hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 13:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 320 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 319 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2013.09.22. 20:24 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2013.08.02. 14:53
Hozzászólások:91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Udv, nem tudom hogy ide illik-e vagy nem, de ha nem akkor rakjatok kukába :(
Van egy pontrendszerem és azt kicsit átkéne allakitani és belerakni dolgokat.
Ide nem akkarom kiirni mert kicsit bonyolult. Ezért kérdezem hogy valaki megcsinálná-e?
Köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2013.09.22. 20:35 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott:2013.08.09. 22:37
Hozzászólások:571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Megpróbálom addj sma t


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 16:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2013.09.12. 16:51
Hozzászólások:144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Awp lett csak berakva VIP menübe


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <nvault>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <engine>
  8. new pont[33]
  9. new hs,oles
  10. new g_vault
  11. new bool:g_aranyak[33] = false
  12. new bool:g_aranym4[33] = false
  13. new bool:g_aranydezi[33] = false
  14. new bool:g_aranyawp[33] = false
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("pontrendszer","1.0","A")
  17. hs = register_cvar("HS", "16")
  18. oles = register_cvar("oles", "10")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  21. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  22. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  23. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  24. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newRound", 1)
  25. register_concmd("amx_pont", "cmd_pont");
  26.  
  27.  
  28. }
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  32. precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  33. precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  34. precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  35. precache_model("models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  36. precache_model("models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  37. precache_model("models/aranyawp/v_aranyawp.mdl")
  38. precache_model("models/aranyawp/p_aranyawp.mdl")
  39.  
  40. }
  41. public client_PreThink(id)
  42. {
  43. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
  44. show_hudmessage(id, "Pontjaid:%d",pont[id])
  45. return 0
  46.  
  47. }
  48. public newRound(id)
  49. {
  50. g_aranyak[id] = false
  51. g_aranym4[id] = false
  52. g_aranydezi[id] = false
  53. g_aranyawp[id] = false
  54. }
  55. public client_connect(id)
  56. {
  57.  
  58. LoadData(id)
  59. }
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62.  
  63. SaveData(id)
  64.  
  65. }
  66. public SaveData(id)
  67. {
  68. new name[32]
  69. get_user_name(id, name, 31)
  70.  
  71. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  72. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  73.  
  74. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  75.  
  76. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  77. return PLUGIN_CONTINUE
  78. }
  79. public LoadData(id)
  80. {
  81. new name[32]
  82. get_user_name(id, name, 31)
  83. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  84. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  85. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  86. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  87. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  88. new pontok[33]
  89. parse(vaultdata, pontok, 32)
  90. pont[id] = str_to_num(pontok)
  91. return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. public halal()
  94. {
  95. new killer = read_data(1)
  96. new victim = read_data(2)
  97.  
  98. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  99. {
  100. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  101. }
  102. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  103. {
  104. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  105. }
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107. }
  108. public bolt(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  111.  
  112. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  113. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  114. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  115.  
  116. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  117.  
  118. menu_display(id, menu, 0);
  119.  
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122.  
  123. public bolt_hand(id, menu, item)
  124. {
  125. if(item == MENU_EXIT)
  126. {
  127. menu_cancel(id);
  128. return PLUGIN_HANDLED;
  129. }
  130.  
  131. new command[6], name[64], access, callback;
  132.  
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  134.  
  135. switch(item)
  136. {
  137. case 0: vipmenu(id)
  138. case 1: fegyverek(id)
  139. case 2: kepessegek(id)
  140. }
  141.  
  142. menu_destroy(menu);
  143.  
  144. return PLUGIN_HANDLED;
  145. }
  146. public vipmenu(id)
  147. {
  148. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  149. {
  150. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  151.  
  152. menu_additem(menu, "AWP [2] pont", "", 0); // case 0
  153. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [3] pont", "", 0); // case 1
  154. menu_additem(menu, "Arany AK [10] pont", "", 0); // case 2
  155. menu_additem(menu, "Arany M4 [10] pon", "", 0); // case 3
  156. menu_additem(menu, "Arany Dezi [3] pont", "", 0); // case 4
  157. menu_additem(menu, "Arany AWP [8] pont", "", 0); // case 5
  158.  
  159.  
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161.  
  162. menu_display(id, menu, 0);
  163.  
  164.  
  165. }
  166. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  167. return PLUGIN_CONTINUE
  168. }
  169. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  170. {
  171. if(item == MENU_EXIT)
  172. {
  173. menu_cancel(id);
  174. return PLUGIN_HANDLED;
  175. }
  176.  
  177. new command[6], name[64], access, callback;
  178.  
  179. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  180.  
  181. switch(item)
  182. {
  183. case 0:
  184. {
  185. if(pont[id] >= 2)
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_awp")
  188. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  189. pont[id] -= 2
  190. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  191. }
  192. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  193. }
  194. case 1:
  195. {
  196. if(pont[id] >= 3 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  197. {
  198. give_item(id, "weapon_sg550")
  199. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  200. pont[id] -= 3
  201. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  202. }
  203. if(pont[id] >= 3 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  204. {
  205. give_item(id, "weapon_sg552")
  206. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  207. pont[id] -= 3
  208. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  209. }
  210. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  211. }
  212. case 2:
  213. {
  214. if(pont[id] >= 10)
  215. {
  216. give_item(id, "weapon_ak47")
  217. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  218. g_aranyak[id] = true
  219. pont[id] -= 10
  220. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  221. }
  222. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  223. }
  224. case 3:
  225. {
  226. if(pont[id] >= 10)
  227. {
  228. give_item(id, "weapon_m4a1")
  229. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  230. g_aranym4[id] = true
  231. pont[id] -= 10
  232. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  233. }
  234. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  235. }
  236. case 4:
  237. {
  238. if(pont[id] >= 3)
  239. {
  240. give_item(id, "weapon_deagle")
  241. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  242. g_aranydezi[id] = true
  243. pont[id] -= 3
  244. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  245. }
  246. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  247. }
  248. case 5:
  249. {
  250. if(pont[id] >= 8)
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_awp")
  253. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  254. g_aranydezi[id] = true
  255. pont[id] -= 8
  256. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  257. }
  258. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  259. }
  260. }
  261. menu_destroy(menu);
  262.  
  263. return PLUGIN_HANDLED;
  264. }
  265. public fegyverek(id)
  266. {
  267. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  268.  
  269. menu_additem(menu, "AWP [10] pont", "", 0); // case 0
  270. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [15] pont", "", 0); // case 1
  271. menu_additem(menu, "Arany AK [30] pont", "", 0); // case 2
  272. menu_additem(menu, "Arany M4 [30] pon", "", 0); // case 3
  273. menu_additem(menu, "Arany Dezi [15] pont", "", 0); // case 4
  274.  
  275. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  276.  
  277. menu_display(id, menu, 0);
  278.  
  279. return PLUGIN_HANDLED;
  280. }
  281.  
  282. public fegyver_hand(id, menu, item)
  283. {
  284. if(item == MENU_EXIT)
  285. {
  286. menu_cancel(id);
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. new command[6], name[64], access, callback;
  291.  
  292. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  293.  
  294. switch(item)
  295. {
  296. case 0:
  297. {
  298. if(pont[id] >= 10)
  299. {
  300. give_item(id, "weapon_awp")
  301. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  302. pont[id] -= 10
  303. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  304. }
  305. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  306. }
  307. case 1:
  308. {
  309. if(pont[id] >= 15 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  310. {
  311. give_item(id, "weapon_sg550")
  312. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  313. pont[id] -= 15
  314. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  315. }
  316. if(pont[id] >= 15 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  317. {
  318. give_item(id, "weapon_sg552")
  319. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  320. pont[id] -= 15
  321. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  322. }
  323. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  324. }
  325. case 2:
  326. {
  327. if(pont[id] >= 30)
  328. {
  329. give_item(id, "weapon_ak47")
  330. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  331. g_aranyak[id] = true
  332. pont[id] -= 30
  333. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  334. }
  335. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  336. }
  337. case 3:
  338. {
  339. if(pont[id] >= 30)
  340. {
  341. give_item(id, "weapon_m4a1")
  342. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  343. g_aranym4[id] = true
  344. pont[id] -= 30
  345. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  346. }
  347. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  348. }
  349. case 4:
  350. {
  351. if(pont[id] >= 15)
  352. {
  353. give_item(id, "weapon_deagle")
  354. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  355. g_aranydezi[id] = true
  356. pont[id] -= 15
  357. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  358. }
  359. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  360. }
  361. }
  362.  
  363. menu_destroy(menu);
  364.  
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367. public kepessegek(id)
  368. {
  369. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  370.  
  371. menu_additem(menu, "Gyorsasag [5] pont", "", 0); // case 0
  372. menu_additem(menu, "Gravitacio [5] pont", "", 0); // case 1
  373. menu_additem(menu, "+50hp [2] pont", "", 0); // case 2
  374.  
  375. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  376.  
  377. menu_display(id, menu, 0);
  378.  
  379. return PLUGIN_HANDLED;
  380. }
  381.  
  382. public kep_hand(id, menu, item)
  383. {
  384. if(item == MENU_EXIT)
  385. {
  386. menu_cancel(id);
  387. return PLUGIN_HANDLED;
  388. }
  389.  
  390. new command[6], name[64], access, callback;
  391.  
  392. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  393.  
  394. switch(item)
  395. {
  396. case 0:
  397. {
  398. if(pont[id] >= 5)
  399. {
  400. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  401. pont[id] -= 5
  402. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  403. }
  404. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  405. }
  406. case 1:
  407. {
  408. if(pont[id] >= 5)
  409. {
  410. set_user_gravity(id, 0.8)
  411. pont[id] -= 5
  412. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  413. }
  414. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  415. }
  416. case 2:
  417. {
  418. if(pont[id] >= 2)
  419. {
  420. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  421. pont[id] -= 2
  422. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  423. }
  424. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  425. }
  426. }
  427.  
  428. menu_destroy(menu);
  429.  
  430. return PLUGIN_HANDLED;
  431. }
  432. //Arany fegyverek cuccai
  433. public Event_CurWeapon(id)
  434. {
  435. new weapon = get_user_weapon(id)
  436. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == true)
  437. {
  438. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  439. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  440. }
  441. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == false)
  442. {
  443. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
  444. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak47.mdl")
  445. }
  446. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == true)
  447. {
  448. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  449. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  450. }
  451. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == false)
  452. {
  453. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  454. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  455. }
  456. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == true)
  457. {
  458. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  459. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  460.  
  461. }
  462. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == false)
  463. {
  464. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  465. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_deagle.mdl")
  466.  
  467. if(weapon == CSW_AWP && g_aranyawp[id] == true)
  468. {
  469. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranyawp/v_aranyawp.mdl")
  470. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranyawp/p_aranyawp.mdl")
  471.  
  472. }
  473. if(weapon == CSW_AWP && g_aranyawp[id] == false)
  474. {
  475. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_awp.mdl")
  476. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_awp.mdl")
  477.  
  478. }
  479.  
  480.  
  481. }
  482. }
  483. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  484. {
  485. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  486. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  487. {
  488. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  489. }
  490. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  491. {
  492. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  493. }
  494. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker])
  495. {
  496. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  497. }
  498. if(weapon == CSW_AWP && g_aranyawp[attacker])
  499. {
  500. SetHamParamFloat(4, damage * 2.10);
  501. }
  502. }
  503. //pont adás
  504. public cmd_pont(id)
  505. {
  506.  
  507. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  508.  
  509. {
  510.  
  511.  
  512.  
  513. new Arg1[64]
  514.  
  515. read_argv(1, Arg1, 63)
  516.  
  517. new Target = cmd_target(id, Arg1, 0);
  518.  
  519. new iLevel[32], Value
  520.  
  521. read_argv(2, iLevel, 31);
  522.  
  523. Value = str_to_num(iLevel);
  524. pont[Target] += Value
  525.  
  526.  
  527.  
  528.  
  529.  
  530. }
  531.  
  532. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole