hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 04:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 364 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 18:35 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
na valami ilyesmi lesz, lehet h mátrixokkal elírtam valamit, többi már menni fog. Ja és a CSW_ prefixes cuccokat írd át weapon_ ra mivel a get_user_weapon azt ad vissza.

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. new const weaponnames[25][32] =

  4. {

  5.         "CSW_P228",    

  6.         "CSW_SCOUT",

  7.         "CSW_HEGRENADE",

  8.         "CSW_XM1014",

  9.         "CSW_C4",

  10.         "CSW_MAC10",

  11.         "CSW_AUG",

  12.         "CSW_SMOKEGRENADE",

  13.         "CSW_ELITE",

  14.         "CSW_FIVESEVEN",

  15.         "CSW_UMP45",

  16.         "CSW_SG550",

  17.         "CSW_GALIL",

  18.         "CSW_FAMAS",

  19.         "CSW_USP",

  20.         "CSW_GLOCK18",

  21.         "CSW_AWP",

  22.         "CSW_MP5NAVY",

  23.         "CSW_M249",

  24.         "CSW_M3",

  25.         "CSW_M4A1",

  26.         "CSW_TMP",

  27.         "CSW_G3SG1",

  28.         "CSW_FLASHBANG",

  29.         "CSW_DEAGLE",

  30.         "CSW_SG552",

  31.         "CSW_AK47",

  32.         "CSW_KNIFE",

  33.         "CSW_P90",

  34.         "CSW_VEST",

  35.         "CSW_VESTHELM"

  36. }

  37.  

  38. new bool:have_weapon[25][32];

  39.  

  40. public plugin_init()

  41. {

  42.         register_plugin("Weapon Save", "1.0", "Slt KFT");

  43. }

  44.  

  45.  

  46. public client_disconnect(id)

  47. {

  48.         for(new i=0; i<sizeof(weaponnames); i++)

  49.         {

  50.                 if(get_user_weapon(id) == weaponnames[i])

  51.                 {

  52.                         have_weapon[i][id] = true;

  53.                 }

  54.         }

  55. }

  56.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 18:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
A get_user_weapon a jelenleg kézben tartott fegyvert kérdezi le, ezért nem jó. :/

Amúgy a fegyvert magát megoldottam, már csak bpammo és clipammo kellene.

Kód:
  1. PlayerWeps[id] = pev( id , pev_weapons ) &~ ( 1 << 31 );  

Kód:
  1. new val = PlayerWeps[id], wep[32];

  2.         for( new j = 1 ; j <= 30 ; j++ )

  3.         {

  4.             if ( (1 & (val >> j)) && ( j != 2 ) && ( j != CSW_C4) && ( j != CSW_KNIFE ) )

  5.             {

  6.                 get_weaponname( j , wep , 31 );

  7.                 give_item( id , wep);

  8.             }

  9.         }  

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 19:00 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. cs_get_user_bpammo(index, fegyver)

  2. get_user_ammo(index, fegyver, tar, tolteny)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 20:00 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm oroszrulett, a "get_user_ammo"-t nem láttam még. :oops: Mindig a cstrike.inc-ben keresgettem! Köszönöm! :D

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 20:06 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
A mentés rész(gondolom nvault) érdekes lesz.
Nekem így jött ki a fegyver lementés:
Kód:
  1. new fegyver[33][32];

  2. new clip[33][32];

  3. new ammo[33][32];

  4. new weaponsnum[33];

Kód:
  1. get_user_weapons(id, fegyver[id], weaponsnum[id]);

  2. for(new i=0; i<weaponsnum[id]; i++)

  3. {

  4.         get_user_ammo(id, fegyver[id][i], clip[id][i], ammo[id][i])

  5. }

Kód:
  1. Példa:

  2. Csak egy awp-d van, amiben 7 töltény van, pluszba 12 van még.

  3. fegyver[id][0]==18 //amxconst.inc

  4. clip[id][0]==7

  5. ammo[id][0]==12

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 20:54 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm mindenkinek a segítségét, végül Bugsy megírta gyönyörűen (alliedmoddersen). :)

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole