hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 03:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 331 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [34 hozzászólás ]  OldalElőző1234
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2011.01.23. 06:47 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 17:30
Hozzászólások:82
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sok kicsi sokra megy.
Így van ez a programozásban. Sok apró hiba végzetes lehet.
Illetve ha kivételen is át kell mennie a futás során a programnak az bizonyára lassít, gondold végig logikusan.
Meg vizsgálja IF -ben hogy True vagy False érték ha True lefut a {} közötti rész, amennyiben van else akkor vizsgálja hogy false érték esetén mit kell csinálnia. És bizonyára kell.
Ha nincs else nem vizsgálja a false értéket, egyszerűen megy tovább a program.
Magyarán 2-3 sorral többet vizsgál a feldolgozó mint amennyit szükséges lenne.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2011.01.23. 08:05 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
"vizsgálja hogy false érték esetén mit kell csinálnia": Nem vizsgálja, hanem végrehajtja.
Jelenleg a kód alapján 2 jump van benne, mint említettem. Ha van else ág, akkor új sorra ugrik, ha nincs, akkor továbbmegy. Mindkét esetben konstans 1 az ugrás.
De természetesen egyetértek veled, hogy ez így nem szép, sőt.
Kód:
public DeathMsg()
{
    new hs = read_data(3)
    if (hs > 0) return PLUGIN_HANDLED

      new los = random_num(0, 4)
      switch(los)
         {
         case 0 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot1.wav")
         case 1 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot2.wav")
         case 2 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot3.wav")
         case 3 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot4.wav")
         case 4 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot5.wav")
         case 5 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot6.wav")
         case 6 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot7.wav")
         case 7 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot8.wav")
         case 8 : client_cmd(0, "spk headshot_famous/headshot9.wav")
         }
 
  return  PLUGIN_HANDLED
}


Így szebb, optimálisabb :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2011.01.23. 08:07 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Elírtam...
Kód:
if (hs > 0) return PLUGIN_HANDLED

helyett
Kód:
if (hs <= 0) return PLUGIN_HANDLED

Bár szerintem elég lenne a feltételben az
Kód:
(hs == 0)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2011.01.23. 08:08 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
És még
Kód:
new los = random_num(0, 4)

helyett
Kód:
new los = random_num(0, 8)

kellene, és minden case után egy break, vagy az egészet ifesbe tenni, mivel a case "szebb", de lassabb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [34 hozzászólás ]  OldalElőző1234


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole