hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 21:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 225 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 225 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2012.09.30. 09:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
DeteCT0R írta:
rericsi8 írta:
nem a felbontása adja a modell méretét, hanem az hogy mennyire szögletes, ha az egész fegyót megoldották 20 szögből akkor 200 kb, ha 500-ból, akkor 5-6 mega is lehet, na meg persze hogy mennyi képet pakoltak bele, nem mind1 hogy a fegyver textúrája egy képből megvan oldva (lásd: CSO) vagy 26-ból ;)

es kicsereled hackel es anyi mind ha alap skin lenne:)Lasd regi <<eb@>>CSO azon is ugy volt kicserelve az alap skin


de elmondod hogy írjam bele a pluginba hogy lecserélje? :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2012.09.30. 10:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.07. 18:41
Hozzászólások: 642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Öhm 10 megánál a szögekre gondoltam meg a Hd alatt nem csak a textúrára hanem kb már egy olyannal ami vetekszik a valósággal xd Mert hidd el jártam olyan szerveren xD

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2012.09.30. 11:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ha még a cod:mw3 se tud 100%-osan valósághű fegyvert modellt csinálni akkor a cs hogy? xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2012.09.30. 11:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Vath írta:
Öhm 10 megánál a szögekre gondoltam meg a Hd alatt nem csak a textúrára hanem kb már egy olyannal ami vetekszik a valósággal xd Mert hidd el jártam olyan szerveren xD

pmben kérek ip -t erre kiváncsi vagyok xD.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole