hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 05:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.23. 19:46 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
tessék, tedd össze

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new gVault;
new vKey[ 64 ];
new vData[ 64 ];
new piname[32];


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id)
    ment(id)
public client_disconnect(id)
    betolt(id)

stock ment( index )
{
    /* --| Vault megnyitás */
    gVault = nvault_open( "fearpontok" );
    
    
/* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
    
    
/* --| Játékos név */
    get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
    
    
/* --| Beallitasok oszt bezaras */
    formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
    formatex( vData, charsmax( vData ), "%d", kills[ index ] );
    nvault_set( gVault, vKey, vData );
    nvault_close( gVault );
}

stock betolt( index )
{
    /* --| Megnyitas */
    gVault = nvault_open( "fearpontok" );
    
    
/* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
    
    
/* --| jatekos neve */
    get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
    
    
/* --| Beallitasok oszt bezaras */
    formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
    kills[ index ] = nvault_get( gVault, vKey );
    nvault_close( gVault );
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.23. 20:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Köszönöm IrOn isten vagy! :P
Már csak valaki csinálja meg nekem eztet és 1-2 hónapig nem kérdezek xd:
viewtopic.php?f=29&t=4172
ui:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new message[192]
new alive[11]
new strName[191]
new strText[191]
new maxPlayers
new sayText
new teamInfo
new gVault;
new vKey[ 64 ];
new vData[ 64 ];
new piname[32];

new kills[32];

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say", "HookSayCommands")
    register_clcmd("say_team", "HookTeamSayCommands")
   
    sayText = get_user_msgid ("SayText")
    teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
    maxPlayers = get_maxplayers()
    register_message (sayText, "avoid_duplicated")
   
    register_event( "DeathMsg", "hahahahalalhahaha", "a" );
}

public client_connect(id)
    ment(id)
public client_disconnect(id)
    betolt(id)

stock ment( index )
{
    /* --| Vault megnyitás */
    gVault = nvault_open( "fearpontok" );
   
    /* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
   
    /* --| Játékos név */
    get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
   
    /* --| Beallitasok oszt bezaras */
    formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
    formatex( vData, charsmax( vData ), "%d", kills[ index ] );
    nvault_set( gVault, vKey, vData );
    nvault_close( gVault );
}
stock betolt( index )
{
    /* --| Megnyitas */
    gVault = nvault_open( "fearpontok" );
   
    /* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
   
    /* --| jatekos neve */
    get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
   
    /* --| Beallitasok oszt bezaras */
    formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
    kills[ index ] = nvault_get( gVault, vKey );
    nvault_close( gVault );
}

public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
{
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id)
    kills[id] = 0;

public hahahahalalhahaha()
{
    new killer = read_data( 1 );
    new victim = read_data( 2 );
   
    if(killer == victim)
    {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    kills[killer]++

   
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public HookSayCommands(id)
{
    read_args(message, 191)
    remove_quotes(message)
    if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
        return PLUGIN_CONTINUE

       
    new name[32]
    get_user_name (id, name, 31)   
   
    new isAlive
   
    if (is_user_alive (id))
        {
            isAlive = 1
            alive = "^x01"
        }
    else
        {
            isAlive = 0
            alive = "^x01*HALOTT* "
        }
   
    static color[10]
   
    new rang[32];
    if(kills[id] < 10)
        rang = "Rangtalan"
    else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
        rang = "Kezdo"
    else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
        rang = "Halado"
    else if(kills[id] >= 30)
        rang = "Profi"
   
    //Rang+Name
    get_user_team (id, color, 9)
    format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03%s", alive, rang, name)
    format (strText, 191, "%s", message)
    format (message, 191, "%s^x01 :  %s", strName, strText)
    sendMessage (color, isAlive)
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public HookTeamSayCommands(id)
{
    new playerTeam = get_user_team(id)
    new playerTeamName[19]
   
    switch (playerTeam)
        {
            case 1:
                copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
               
            case 2:
                copy (playerTeamName, 18, "Zsaru")
               
            default:
                copy (playerTeamName, 9, "Nezo")
        }
   
    read_args(message, 191)
    remove_quotes(message)
    if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
        return PLUGIN_CONTINUE

       
    new name[32]
    get_user_name (id, name, 31)   
   
    new isAlive
   
    if (is_user_alive (id))
        {
            isAlive = 1
            alive = "^x01"
        }
    else
        {
            isAlive = 0
            alive = "^x01*HALOTT* "
        }
   
    static color[10]
   
    new rang[32];
    if(kills[id] < 10)
        rang = "Rangtalan"
    else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
        rang = "Kezdo"
    else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
        rang = "Halado"
    else if(kills[id] >= 30)
        rang = "Profi"
   
    //Rang+Name
    get_user_team (id, color, 9)
    format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[%s]^x03%s", alive, playerTeamName, rang, name)
    format (strText, 191, "%s", message)
    format (message, 191, "%s^x01 :  %s", strName, strText)
    sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public sendMessage (color[], alive)
{
    new teamName[10]
   
    for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
        {
            if (!is_user_connected(player))
                continue

            if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
                {
                    get_user_team (player, teamName, 9)   
                   
                    changeTeamInfo (player, color)       
                   
                    writeMessage (player, message)       
                   
                    changeTeamInfo (player, teamName)   
                }
        }
}


public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
{
    new teamName[10]
   
    for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
        {
            if (!is_user_connected(player))
                continue

            if (get_user_team(player) == playerTeam)
                {
                    if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
                        {
                            get_user_team (player, teamName, 9)   
                           
                            changeTeamInfo (player, color)       
                           
                            writeMessage (player, message)       
                           
                            changeTeamInfo (player, teamName)   
                        }
                }
        }
}


public changeTeamInfo (player, team[])
{
    message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)   
    write_byte (player)               
    write_string (team)               
    message_end()                   
}


public writeMessage (player, message[])
{
    message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)   
    write_byte (player)                   
    write_string (message)                   
    message_end ()                       
}

Így jó?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.23. 21:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Van 1 hiba:
A compilálásnál ezzel van baja:
Kód:
public client_connect(id)
    kills[id] = 0;

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.23. 22:13 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
mondtam, hogy tedd össze, mivel mindegyikben van 1-1 connect ezért egybe kell írni őket, előszőr az 1. részét írd, aztán amit 2.nak írtam
javáárj amúgy fordítva írtam, connectnél legyen betolt, disconnectnél ment :D

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new message[192]
new 
alive[11]
new 
strName[191]
new 
strText[191]
new 
maxPlayers
new sayText
new teamInfo
new gVault;
new 
vKey64 ];
new 
vData64 ];
new 
piname[32];

new 
kills[32];

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say""HookSayCommands")
    
register_clcmd("say_team""HookTeamSayCommands")
    
    
sayText get_user_msgid ("SayText")
    
teamInfo get_user_msgid ("TeamInfo")
    
maxPlayers get_maxplayers()
    
register_message (sayText"avoid_duplicated")
    
    
register_event"DeathMsg""hahahahalalhahaha""a" );
}

public 
client_connect(id)
{
    
kills[id] = 0;
    
ment(id)
}
public 
client_disconnect(id)
    
ment(id)

stock mentindex )
{
    
/* --| Vault megnyitás */
    
gVault nvault_open"fearpontok" );
    
    
/* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    
if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        
set_fail_state"WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
    
    
/* --| Játékos név */
    
get_user_nameindexpinamecharsmaxpiname ) );
    
    
/* --| Beallitasok oszt bezaras */
    
formatexvKeycharsmaxvKey ), "%sOLES"piname );
    
formatexvDatacharsmaxvData ), "%d"killsindex ] );
    
nvault_setgVaultvKeyvData );
    
nvault_closegVault );
}
stock betoltindex )
{
    
/* --| Megnyitas */
    
gVault nvault_open"fearpontok" );
    
    
/* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    
if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        
set_fail_state"WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
    
    
/* --| jatekos neve */
    
get_user_nameindexpinamecharsmaxpiname ) );
    
    
/* --| Beallitasok oszt bezaras */
    
formatexvKeycharsmaxvKey ), "%sOLES"piname );
    
killsindex ] = nvault_getgVaultvKey );
    
nvault_closegVault );
}

public 
avoid_duplicated (msgIdmsgDestreceiver)
{
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
hahahahalalhahaha()
{
    new 
killer read_data);
    new 
victim read_data);
    
    if(
killer == victim)
    {
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }

    
kills[killer]++

    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
HookSayCommands(id)
{
    
read_args(message191)
    
remove_quotes(message)
    if (
message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message""))
        return 
PLUGIN_CONTINUE

        
    
new name[32]
    
get_user_name (idname31)    
    
    new 
isAlive
    
    
if (is_user_alive (id))
        {
            
isAlive 1
            alive 
"^x01"
        
}
    else
        {
            
isAlive 0
            alive 
"^x01*HALOTT* "
        
}
    
    static 
color[10]
    
    new 
rang[32];
    if(
kills[id] < 10)
        
rang "Rangtalan"
    
else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
        
rang "Kezdo"
    
else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
        
rang "Halado"
    
else if(kills[id] >= 30)
        
rang "Profi"
    
    
//Rang+Name
    
get_user_team (idcolor9)
    
format (strName191"%s^x04[%s]^x03%s"aliverangname)
    
format (strText191"%s"message)
    
format (message191"%s^x01 :  %s"strNamestrText)
    
sendMessage (colorisAlive)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
HookTeamSayCommands(id)
{
    new 
playerTeam get_user_team(id)
    new 
playerTeamName[19]
    
    switch (
playerTeam)
        {
            case 
1:
                
copy (playerTeamName11"Terrorista")
                
            case 
2:
                
copy (playerTeamName18"Zsaru")
                
            default:
                
copy (playerTeamName9"Nezo")
        }
    
    
read_args(message191)
    
remove_quotes(message)
    if (
message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message""))
        return 
PLUGIN_CONTINUE

        
    
new name[32]
    
get_user_name (idname31)    
    
    new 
isAlive
    
    
if (is_user_alive (id))
        {
            
isAlive 1
            alive 
"^x01"
        
}
    else
        {
            
isAlive 0
            alive 
"^x01*HALOTT* "
        
}
    
    static 
color[10]
    
    new 
rang[32];
    if(
kills[id] < 10)
        
rang "Rangtalan"
    
else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
        
rang "Kezdo"
    
else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
        
rang "Halado"
    
else if(kills[id] >= 30)
        
rang "Profi"
    
    
//Rang+Name
    
get_user_team (idcolor9)
    
format (strName191"%s(%s) ^x04[%s]^x03%s"aliveplayerTeamNamerangname)
    
format (strText191"%s"message)
    
format (message191"%s^x01 :  %s"strNamestrText)
    
sendTeamMessage (colorisAliveplayerTeam)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
sendMessage (color[], alive)
{
    new 
teamName[10]
    
    for (new 
player 1player maxPlayersplayer++)
        {
            if (!
is_user_connected(player))
                continue

            if (
alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
                {
                    
get_user_team (playerteamName9)    
                    
                    
changeTeamInfo (playercolor)        
                    
                    
writeMessage (playermessage)        
                    
                    
changeTeamInfo (playerteamName)    
                }
        }
}


public 
sendTeamMessage (color[], aliveplayerTeam)
{
    new 
teamName[10]
    
    for (new 
player 1player maxPlayersplayer++)
        {
            if (!
is_user_connected(player))
                continue

            if (
get_user_team(player) == playerTeam)
                {
                    if (
alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
                        {
                            
get_user_team (playerteamName9)    
                            
                            
changeTeamInfo (playercolor)        
                            
                            
writeMessage (playermessage)        
                            
                            
changeTeamInfo (playerteamName)    
                        }
                }
        }
}


public 
changeTeamInfo (playerteam[])
{
    
message_begin (MSG_ONEteamInfo_player)    
    
write_byte (player)                
    
write_string (team)                
    
message_end()                    
}


public 
writeMessage (playermessage[])
{
    
message_begin (MSG_ONEsayText, {000}, player)    
    
write_byte (player)                    
    
write_string (message)                    
    
message_end ()                        

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.24. 16:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Köszönöm szépen IrON most jó! :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole