hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 22:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 792 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 792 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Swarm Zombie Class
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 16:12 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Tiszteltem!

Bizonyára valaki ismeri azt a zombi típust, ami nem fertőz, hanem megöl.
Ez nagyon raj, mármint úgy láttam egy szerveren, hogy Swarm Zombie és ez Raj Zombit jelent szabad fordításban,
Szóval találtam ezt a zombit itt az SMA és annyira eljutottam, hogy ne csak jobb klikkel öljön hanem ballal is, de
azt nem tudtam módosítani, hogy ne egyből öljen, hanem az adott sebzett értéket vegye le az ember életéből.

Kérésem tehát a következő lenne, valaki áttudná írni az, hogy ne egyből megöljön, hanem csak amennyit sebezne annyit szedjen az életből.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Class : Assassin Zombie
  3. (Powerful zombie class)
  4. by Fry!
  5.  
  6.  
  7. Description :
  8.  
  9. This is one of powerful zombies. Cuz now you can chose between infect and kill humans.
  10. Press +Attack2 to kill people.
  11.  
  12. Changelog :
  13.  
  14. 28/12/2009 - v1.0 - Public release
  15. */
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <cstrike>
  19. #include <fakemeta>
  20. #include <hamsandwich>
  21. #include <zombieplague>
  22.  
  23. #define PLUGIN "[ZP] Class: Chainsaw Zombie"
  24. #define VERSION "1.0"
  25. #define AUTHOR "Fry!"
  26.  
  27. new const zclass_name[] = "Chainsaw"
  28. new const zclass_info[] = "- Ölés"
  29. new const zclass_model[] = "bbc_chainsaw"
  30. new const zclass_clawmodel[] = "bbc/v_chainsaw.mdl"
  31. const zclass_health = 4000
  32. const zclass_speed = 240
  33. const Float:zclass_gravity = 1.0
  34. const Float:zclass_knockback = 1.55
  35.  
  36. new g_msgScoreAttrib
  37. new g_zclass_assassin
  38.  
  39. public plugin_init()
  40. {
  41. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  42.  
  43. register_cvar("zp_zclass_assassin_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  44.  
  45. g_msgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib")
  46.  
  47. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_PlayerTakeDamage")
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache()
  51. {
  52. g_zclass_assassin = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  53. }
  54.  
  55. public zp_user_infect_attempt(victim, infector, nemesis)
  56. {
  57. if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_assassin)
  58. {
  59. new button = pev(infector, pev_button)
  60.  
  61. if (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
  62. {
  63. ExecuteHamB(Ham_DamageDecal, victim, infector, 0)
  64. }
  65. else
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67.  
  68. return ZP_PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70.  
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72. }
  73.  
  74. public fw_PlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  75. {
  76. if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  77. return HAM_IGNORED
  78.  
  79. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_assassin)
  80. return HAM_IGNORED
  81.  
  82. new attacker_name[32]
  83. new button = pev(attacker, pev_button)
  84. new GetMaxPlayers = get_maxplayers()
  85. new GetHumanCount = zp_get_human_count()
  86.  
  87. get_user_name(attacker, attacker_name, 31)
  88.  
  89. if (!zp_is_swarm_round() || !zp_is_plague_round() || !zp_is_survivor_round() || !zp_is_nemesis_round() || GetHumanCount == GetMaxPlayers)
  90. {
  91. if (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
  92. {
  93. if (zp_get_user_zombie_class(attacker) == g_zclass_assassin)
  94. {
  95. FixDeadAttrib(id)
  96. UpdateScoreBoard(id, attacker)
  97.  
  98. return HAM_SUPERCEDE
  99. }
  100. }
  101. }
  102.  
  103. return HAM_SUPERCEDE
  104. }
  105.  
  106. public FixDeadAttrib(id)
  107. {
  108. message_begin(MSG_BROADCAST, g_msgScoreAttrib)
  109. write_byte(id)
  110. write_byte(DEAD_DYING)
  111. message_end()
  112. }
  113.  
  114. public UpdateScoreBoard(victim, attacker)
  115. {
  116. new victim_frags = get_user_frags(victim) + 0
  117. new attacker_frags = get_user_frags(attacker) + 1
  118. new attacker_money = cs_get_user_money(attacker) + 0
  119.  
  120. set_pev(victim, pev_frags, float(victim_frags))
  121. set_pev(attacker, pev_frags, float(attacker_frags))
  122. cs_set_user_money(attacker, attacker_money, 1)
  123. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2013.08.20. 09:49-kor.
SMA KÓD!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Swarm Zombie Class
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 17:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Idézet:
Kérésem tehát a következő lenne, valaki áttudná írni az, hogy ne egyből megöljön, hanem csak amennyit sebezne annyit szedjen az életből.


Kinek az életéből vegye le a sebzést?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Swarm Zombie Class
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 17:44 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4286
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
crazyboy írta:
Idézet:
Kérésem tehát a következő lenne, valaki áttudná írni az, hogy ne egyből megöljön, hanem csak amennyit sebezne annyit szedjen az életből.


Kinek az életéből vegye le a sebzést?

Te tényleg ekkora fasz vagy? Az emberek életéből akit tamad...

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Swarm Zombie Class
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 17:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Class : Assassin Zombie
  3. (Powerful zombie class)
  4. by Fry!
  5.  
  6.  
  7. Description :
  8.  
  9. This is one of powerful zombies. Cuz now you can chose between infect and kill humans.
  10. Press +Attack2 to kill people.
  11.  
  12. Changelog :
  13.  
  14. 28/12/2009 - v1.0 - Public release
  15. */
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <cstrike>
  19. #include <fakemeta>
  20. #include <hamsandwich>
  21. #include <zombieplague>
  22. #include <fun>
  23.  
  24. #define PLUGIN "[ZP] Class: Chainsaw Zombie"
  25. #define VERSION "1.0"
  26. #define AUTHOR "Fry!"
  27.  
  28. new const zclass_name[] = "Chainsaw"
  29. new const zclass_info[] = "- Ölés"
  30. new const zclass_model[] = "bbc_chainsaw"
  31. new const zclass_clawmodel[] = "bbc/v_chainsaw.mdl"
  32. const zclass_health = 4000
  33. const zclass_speed = 240
  34. const Float:zclass_gravity = 1.0
  35. const Float:zclass_knockback = 1.55
  36.  
  37. new g_msgScoreAttrib
  38. new g_zclass_assassin
  39.  
  40. public plugin_init()
  41. {
  42. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43.  
  44. register_cvar("zp_zclass_assassin_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  45.  
  46. g_msgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib")
  47.  
  48. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_PlayerTakeDamage")
  49. }
  50.  
  51. public plugin_precache()
  52. {
  53. g_zclass_assassin = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  54. }
  55.  
  56. public zp_user_infect_attempt(victim, infector, nemesis)
  57. {
  58. if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_assassin)
  59. {
  60. new button = pev(infector, pev_button)
  61.  
  62. if (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
  63. {
  64. ExecuteHamB(Ham_DamageDecal, victim, infector, 0)
  65. }
  66. else
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68.  
  69. return ZP_PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71.  
  72. return PLUGIN_CONTINUE
  73. }
  74.  
  75. public fw_PlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  76. {
  77. if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  78. return HAM_IGNORED
  79.  
  80. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_assassin)
  81. return HAM_IGNORED
  82.  
  83. new attacker_name[32]
  84. new button = pev(attacker, pev_button)
  85. new GetMaxPlayers = get_maxplayers()
  86. new GetHumanCount = zp_get_human_count()
  87.  
  88. get_user_name(attacker, attacker_name, 31)
  89.  
  90. if (!zp_is_swarm_round() || !zp_is_plague_round() || !zp_is_survivor_round() || !zp_is_nemesis_round() || GetHumanCount == GetMaxPlayers)
  91. {
  92. if (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
  93. {
  94. if (zp_get_user_zombie_class(attacker) == g_zclass_assassin)
  95. {
  96. set_user_health(id, get_user_health(id)- Float:damage)
  97. if(get_user_health(id) <= 0)
  98. {
  99. FixDeadAttrib(id)
  100. UpdateScoreBoard(id, attacker)
  101. }
  102.  
  103. }
  104. }
  105. }
  106.  
  107. return HAM_SUPERCEDE
  108. }
  109.  
  110. public FixDeadAttrib(id)
  111. {
  112. message_begin(MSG_BROADCAST, g_msgScoreAttrib)
  113. write_byte(id)
  114. write_byte(DEAD_DYING)
  115. message_end()
  116. }
  117.  
  118. public UpdateScoreBoard(victim, attacker)
  119. {
  120. new victim_frags = get_user_frags(victim) + 0
  121. new attacker_frags = get_user_frags(attacker) + 1
  122. new attacker_money = cs_get_user_money(attacker) + 0
  123.  
  124. set_pev(victim, pev_frags, float(victim_frags))
  125. set_pev(attacker, pev_frags, float(attacker_frags))
  126. cs_set_user_money(attacker, attacker_money, 1)
  127. }
  128.  
  129.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Swarm Zombie Class
HozzászólásElküldve: 2013.08.20. 09:46 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
crazyboy írta:
Teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Class : Assassin Zombie
  3. (Powerful zombie class)
  4. by Fry!
  5. &nbsp;
  6. &nbsp;
  7. Description :
  8. &nbsp;
  9. This is one of powerful zombies. Cuz now you can chose between infect and kill humans.
  10. Press +Attack2 to kill people.
  11. &nbsp;
  12. Changelog :
  13. &nbsp;
  14. 28/12/2009 - v1.0 - Public release
  15. */
  16. &nbsp;
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <cstrike>
  19. #include <fakemeta>
  20. #include <hamsandwich>
  21. #include <zombieplague>
  22. #include <fun>
  23. &nbsp;
  24. #define PLUGIN "[ZP] Class: Chainsaw Zombie"
  25. #define VERSION "1.0"
  26. #define AUTHOR "Fry!"
  27. &nbsp;
  28. new const zclass_name[] = "Chainsaw"
  29. new const zclass_info[] = "- Ölés"
  30. new const zclass_model[] = "bbc_chainsaw"
  31. new const zclass_clawmodel[] = "bbc/v_chainsaw.mdl"
  32. const zclass_health = 4000
  33. const zclass_speed = 240
  34. const Float:zclass_gravity = 1.0
  35. const Float:zclass_knockback = 1.55
  36. &nbsp;
  37. new g_msgScoreAttrib
  38. new g_zclass_assassin
  39. &nbsp;
  40. public plugin_init()
  41. {
  42. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43. &nbsp;
  44. register_cvar("zp_zclass_assassin_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  45. &nbsp;
  46. g_msgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib")
  47. &nbsp;
  48. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_PlayerTakeDamage")
  49. }
  50. &nbsp;
  51. public plugin_precache()
  52. {
  53. g_zclass_assassin = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  54. }
  55. &nbsp;
  56. public zp_user_infect_attempt(victim, infector, nemesis)
  57. {
  58. if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_assassin)
  59. {
  60. new button = pev(infector, pev_button)
  61. &nbsp;
  62. if (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
  63. {
  64. ExecuteHamB(Ham_DamageDecal, victim, infector, 0)
  65. }
  66. else
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. &nbsp;
  69. return ZP_PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71. &nbsp;
  72. return PLUGIN_CONTINUE
  73. }
  74. &nbsp;
  75. public fw_PlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  76. {
  77. if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  78. return HAM_IGNORED
  79. &nbsp;
  80. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_assassin)
  81. return HAM_IGNORED
  82. &nbsp;
  83. new attacker_name[32]
  84. new button = pev(attacker, pev_button)
  85. new GetMaxPlayers = get_maxplayers()
  86. new GetHumanCount = zp_get_human_count()
  87. &nbsp;
  88. get_user_name(attacker, attacker_name, 31)
  89. &nbsp;
  90. if (!zp_is_swarm_round() || !zp_is_plague_round() || !zp_is_survivor_round() || !zp_is_nemesis_round() || GetHumanCount == GetMaxPlayers)
  91. {
  92. if (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
  93. {
  94. if (zp_get_user_zombie_class(attacker) == g_zclass_assassin)
  95. {
  96. set_user_health(id, get_user_health(id)- Float:damage)
  97. if(get_user_health(id) <= 0)
  98. {
  99. FixDeadAttrib(id)
  100. UpdateScoreBoard(id, attacker)
  101. }
  102. &nbsp;
  103. }
  104. }
  105. }
  106. &nbsp;
  107. return HAM_SUPERCEDE
  108. }
  109. &nbsp;
  110. public FixDeadAttrib(id)
  111. {
  112. message_begin(MSG_BROADCAST, g_msgScoreAttrib)
  113. write_byte(id)
  114. write_byte(DEAD_DYING)
  115. message_end()
  116. }
  117. &nbsp;
  118. public UpdateScoreBoard(victim, attacker)
  119. {
  120. new victim_frags = get_user_frags(victim) + 0
  121. new attacker_frags = get_user_frags(attacker) + 1
  122. new attacker_money = cs_get_user_money(attacker) + 0
  123. &nbsp;
  124. set_pev(victim, pev_frags, float(victim_frags))
  125. set_pev(attacker, pev_frags, float(attacker_frags))
  126. cs_set_user_money(attacker, attacker_money, 1)
  127. }
  128. &nbsp;
  129. &nbsp;


Teszteltem, nem jó mert semmit sem sebez.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 76 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole