hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 01:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 246 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 246 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés sebzés
HozzászólásElküldve: 2013.08.30. 22:48 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2012.07.09. 11:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Hali azt hogyan tudnám megoldani hogy kés modellenként más sebzés értéke legyen. Úgy értem hogy egy menübe kiválasztok egy baltát és az nagyobbat sebezzen mint a sima kés..és beállítani a kis és nagy sebzés értékét is.

_________________
[mozgo]Bogdan for President[/mozgo]
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés
HozzászólásElküldve: 2013.08.31. 09:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ebből kiindulhatsz.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plugin"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new bool:eroskes[33] //ilyen valtozokat hozz létre a te kódódban és a menüben rakd őket true ra a késelnél
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  15. }
  16. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  17. {
  18. new weap = get_user_weapon(attacker)
  19. if(weap == CSW_KNIFE && eroskes[attacker])
  20. {
  21. SetHamParamFloat(4, damage * 6.0); // Az alap sebzest megszorozza 6 al float értékben kell megadni!
  22. }
  23. }
  24.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés
HozzászólásElküldve: 2013.08.31. 10:34 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.03.01. 14:37
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
JAck írta:
Hali azt hogyan tudnám megoldani hogy kés modellenként más sebzés értéke legyen. Úgy értem hogy egy menübe kiválasztok egy baltát és az nagyobbat sebezzen mint a sima kés..és beállítani a kis és nagy sebzés értékét is.


alakítsd át ezt: amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=Kesek

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés
HozzászólásElküldve: 2013.08.31. 13:46 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2012.07.09. 11:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
xdadam amit te küldtél abba ez a sor
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2"

Azt jelenti hogy 2szerese a sebzés az alapnál?

_________________
[mozgo]Bogdan for President[/mozgo]
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole