hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 20:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 282 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 282 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 17:44 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Akkor: Kés combo :D Szerintem más késről váltasz gyorsra és akkor váltogasd és utánna próbáld


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 17:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
stupid írta:
Akkor: Kés combo :D Szerintem más késről váltasz gyorsra és akkor váltogasd és utánna próbáld

Ugyse jó :S

Itt van a forráskód, ha ez segíthet valamit:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Knife Mod"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "spunko"
  10.  
  11. #define TASK_INTERVAL 4.0
  12. #define MAX_HEALTH 255
  13.  
  14. new knife_model[33]
  15. new g_Menu
  16.  
  17. new CVAR_HIGHSPEED
  18. new CVAR_LOWSPEED
  19. new CVAR_LOWGRAV
  20. new CVAR_NORMGRAV
  21. new CVAR_HEALTH_ADD
  22. new CVAR_HEALTH_MAX
  23. new CVAR_DAMAGE
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26.  
  27. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  28.  
  29. register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  30. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  31.  
  32. g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
  33. register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  34.  
  35. register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  36.  
  37. CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  38. CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
  39. CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  40. CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  41. CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
  42. CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  43. CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  44.  
  45. set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  46. }
  47.  
  48. public plugin_precache() {
  49. precache_model("models/ImL-Knife/v_butcher.mdl")
  50. precache_model("models/ImL-Knife/p_butcher.mdl")
  51. precache_model("models/ImL-Knife/v_machete.mdl")
  52. precache_model("models/ImL-Knife/p_machete.mdl")
  53. precache_model("models/ImL-Knife/v_bak.mdl")
  54. precache_model("models/ImL-Knife/p_bak.mdl")
  55. precache_model("models/ImL-Knife/v_pocket.mdl")
  56. precache_model("models/ImL-Knife/p_pocket.mdl")
  57. precache_model("models/v_knife.mdl")
  58. precache_model("models/p_knife.mdl")
  59. }
  60.  
  61. public display_knife(id) {
  62. new menuBody[512]
  63. add(menuBody, 511, "\r Valassz kest\w^n^n")
  64. add(menuBody, 511, "1. \y Machete\w^n")
  65. add(menuBody, 511, "2. \y Bak \w^n")
  66. add(menuBody, 511, "3. \y Pocket\w^n")
  67. add(menuBody, 511, "4. \y Butcher\w^n")
  68. add(menuBody, 511, "5. \y Default\w^n^n")
  69. add(menuBody, 511, "0. \r Nem kell kes!^n")
  70.  
  71. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  72. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
  73. }
  74.  
  75. public knifemenu(id, key) {
  76. switch(key)
  77. {
  78. case 0: SetKnife(id , 4)
  79. case 1: SetKnife(id , 2)
  80. case 2: SetKnife(id , 3)
  81. case 3: SetKnife(id , 1)
  82. case 4: SetKnife(id , 0)
  83. default: return PLUGIN_HANDLED
  84. }
  85. SaveData(id)
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88.  
  89. public SetKnife(id , Knife) {
  90. knife_model[id] = Knife
  91.  
  92. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  93. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95.  
  96. new vModel[56],pModel[56]
  97.  
  98. switch(Knife)
  99. {
  100. case 0: {
  101. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  102. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  103. }
  104. case 1: {
  105. format(vModel,55,"models/ImL-Knife/v_butcher.mdl")
  106. format(pModel,55,"models/ImL-Knife/p_butcher.mdl")
  107. }
  108. case 2: {
  109. format(vModel,55,"models/ImL-Knife/v_bak.mdl")
  110. format(pModel,55,"models/ImL-Knife/p_bak.mdl")
  111. }
  112. case 3: {
  113. format(vModel,55,"models/ImL-Knife/v_pocket.mdl")
  114. format(pModel,55,"models/ImL-Knife/p_pocket.mdl")
  115. }
  116. case 4: {
  117. format(vModel,55,"models/ImL-Knife/v_machete.mdl")
  118. format(pModel,55,"models/ImL-Knife/p_machete.mdl")
  119. }
  120. }
  121.  
  122. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  123. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  124.  
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127.  
  128. public event_damage( id ) {
  129.  
  130. new victim_id = id;
  131. if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  132. new dmg_take = read_data( 2 );
  133. new dmgtype = read_data( 3 );
  134. new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  135. new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  136. new health = get_user_health( victim_id );
  137.  
  138. new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  139.  
  140. if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  141. return PLUGIN_HANDLED
  142. }
  143.  
  144. if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  145.  
  146. if( floatround(damage) >= health ) {
  147. if( victim_id == attacker_id ) {
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }else{
  150. log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  151. }
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154. }else {
  155. if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  156.  
  157. fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  158. }
  159. }
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162.  
  163. public CurWeapon(id)
  164. {
  165. new Weapon = read_data(2)
  166.  
  167. // Set Knife Model
  168. SetKnife(id, knife_model[id])
  169.  
  170. // Task Options
  171.  
  172. if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  173. set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  174. else if(task_exists(id))
  175. remove_task(id)
  176.  
  177. // Abilities
  178. set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  179.  
  180. new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  181. set_user_gravity(id , Gravity)
  182.  
  183. // Speed
  184. new Float:Speed
  185. if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  186. return PLUGIN_CONTINUE
  187. else if(knife_model[id] == 3)
  188. Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  189. else if(knife_model[id] == 4)
  190. Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
  191.  
  192. set_user_maxspeed(id, Speed)
  193.  
  194. return PLUGIN_HANDLED
  195.  
  196. }
  197.  
  198. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  199. user_silentkill( victim );
  200.  
  201. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  202. write_byte( killer );
  203. write_byte( victim );
  204. write_byte( headshot );
  205. write_string( weapon );
  206. message_end();
  207.  
  208. new kfrags = get_user_frags( killer );
  209. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  210. new vfrags = get_user_frags( victim );
  211. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  212.  
  213. return PLUGIN_CONTINUE
  214. }
  215.  
  216.  
  217. public task_healing(id) {
  218. new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
  219. if (!addhealth)
  220. return
  221.  
  222. new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
  223. if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  224. set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  225. maxhealth = MAX_HEALTH
  226. }
  227.  
  228. new health = get_user_health(id)
  229.  
  230. if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  231. set_user_health(id, health + addhealth)
  232. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  233. show_hudmessage(id,"<< !!Elet toltodik!! >>")
  234. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  235. write_short(1<<10)
  236. write_short(1<<10)
  237. write_short(0x0000)
  238. write_byte(0)
  239. write_byte(200)
  240. write_byte(0)
  241. write_byte(75)
  242. message_end()
  243. }
  244.  
  245. else {
  246. if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  247. remove_task(id)
  248. }
  249. }
  250.  
  251. public client_disconnect(id) {
  252. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  253. }
  254.  
  255.  
  256.  
  257.  
  258.  
  259. public client_authorized(id)
  260. {
  261. LoadData(id)
  262. }
  263.  
  264. SaveData(id)
  265. {
  266.  
  267. new authid[32]
  268. get_user_authid(id, authid, 31)
  269.  
  270. new vaultkey[64]
  271. new vaultdata[64]
  272.  
  273. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  274. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  275. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  276. }
  277.  
  278. LoadData(id)
  279. {
  280. new authid[32]
  281. get_user_authid(id,authid,31)
  282.  
  283. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  284.  
  285. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  286. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  287. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  288.  
  289. }
  290. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  291. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  292. */
  293.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 17:54 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")


ird át 500 ra


edit. 37. sorba van.


mentsd el, majd compiláld át .amxx é, utánna a régi plugint írd felül.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous1337 2013.08.27. 17:55-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 17:55 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Semmi warning se error lehet nálad van baj.

Anonymus: ezt próbálom neki elmagyarázni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 17:56 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
stupid írta:
Semmi warning se error lehet nálad van baj.




'....................


nem a kód nem jó, hanem az érték...

editeltem, csináld végig amit irtam..

ezt offnak szántad stupid?..

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 17:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
stupid írta:
Semmi warning se error lehet nálad van baj.

Anonymus: ezt próbálom neki elmagyarázni.

Probáltam már, de nem jó :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 18:04 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
stupid írta:
Azért álljunk meg. Ne okoskodjál ano, mert elmondtam már neki ha tudnál olvasni. De most van az hogy te folyton aszondod offolok. Te semmi mást nem tudsz elképzelni csak azt hogy neked legyen igazad. Lehet hogy nála van baj és azt a cvart elmagyaráztam és nincs baj vele.



örülj hogy nem bannoltak...duppla acc..ne nekem magyarázz..


ui. próbáld meg, a gyári modelst visszatenni.
ahogy eredetileg is volt

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 18:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Anonymous1337 írta:
stupid írta:
Azért álljunk meg. Ne okoskodjál ano, mert elmondtam már neki ha tudnál olvasni. De most van az hogy te folyton aszondod offolok. Te semmi mást nem tudsz elképzelni csak azt hogy neked legyen igazad. Lehet hogy nála van baj és azt a cvart elmagyaráztam és nincs baj vele.



örülj hogy nem bannoltak...duppla acc..ne nekem magyarázz..


ui. próbáld meg, a gyári modelst visszatenni.
ahogy eredetileg is volt

Probáltam, de úgysem jó, plugin lehet az oka?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.28. 10:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 12:20
Hozzászólások: 340
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
stupid írta:
Kezdőknek mondod a magadét. Na de legyen. Dupla acc az a név miatt volt .2 Te ne haragudj már ha nem tudsz valamit vagy csak itt offolsz hamár megadtam a megoldást, akkor NE okoskodjál itt. Engedd hogy mások is sikeresek legyenek ne csak te.


Veszekedtek mint két hülye kisgyerek...
Inkább a megoldást irnátok
sv_maxspeedet a server.cfgbe állitsd át 500-ra!
Ha igy sem megy,akkor még tudok javasolni

_________________
KÖSZÖNÖM GOMB! <-- Ez nem LIKE gomb!Ha segítettem,nyomd meg nyugodtan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole