hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:14 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Cocaine szerintem ebből is tanul ha átolvassa..
nem teszteltem
[code=c++]
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. new nMSGS, nCT, nT, nR

  5. new bool:update;

  6.  

  7. new maxplayers;

  8.  

  9. public plugin_init()

  10. {

  11.    register_plugin("Huds", "1.0", "pe7rik")

  12.    register_event("SendAudio", "score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

  13.    register_event("SendAudio", "score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")

  14.    register_logevent("rounds", 2, "1=Round_End")

  15.    register_logevent("reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")

  16.    nMSGS = CreateHudSyncObj()

  17.    set_task(3.0, "client_PreThink", _, _, _, "b")

  18.    maxplayers = get_maxplayers()

  19. }

  20.  

  21. public client_PreThink(id){

  22. new datum[64]

  23. get_time("%d.%m.%Y", datum, 63)

  24. new iTime[9]

  25. get_time("%H:%M:%S",iTime,8)

  26. new p[32], n;

  27. get_players(p, n);

  28. new id, count

  29.    

  30.     for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)

  31.         if(is_user_connected(id))

  32.         if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

  33.         count++

  34. if(update)

  35. {

  36. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.15, 1, 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)

  37. ShowSyncHudMsg (0, nMSGS, "Kor: %d^n%s^nDatum:%d^nSlot:%d/%d T: %d vs CT: %d^nAdminok:%d", nR, iTime, datum, n, maxplayers, nT, nCT, count);

  38. update = false;

  39. }

  40. else

  41. {

  42. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.15, 1, 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)

  43. ShowSyncHudMsg (0, nMSGS, "Kor: %d^n%s^nDatum:%d^nSlot:%d/%d T: %d vs CT: %d^nAdminok:%d", nR, iTime, datum, n, maxplayers, nT, nCT, count);

  44. }

  45. }

  46. public client_connect(id)

  47.     update = true;

  48. public client_disconnect(id)

  49.     update = true;

  50.  

  51.  

  52. public score_ct()

  53. {

  54.    nCT++

  55. }

  56.  

  57. public score_t()

  58. {

  59.    nT++

  60. }

  61.  

  62. public rounds()

  63. {

  64.    nR++

  65. }

  66.  

  67. public reset()

  68. {

  69.    nCT = 0

  70.    

  71.    nT = 0

  72.    

  73.    nR = 0

  74. }
[/code]

_________________
[img]semmi[/img]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fuck604 2012.04.22. 00:38-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Teszteltem, nálam nem mükszik

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Kód:
ShowSyncHudMsg (id, nMSGS,
<---Ez a hiba

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:35 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
opsz.. 0nak kell lennie?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
debug szerint :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:39 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
most nézd még1x

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
     
    new nMSGS, nCT, nT, nR
    new bool:update;
     
    new maxplayers;
     
    public plugin_init()
    {
       register_plugin("Huds", "1.0", "pe7rik")
       register_event("SendAudio", "score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
       register_event("SendAudio", "score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
       register_logevent("rounds", 2, "1=Round_End")
       register_logevent("reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
       nMSGS = CreateHudSyncObj()
       set_task(3.0, "client_PreThink", _, _, _, "b")
       maxplayers = get_maxplayers()
    }
     
    public client_PreThink(id){
    new datum[64]
    get_time("%d.%m.%Y", datum, 63)
    new iTime[9]
    get_time("%H:%M:%S",iTime,8)
    new p[32], n;
    get_players(p, n);
    new id, count
       
        for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
            if(is_user_connected(id))
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
            count++
    if(update)
    {
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.15, 1, 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)
    ShowSyncHudMsg (0, nMSGS, "Kor: %d^n%s^nDatum:%d^nSlot:%d/%d^nT: %d vs CT: %d^nAdminok:%d", nR, iTime, datum, n, maxplayers, nT, nCT, count);
    update = false;
    }
    else
    {
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.15, 1, 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)
    ShowSyncHudMsg (0, nMSGS, "Kor: %d^n%s^nDatum:%d^nSlot:%d/%d^nT: %d vs CT: %d^nAdminok:%d", nR, iTime, datum, n, maxplayers, nT, nCT, count);
    }
    }
    public client_connect(id)
        update = true;
    public client_disconnect(id)
        update = true;
     
     
    public score_ct()
    {
       nCT++
    }
     
    public score_t()
    {
       nT++
    }
     
    public rounds()
    {
       nR++
    }
     
    public reset()
    {
       nCT = 0
       
       nT = 0
       
       nR = 0
    }


kihagytal ^n jelet :D a tobbi jo,

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 00:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Köszi pe7rIk & DeteCTOR :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve:2012.04.22. 08:46 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Téma megtisztítva. Szerencsétek h én vettem észre...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole