hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [25 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 14:23 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Én egyedül ezt nemtudom megoldani , többit mind vágom de ez az 1 ami kifogott rajtam :DD

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 19:17 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
linkelj már nekem smat meg mindent amit használsz 1 perc alatt meglesz :)

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 19:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
fuck604 írta:
linkelj már nekem smat meg mindent amit használsz 1 perc alatt meglesz :)


Hát ez a fő motor a zm módnál:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cs_ham_bots_api>
  7. #include <zp50_core_const>
  8.  
  9. #define MAXPLAYERS 32
  10.  
  11. // Custom Forwards
  12. enum _:TOTAL_FORWARDS
  13. {
  14. FW_USER_INFECT_PRE = 0,
  15. FW_USER_INFECT,
  16. FW_USER_INFECT_POST,
  17. FW_USER_CURE_PRE,
  18. FW_USER_CURE,
  19. FW_USER_CURE_POST,
  20. FW_USER_LAST_ZOMBIE,
  21. FW_USER_LAST_HUMAN,
  22. FW_USER_SPAWN_POST
  23. }
  24.  
  25. #define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
  26. #define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false)
  27. #define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
  28. #define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
  29.  
  30. new g_MaxPlayers
  31. new g_IsZombie
  32. new g_IsFirstZombie
  33. new g_IsLastZombie
  34. new g_LastZombieForwardCalled
  35. new g_IsLastHuman
  36. new g_LastHumanForwardCalled
  37. new g_RespawnAsZombie
  38. new g_ForwardResult
  39. new g_Forwards[TOTAL_FORWARDS]
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43. register_plugin("[ZP] Core/Engine", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  44. register_dictionary("zombie_plague.txt")
  45. register_dictionary("zombie_plague50.txt")
  46.  
  47. g_Forwards[FW_USER_INFECT_PRE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_infect_pre", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL)
  48. g_Forwards[FW_USER_INFECT] = CreateMultiForward("zp_fw_core_infect", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
  49. g_Forwards[FW_USER_INFECT_POST] = CreateMultiForward("zp_fw_core_infect_post", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
  50.  
  51. g_Forwards[FW_USER_CURE_PRE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_cure_pre", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL)
  52. g_Forwards[FW_USER_CURE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_cure", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
  53. g_Forwards[FW_USER_CURE_POST] = CreateMultiForward("zp_fw_core_cure_post", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
  54.  
  55. g_Forwards[FW_USER_LAST_ZOMBIE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_last_zombie", ET_IGNORE, FP_CELL)
  56. g_Forwards[FW_USER_LAST_HUMAN] = CreateMultiForward("zp_fw_core_last_human", ET_IGNORE, FP_CELL)
  57.  
  58. g_Forwards[FW_USER_SPAWN_POST] = CreateMultiForward("zp_fw_core_spawn_post", ET_IGNORE, FP_CELL)
  59.  
  60. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
  61. RegisterHamBots(Ham_Spawn, "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
  62. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled_Post", 1)
  63. RegisterHamBots(Ham_Killed, "fw_PlayerKilled_Post", 1)
  64. register_forward(FM_ClientDisconnect, "fw_ClientDisconnect_Post", 1)
  65.  
  66. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  67.  
  68. // To help players find ZP servers
  69. register_cvar("zp_version", ZP_VERSION_STR_LONG, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  70. set_cvar_string("zp_version", ZP_VERSION_STR_LONG)
  71. }
  72.  
  73. public plugin_cfg()
  74. {
  75. // Get configs dir
  76. new cfgdir[32]
  77. get_configsdir(cfgdir, charsmax(cfgdir))
  78.  
  79. // Execute config file (zombieplague.cfg)
  80. server_cmd("exec %s/zombieplague.cfg", cfgdir)
  81. }
  82.  
  83. public plugin_natives()
  84. {
  85. register_library("zp50_core")
  86. register_native("zp_core_is_zombie", "native_core_is_zombie")
  87. register_native("zp_core_is_first_zombie", "native_core_is_first_zombie")
  88. register_native("zp_core_is_last_zombie", "native_core_is_last_zombie")
  89. register_native("zp_core_is_last_human", "native_core_is_last_human")
  90. register_native("zp_core_get_zombie_count", "native_core_get_zombie_count")
  91. register_native("zp_core_get_human_count", "native_core_get_human_count")
