hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 19:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 516 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 514 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü viszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 18:34 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.09. 18:50
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok! Az lenne a kérésem hogy valaki ezt a fegyvermenüt átírná úgy hogy csak packokat lehessen választani és hogy 15 másodperctől számoljon visza ha nem választanak akkor tünjön el a menü.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  7. #define VERSION "V2"
  8. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  9.  
  10. new gWP;
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("Fegyver menu" , "v2" , "fear_ezmegmi")
  15. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  17. }
  18. public korveg()
  19. {
  20. gWP = 0;
  21. }
  22. public Fegyvermenu(id)
  23. {
  24. if (!is_user_alive(id))
  25. return;
  26.  
  27. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  28. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  29. {
  30. strip_user_weapons(id);
  31. give_item(id, "weapon_knife");
  32. give_item(id, "weapon_c4")
  33. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  34. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  35. menu_additem(menu, "\wPack menu módra váltás!", "m18", 0);
  36. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  50. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  51. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  52. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. }
  56. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  57. {
  58. strip_user_weapons(id);
  59. give_item(id, "weapon_knife");
  60. give_item(id, "item_thighpack")
  61. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  62. menu_additem(menu, "\wPack menu módra váltás!", "m18", 0);
  63. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81. menu_display(id, menu, 0);
  82. }
  83. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  84. {
  85. strip_user_weapons(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  88. menu_additem(menu, "\wPack menu módra váltás!", "m18", 0);
  89. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  102. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  103. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  104. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  105. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  106. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  107. menu_display(id, menu, 0);
  108. }
  109. }
  110. public Fegyvermenu2(id)
  111. {
  112. if (!is_user_alive(id))
  113. return;
  114.  
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  116. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. strip_user_weapons(id);
  119. give_item(id, "weapon_knife");
  120. give_item(id, "weapon_c4")
  121. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  122. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  123. menu_additem(menu, "\wNormál menu módra váltás!", "m19", 0);
  124. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m21", 0);
  125. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m22", 0);
  126. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m23", 0);
  127. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m20", 0);
  128. menu_additem(menu, "\rFamas", "m25", 0);
  129. menu_additem(menu, "\rM249", "m26", 0);
  130. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m27", 0);
  131. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m28", 0);
  132. menu_additem(menu, "\rScout", "m29", 0);
  133. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m30", 0);
  134. menu_additem(menu, "\rGalil", "m31", 0);
  135. menu_additem(menu, "\rAug", "m32", 0);
  136. menu_additem(menu, "\rSG552", "m33", 0);
  137. menu_additem(menu, "\rP90", "m34", 0);
  138. menu_additem(menu, "\rTMP", "m35", 0);
  139. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m36", 0);
  140. menu_additem(menu, "\rMac10", "m37", 0);
  141. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  142. menu_display(id, menu, 0);
  143. }
  144. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  145. {
  146. strip_user_weapons(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "item_thighpack")
  149. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  150. menu_additem(menu, "\wNormál menu módra váltás!", "m19", 0);
  151. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m21", 0);
  152. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m22", 0);
  153. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m23", 0);
  154. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m20", 0);
  155. menu_additem(menu, "\rFamas", "m25", 0);
  156. menu_additem(menu, "\rM249", "m26", 0);
  157. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m27", 0);
  158. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m28", 0);
  159. menu_additem(menu, "\rScout", "m29", 0);
  160. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m30", 0);
  161. menu_additem(menu, "\rGalil", "m31", 0);
  162. menu_additem(menu, "\rAug", "m32", 0);
  163. menu_additem(menu, "\rSG552", "m33", 0);
  164. menu_additem(menu, "\rP90", "m34", 0);
  165. menu_additem(menu, "\rTMP", "m35", 0);
  166. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m36", 0);
  167. menu_additem(menu, "\rMac10", "m37", 0);
  168. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  169. menu_display(id, menu, 0);
  170. }
  171. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  172. {
  173. strip_user_weapons(id);
  174. give_item(id, "weapon_knife");
  175. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  176. menu_additem(menu, "\wNormál menu módra váltás!", "m19", 0);
  177. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m21", 0);
  178. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m22", 0);
  179. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m23", 0);
  180. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m20", 0);
  181. menu_additem(menu, "\rFamas", "m25", 0);
  182. menu_additem(menu, "\rM249", "m26", 0);
  183. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m27", 0);
  184. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m28", 0);
  185. menu_additem(menu, "\rScout", "m29", 0);
  186. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m30", 0);
  187. menu_additem(menu, "\rGalil", "m31", 0);
  188. menu_additem(menu, "\rAug", "m32", 0);
  189. menu_additem(menu, "\rSG552", "m33", 0);
  190. menu_additem(menu, "\rP90", "m34", 0);
  191. menu_additem(menu, "\rTMP", "m35", 0);
  192. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m36", 0);
  193. menu_additem(menu, "\rMac10", "m37", 0);
  194. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  195. menu_display(id, menu, 0);
  196. }
  197. }
  198. Pisztolymenu(id)
  199. {
  200. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  201. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  202. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  203. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  204. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  205. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  206. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  207. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  208. menu_display(id, menu, 0);
  209. }
  210. Granatmenu(id)
  211. {
  212. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  213. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  214. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  215. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  216. menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "t4", 0);
  217. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  218. menu_display(id, menu, 0);
  219. }
  220. Hemenu(id)
  221. {
  222. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  223. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  224. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  225. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  226. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \ySmoke \wGránát", "h4", 0);
  227. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "h5", 0);
  228. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  229. menu_display(id, menu, 0);
  230. }
  231. Flashmenu(id)
  232. {
  233. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  234. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  235. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  236. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  237. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \ySmoke \wGránát", "f4", 0);
  238. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "f5", 0);
  239. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  240. menu_display(id, menu, 0);
  241. }
  242. Smokemenu(id)
  243. {
  244. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  245. menu_additem(menu, "\wVissza", "e1", 0);
  246. menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "e2", 0);
  247. menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yHe \wGránát", "e3", 0);
  248. menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yFlash \wGránát", "e4", 0);
  249. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "e5", 0);
  250. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  251. menu_display(id, menu, 0);
  252. }
  253. public menu_handler(id, menu, item)
  254. {
  255. new data[6], szName[64];
  256. new access, callback;
  257. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  258. new key = str_to_num(data[1]);
  259. switch( data[0] )
  260. {
  261. case 'm':
  262. {
  263. switch( key )
  264. {
  265. case 1:
  266. {
  267. client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
  268. }
  269. case 2:
  270. {
  271. give_item(id, "weapon_m4a1");
  272. give_item(id,"ammo_556nato");
  273. give_item(id,"ammo_556nato");
  274. give_item(id,"ammo_556nato");
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "item_assaultsuit")
  277. Pisztolymenu(id);
  278. }
  279. case 3:
  280. {
  281. give_item(id, "weapon_ak47");
  282. give_item(id,"ammo_762nato");
  283. give_item(id,"ammo_762nato");
  284. give_item(id,"ammo_762nato");
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "item_assaultsuit")
  287. Pisztolymenu(id);
  288. }
  289. case 4:
  290. {
  291. if(gWP < 4)
  292. {
  293. give_item(id, "weapon_awp");
  294. give_item(id,"ammo_338magnum");
  295. give_item(id,"ammo_338magnum");
  296. give_item(id,"ammo_338magnum");
  297. give_item(id, "weapon_knife");
  298. give_item(id, "item_assaultsuit")
  299. gWP++
  300. Pisztolymenu(id);
  301. }
  302. else
  303. {
  304. client_print(print_chat,id,"Csak négy ember wp -zhet egyszerre!")
  305. Fegyvermenu(id);
  306. }
  307. }
  308. case 5:
  309. {
  310. give_item(id, "weapon_famas");
  311. give_item(id,"ammo_556nato");
  312. give_item(id,"ammo_556nato");
  313. give_item(id,"ammo_556nato");
  314. give_item(id,"ammo_556nato");
  315. give_item(id, "weapon_knife");
  316. give_item(id, "item_assaultsuit")
  317. Pisztolymenu(id);
  318. }
  319. case 6:
  320. {
  321. give_item(id, "weapon_m249");
  322. give_item(id,"ammo_556nato");
  323. give_item(id,"ammo_556nato");
  324. give_item(id, "weapon_knife");
  325. give_item(id, "item_assaultsuit")
  326. Pisztolymenu(id);
  327. }
  328. case 7:
  329. {
  330. give_item(id, "weapon_m3");
  331. give_item(id,"ammo_buckshot");
  332. give_item(id,"ammo_buckshot");
  333. give_item(id,"ammo_buckshot");
  334. give_item(id, "weapon_knife");
  335. give_item(id, "item_assaultsuit")
  336. Pisztolymenu(id);
  337. }
  338. case 8:
  339. {
  340. give_item(id, "weapon_xm1014");
  341. give_item(id,"ammo_buckshot");
  342. give_item(id,"ammo_buckshot");
  343. give_item(id,"ammo_buckshot");
  344. give_item(id,"ammo_buckshot");
  345. give_item(id, "weapon_knife");
  346. give_item(id, "item_assaultsuit")
  347. Pisztolymenu(id);
  348. }
  349. case 9:
  350. {
  351. give_item(id, "weapon_scout");
  352. give_item(id,"ammo_762nato");
  353. give_item(id,"ammo_762nato");
  354. give_item(id,"ammo_762nato");
  355. give_item(id,"ammo_762nato");
  356. give_item(id,"ammo_762nato");
  357. give_item(id,"ammo_762nato");
  358. give_item(id,"ammo_762nato");
  359. give_item(id,"ammo_762nato");
  360. give_item(id,"ammo_762nato");
  361. give_item(id, "weapon_knife");
  362. give_item(id, "item_assaultsuit")
  363. Pisztolymenu(id);
  364. }
  365. case 10:
  366. {
  367. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  368. give_item(id,"ammo_9mm");
  369. give_item(id,"ammo_9mm");
  370. give_item(id,"ammo_9mm");
  371. give_item(id,"ammo_9mm");
  372. give_item(id, "weapon_knife");
  373. give_item(id, "item_assaultsuit")
  374. Pisztolymenu(id);
  375. }
  376. case 11:
  377. {
  378. give_item(id, "weapon_galil");
  379. give_item(id,"ammo_556nato");
  380. give_item(id,"ammo_556nato");
  381. give_item(id,"ammo_556nato");
  382. give_item(id, "weapon_knife");
  383. give_item(id, "item_assaultsuit")
  384. Pisztolymenu(id);
  385. }
  386. case 12:
  387. {
  388. give_item(id, "weapon_aug");
  389. give_item(id,"ammo_556nato");
  390. give_item(id,"ammo_556nato");
  391. give_item(id,"ammo_556nato");
  392. give_item(id, "weapon_knife");
  393. give_item(id, "item_assaultsuit")
  394. Pisztolymenu(id);
  395. }
  396. case 13:
  397. {
  398. give_item(id, "weapon_sg552");
  399. give_item(id,"ammo_556nato");
  400. give_item(id,"ammo_556nato");
  401. give_item(id,"ammo_556nato");
  402. give_item(id, "weapon_knife");
  403. give_item(id, "item_assaultsuit")
  404. Pisztolymenu(id);
  405. }
  406. case 14:
  407. {
  408. give_item(id, "weapon_p90");
  409. give_item(id,"ammo_57mm");
  410. give_item(id,"ammo_57mm");
  411. give_item(id, "weapon_knife");
  412. give_item(id, "item_assaultsuit")
  413. Pisztolymenu(id);
  414. }
  415. case 15:
  416. {
  417. give_item(id, "weapon_tmp");
  418. give_item(id,"ammo_9mm");
  419. give_item(id,"ammo_9mm");
  420. give_item(id,"ammo_9mm");
  421. give_item(id,"ammo_9mm");
  422. give_item(id, "weapon_knife");
  423. give_item(id, "item_assaultsuit")
  424. Pisztolymenu(id);
  425. }
  426. case 16:
  427. {
  428. give_item(id, "weapon_ump45");
  429. give_item(id,"ammo_45acp");
  430. give_item(id,"ammo_45acp");
  431. give_item(id,"ammo_45acp");
  432. give_item(id,"ammo_45acp");
  433. give_item(id, "weapon_knife");
  434. give_item(id, "item_assaultsuit")
  435. Pisztolymenu(id);
  436. }
  437. case 17:
  438. {
  439. give_item(id, "weapon_mac10");
  440. give_item(id,"ammo_45acp");
  441. give_item(id,"ammo_45acp");
  442. give_item(id,"ammo_45acp");
  443. give_item(id,"ammo_45acp");
  444. give_item(id, "weapon_knife");
  445. give_item(id, "item_assaultsuit")
  446. Pisztolymenu(id);
  447. }
  448. case 18:
  449. {
  450. Fegyvermenu2(id);
  451. }
  452. case 19:
  453. {
  454. Fegyvermenu(id);
  455. }
  456. case 20:
  457. {
  458. if(gWP < 4)
  459. {
  460. give_item(id, "weapon_awp");
  461. give_item(id,"ammo_338magnum");
  462. give_item(id,"ammo_338magnum");
  463. give_item(id,"ammo_338magnum");
  464. give_item(id, "weapon_knife");
  465. give_item(id, "weapon_deagle");
  466. give_item(id,"ammo_50ae");
  467. give_item(id,"ammo_50ae");
  468. give_item(id,"ammo_50ae")
  469. give_item(id,"ammo_50ae")
  470. give_item(id,"ammo_50ae")
  471. give_item(id, "item_assaultsuit")
  472. gWP++
  473. }
  474. else
  475. {
  476. client_print(print_chat,id,"Csak négy ember wp -zhet egyszerre!")
  477. Fegyvermenu2(id);
  478. }
  479. }
  480. case 22:
  481. {
  482. give_item(id, "weapon_m4a1");
  483. give_item(id,"ammo_556nato");
  484. give_item(id,"ammo_556nato");
  485. give_item(id,"ammo_556nato");
  486. give_item(id, "weapon_knife");
  487. give_item(id, "weapon_deagle");
  488. give_item(id,"ammo_50ae");
  489. give_item(id,"ammo_50ae");
  490. give_item(id,"ammo_50ae")
  491. give_item(id,"ammo_50ae")
  492. give_item(id,"ammo_50ae")
  493. give_item(id, "item_assaultsuit")
  494. }
  495. case 23:
  496. {
  497. give_item(id, "weapon_ak47");
  498. give_item(id,"ammo_762nato");
  499. give_item(id,"ammo_762nato");
  500. give_item(id,"ammo_762nato");
  501. give_item(id, "weapon_knife");
  502. give_item(id, "weapon_deagle");
  503. give_item(id,"ammo_50ae");
  504. give_item(id,"ammo_50ae");
  505. give_item(id,"ammo_50ae")
  506. give_item(id,"ammo_50ae")
  507. give_item(id,"ammo_50ae")
  508. give_item(id, "item_assaultsuit")
  509. }
  510. case 25:
  511. {
  512. give_item(id, "weapon_famas");
  513. give_item(id,"ammo_556nato");
  514. give_item(id,"ammo_556nato");
  515. give_item(id,"ammo_556nato");
  516. give_item(id,"ammo_556nato");
  517. give_item(id, "weapon_knife");
  518. give_item(id, "weapon_deagle");
  519. give_item(id,"ammo_50ae");
  520. give_item(id,"ammo_50ae");
  521. give_item(id,"ammo_50ae")
  522. give_item(id,"ammo_50ae")
  523. give_item(id,"ammo_50ae")
  524. give_item(id, "item_assaultsuit")
  525. }
  526. case 26:
  527. {
  528. give_item(id, "weapon_m249");
  529. give_item(id,"ammo_556nato");
  530. give_item(id,"ammo_556nato");
  531. give_item(id, "weapon_knife");
  532. give_item(id, "weapon_deagle");
  533. give_item(id,"ammo_50ae");
  534. give_item(id,"ammo_50ae");
  535. give_item(id,"ammo_50ae")
  536. give_item(id,"ammo_50ae")
  537. give_item(id,"ammo_50ae")
  538. give_item(id, "item_assaultsuit")
  539. }
  540. case 27:
  541. {
  542. give_item(id, "weapon_m3");
  543. give_item(id,"ammo_buckshot");
  544. give_item(id,"ammo_buckshot");
  545. give_item(id,"ammo_buckshot");
  546. give_item(id, "weapon_knife");
  547. give_item(id, "weapon_deagle");
  548. give_item(id,"ammo_50ae");
  549. give_item(id,"ammo_50ae");
  550. give_item(id,"ammo_50ae")
  551. give_item(id,"ammo_50ae")
  552. give_item(id,"ammo_50ae")
  553. give_item(id, "item_assaultsuit")
  554. }
  555. case 28:
  556. {
  557. give_item(id, "weapon_xm1014");
  558. give_item(id,"ammo_buckshot");
  559. give_item(id,"ammo_buckshot");
  560. give_item(id,"ammo_buckshot");
  561. give_item(id,"ammo_buckshot");
  562. give_item(id, "weapon_knife");
  563. give_item(id, "weapon_deagle");
  564. give_item(id,"ammo_50ae");
  565. give_item(id,"ammo_50ae");
  566. give_item(id,"ammo_50ae")
  567. give_item(id,"ammo_50ae")
  568. give_item(id,"ammo_50ae")
  569. give_item(id, "item_assaultsuit")
  570. }
  571. case 29:
  572. {
  573. give_item(id, "weapon_scout");
  574. give_item(id,"ammo_762nato");
  575. give_item(id,"ammo_762nato");
  576. give_item(id,"ammo_762nato");
  577. give_item(id,"ammo_762nato");
  578. give_item(id,"ammo_762nato");
  579. give_item(id,"ammo_762nato");
  580. give_item(id,"ammo_762nato");
  581. give_item(id,"ammo_762nato");
  582. give_item(id,"ammo_762nato");
  583. give_item(id, "weapon_knife");
  584. give_item(id, "weapon_deagle");
  585. give_item(id,"ammo_50ae");
  586. give_item(id,"ammo_50ae");
  587. give_item(id,"ammo_50ae")
  588. give_item(id,"ammo_50ae")
  589. give_item(id,"ammo_50ae")
  590. give_item(id, "item_assaultsuit")
  591. }
  592. case 30:
  593. {
  594. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  595. give_item(id,"ammo_9mm");
  596. give_item(id,"ammo_9mm");
  597. give_item(id,"ammo_9mm");
  598. give_item(id,"ammo_9mm");
  599. give_item(id, "weapon_knife");
  600. give_item(id, "weapon_deagle");
  601. give_item(id,"ammo_50ae");
  602. give_item(id,"ammo_50ae");
  603. give_item(id,"ammo_50ae")
  604. give_item(id,"ammo_50ae")
  605. give_item(id,"ammo_50ae")
  606. give_item(id, "item_assaultsuit")
  607. }
  608. case 31:
  609. {
  610. give_item(id, "weapon_galil");
  611. give_item(id,"ammo_556nato");
  612. give_item(id,"ammo_556nato");
  613. give_item(id,"ammo_556nato");
  614. give_item(id, "weapon_knife");
  615. give_item(id, "weapon_deagle");
  616. give_item(id,"ammo_50ae");
  617. give_item(id,"ammo_50ae");
  618. give_item(id,"ammo_50ae")
  619. give_item(id,"ammo_50ae")
  620. give_item(id,"ammo_50ae")
  621. give_item(id, "item_assaultsuit")
  622. }
  623. case 32:
  624. {
  625. give_item(id, "weapon_aug");
  626. give_item(id,"ammo_556nato");
  627. give_item(id,"ammo_556nato");
  628. give_item(id,"ammo_556nato");
  629. give_item(id, "weapon_knife");
  630. give_item(id, "weapon_deagle");
  631. give_item(id,"ammo_50ae");
  632. give_item(id,"ammo_50ae");
  633. give_item(id,"ammo_50ae")
  634. give_item(id,"ammo_50ae")
  635. give_item(id,"ammo_50ae")
  636. give_item(id, "item_assaultsuit")
  637. }
  638. case 33:
  639. {
  640. give_item(id, "weapon_sg552");
  641. give_item(id,"ammo_556nato");
  642. give_item(id,"ammo_556nato");
  643. give_item(id,"ammo_556nato");
  644. give_item(id, "weapon_knife");
  645. give_item(id, "weapon_deagle");
  646. give_item(id,"ammo_50ae");
  647. give_item(id,"ammo_50ae");
  648. give_item(id,"ammo_50ae")
  649. give_item(id,"ammo_50ae")
  650. give_item(id,"ammo_50ae")
  651. give_item(id, "item_assaultsuit")
  652. }
  653. case 34:
  654. {
  655. give_item(id, "weapon_p90");
  656. give_item(id,"ammo_57mm");
  657. give_item(id,"ammo_57mm");
  658. give_item(id, "weapon_knife");
  659. give_item(id, "weapon_deagle");
  660. give_item(id,"ammo_50ae");
  661. give_item(id,"ammo_50ae");
  662. give_item(id,"ammo_50ae")
  663. give_item(id,"ammo_50ae")
  664. give_item(id,"ammo_50ae")
  665. give_item(id, "item_assaultsuit")
  666. }
  667. case 35:
  668. {
  669. give_item(id, "weapon_tmp");
  670. give_item(id,"ammo_9mm");
  671. give_item(id,"ammo_9mm");
  672. give_item(id,"ammo_9mm");
  673. give_item(id,"ammo_9mm");
  674. give_item(id, "weapon_knife");
  675. give_item(id, "weapon_deagle");
  676. give_item(id,"ammo_50ae");
  677. give_item(id,"ammo_50ae");
  678. give_item(id,"ammo_50ae")
  679. give_item(id,"ammo_50ae")
  680. give_item(id,"ammo_50ae")
  681. give_item(id, "item_assaultsuit")
  682. }
  683. case 36:
  684. {
  685. give_item(id, "weapon_ump45");
  686. give_item(id,"ammo_45acp");
  687. give_item(id,"ammo_45acp");
  688. give_item(id,"ammo_45acp");
  689. give_item(id,"ammo_45acp");
  690. give_item(id, "weapon_knife");
  691. give_item(id, "weapon_deagle");
  692. give_item(id,"ammo_50ae");
  693. give_item(id,"ammo_50ae");
  694. give_item(id,"ammo_50ae")
  695. give_item(id,"ammo_50ae")
  696. give_item(id,"ammo_50ae")
  697. give_item(id, "item_assaultsuit")
  698. }
  699. case 37:
  700. {
  701. give_item(id, "weapon_mac10");
  702. give_item(id,"ammo_45acp");
  703. give_item(id,"ammo_45acp");
  704. give_item(id,"ammo_45acp");
  705. give_item(id,"ammo_45acp");
  706. give_item(id, "weapon_knife");
  707. give_item(id, "weapon_deagle");
  708. give_item(id,"ammo_50ae");
  709. give_item(id,"ammo_50ae");
  710. give_item(id,"ammo_50ae")
  711. give_item(id,"ammo_50ae")
  712. give_item(id,"ammo_50ae")
  713. give_item(id, "item_assaultsuit")
  714. }
  715. }
  716. }
  717. case 's':
  718. {
  719. switch( key )
  720. {
  721. case 1:
  722. {
  723. give_item(id, "weapon_usp");
  724. give_item(id,"ammo_45acp");
  725. give_item(id,"ammo_45acp");
  726. give_item(id,"ammo_45acp");
  727. give_item(id,"ammo_45acp");
  728. give_item(id,"ammo_45acp");
  729. give_item(id,"ammo_45acp");
  730. give_item(id,"ammo_45acp");
  731. give_item(id,"ammo_45acp");
  732. give_item(id,"ammo_45acp");
  733. Granatmenu(id);
  734. }
  735. case 2:
  736. {
  737. give_item(id, "weapon_deagle");
  738. give_item(id,"ammo_50ae");
  739. give_item(id,"ammo_50ae");
  740. give_item(id,"ammo_50ae")
  741. give_item(id,"ammo_50ae")
  742. give_item(id,"ammo_50ae")
  743. Granatmenu(id);
  744. }
  745. case 3:
  746. {
  747. give_item(id, "weapon_glock18");
  748. give_item(id,"ammo_9mm");
  749. give_item(id,"ammo_9mm");
  750. give_item(id,"ammo_9mm");
  751. give_item(id,"ammo_9mm");
  752. give_item(id,"ammo_9mm");
  753. give_item(id,"ammo_9mm");
  754. Granatmenu(id);
  755. }
  756. case 4:
  757. {
  758. give_item(id, "weapon_p228");
  759. give_item(id,"ammo_357sig");
  760. give_item(id,"ammo_357sig");
  761. give_item(id,"ammo_357sig");
  762. give_item(id,"ammo_357sig");
  763. Granatmenu(id);
  764. }
  765. case 5:
  766. {
  767. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  768. give_item(id,"ammo_57mm");
  769. give_item(id,"ammo_57mm");
  770. give_item(id,"ammo_57mm");
  771. give_item(id,"ammo_57mm");
  772. give_item(id,"ammo_57mm");
  773. Granatmenu(id);
  774. }
  775. case 6:
  776. {
  777. give_item(id, "weapon_elite");
  778. give_item(id,"ammo_9mm");
  779. give_item(id,"ammo_9mm");
  780. give_item(id,"ammo_9mm");
  781. give_item(id,"ammo_9mm");
  782. Granatmenu(id);
  783. }
  784. }
  785. }
  786. case 't':
  787. {
  788. switch( key )
  789. {
  790. case 1:
  791. {
  792. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  793. }
  794. case 2:
  795. {
  796. Hemenu(id);
  797. }
  798. case 3:
  799. {
  800. Flashmenu(id);
  801. }
  802. case 4:
  803. {
  804. Smokemenu(id);
  805. }
  806. }
  807. }
  808. case 'h':
  809. {
  810. switch( key )
  811. {
  812. case 1:
  813. {
  814. Granatmenu(id);
  815. }
  816. case 2:
  817. {
  818. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  819. }
  820. case 3:
  821. {
  822. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  823. give_item(id, "weapon_flashbang")
  824. give_item(id, "weapon_flashbang")
  825. }
  826. case 4:
  827. {
  828. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  829. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  830. }
  831. case 5:
  832. {
  833. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  834. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  835. give_item(id, "weapon_flashbang")
  836. give_item(id, "weapon_flashbang")
  837. }
  838. }
  839. }
  840. case 'f':
  841. {
  842. switch( key )
  843. {
  844. case 1:
  845. {
  846. Granatmenu(id);
  847. }
  848. case 2:
  849. {
  850. give_item(id, "weapon_flashbang")
  851. }
  852. case 3:
  853. {
  854. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  855. give_item(id, "weapon_flashbang")
  856. give_item(id, "weapon_flashbang")
  857. }
  858. case 4:
  859. {
  860. give_item(id, "weapon_flashbang")
  861. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  862. }
  863. case 5:
  864. {
  865. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  866. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  867. give_item(id, "weapon_flashbang")
  868. give_item(id, "weapon_flashbang")
  869. }
  870. }
  871. }
  872. case 'e':
  873. {
  874. switch( key )
  875. {
  876. case 1:
  877. {
  878. Granatmenu(id);
  879. }
  880. case 2:
  881. {
  882. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  883. }
  884. case 3:
  885. {
  886. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  887. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  888. }
  889. case 4:
  890. {
  891. give_item(id, "weapon_flashbang")
  892. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  893. }
  894. case 5:
  895. {
  896. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  897. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  898. give_item(id, "weapon_flashbang")
  899. give_item(id, "weapon_flashbang")
  900. }
  901. }
  902. }
  903. }
  904. return PLUGIN_HANDLED;
  905. }
  906.  

_________________
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü viszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 18:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Van egy ami vissza számol de egy kicsit hibás:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <dhudmessage>
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyoMenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. #define TASKID 2000
  13.  
  14. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  15.  
  16. new g_onoff
  17.  
  18. new const g_MaxAmmo[] =
  19. {
  20. 0,
  21. 52, //CSW_P228
  22. 0,
  23. 90, //CSW_SCOUT
  24. 0, //CSW_HEGRENADE
  25. 32, //CSW_XM1014
  26. 0, //CSW_C4
  27. 100,//CSW_MAC10
  28. 90, //CSW_AUG
  29. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  30. 120,//CSW_ELITE
  31. 100,//CSW_FIVESEVEN
  32. 100,//CSW_UMP45
  33. 90, //CSW_SG550
  34. 90, //CSW_GALIL
  35. 90, //CSW_FAMAS
  36. 100,//CSW_USP
  37. 120,//CSW_GLOCK18
  38. 30, //CSW_AWP
  39. 120,//CSW_MP5NAVY
  40. 200,//CSW_M249
  41. 32, //CSW_M3
  42. 90, //CSW_M4A1
  43. 120,//CSW_TMP
  44. 90, //CSW_G3SG1
  45. 0, //CSW_FLASHBANG
  46. 35, //CSW_DEAGLE
  47. 90, //CSW_SG552
  48. 90, //CSW_AK47
  49. 0, //CSW_KNIFE
  50. 100//CSW_P90
  51. }
  52.  
  53.  
  54. new g_Timer;
  55.  
  56. new gWPCT;
  57. new gWPTE;
  58.  
  59. new bool:pushed[33];
  60.  
  61. new const a[] = "csomagot kértél."
  62.  
  63. public plugin_init() {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyoMenu",1)
  66. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  67. register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
  68. g_onoff = register_cvar("amx_orokloszer","0")
  69. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  70. set_cvar_num("mp_freezytime",0)
  71. }
  72. public logevent_end()
  73. {
  74. gWPCT = 0;
  75. gWPTE = 0;
  76.  
  77. new players[32], count;
  78. get_players(players, count);
  79. for(new i=0; i<count; i++)
  80. {
  81. new id = players[i];
  82. pushed[id] = false;
  83. }
  84. }
  85. public start()
  86. {
  87. g_Timer = 16;
  88. new players[32], count;
  89. get_players(players, count);
  90. for(new i=0; i<count; i++)
  91. {
  92. new id = players[i];
  93. pushed[id] = false;
  94. }
  95. }
  96.  
  97. public FegyoMenu(id)
  98. {
  99. if( !task_exists(TASKID) )
  100. {
  101. g_Timer = 16;
  102. set_task( 1.0, "szamol", TASKID, _, _, "b")
  103. }
  104. new szMenu[128];
  105. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rJust Only Dust2 \d~ \rVálasz Fegyvert\d!^n\d[%i Másodperc]", g_Timer )
  106.  
  107. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  108. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  109. {
  110. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  111. strip_user_weapons(id);
  112. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  113. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  114. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  115. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  116. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  117. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  118. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  119. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  120. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  121. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  122. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  123. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  124. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  125. menu_display(id, menu);
  126. }
  127. else
  128. {
  129. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  130. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  131. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  132. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  133. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  134. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  135. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  136. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  137. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  138. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  139. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  142. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  143. menu_display(id, menu);
  144. }
  145. if(gWPCT == 2 || gWPTE == 2)
  146. {
  147. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  148. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  149. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  150. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  151. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  152. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  153. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  154. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  155. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  156. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  157. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  158. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  159. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161. menu_display(id, menu);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. public handler(id, menu, item)
  166. {
  167. if( item == MENU_EXIT )
  168. {
  169. menu_destroy(menu);
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172. new data[6], szName[64];
  173. new access, callback;
  174. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  175. new key = str_to_num(data);
  176. switch(key)
  177. {
  178. case 0:
  179. {
  180. give_item(id, "weapon_usp");
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
  183. give_player_grenades(id);
  184. pushed[id] = true;
  185. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Nem kértél semmit.");
  186. }
  187. case 1:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "weapon_m4a1");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. pushed[id] = true;
  201. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy M4A1 csomagot.",a);
  202. }
  203. case 2:
  204. {
  205.  
  206. give_player_grenades(id);
  207. give_item(id, "weapon_knife");
  208. give_item(id, "weapon_deagle");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "weapon_ak47");
  213. give_item(id, "ammo_762nato");
  214. give_item(id, "ammo_762nato");
  215. give_item(id, "ammo_762nato");
  216. pushed[id] = true;
  217. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AK47 csomagot.",a);
  218. }
  219. case 3:
  220. {
  221. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  222. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  223. {
  224. if(gWPCT < 2)
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_awp");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_338magnum");
  235. give_item(id, "ammo_338magnum");
  236. give_item(id, "ammo_338magnum");
  237. pushed[id] = true;
  238. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AWP csomagot.",a);
  239. gWPCT++
  240. }
  241. else
  242. {
  243. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  244. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  245. FegyoMenu(id);
  246. }
  247. }
  248. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  249. {
  250. if(gWPTE < 2)
  251. {
  252.  
  253. give_player_grenades(id);
  254. give_item(id, "weapon_knife");
  255. give_item(id, "weapon_awp");
  256. give_item(id, "weapon_deagle");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_338magnum");
  261. give_item(id, "ammo_338magnum");
  262. give_item(id, "ammo_338magnum");
  263. pushed[id] = true;
  264. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!y AWP!t %s",a);
  265. gWPTE++
  266. }
  267. else
  268. {
  269. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  270. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  271. FegyoMenu(id);
  272. }
  273. }
  274.  
  275. }
  276. case 4:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "weapon_m249");
  286. give_item(id, "ammo_556natobox");
  287. give_item(id, "ammo_556natobox");
  288. give_item(id, "ammo_556natobox");
  289. pushed[id] = true;
  290. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy MACHINEGUN csomagot.",a);
  291. }
  292. case 5:
  293. {
  294.  
  295. give_player_grenades(id);
  296. give_item(id, "weapon_knife");
  297. give_item(id, "weapon_deagle");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae");
  300. give_item(id, "ammo_50ae")
  301. give_item(id, "weapon_aug");
  302. give_item(id, "ammo_556nato");
  303. give_item(id, "ammo_556nato");
  304. give_item(id, "ammo_556nato");
  305. pushed[id] = true;
  306. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AUG csomagot.",a);
  307. }
  308. case 6:
  309. {
  310.  
  311. give_player_grenades(id);
  312. give_item(id, "weapon_knife");
  313. give_item(id, "weapon_deagle");
  314. give_item(id, "ammo_50ae");
  315. give_item(id, "ammo_50ae");
  316. give_item(id, "ammo_50ae")
  317. give_item(id, "weapon_famas");
  318. give_item(id, "ammo_556nato");
  319. give_item(id, "ammo_556nato");
  320. give_item(id, "ammo_556nato");
  321. pushed[id] = true;
  322. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy FAMAS csomagot.",a);
  323. }
  324. case 7:
  325. {
  326.  
  327. give_player_grenades(id);
  328. give_item(id, "weapon_knife");
  329. give_item(id, "weapon_deagle");
  330. give_item(id, "ammo_50ae");
  331. give_item(id, "ammo_50ae");
  332. give_item(id, "ammo_50ae")
  333. give_item(id, "weapon_galil");
  334. give_item(id, "ammo_556nato");
  335. give_item(id, "ammo_556nato");
  336. give_item(id, "ammo_556nato");
  337. pushed[id] = true;
  338. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy GALIL csomagot.",a);
  339. }
  340. case 8:
  341. {
  342.  
  343. give_player_grenades(id);
  344. give_item(id, "weapon_knife");
  345. give_item(id, "weapon_deagle");
  346. give_item(id, "ammo_50ae");
  347. give_item(id, "ammo_50ae");
  348. give_item(id, "ammo_50ae")
  349. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  350. give_item(id, "ammo_9mm");
  351. give_item(id, "ammo_9mm");
  352. give_item(id, "ammo_9mm");
  353. pushed[id] = true;
  354. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy MP5 csomagot.",a);
  355. }
  356. case 9:
  357. {
  358.  
  359. give_player_grenades(id);
  360. give_item(id, "weapon_knife");
  361. give_item(id, "weapon_deagle");
  362. give_item(id, "ammo_50ae");
  363. give_item(id, "ammo_50ae");
  364. give_item(id, "ammo_50ae")
  365. give_item(id, "weapon_xm1014");
  366. give_item(id, "ammo_buckshot");
  367. give_item(id, "ammo_buckshot");
  368. give_item(id, "ammo_buckshot");
  369. pushed[id] = true;
  370. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AUTOSHOTGUN csomagot.",a);
  371. }
  372. case 10:
  373. {
  374.  
  375. give_player_grenades(id);
  376. give_item(id, "weapon_knife");
  377. give_item(id, "weapon_deagle");
  378. give_item(id, "ammo_50ae");
  379. give_item(id, "ammo_50ae");
  380. give_item(id, "ammo_50ae")
  381. give_item(id, "weapon_m3");
  382. give_item(id, "ammo_buckshot");
  383. give_item(id, "ammo_buckshot");
  384. give_item(id, "ammo_buckshot");
  385. pushed[id] = true;
  386. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy SHOTGUN csomagot.",a);
  387. }
  388. case 11:
  389. {
  390.  
  391. give_player_grenades(id);
  392. give_item(id, "weapon_knife");
  393. give_item(id, "weapon_deagle");
  394. give_item(id, "ammo_50ae");
  395. give_item(id, "ammo_50ae");
  396. give_item(id, "ammo_50ae")
  397. give_item(id, "weapon_scout");
  398. give_item(id, "ammo_762nato");
  399. give_item(id, "ammo_762nato");
  400. give_item(id, "ammo_762nato");
  401. pushed[id] = true;
  402. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy SCOUT csomagot.",a);
  403. }
  404. }
  405. return PLUGIN_HANDLED;
  406. }
  407.  
  408. stock give_player_grenades(index)
  409. {
  410. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  411. give_item(index, "weapon_flashbang");
  412. give_item(index, "weapon_flashbang");
  413. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  414. give_item(index, "item_thighpack");
  415. give_item(index, "item_assaultsuit");
  416. }
  417. public szamol()
  418. {
  419. g_Timer--
  420. new iPlayers[32], iNum, id;
  421. get_players( iPlayers, iNum )
  422. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  423. {
  424. id = iPlayers[i]
  425. if(!pushed[id])
  426. FegyoMenu(id);
  427. }
  428. if( g_Timer <= 0 )
  429. {
  430. g_Timer = 0;
  431. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  432. {
  433. id = iPlayers[i];
  434. menu_cancel(id);
  435. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  436. remove_task(TASKID);
  437. }
  438. }
  439. }
  440. public Event_CurWeapon( id )
  441. {
  442. if(get_pcvar_num(g_onoff) == 1)
  443. {
  444. if(is_user_alive(id))
  445. {
  446. new fegyver = read_data(2)
  447. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  448. {
  449. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  450. }
  451. }
  452. }
  453. }
  454.  
  455. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  456. {
  457. new count = 1, players[32]
  458. static msg[191]
  459. vformat(msg, 190, input, 3)
  460.  
  461. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  462. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  463. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  464. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  465. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  466. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  467. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  468. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  469. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  470. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  471. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  472. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  473. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  474. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  475. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  476. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  477. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  478. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  479. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  480. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  481. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  482.  
  483. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  484. {
  485. for (new i = 0; i < count; i++)
  486. {
  487. if (is_user_connected(players[i]))
  488. {
  489. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  490. write_byte(players[i])
  491. write_string(msg)
  492. message_end()
  493. }
  494. }
  495. }
  496. return PLUGIN_HANDLED
  497. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü viszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 21:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Az első ránézésre található hibákat próbáltam javítani de teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <dhudmessage>
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyoMenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. #define TASKID 2000
  13.  
  14. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  15.  
  16. new g_onoff
  17.  
  18. new const g_MaxAmmo[] =
  19. {
  20. 0,
  21. 52, //CSW_P228
  22. 0,
  23. 90, //CSW_SCOUT
  24. 0, //CSW_HEGRENADE
  25. 32, //CSW_XM1014
  26. 0, //CSW_C4
  27. 100,//CSW_MAC10
  28. 90, //CSW_AUG
  29. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  30. 120,//CSW_ELITE
  31. 100,//CSW_FIVESEVEN
  32. 100,//CSW_UMP45
  33. 90, //CSW_SG550
  34. 90, //CSW_GALIL
  35. 90, //CSW_FAMAS
  36. 100,//CSW_USP
  37. 120,//CSW_GLOCK18
  38. 30, //CSW_AWP
  39. 120,//CSW_MP5NAVY
  40. 200,//CSW_M249
  41. 32, //CSW_M3
  42. 90, //CSW_M4A1
  43. 120,//CSW_TMP
  44. 90, //CSW_G3SG1
  45. 0, //CSW_FLASHBANG
  46. 35, //CSW_DEAGLE
  47. 90, //CSW_SG552
  48. 90, //CSW_AK47
  49. 0, //CSW_KNIFE
  50. 100//CSW_P90
  51. }
  52.  
  53.  
  54. new g_Timer[33];
  55.  
  56. new gWPCT;
  57. new gWPTE;
  58. new bool:buyblock[33]
  59. new bool:pushed[33];
  60.  
  61. new const a[] = "csomagot kértél."
  62.  
  63. public plugin_init() {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyoMenu",1)
  66. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  67. register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
  68. g_onoff = register_cvar("amx_orokloszer","0")
  69. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  70. set_cvar_num("mp_freezetime",0)
  71. register_clcmd("buy", "block")
  72. }
  73. public block(id)
  74. {
  75. if(buyblock[id] == true)
  76. {
  77. client_print(id, print_chat, "Vasarlas blokkolva!")
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. }
  81. public logevent_end()
  82. {
  83. gWPCT = 0;
  84. gWPTE = 0;
  85. new players[32], count;
  86. get_players(players, count);
  87. for(new i=0; i<count; i++)
  88. {
  89. new id = players[i];
  90. pushed[id] = false;
  91. buyblock[id] = true
  92. }
  93. }
  94. public start()
  95. {
  96.  
  97. new players[32], count;
  98. get_players(players, count);
  99. for(new i=0; i<count; i++)
  100. {
  101. new id = players[i];
  102. pushed[id] = false;
  103. g_Timer[id] = 16;
  104. }
  105. }
  106.  
  107. public FegyoMenu(id)
  108. {
  109. if( !task_exists(TASKID) )
  110. {
  111. g_Timer[id] = 16;
  112. set_task( 1.0, "szamol", TASKID, _, _, "b")
  113. }
  114. new szMenu[128];
  115. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rJust Only Dust2 \d~ \rVálasz Fegyvert\d!^n\d[%i Másodperc]", g_Timer )
  116. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  119. strip_user_weapons(id);
  120. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  121. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  122. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  123. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  124. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  125. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  126. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  127. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  128. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  129. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  130. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  131. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  132. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  133. menu_display(id, menu);
  134. }
  135. else
  136. {
  137. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  138. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  139. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  142. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  143. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  144. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  145. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  146. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  147. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  148. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  149. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_display(id, menu);
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public handler(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu);
  160. return PLUGIN_HANDLED;
  161. }
  162. if(g_Timer[id] == 0)
  163. {
  164. menu_destroy(menu);
  165. return PLUGIN_HANDLED;
  166. }
  167. new data[6], szName[64];
  168. new access, callback;
  169. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  170. new key = str_to_num(data);
  171. switch(key)
  172. {
  173. case 0:
  174. {
  175. pushed[id] = true;
  176. buyblock[id] = false
  177. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Nem kértél semmit.");
  178. }
  179. case 1:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m4a1");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. pushed[id] = true;
  193. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy M4A1 csomagot.",a);
  194. }
  195. case 2:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "weapon_ak47");
  205. give_item(id, "ammo_762nato");
  206. give_item(id, "ammo_762nato");
  207. give_item(id, "ammo_762nato");
  208. pushed[id] = true;
  209. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AK47 csomagot.",a);
  210. }
  211. case 3:
  212. {
  213. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  214. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  215. {
  216. if(gWPCT < 2)
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_awp");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_338magnum");
  227. give_item(id, "ammo_338magnum");
  228. give_item(id, "ammo_338magnum");
  229. pushed[id] = true;
  230. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AWP csomagot.",a);
  231. gWPCT++
  232. }
  233. else
  234. {
  235. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  236. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  237. FegyoMenu(id);
  238. }
  239. }
  240. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  241. {
  242. if(gWPTE < 2)
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_awp");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_338magnum");
  253. give_item(id, "ammo_338magnum");
  254. give_item(id, "ammo_338magnum");
  255. pushed[id] = true;
  256. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!y AWP!t %s",a);
  257. gWPTE++
  258. }
  259. else
  260. {
  261. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  262. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  263. FegyoMenu(id);
  264. }
  265. }
  266.  
  267. }
  268. case 4:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "weapon_m249");
  278. give_item(id, "ammo_556natobox");
  279. give_item(id, "ammo_556natobox");
  280. give_item(id, "ammo_556natobox");
  281. pushed[id] = true;
  282. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy MACHINEGUN csomagot.",a);
  283. }
  284. case 5:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_aug");
  294. give_item(id, "ammo_556nato");
  295. give_item(id, "ammo_556nato");
  296. give_item(id, "ammo_556nato");
  297. pushed[id] = true;
  298. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AUG csomagot.",a);
  299. }
  300. case 6:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_famas");
  310. give_item(id, "ammo_556nato");
  311. give_item(id, "ammo_556nato");
  312. give_item(id, "ammo_556nato");
  313. pushed[id] = true;
  314. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy FAMAS csomagot.",a);
  315. }
  316. case 7:
  317. {
  318.  
  319. give_player_grenades(id);
  320. give_item(id, "weapon_knife");
  321. give_item(id, "weapon_deagle");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae");
  324. give_item(id, "ammo_50ae")
  325. give_item(id, "weapon_galil");
  326. give_item(id, "ammo_556nato");
  327. give_item(id, "ammo_556nato");
  328. give_item(id, "ammo_556nato");
  329. pushed[id] = true;
  330. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy GALIL csomagot.",a);
  331. }
  332. case 8:
  333. {
  334.  
  335. give_player_grenades(id);
  336. give_item(id, "weapon_knife");
  337. give_item(id, "weapon_deagle");
  338. give_item(id, "ammo_50ae");
  339. give_item(id, "ammo_50ae");
  340. give_item(id, "ammo_50ae")
  341. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  342. give_item(id, "ammo_9mm");
  343. give_item(id, "ammo_9mm");
  344. give_item(id, "ammo_9mm");
  345. pushed[id] = true;
  346. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy MP5 csomagot.",a);
  347. }
  348. case 9:
  349. {
  350.  
  351. give_player_grenades(id);
  352. give_item(id, "weapon_knife");
  353. give_item(id, "weapon_deagle");
  354. give_item(id, "ammo_50ae");
  355. give_item(id, "ammo_50ae");
  356. give_item(id, "ammo_50ae")
  357. give_item(id, "weapon_xm1014");
  358. give_item(id, "ammo_buckshot");
  359. give_item(id, "ammo_buckshot");
  360. give_item(id, "ammo_buckshot");
  361. pushed[id] = true;
  362. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy AUTOSHOTGUN csomagot.",a);
  363. }
  364. case 10:
  365. {
  366.  
  367. give_player_grenades(id);
  368. give_item(id, "weapon_knife");
  369. give_item(id, "weapon_deagle");
  370. give_item(id, "ammo_50ae");
  371. give_item(id, "ammo_50ae");
  372. give_item(id, "ammo_50ae")
  373. give_item(id, "weapon_m3");
  374. give_item(id, "ammo_buckshot");
  375. give_item(id, "ammo_buckshot");
  376. give_item(id, "ammo_buckshot");
  377. pushed[id] = true;
  378. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy SHOTGUN csomagot.",a);
  379. }
  380. case 11:
  381. {
  382.  
  383. give_player_grenades(id);
  384. give_item(id, "weapon_knife");
  385. give_item(id, "weapon_deagle");
  386. give_item(id, "ammo_50ae");
  387. give_item(id, "ammo_50ae");
  388. give_item(id, "ammo_50ae")
  389. give_item(id, "weapon_scout");
  390. give_item(id, "ammo_762nato");
  391. give_item(id, "ammo_762nato");
  392. give_item(id, "ammo_762nato");
  393. pushed[id] = true;
  394. print_color(id, "!g[Just OnlyDust2]!t Kaptál egy SCOUT csomagot.",a);
  395. }
  396. }
  397. return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. stock give_player_grenades(index)
  401. {
  402. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  403. give_item(index, "weapon_flashbang");
  404. give_item(index, "weapon_flashbang");
  405. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  406. give_item(index, "item_thighpack");
  407. give_item(index, "item_assaultsuit");
  408. }
  409. public szamol(id)
  410. {
  411. g_Timer[id]--
  412. new iPlayers[32], iNum, d;
  413. get_players( iPlayers, iNum )
  414. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  415. {
  416. d = iPlayers[i]
  417. if(!pushed[d])
  418. FegyoMenu(d);
  419. }
  420. if( g_Timer[id] <= 0 )
  421. {
  422. remove_task(TASKID);
  423. }
  424.  
  425. }
  426. public Event_CurWeapon( id )
  427. {
  428. if(get_pcvar_num(g_onoff) == 1)
  429. {
  430. if(is_user_alive(id))
  431. {
  432. new fegyver = read_data(2)
  433. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  434. {
  435. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  436. }
  437. }
  438. }
  439. }
  440.  
  441. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  442. {
  443. new count = 1, players[32]
  444. static msg[191]
  445. vformat(msg, 190, input, 3)
  446.  
  447. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  448. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  449. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  450. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  451. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  452. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  453. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  454. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  455. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  456. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  457. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  458. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  459. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  460. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  461. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  462. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  463. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  464. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  465. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  466. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  467. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  468.  
  469. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  470. {
  471. for (new i = 0; i < count; i++)
  472. {
  473. if (is_user_connected(players[i]))
  474. {
  475. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  476. write_byte(players[i])
  477. write_string(msg)
  478. message_end()
  479. }
  480. }
  481. }
  482. return PLUGIN_HANDLED
  483. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü viszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 04:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Holnap tesztelem "Vagyis ma" :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 183 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole