja le azt, amit az enyém a felcsatlakozáskor. Ez 1 órára nézve 6*60 azaz 360 csekkolás.

Máshogyan fogalmazva: a te kódod 6* fut le, míg az enyém 1* (És az enyém akkor, amikor optimális eset van: változik a játékosok száma)

tehát az én kódom Nszer a tiedd 6*Nszer fut le
Melyik nagyobb?
6N vagy N?
a 6N ami felesleges mennyiség.

N=24 (Azaz 1 nap alatt):
24*60 = 1440 lefutás <= 8640


Nézzük most más szemszögből, (szélsőséges esetek):
1) mapváltás:
minden player újracsatizik, azaz az én kódom többször fut le, mint a tied. De ez meddig tart? Amíg a csatlakozás zajlik. Utánna minden beáll, és a játékosok ugyanúgy kb percenként csatlakoznak.
Ebben az esetben az elején "nagyobb" a terehlés, de utánna beáll.

2) a szerver fullon van:
Vannak ilyen esetek, ilyenkor a legjobb: Amíg a szeró tele van, nem fog egyszer sem lefutni (nincs connect).
A tied mit csinál? Ja igen, tovább csekkol 10 másodpercenként.

konkluzió:
NEM azt írtam, hogy nem jó a tied, csupán annyit, hogy felesleges a taskolás, emiatt virtua megoldása optimálisabb, ami AKKOR csekkol amikor VÁLTOZIK a játékosok SZÁMA.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 21:01 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Elõszöris: Számításaid helytelenek, mert nem 10, hanem 15mpnként ellenôrzi..(XD)
Másodszor: Én értem h kwa sokat fog melózni a pluginom, de és? Ettôl lassabb lesz a srv? Lesz lagg? Fagyást okoz? Mert ha igen, akk azt mond, ne azt h felesleges..
Harmadszor: sajt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 21:23 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
1) Akkor 4N.
2) Minden 15. másodpercben dolgozik valamit a szerver feleslegesen. Egy plugin nem csinál fagyást, meg nagy laggot, de ha minden plugint így írnál meg akkor biztos lesznek lagjaid: Sok lúd disznót győz. Mint írtam, a megvalósítás ésszerűtlen, mert feleslegesen ellenőrzöl. Ez olyan dolog, hogy én akkor nyitom ki az ajtót, ha csengetnek, míg Te meg.minden percben lemész megnézni, hogy jött-e valaki. :)
Emiatt felesleges. Tehát mint írtam:
Idézet:
konkluzió:
NEM azt írtam, hogy nem jó a tied, csupán annyit, hogy felesleges a taskolás, emiatt virtua megoldása optimálisabb, ami AKKOR csekkol amikor VÁLTOZIK a játékosok SZÁMA.

3) N/A?

Silent írta:
Elõszöris: Számításaid helytelenek, mert nem 10, hanem 15mpnként ellenôrzi..(XD)
Másodszor: Én értem h kwa sokat fog melózni a pluginom, de és? Ettôl lassabb lesz a srv? Lesz lagg? Fagyást okoz? Mert ha igen, akk azt mond, ne azt h felesleges..
Harmadszor: sajt

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.23. 21:03 
imádok ilyesmit olvasni :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.24. 01:52 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2008.04.28. 16:04
Hozzászólások:872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
Silent írta:
Másodszor: Én értem h kwa sokat fog melózni a pluginom, de és? Ettôl lassabb lesz a srv? Lesz lagg? Fagyást okoz? Mert ha igen, akk azt mond, ne azt h felesleges..

Ezek miatt van ég és föld különbség egy tiszta üres, és egy amx-es fun szerver között. Nem a játékmódról beszélek, hanem a mozgásról, pingekről, késésekről, hitboxokról.. egyszóval megéri minél optimálisabb plugint írni, mert igen, meglátszik.

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl");
}

public client_connect(id)
{
   new name[9];
   get_mapname(name,8);
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2");
   return PLUGIN_CONTINUE;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole