hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 19:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:35 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Én ezzel próbálkoztam deathmsg-ben (nem client_dead):

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new weapons = get_user_weapon(attacker)
  2. if(weapons == CSW_GLOCK18)


De ettől a LAN szerver leállt. Olyat lekérdezést kérnék, amit deathmsg-ben tudnék használni :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
1.:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new szWeapon[ 20 ]; read_data( 4 , szWeapon , charsmax( szWeapon ) );


2.:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new clip,ammo,weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:42 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Vagy ez működhet?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new weapons[24]
  2. read_data(4, weapons, 23)
  3.  
  4. if(weapons[0] == 'g' && weapons[1] == 'l')

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
ez 12131023420342134% hogy működik:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new clip,ammo,weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
  2. if(weapon==CSW_GLOCK18)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:44 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
De ha leáll, akkor nem kapsz csokit xDD

Na kipróbálom :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
De ha nem áll le akkor bocit kérek,köszi.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_Deathmsg()
  2. {
  3. new weapon = read_data(4)
  4.  
  5. //Blablabla....
  6.   if(equali(weapon, "glock18"))
  7. {
  8. //bllabla
  9. }
  10. }


Lényeg az,hogy weapon_hegrenade helyett grenade-t kell írni,
weapon_glock18 helyett glock18-at (magyarúl elhagyod a weapon_ részt :D )


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinnice 2013.11.01. 20:58-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
ezen én is gondolkodtam,de hát nem kapok csokit hogyha kifasz,ezért nem mertem írni :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 21:09 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_Deathmsg()
  2. {
  3. new weapon = read_data(4)
  4.  
  5. //Blablabla....
  6.   if(equali(weapon, "glock18"))
  7. {
  8. //bllabla
  9. }
  10. }


Lényeg az,hogy weapon_hegrenade helyett grenade-t kell írni,
weapon_glock18 helyett glock18-at (magyarúl elhagyod a weapon_ részt :D )


ibi-é nem működött, amit utoljára irt (nem kap csokit xDDD)
Vinnice, tiedben reménykedek :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó fegyverének lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 21:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_Deathmsg()
  2. {
  3. new weapon = read_data(4)
  4.  
  5. //Blablabla....
  6.   if(equali(weapon, "glock18"))
  7. {
  8. //bllabla
  9. }
  10. }


Lényeg az,hogy weapon_hegrenade helyett grenade-t kell írni,
weapon_glock18 helyett glock18-at (magyarúl elhagyod a weapon_ részt :D )


Javítva :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new weapon[32]
  2. read_data(4, weapon, sizeof(weapon) -1)
  3.  
  4. if(equali(weapon, "glock18"))
  5. {
  6. //bllabla
  7. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 68 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole