/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "qKKKJ"
#define VERSION "1.0"
new ctpont[33] //ctpontok
new tpont[33] //tpont
new g_vault
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "halal", "a")
register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu")
g_vault = nvault_open("xpmod")
}
public halal() // halal event ahol a pontot adja
{
new killer = read_data(1) //gyilkos
new victim = read_data(2) //halott
new team = get_user_team(killer)
//Ha nem volt ongyilkossag, tk, és a gyilkos CT ad neki 3 pontot
if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && cs_get_user_team(killer) == CS_TEAM_CT)
{
ctpont[killer] += 3
}
//Ha nem volt ongyilkossag,tk, és a gyilkos T ad neki 3 pontot
if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && cs_get_user_team(killer) == CS_TEAM_T)
{
tpont[killer] += 3
}
}
//Lekerjuk, hogy CT e v T aki beirta a /bolt parancsot, ha CT X menut nyit meg ha T y menut!
public ShowMenu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("Bolt", "mh_MyMenu");
menu_additem(menu, "item1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu2 = menu_create("Bolt", "mh_MyMenuT");
menu_additem(menu2, "item1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu2, 0);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(ctpont[id] >= 75) //Ha Ct és a pontjai több mint 75 akkor kiirja h sikeres vasarlas, elvesz tole 75 pontot
{
client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
ctpont[id] -= 75
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mh_MyMenuT(id, menu2, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu2, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(tpont[id] >= 65) //Ha Ct és a pontjai több mint 65 akkor kiirja h sikeres vasarlas, elvesz tole 65 pontot
{
client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
tpont[id] -= 65
}
}
}
menu_destroy(menu2);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_connect(id)
{
Betolt(id)
}
public client_disconnect(id)
{
Mentes(id)
}
public Mentes(id)
{
new name[32] //Létrehozzuk a name változót, mivel név szerint fogjuk lementeni az XP-jét.
get_user_name(id, name, 31) //Le is kérjük a nevét.
new vaultkey[64],vaultdata[256] //Létrehozzuk a játékos Vault"Kulcs"-át és Vault"Adatát".
//Utána vaultkey-be "bemásoljuk" a játékosnevét és egy kis egyéni szócskát.
format(vaultkey,63,"%sPT", name)
//Majd a vaultdatába "bemásoljuk" a játékos ct es t pontjat
format(vaultdata,255,"%i#%i#",ctpont[id], tpont[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Betolt(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
//Megkeressük, hogy van-e ilyen sor.
format(vaultkey,63,"%sPT", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",ctpont[id], tpont[id])
//Majd betöltjük a játékos ct és t pontját
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new pontct[32], pontt[32]
parse(vaultdata, pontct, 31, pontt, 31)
ctpont[id] = str_to_num(pontct)
tpont[id] = str_to_num(pontt)
return PLUGIN_CONTINUE
}