  92. register_native("zp_core_infect", "native_core_infect")
  93. register_native("zp_core_cure", "native_core_cure")
  94. register_native("zp_core_force_infect", "native_core_force_infect")
  95. register_native("zp_core_force_cure", "native_core_force_cure")
  96. register_native("zp_core_respawn_as_zombie", "native_core_respawn_as_zombie")
  97. }
  98.  
  99. public fw_ClientDisconnect_Post(id)
  100. {
  101. // Reset flags AFTER disconnect (to allow checking if the player was zombie before disconnecting)
  102. flag_unset(g_IsZombie, id)
  103. flag_unset(g_RespawnAsZombie, id)
  104.  
  105. // This should be called AFTER client disconnects (post forward)
  106. CheckLastZombieHuman()
  107. }
  108.  
  109. public fw_PlayerSpawn_Post(id)
  110. {
  111. // Not alive or didn't join a team yet
  112. if (!is_user_alive(id) || !cs_get_user_team(id))
  113. return;
  114.  
  115. // ZP Spawn Forward
  116. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_SPAWN_POST], g_ForwardResult, id)
  117.  
  118. // Set zombie/human attributes upon respawn
  119. if (flag_get(g_RespawnAsZombie, id))
  120. InfectPlayer(id, id)
  121. else
  122. CurePlayer(id)
  123.  
  124. // Reset flag afterwards
  125. flag_unset(g_RespawnAsZombie, id)
  126. }
  127.  
  128. // Ham Player Killed Post Forward
  129. public fw_PlayerKilled_Post()
  130. {
  131. CheckLastZombieHuman()
  132. }
  133.  
  134. InfectPlayer(id, attacker = 0)
  135. {
  136. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_INFECT_PRE], g_ForwardResult, id, attacker)
  137.  
  138. // One or more plugins blocked infection
  139. if (g_ForwardResult >= PLUGIN_HANDLED)
  140. return;
  141.  
  142. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_INFECT], g_ForwardResult, id, attacker)
  143.  
  144. flag_set(g_IsZombie, id)
  145.  
  146. if (GetZombieCount() == 1)
  147. flag_set(g_IsFirstZombie, id)
  148. else
  149. flag_unset(g_IsFirstZombie, id)
  150.  
  151. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_INFECT_POST], g_ForwardResult, id, attacker)
  152.  
  153. CheckLastZombieHuman()
  154. }
  155.  
  156. CurePlayer(id, attacker = 0)
  157. {
  158. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_CURE_PRE], g_ForwardResult, id, attacker)
  159.  
  160. // One or more plugins blocked cure
  161. if (g_ForwardResult >= PLUGIN_HANDLED)
  162. return;
  163.  
  164. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_CURE], g_ForwardResult, id, attacker)
  165.  
  166. flag_unset(g_IsZombie, id)
  167.  
  168. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_CURE_POST], g_ForwardResult, id, attacker)
  169.  
  170. CheckLastZombieHuman()
  171. }
  172.  
  173. // Last Zombie/Human Check
  174. CheckLastZombieHuman()
  175. {
  176. new id, last_zombie_id, last_human_id
  177. new zombie_count = GetZombieCount()
  178. new human_count = GetHumanCount()
  179.  
  180. if (zombie_count == 1)
  181. {
  182. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  183. {
  184. // Last zombie
  185. if (is_user_alive(id) && flag_get(g_IsZombie, id))
  186. {
  187. flag_set(g_IsLastZombie, id)
  188. last_zombie_id = id
  189. }
  190. else
  191. flag_unset(g_IsLastZombie, id)
  192. }
  193. }
  194. else
  195. {
  196. g_LastZombieForwardCalled = false
  197.  
  198. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  199. flag_unset(g_IsLastZombie, id)
  200. }
  201.  
  202. // Last zombie forward
  203. if (last_zombie_id > 0 && !g_LastZombieForwardCalled)
  204. {
  205. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_LAST_ZOMBIE], g_ForwardResult, last_zombie_id)
  206. g_LastZombieForwardCalled = true
  207. }
  208.  
  209. if (human_count == 1)
  210. {
  211. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  212. {
  213. // Last human
  214. if (is_user_alive(id) && !flag_get(g_IsZombie, id))
  215. {
  216. flag_set(g_IsLastHuman, id)
  217. last_human_id = id
  218. }
  219. else
  220. flag_unset(g_IsLastHuman, id)
  221. }
  222. }
  223. else
  224. {
  225. g_LastHumanForwardCalled = false
  226.  
  227. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  228. flag_unset(g_IsLastHuman, id)
  229. }
  230.  
  231. // Last human forward
  232. if (last_human_id > 0 && !g_LastHumanForwardCalled)
  233. {
  234. ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_LAST_HUMAN], g_ForwardResult, last_human_id)
  235. g_LastHumanForwardCalled = true
  236. }
  237. }
  238.  
  239. public native_core_is_zombie(plugin_id, num_params)
  240. {
  241. new id = get_param(1)
  242.  
  243. if (!is_user_connected(id))
  244. {
  245. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  246. return -1;
  247. }
  248.  
  249. return flag_get_boolean(g_IsZombie, id);
  250. }
  251.  
  252. public native_core_is_first_zombie(plugin_id, num_params)
  253. {
  254. new id = get_param(1)
  255.  
  256. if (!is_user_connected(id))
  257. {
  258. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  259. return -1;
  260. }
  261.  
  262. return flag_get_boolean(g_IsFirstZombie, id);
  263. }
  264.  
  265. public native_core_is_last_zombie(plugin_id, num_params)
  266. {
  267. new id = get_param(1)
  268.  
  269. if (!is_user_connected(id))
  270. {
  271. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  272. return -1;
  273. }
  274.  
  275. return flag_get_boolean(g_IsLastZombie, id);
  276. }
  277.  
  278. public native_core_is_last_human(plugin_id, num_params)
  279. {
  280. new id = get_param(1)
  281.  
  282. if (!is_user_connected(id))
  283. {
  284. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  285. return -1;
  286. }
  287.  
  288. return flag_get_boolean(g_IsLastHuman, id);
  289. }
  290.  
  291. public native_core_get_zombie_count(plugin_id, num_params)
  292. {
  293. return GetZombieCount();
  294. }
  295.  
  296. public native_core_get_human_count(plugin_id, num_params)
  297. {
  298. return GetHumanCount();
  299. }
  300.  
  301. public native_core_infect(plugin_id, num_params)
  302. {
  303. new id = get_param(1)
  304.  
  305. if (!is_user_alive(id))
  306. {
  307. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  308. return false;
  309. }
  310.  
  311. if (flag_get(g_IsZombie, id))
  312. {
  313. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Player already infected (%d)", id)
  314. return false;
  315. }
  316.  
  317. new attacker = get_param(2)
  318.  
  319. if (attacker && !is_user_alive(attacker))
  320. {
  321. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", attacker)
  322. return false;
  323. }
  324.  
  325. InfectPlayer(id, attacker)
  326. return true;
  327. }
  328.  
  329. public native_core_cure(plugin_id, num_params)
  330. {
  331. new id = get_param(1)
  332.  
  333. if (!is_user_alive(id))
  334. {
  335. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  336. return false;
  337. }
  338.  
  339. if (!flag_get(g_IsZombie, id))
  340. {
  341. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Player not infected (%d)", id)
  342. return false;
  343. }
  344.  
  345. new attacker = get_param(2)
  346.  
  347. if (attacker && !is_user_alive(attacker))
  348. {
  349. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", attacker)
  350. return false;
  351. }
  352.  
  353. CurePlayer(id, attacker)
  354. return true;
  355. }
  356.  
  357. public native_core_force_infect(plugin_id, num_params)
  358. {
  359. new id = get_param(1)
  360.  
  361. if (!is_user_alive(id))
  362. {
  363. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  364. return false;
  365. }
  366.  
  367. InfectPlayer(id)
  368. return true;
  369. }
  370.  
  371. public native_core_force_cure(plugin_id, num_params)
  372. {
  373. new id = get_param(1)
  374.  
  375. if (!is_user_alive(id))
  376. {
  377. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  378. return false;
  379. }
  380.  
  381. CurePlayer(id)
  382. return true;
  383. }
  384.  
  385. public native_core_respawn_as_zombie(plugin_id, num_params)
  386. {
  387. new id = get_param(1)
  388.  
  389. if (!is_user_connected(id))
  390. {
  391. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  392. return false;
  393. }
  394.  
  395. new respawn_as_zombie = get_param(2)
  396.  
  397. if (respawn_as_zombie)
  398. flag_set(g_RespawnAsZombie, id)
  399. else
  400. flag_unset(g_RespawnAsZombie, id)
  401.  
  402. return true;
  403. }
  404.  
  405. // Get Zombie Count -returns alive zombies number-
  406. GetZombieCount()
  407. {
  408. new iZombies, id
  409.  
  410. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  411. {
  412. if (is_user_alive(id) && flag_get(g_IsZombie, id))
  413. iZombies++
  414. }
  415.  
  416. return iZombies;
  417. }
  418.  
  419. // Get Human Count -returns alive humans number-
  420. GetHumanCount()
  421. {
  422. new iHumans, id
  423.  
  424. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  425. {
  426. if (is_user_alive(id) && !flag_get(g_IsZombie, id))
  427. iHumans++
  428. }
  429.  
  430. return iHumans;
  431. }

Gondolom valahol ebbe lesz.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 19:30 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Màr meg oldva! Nem abba van. :)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 20:52 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Én nem szeretem az Abba-t. (Na jó de, van 1-2 jó számuk)

Kérlek akkor írd le ide a megoldást, h mások is tanulhassanak.

norbee.16 írta:
Màr meg oldva! Nem abba van. :)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 21:17 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Metal írta:
Én nem szeretem az Abba-t. (Na jó de, van 1-2 jó számuk)

Kérlek akkor írd le ide a megoldást, h mások is tanulhassanak.

norbee.16 írta:
Màr meg oldva! Nem abba van. :)

Úgyse kell senkinek, de rendben :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #if defined _zp50_colorchat_const_included
  2. #endinput
  3. #endif
  4. #define _zp50_colorchat_const_included
  5.  
  6. #define ZP_PREFIX "^x01[^x04ZP^x01] "
zp50_colorchat_const.inc

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 21:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
norbee.16 írta:
Metal írta:
Én nem szeretem az Abba-t. (Na jó de, van 1-2 jó számuk)

Kérlek akkor írd le ide a megoldást, h mások is tanulhassanak.

norbee.16 írta:
Màr meg oldva! Nem abba van. :)

Úgyse kell senkinek, de rendben :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #if defined _zp50_colorchat_const_included
  2. #endinput
  3. #endif
  4. #define _zp50_colorchat_const_included
  5.  
  6. #define ZP_PREFIX "^x01[^x04ZP^x01] "
zp50_colorchat_const.inc


És azt, hogy fogja át írni a inc-ből?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.02. 23:05 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Példa:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #if defined _zp50_colorchat_const_included
  2. #endinput
  3. #endif
  4. #define _zp50_colorchat_const_included
  5.  
  6. #define ZP_PREFIX "^x01[^x04Just ZP^x01] "

Amelyik smaban bene van ez zp50_colorchat_const.inc azt kell konvertálni és ez a szöveg lesz bene és kész. :)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.03. 00:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
norbee.16 írta:
Példa:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #if defined _zp50_colorchat_const_included
  2. #endinput
  3. #endif
  4. #define _zp50_colorchat_const_included
  5.  
  6. #define ZP_PREFIX "^x01[^x04Just ZP^x01] "

Amelyik smaban bene van ez zp50_colorchat_const.inc azt kell konvertálni és ez a szöveg lesz bene és kész. :)


És az .inc-t, hogy kell átkonvertálni?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Eltüntetés
HozzászólásElküldve:2013.06.03. 01:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Nem inc-et kell kompilalni hanem az atirt inc-el konvertalni a plugint.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [25 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole