hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 363 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Respawn
HozzászólásElküldve:2013.10.23. 10:44 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott:2013.08.09. 22:37
Hozzászólások:571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
üdv.

Ebbe valaki beleírná hogy NE éledjen újra senki ha él? thanks.

Kód:
new const VERZIO[] =   "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <dhudmessage>

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

   register_plugin("Respawn Forever", VERZIO, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

   register_event("DeathMsg","on_Death","a")
   
   register_cvar("sv_checkpistols", "1")
   register_cvar("sv_respawn", "1")
   register_cvar("respawn_forever_version", VERZIO, FCVAR_SERVER)

   register_clcmd("say","on_Chat")
   register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
   if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
   {
      client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin kikapcsolva!")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }

   new szSaid[32]
   read_args(szSaid, 31)

   if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^"") || equali(szSaid,"^"/ujra^""))
   {
      spawn_func(id)
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public check_pistols()
{
   /* Determine if we should give players a pistol or not */
   if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
   {
      set_task(1.0, "check_pistols")
      new mapname[32]
      get_mapname(mapname,31)
      if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
            g_PistolsDisabled = true
   }
}

public spawn_func(id)
{
   new parm[1]
   parm[0]=id
   
   /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
   set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
   set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)
   set_task(0.9, "hud", id)

   /* Then give them a suit and a knife */
   set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public hud( id )
{
   set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.67, 0, 6.0, 6.0)
   show_dhudmessage(id, "Sikeresen ĂšjralĂ©dtĂ©l!")
}
public on_Death()
{
   if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new victim_id = read_data(2)
   
   spawn_func( victim_id )

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
   new id = parm[0]

   give_item(id, "item_suit")
   give_item(id, "weapon_knife")


   return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
   spawn(parm[0])
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2013.10.23. 12:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld
Kód:
new const VERZIO[] =   "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <dhudmessage>

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

   register_plugin("Respawn Forever", VERZIO, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

   register_event("DeathMsg","on_Death","a")
   
   register_cvar("sv_checkpistols", "1")
   register_cvar("sv_respawn", "1")
   register_cvar("respawn_forever_version", VERZIO, FCVAR_SERVER)

   register_clcmd("say","on_Chat")
   register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
   if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
   {
      client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin kikapcsolva!")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }

   new szSaid[32]
   read_args(szSaid, 31)

   if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^"") || equali(szSaid,"^"/ujra^""))
   {
      spawn_func(id)
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public check_pistols()
{
   /* Determine if we should give players a pistol or not */
   if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
   {
      set_task(1.0, "check_pistols")
      new mapname[32]
      get_mapname(mapname,31)
      if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
            g_PistolsDisabled = true
   }
}

public spawn_func(id)
{
   new parm[1]
   parm[0]=id
   
   /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
   if(!is_user_alive(id))
   {

   set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
   set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)
   set_task(0.9, "hud", id)

   /* Then give them a suit and a knife */
   set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
  }
}

public hud( id )
{
   set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.67, 0, 6.0, 6.0)
   show_dhudmessage(id, "Sikeresen ĂšjralĂ©dtĂ©l!")
}
public on_Death()
{
   if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new victim_id = read_data(2)
   
   spawn_func( victim_id )

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
   new id = parm[0]

   give_item(id, "item_suit")
   give_item(id, "weapon_knife")


   return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
   spawn(parm[0])
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole