hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.08.05. 07:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 79 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 78 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugint keresek..
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 18:36 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok melyik plugin az hogy nem csak az adminoknak ír rangot([ADMIN]) a neve elé hanem a játékosoknak is ([Játékos])

_________________
______________________________________________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2013.10.07. 17:13-kor.
Témanév...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 18:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ez
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[#CFG#]",
  25. "[ADMIN]",
  26. "[JATEKOS]"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  63. admin = 3
  64. else if(iFlags & ADMIN_USER)
  65. admin = 4
  66.  
  67. new isAlive
  68.  
  69. if(is_user_alive(id))
  70. {
  71. isAlive = 1
  72. alive = "^x01"
  73. }
  74. else
  75. {
  76. isAlive = 0
  77. alive = "^x01*HALOTT* "
  78. }
  79.  
  80. static color[10]
  81.  
  82. if(admin)
  83. {
  84. get_user_team(id, color, 9)
  85. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  86. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  87. }
  88. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  89. {
  90. get_user_team(id, color, 9)
  91. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  92. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  93. }
  94.  
  95.  
  96. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99. }
  100.  
  101.  
  102. public hook_teamsay(id)
  103. {
  104. new playerTeam = get_user_team(id)
  105. new playerTeamName[19]
  106.  
  107. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  108. {
  109. case 1:
  110. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  111.  
  112. case 2:
  113. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  114.  
  115. default:
  116. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118.  
  119. read_args(message, 191)
  120. remove_quotes(message)
  121.  
  122. // Gungame commands and empty messages
  123. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125.  
  126. new name[32]
  127. get_user_name(id, name, 31)
  128.  
  129. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  130.  
  131. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  132. admin = 1
  133. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  134. admin = 2
  135. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  136. admin = 3
  137. else if(iFlags & ADMIN_USER)
  138. admin = 4
  139.  
  140.  
  141. new isAlive
  142.  
  143. if(is_user_alive(id))
  144. {
  145. isAlive = 1
  146. alive = "^x01"
  147. }
  148. else
  149. {
  150. isAlive = 0
  151. alive = "^x01*HALOTT* "
  152. }
  153.  
  154. static color[10]
  155.  
  156. if(admin)
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  160. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  161. }
  162. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  163. {
  164. get_user_team(id, color, 9)
  165. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  166. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  167. }
  168.  
  169.  
  170. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  171.  
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174.  
  175. public sendMessage(color[], alive)
  176. {
  177. new teamName[10]
  178.  
  179. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  180. {
  181. if(!is_user_connected(player))
  182. continue
  183.  
  184. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  185. {
  186. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  187. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  188. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  189. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  190. }
  191. }
  192. }
  193.  
  194.  
  195. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  196. {
  197. new teamName[10]
  198.  
  199. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  200. {
  201. if(!is_user_connected(player))
  202. continue
  203.  
  204. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  205. {
  206. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  207. {
  208. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  209. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  210. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  211. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  212. }
  213. }
  214. }
  215. }
  216.  
  217.  
  218. public changeTeamInfo(player, team[])
  219. {
  220. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  221. write_byte(player) // Write byte needed
  222. write_string(team) // Changes player's team
  223. message_end() // Also Needed
  224. }
  225.  
  226.  
  227. public writeMessage(player, message[])
  228. {
  229. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  230. write_byte(player) // Write byte needed
  231. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  232. message_end() // Needed as always
  233. }
  234.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 18:47 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
öööö ADMIN_USER helyett nem ADMIN_Z t kellett volna írni? csak kérdezem, mert az a chat jog, olyan minden játékosnak van. meg kiváncsiságból is érdekelne :)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 18:49 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
a játékos amit ír az is zöldel írja :/

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 18:53 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
TRY:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[#CFG#]",
  25. "[ADMIN]",
  26. "[JATEKOS]"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  63. admin = 3
  64. else if(iFlags & ADMIN_USER)
  65. admin = 4
  66.  
  67. new isAlive
  68.  
  69. if(is_user_alive(id))
  70. {
  71. isAlive = 1
  72. alive = "^x04"
  73. }
  74. else
  75. {
  76. isAlive = 0
  77. alive = "^x01*HALOTT* "
  78. }
  79.  
  80. static color[10]
  81.  
  82. if(admin)
  83. {
  84. get_user_team(id, color, 9)
  85. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  86. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  87. }
  88. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  89. {
  90. get_user_team(id, color, 9)
  91. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  92. format(message, 191, "^%s^x04 : %s", strName, message)
  93. }
  94.  
  95.  
  96. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99. }
  100.  
  101.  
  102. public hook_teamsay(id)
  103. {
  104. new playerTeam = get_user_team(id)
  105. new playerTeamName[19]
  106.  
  107. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  108. {
  109. case 1:
  110. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  111.  
  112. case 2:
  113. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  114.  
  115. default:
  116. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118.  
  119. read_args(message, 191)
  120. remove_quotes(message)
  121.  
  122. // Gungame commands and empty messages
  123. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125.  
  126. new name[32]
  127. get_user_name(id, name, 31)
  128.  
  129. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  130.  
  131. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  132. admin = 1
  133. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  134. admin = 2
  135. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  136. admin = 3
  137. else if(iFlags & ADMIN_USER)
  138. admin = 4
  139.  
  140.  
  141. new isAlive
  142.  
  143. if(is_user_alive(id))
  144. {
  145. isAlive = 1
  146. alive = "^x01"
  147. }
  148. else
  149. {
  150. isAlive = 0
  151. alive = "^x01*HALOTT* "
  152. }
  153.  
  154. static color[10]
  155.  
  156. if(admin)
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  160. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  161. }
  162. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  163. {
  164. get_user_team(id, color, 9)
  165. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  166. format(message, 191, "%s ^x04: %s", strName, message)
  167. }
  168.  
  169.  
  170. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  171.  
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174.  
  175. public sendMessage(color[], alive)
  176. {
  177. new teamName[10]
  178.  
  179. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  180. {
  181. if(!is_user_connected(player))
  182. continue
  183.  
  184. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  185. {
  186. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  187. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  188. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  189. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  190. }
  191. }
  192. }
  193.  
  194.  
  195. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  196. {
  197. new teamName[10]
  198.  
  199. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  200. {
  201. if(!is_user_connected(player))
  202. continue
  203.  
  204. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  205. {
  206. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  207. {
  208. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  209. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  210. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  211. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  212. }
  213. }
  214. }
  215. }
  216.  
  217.  
  218. public changeTeamInfo(player, team[])
  219. {
  220. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  221. write_byte(player) // Write byte needed
  222. write_string(team) // Changes player's team
  223. message_end() // Also Needed
  224. }
  225.  
  226.  
  227. public writeMessage(player, message[])
  228. {
  229. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  230. write_byte(player) // Write byte needed
  231. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  232. message_end() // Needed as always
  233. }
  234.  

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous1337 2013.10.06. 19:08-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 19:00 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
de zöldel ír a JATEKOS

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 19:04 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Axion írta:
a játékos amit ír az is zöldel írja :/


Most mondtad, hogy a játékos is zöldel írjon..

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 19:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
bocs nem nézem mit írtam akkor még 1x az akarom h a JATEKOS előtaguak ne irjanak zöldel hanem simán

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.06. 19:12 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
TRY:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[#CFG#]",
  25. "[ADMIN]",
  26. "[JATEKOS]"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  63. admin = 3
  64. else if(iFlags & ADMIN_USER)
  65. admin = 4
  66.  
  67. new isAlive
  68.  
  69. if(is_user_alive(id))
  70. {
  71. isAlive = 1
  72. alive = "^x04"
  73. }
  74. else
  75. {
  76. isAlive = 0
  77. alive = "^x01*HALOTT* "
  78. }
  79.  
  80. static color[10]
  81.  
  82. if(admin)
  83. {
  84. get_user_team(id, color, 9)
  85. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  86. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  87. }
  88. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  89. {
  90. get_user_team(id, color, 9)
  91. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  92. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  93. }
  94.  
  95.  
  96. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99. }
  100.  
  101.  
  102. public hook_teamsay(id)
  103. {
  104. new playerTeam = get_user_team(id)
  105. new playerTeamName[19]
  106.  
  107. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  108. {
  109. case 1:
  110. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  111.  
  112. case 2:
  113. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  114.  
  115. default:
  116. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118.  
  119. read_args(message, 191)
  120. remove_quotes(message)
  121.  
  122. // Gungame commands and empty messages
  123. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125.  
  126. new name[32]
  127. get_user_name(id, name, 31)
  128.  
  129. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  130.  
  131. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  132. admin = 1
  133. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  134. admin = 2
  135. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  136. admin = 3
  137. else if(iFlags & ADMIN_USER)
  138. admin = 4
  139.  
  140.  
  141. new isAlive
  142.  
  143. if(is_user_alive(id))
  144. {
  145. isAlive = 1
  146. alive = "^x04"
  147. }
  148. else
  149. {
  150. isAlive = 0
  151. alive = "^x01*HALOTT* "
  152. }
  153.  
  154. static color[10]
  155.  
  156. if(admin)
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  160. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  161. }
  162. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  163. {
  164. get_user_team(id, color, 9)
  165. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  166. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  167. }
  168.  
  169.  
  170. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  171.  
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174.  
  175. public sendMessage(color[], alive)
  176. {
  177. new teamName[10]
  178.  
  179. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  180. {
  181. if(!is_user_connected(player))
  182. continue
  183.  
  184. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  185. {
  186. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  187. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  188. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  189. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  190. }
  191. }
  192. }
  193.  
  194.  
  195. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  196.  
  197. new teamName[10]
  198.  
  199. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  200. {
  201. if(!is_user_connected(player))
  202. continue
  203.  
  204. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  205. {
  206. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  207. {
  208. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  209. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  210. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  211. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  212. }
  213. }
  214. }
  215. }
  216.  
  217.  
  218. public changeTeamInfo(player, team[])
  219. {
  220. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  221. write_byte(player) // Write byte needed
  222. write_string(team) // Changes player's team
  223. message_end() // Also Needed
  224. }
  225.  
  226.  
  227. public writeMessage(player, message[])
  228. {
  229. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  230. write_byte(player) // Write byte needed
  231. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  232. message_end() // Needed as always
  233. }
  234.  

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 06:20 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
hibás de legalább megpróbáltad :D

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

elotag1.sma(187) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
elotag1.sma(189) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
elotag1.sma(197) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
elotag1.sma(199) : error 010: invalid function or declaration
elotag1.sma(201) : error 010: invalid function or declaration
elotag1.sma(202) : error 010: invalid function or declaration
elotag1.sma(204) : error 010: invalid function or declaration
elotag1.sma(206) : error 010: invalid function or declaration
elotag1.sma(212) : error 021: symbol already defined: "changeTeamInfo"
elotag1.sma(212) : error 029: invalid expression, assumed zero
elotag1.sma(218) : error 025: function heading differs from prototype
elotag1.sma(219) : error 021: symbol already defined: "changeTeamInfo"

12 Errors.
Compile failed!

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole