hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.10.31. 15:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 292 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2012.07.18. 10:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Silent írta:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <nvault>

  4.  

  5. #define MAXSZINT 70

  6.  

  7.  

  8. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]

  9. new xp_kill,xp_kes,xp_hs,xp_mentes

  10. new g_vault

  11.  

  12. new const CLASSES[MAXSZINT][] = {

  13.    

  14.         "Private",

  15.         "Private I",

  16.         "Private II",

  17.         "Private First Class",

  18.         "Private First Class I",

  19.         "Private First Class II",

  20.         "Specialist",

  21.         "Specialist I",

  22.         "Specialist II",

  23.         "Corporal",

  24.         "Corporal I",

  25.         "Corporal II",

  26.         "Sergeant",

  27.         "Sergeant I",

  28.         "Sergeant II",

  29.         "Staff Sergeant",

  30.         "Staff Sergeant I",

  31.         "Staff Sergeant II",

  32.         "Sergeant First Class",

  33.         "Sergeant First Class I",

  34.         "Sergeant First Class II",

  35.         "Master Sergeant",

  36.         "Master Sergeant I",

  37.         "Master Sergeant II",

  38.         "First Sergeant",

  39.         "First Sergeant I",

  40.         "First Sergeant II",

  41.         "Sergeant Major",

  42.         "Sergeant Major I",

  43.         "Sergeant Major II",

  44.         "Command Sergeant Major",

  45.         "Command Sergeant Major I",

  46.         "Command Sergeant Major II",

  47.         "2nd Lieutenant",

  48.         "2nd Lieutenant I",

  49.         "2nd Lieutenant II",

  50.         "1st Lieutenant",

  51.         "1st Lieutenant I",

  52.         "1st Lieutenant II",

  53.         "Captain",

  54.         "Captain I",

  55.         "Captain II",

  56.         "Major",

  57.         "Major I",

  58.         "Major II",

  59.         "Lieutenant Colonel",

  60.         "Lieutenant Colonel I",

  61.         "Lieutenant Colonel II",

  62.         "Lieutenant Colonel III",

  63.         "Colonel",

  64.         "Colonel I",

  65.         "Colonel II",

  66.         "Colonel III",

  67.         "Brigadier General",

  68.         "Brigadier General I",

  69.         "Brigadier General II",

  70.         "Brigadier General III",

  71.         "Major General",

  72.         "Major General I",

  73.         "Major General II",

  74.         "Major General III",

  75.         "Lieutenant General",

  76.         "Lieutenant General I",

  77.         "Lieutenant General II",

  78.         "Lieutenant General III",

  79.         "General",

  80.         "General I",

  81.         "General II",

  82.         "General III",

  83.         "Commander"

  84. }

  85.  

  86.  

  87. new const LEVELS[] = {

  88. 0,

  89. 100,

  90. 300,

  91. 500,

  92. 700,

  93. 900,

  94. 1100,

  95. 1300,

  96. 1500,

  97. 1700,

  98. 1900,

  99. 2100,

  100. 2300,

  101. 2500,

  102. 2700,

  103. 2900,

  104. 3100,

  105. 3300,

  106. 3500,

  107. 3700,

  108. 3900,

  109. 4100,

  110. 4300,

  111. 4500,

  112. 4700,

  113. 4900,

  114. 5100,

  115. 5300,

  116. 5500,

  117. 5700,

  118. 5900,

  119. 6100,

  120. 6300,

  121. 6500,

  122. 6700,

  123. 6900,

  124. 6100,

  125. 7300,

  126. 7500,

  127. 7700,

  128. 7900,

  129. 8100,

  130. 8300,

  131. 8500,

  132. 8700,

  133. 8900,

  134. 9100,

  135. 9300,

  136. 9500,

  137. 9700,

  138. 9900,

  139. 10100,

  140. 11300,

  141. 11500,

  142. 11700,

  143. 11900,

  144. 12100,

  145. 12300,

  146. 12500,

  147. 12700,

  148. 12900,

  149. 13100,

  150. 13300,

  151. 13500,

  152. 13700,

  153. 13900,

  154. 14000,

  155.  

  156.  

  157. }

  158.  

  159. public plugin_init()

  160. {

  161.     register_plugin("XP-mod", "1.0", "Bence98007")

  162.  

  163.     register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

  164.  

  165.     xp_mentes = register_cvar("xpmentes","1")

  166.  

  167.     xp_kill=register_cvar("XP_kill", "20")

  168.  

  169.     xp_hs=register_cvar("XP_hs","22")

  170.  

  171.     xp_kes=register_cvar("XP_kes","30")

  172.  

  173.     g_vault = nvault_open("xpmod")

  174.  

  175.     register_clcmd("say /xp", "ShowHud")

  176.     register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")

  177. }

  178.  

  179. public eDeath()

  180. {

  181.  

  182.         new attacker = read_data( 1 )

  183.  

  184.         new headshot = read_data( 3 )

  185.  

  186.         if(PlayerClass[attacker] == 0)

  187.         return PLUGIN_CONTINUE

  188.  

  189.         new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);

  190.  

  191.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kill)

  192.  

  193.    

  194.         if(headshot)

  195.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_hs)

  196.  

  197.         if(weapon == CSW_KNIFE)

  198.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kes)

  199.  

  200.        

  201.         while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])

  202.         {  

  203.                 client_print(attacker, print_chat, "[XP-Mod] Grat! Szinted: %i Rangod: %s !", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])

  204.      

  205.                 PlayerLevel[attacker] += 1

  206.         }

  207.  

  208.         ShowHud(attacker)

  209.         return PLUGIN_CONTINUE;

  210. }

  211.  

  212.  

  213.  

  214. public ShowHud(id)

  215. {

  216.     set_hudmessage(85, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)

  217.     show_hudmessage(id, "[Szinted] %i [XP]: %i [Rangod] %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])

  218. }

  219.  

  220.  

  221.  

  222. public client_connect(id)

  223. {

  224.     if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  225.     {

  226.         LoadData(id)

  227.     }

  228. }

  229.  

  230. public client_disconnect(id)

  231. {

  232.      if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  233.      {

  234.           SaveData(id)

  235.      }

  236. }

  237.  

  238.  

  239. public SaveData(id)

  240. {

  241.     new name[32]

  242.     get_user_name(id, name, 31)

  243.  

  244.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  245.    

  246.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  247.    

  248.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  249.  

  250.    

  251.  

  252.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)

  253.     return PLUGIN_CONTINUE

  254. }

  255.  

  256.  

  257. public LoadData(id)

  258. {

  259.     new name[32]

  260.     get_user_name(id, name, 31)

  261.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  262.    

  263.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  264.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  265.    

  266.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

  267.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

  268.    

  269.     new playerxp[32], playerlevel[32]

  270.     parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)

  271.    

  272.     PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)

  273.     PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)

  274.    

  275.     return PLUGIN_CONTINUE

  276. }  

  277.  



NAGYOTT KOPPANT AZ ÁLLAM SILENT! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖÖÖM!!! Müködik!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.27. 07:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
A plugin COD:MW szintjeinek, és Silent tutoriáljának ötvözete. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.28. 06:46 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
oroszrulett írta:
A plugin COD:MW szintjeinek, és Silent tutoriáljának ötvözete. :)


És valahogy a készítônél csak Bence van.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.28. 11:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ami nálam van, ami nem ide van ki téve, abba Silent, az eredeti készítő, Iron, és még Idarav is benne van mert binnt segítettetek! De nem megy ez a plugint szal mind1 vmikor kijavítom...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole