hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Modell ráírás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=8516
Oldal: 2 / 2

Szerző:  pixxa112 [ 2013.05.16. 19:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell ráírás

Joke írta:
pixxa112 írta:
Itt egy videó, de még a kép minőség nem az igazi a youtube most javítja, de az nem olyan kevés idő :(

Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=g24o24mIneU


Köszi Pixa ,ezer hála ;)


Nincs mit most fogom javítani a minőségét.
Remélem érteted mit kell csinálni.

Szerző:  Joke [ 2013.05.16. 20:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell ráírás

Persze értem már ,csak még arra kell rájönnöm ,PL:Van egy kés ,és a kézre ,Hogy kell írni :geek:

Szerző:  pixxa112 [ 2013.05.17. 10:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell ráírás

Joke írta:
Persze értem már ,csak még arra kell rájönnöm ,PL:Van egy kés ,és a kézre ,Hogy kell írni :geek:


Ha haza értem leírom neked.

Szerző:  Metal [ 2013.05.17. 11:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell ráírás

Megnyitod a v_knfie modelt
Megkeresed azt a textúrát, ami a kézhez tartozik
Exportálod, átszínezed, vagy amit akarsz vele
importálod a kész bmp filet
Megnézed ha jó, mented a modelt, ha rossz, megpróbálod még 1* vagy nem szenvedsz vele.

Algoritmizálva
Kód:
Class HLMV
{
    // ...
}
Class BmpEditor
{
    // ...
}

main()
{
    HLMV hlmv = new HLMV();
    bmpEditor = new BmpEditor();
    HLMV.OpenModel("v_knife.mdl");
    HLM.Export("out.bmp", "hand_texture");

    bool try=true;

    while (try)
    {
        BmpEditor.Open("out.bmp");
        BmpEditor.Edit();
        BmpEditor.SaveAs("eredmeny.bmp");
        BmpEditor.Close("out.bmp");
        HLM.Import("eredmeny.bmp", "hand_texture");
        HLMV.Render();
        if (User.Accept())
        {
            HLMV.SaveAs("v_knife_custom.mdl");
            try=false;
        }
        else
        {
            try = User.ContinueToResolve();
        }
    }
}



Joke írta:
Persze értem már ,csak még arra kell rájönnöm ,PL:Van egy kés ,és a kézre ,Hogy kell írni :geek:

Szerző:  pixxa112 [ 2013.05.17. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell ráírás

Metal írta:
Megnyitod a v_knfie modelt
Megkeresed azt a textúrát, ami a kézhez tartozik
Exportálod, átszínezed, vagy amit akarsz vele
importálod a kész bmp filet
Megnézed ha jó, mented a modelt, ha rossz, megpróbálod még 1* vagy nem szenvedsz vele.

Algoritmizálva
Kód:
Class HLMV
{
    // ...
}
Class BmpEditor
{
    // ...
}

main()
{
    HLMV hlmv = new HLMV();
    bmpEditor = new BmpEditor();
    HLMV.OpenModel("v_knife.mdl");
    HLM.Export("out.bmp", "hand_texture");

    bool try=true;

    while (try)
    {
        BmpEditor.Open("out.bmp");
        BmpEditor.Edit();
        BmpEditor.SaveAs("eredmeny.bmp");
        BmpEditor.Close("out.bmp");
        HLM.Import("eredmeny.bmp", "hand_texture");
        HLMV.Render();
        if (User.Accept())
        {
            HLMV.SaveAs("v_knife_custom.mdl");
            try=false;
        }
        else
        {
            try = User.ContinueToResolve();
        }
    }
}



Joke írta:
Persze értem már ,csak még arra kell rájönnöm ,PL:Van egy kés ,és a kézre ,Hogy kell írni :geek:


Szép kód :)

Szerző:  Silent [ 2013.05.18. 07:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell ráírás

Csak nincs értelme.

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/