hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.24. 14:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 304 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 303 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [22 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 19:46 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ha ez az x.kör akkor nullázod a számlálást, majd előről kezded, és csak akkor csinálod a kést ha az az x. kör:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 19:49 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
kiki írta:
Ha ez az x.kör akkor nullázod a számlálást, majd előről kezded, és csak akkor csinálod a kést ha az az x. kör:)


Ez megvan, csak azt nem igazán tudom, hogy egy másik public-ból hogy vigyem át az értéket a cout-nak?
Meg azt se, hogyan kapcsoljam ki a fegyver blokkolást új körben. :? :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 19:54 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
public -> cout, pawnban tudtommal nincs cout!

Amm!

new korok;

Minden kör elején:
korok++;
if(kor == 16)
korok = 0;

Currentweapon eventbe
if(kor == 15)
//Ez lesz a kes kör ..stb

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 19:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
kiki írta:
public -> cout, pawnban tudtommal nincs cout!

Amm!

new korok;

Minden kör elején:
korok++;
if(kor == 16)
korok = 0;

Currentweapon eventbe
if(kor == 15)
//Ez lesz a kes kör ..stb

Értem, kösz!
Am a cout az csak egy létrehozott dolog ( azt se tudom, hogy helyes-e angolban ) , nem egy parancs vagy akármi.

Ui.: Metál télleg meghalt, vagy csak úgy kiírtad?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 20:03 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Na akkor kezdjük elôlrôl a plugint.

Elôször is hozz létre egy változót, pl
Kód:
 new gCount; 
. Ez fogja tárolni a köröket. Hozz létre egy logikai változót, pl
Kód:
 new bool:keskor; 
. Ha esetleg nem tudnád mi az a logikai változó: Olyan változó típus amely két féle értéket vehet fel. true vagy false. Ilyenek pl a van-e kocsid, van-e kutyád stb. Visszatérve, ez a változó fogja tárolni, hogy éppen kés kör van-e.
Na az alap dolgok megvannak. Regisztrálod, lehookolod a current weapon eventet, lásd feljebb. A funkción belül csinálsz egy többszörös feltételt valahogy így:
Kód:
if(keskor == true && weapon != CSW_KNIFE) 

Ha ebbe bejut, akkor kiíratod vele, hogy Á-Á! Késkör van, és eldobod fegyvereit, + adsz neki kést. Naggyából annyi még a dolgod, hogy körelején mindig beraksz egy ilyet h
Kód:
gCount++ 
és megnézed h elérte-e már a 20at,
Kód:
 if(gCount == 20) 
. Ha igen akkor jöhet az, hogy elindítod a késkört, tehát
Kód:
 keskor = true; 
, körvégén pedig offolod,
Kód:
 keskor = false; 
. Majd visszarakod 0ra a gCount ot.
Kód:
 gCount = 0; 

Jó munkát! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 20:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Köszi!! :D :D Ezzel sokat segítettél!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.04.17. 17:50-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.17. 07:36 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Én értettem mit írt, bár, felesleges a bool, ha 15. kört csekkoljuk. Értelme akkor lenne, ha más is befolyásolná (pl mapfüggő stbstb)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.17. 17:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Kes kor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oroszrulett"


new gSzamolas;
new 
bool:keskor;

public 
plugin_init() {
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
register_event("HLTV""count""a""1=0""2=0");
register_event "CurWeapon" "block" "be" "1=1" );
register_logevent"roundend"2"1=Round_End" );

}
public 
roundend()
{
    if(
keskor == true)
    {
        
keskor false
        gSzamolas 
0
    
}
}
public 
client_putinserver(id)
{
if(
keskor == true )
{
new 
clip ammo
new weapon get_user_weapon id clip ammo )
if(
keskor == true && weapon != CSW_KNIFE
    {
        
ColorChat(idGREEN"A-A")
    
strip_user_weapons(id)
    
give_item(id"weapon_knife")
    }else{
    return 
PLUGIN_HANDLED;
    }

}
return 
PLUGIN_HANDLED;
}
public 
count()
{
gSzamolas ++;
if(
gSzamolas >= 20)
{
keskor true;
ColorChat(0GREEN"Kes kor van!")
strip_user_weapons(0)
give_item(0"weapon_knife")
}else{
keskor false;
return 
PLUGIN_HANDLED
}
return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
block(id)
{
    new 
clip ammo
    
new weapon get_user_weapon id clip ammo )
if(
keskor == true && weapon != CSW_KNIFE
    {
       
ColorChat(idGREEN"A-A")
       
strip_user_weapons(id)
       
give_item(id"weapon_knife")
    }else{
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
return 
PLUGIN_HANDLED;


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.04.22. 05:45-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.17. 17:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Hibás, ha kör végén 0ára rakod a változó értékét, nem is olvastam tovább!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.17. 17:54 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
kiki írta:
Hibás, ha kör végén 0ára rakod a változó értékét, nem is olvastam tovább!

De csak ha abban a körben kés kör van!
Kód:
 if( keskor == true )
          {
                    csak ha true a keskor!                           
          }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [22 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole