hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 489 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 489 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 12:56 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Silent írta:
norbee.16 írta:
hát nem nagyon értem :D


Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include "cstrike.inc"
#define PLUGIN "forumra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Slt"
new keses

public plugin_precache
() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("fwdRstart", 2, "1=Round_Start")
    keses = 13 // ez a fertőzésig váró idő írd át ha akarod
    precache_model("models/player/zombiadminmodel/zombiadminmodel.mdl")
    precache_model("models/player/zombiadminmodel/normaladminmodel.mdl")
}



public fwdRstart(id)
{
    if(keses > 0)
    {
        keses--
        set_task(1.0, "fwdRstart")
    }
    else
    
{
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
        if (userTeam == CS_TEAM_T)
        {
            cs_set_user_model(id, "zombiadminmodel")
        }
        else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
        {
            cs_set_user_model(id, "normaladminmodel")
        }
        else
        
{
            cs_reset_user_model(id);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
    
}
    return PLUGIN_CONTINUE


és ezt rakjam fel és jó lesz?? :D

precache_model("models/player/eb@_zm2_admin_zm_/eb@_zm2_admin_zm_.mdl")
precache_model("models/player/eb@_zm2_admin_zm_/eb@_zm2_admin_zm_T.mdl")
igy jó?? :)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 13:33 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Meg a cs_set_user_model-es részbe is írd át. Am jó lesz. bár nemtom engedi-e az "@" szimbólumokat, próbáld eg...

norbee.16 írta:
Silent írta:
norbee.16 írta:
hát nem nagyon értem :D


Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include "cstrike.inc"
#define PLUGIN "forumra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Slt"
new keses

public plugin_precache
() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("fwdRstart", 2, "1=Round_Start")
    keses = 13 // ez a fertőzésig váró idő írd át ha akarod
    precache_model("models/player/zombiadminmodel/zombiadminmodel.mdl")
    precache_model("models/player/zombiadminmodel/normaladminmodel.mdl")
}



public fwdRstart(id)
{
    if(keses > 0)
    {
        keses--
        set_task(1.0, "fwdRstart")
    }
    else
    
{
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
        if (userTeam == CS_TEAM_T)
        {
            cs_set_user_model(id, "zombiadminmodel")
        }
        else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
        {
            cs_set_user_model(id, "normaladminmodel")
        }
        else
        
{
            cs_reset_user_model(id);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
    
}
    return PLUGIN_CONTINUE


és ezt rakjam fel és jó lesz?? :D

precache_model("models/player/eb@_zm2_admin_zm_/eb@_zm2_admin_zm_.mdl")
precache_model("models/player/eb@_zm2_admin_zm_/eb@_zm2_admin_zm_T.mdl")
igy jó?? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 13:48 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
oké kösz :)

Kód:
* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include "cstrike.inc"
#define PLUGIN "forumra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Slt"
new keses

public plugin_precache() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("fwdRstart", 2, "1=Round_Start")
    keses = 14 // ez a fertőzésig váró idő írd át ha akarod
    precache_model("models/player/eb@_zm2_admin_zm_/eb@_zm2_admin_zm_.mdl")
    precache_model("models/player/eb@_zm2_admin_zm_/eb@_zm2_admin_zm_T.mdl")
}



public fwdRstart(id)
{
    if(keses > 0)
    {
        keses--
        set_task(1.0, "fwdRstart")
    }
    else
    {
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
        if (userTeam == CS_TEAM_T)
        {
            cs_set_user_model(id, "eb@_zm2_admin_zm_")
        }
        else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
        {
            cs_set_user_model(id, "eb@_zm2_admin_zm_T")
        }
        else
        {
            cs_reset_user_model(id);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

így jó??

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 12:34 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
és ez jó tulélőhöz is?? ui1:az előzöt amit írtam az ugy jó? ui2:bocsika a duplapostért csak nem válaszólt senki.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 12:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nem, nemjó, roundstart eventbe nem fogsz indexelt függvényt használni!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 14:34 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
na most melyikre érteted a tulélőre vagy amit írtam zm admint??

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.14. 09:31 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Miért kell túlbonyolítani?

A srácnak az a gondja, hogy olyan admin modelt akar betenni amihez tartozik még egy T model is (tehát mondjunk custom_gign.mdl és custom_gignT.mdl)

Megoldás:

Kód:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Precacher"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mtl"


public plugin_precache() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    precache_model("models/player/custom_gign/custom_gignT.mdl")
}


Ezt beteszi mint futó plugin, s már beteheti az adminmodelt a zp inijébe...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Admin csere T modell
HozzászólásElküldve: 2012.03.14. 13:02 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Kösz Metal mester :)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 177 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole