hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 423 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 423 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Hangok
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 12:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Meg irtam csak a mappát a sma-ba nekem kéne bele még az hogy Vedd elő a fegyervered! és alá irja ki hogy Készülj fel a Harcra
És minden ékezettel legyen ott.Ja és még hogy ha szól a Körvégi Zene akkor ne áljon le mert szól a zene és mondja Multikill és leál a zene


Csatolmányok:
ultimate.sma [10.19 KiB]
Letöltve 15 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 12:42 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Figyu azt irja ki Minden Kör elején Készítsd elő a fegyvered és alá irja ki Készülj fel a Harcra! mindig más szinű legyen !
Meg ha szól a körvégi zene és mondjuk adok egy hs-t és mondja hogy Boom Headshot akkor ne áljon le a zene hanem folyamatosan mennyen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 12:49 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
kecske123 írta:
Meg ha szól a körvégi zene és mondjuk adok egy hs-t és mondja hogy Boom Headshot akkor ne áljon le a zene hanem folyamatosan mennyen!
Ilyen nem létezik.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  5. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  7.  
  8.  
  9. new lastman_mode;
  10. new alone_ann = 0;
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 13
  16. #define hsounds 14
  17. #define knsounds 2
  18. #define prpsounds 4
  19. #define maxdbsounds 2
  20. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  21.  
  22. new hsenable
  23. new knifeenable
  24. new cvardouble
  25. new rnstartcvar
  26. new killstreaktype
  27.  
  28.  
  29. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  30.  
  31. new sounds[13][] =
  32. {
  33. "sound/icore_ultimate/1",
  34. "sound/icore_ultimate/2",
  35. "sound/icore_ultimate/3",
  36. "sound/icore_ultimate/4",
  37. "sound/icore_ultimate/5",
  38. "sound/icore_ultimate/6",
  39. "sound/icore_ultimate/7",
  40. "sound/icore_ultimate/8",
  41. "sound/icore_ultimate/9",
  42. "sound/icore_ultimate/10",
  43. "sound/icore_ultimate/11",
  44. "sound/icore_ultimate/12",
  45. "sound/icore_ultimate/13"
  46. };
  47.  
  48. new messages[13][] =
  49. {
  50. "%s: 1.szint: 3 kill Tripla Kill !!!",
  51. "%s: 2.szint: 4 kill Multi Kill !!!",
  52. "%s: 3.szint: 5 kill Ultra Kill !!!",
  53. "%s: 4 szint: 6 kill Mega Kill !!!",
  54. "%s: 5.szint: 8 kill Tombol !!!",
  55. "%s: 6.szint: 9 kill Gyilkológép !!! ",
  56. "%s: 7.szint: 10 kill Hihetetlen !!!",
  57. "%s: 8.szint: 11 kill Szörnyeteg !!!",
  58. "%s: 9.szint: 12 kill Szent szar !!!",
  59. "%s: 10.szint: 13 kill Isteni !!!",
  60. "%s: +11 szint: 15 kill Isten vagy !!!",
  61. "%s: +12 szint: 18 kill Legyőzhetetlen !!!",
  62. "%s: +13 szint: 20 kill Király vagy !!!"
  63. };
  64.  
  65. new hslist[hsounds][] =
  66. {
  67. "sound/icore_ultimate/hs1",
  68. "sound/icore_ultimate/hs2",
  69. "sound/icore_ultimate/hs3",
  70. "sound/icore_ultimate/hs4",
  71. "sound/icore_ultimate/hs5",
  72. "sound/icore_ultimate/hs6",
  73. "sound/icore_ultimate/hs7",
  74. "sound/icore_ultimate/hs8",
  75. };
  76.  
  77. new preplist[prpsounds][]=
  78. {
  79. "sound/icore_ultimate/prepare1",
  80. "sound/icore_ultimate/prepare2",
  81. "sound/icore_ultimate/prepare3",
  82. "sound/icore_ultimate/prepare4"
  83. }
  84.  
  85.  
  86. new hsmessages[4][]=
  87. {
  88. "%s leszedte %s fejét !!",
  89. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
  90. "%s -tol kapott egy gyönyörű HEADSHOT-ot %s!",
  91. "%s adott %s -nek egy super headshotot !"
  92. }
  93.  
  94. new knlist[knsounds][]=
  95. {
  96. "sound/icore_ultimate/knife1",
  97. "sound/icore_ultimate/knife2"
  98. }
  99.  
  100. new knmessages[3][]=
  101. {
  102. "%s ledöfte %s",
  103. "%s felszabdalta a késével %s",
  104. "%s lekeselte %s"
  105. }
  106.  
  107.  
  108. new doublelist[maxdbsounds][]=
  109. {
  110. "sound/icore_ultimate/doublekill1",
  111. "sound/icore_ultimate/doublekill2"
  112. }
  113.  
  114. new messagesnohp[5][]=
  115. {
  116.  
  117. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Számitunk rád haver el ne baszd!",
  118. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Remálem van nálad van életmento csomag",
  119. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirták a csapat társaid.Sok szerencsét!",
  120. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  121. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedül vagy.Jo szórakozást!"
  122. }
  123.  
  124. new messageshp[5][]=
  125. {
  126.  
  127. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Számítunk rád haver el ne baszd!",
  128. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad van életmento csomag",
  129. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirták a csaptársaid.Sok szerencsét!",
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedül vagy.Jo szórakozást!"
  132.  
  133. }
  134.  
  135. is_mode_set(bits) {
  136. new mode[9];
  137. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  138. return read_flags(mode) & bits;
  139. }
  140.  
  141. public plugin_init() {
  142. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  143. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  144. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  145. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  146. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  147. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  148. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  149. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  150. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  151. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  152. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  153. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  154. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  155.  
  156. return PLUGIN_CONTINUE;
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public event_death(id) {
  161. new killer = read_data(1);
  162. new victim = read_data(2);
  163. new headshot = read_data(3);
  164. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  165. read_data(4,weapon,23)
  166. get_user_name(victim,vicname,31)
  167. get_user_name(killer,killname,31)
  168.  
  169.  
  170.  
  171. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  172. {
  173. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  174. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  175. new i
  176. i = random_num(0,hsounds-1)
  177. client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])
  178. }
  179.  
  180.  
  181. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  182. {
  183. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  184. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  185. new r
  186. r = random_num(0,knsounds-1)
  187. client_cmd(0,"mp3 play %s",knlist[r])
  188. }
  189.  
  190.  
  191.  
  192.  
  193.  
  194.  
  195. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  196. {
  197. set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  198. show_hudmessage(0,"OMG %s Száp Dupla ölés", killname)
  199. kill[killer][0] = 0;
  200. new q
  201. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  202. client_cmd(0,"mp3 play %s",doublelist[q])
  203. }
  204.  
  205. else
  206. {
  207. kill[killer] = weapon;
  208. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  209. }
  210.  
  211.  
  212.  
  213. kills[killer] += 1;
  214. kills[victim] = 0;
  215. deaths[killer] = 0;
  216. deaths[victim] += 1;
  217.  
  218. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  219. {
  220. if (kills[killer] == levels[i])
  221. {
  222. announce(killer, i);
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224. }
  225. }
  226.  
  227. return PLUGIN_CONTINUE;
  228. }
  229.  
  230. announce(killer, level)
  231. {
  232.  
  233. new name[33]
  234.  
  235. get_user_name(killer, name, 32);
  236. set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  237.  
  238. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240.  
  241.  
  242.  
  243. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  244. {
  245. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  246. }
  247.  
  248. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  249. {
  250. client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);
  251. }
  252.  
  253. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  254. {
  255. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  256. client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);
  257. }
  258.  
  259. return PLUGIN_CONTINUE;
  260.  
  261. }
  262.  
  263.  
  264. public reset_hud(id)
  265. {
  266. if (is_mode_set(16)) {
  267. if (kills[id] > levels[0]) {
  268. client_print(id, print_chat,
  269. "* Egymas után %d öles ", kills[id]);
  270. } else if (deaths[id] > 1) {
  271. client_print(id, print_chat,
  272. "* Már %d halálod volt egymás után.", deaths[id]);
  273.  
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public rnstart(id)
  279. {
  280. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  281. {
  282. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  283. show_hudmessage(0, "Keszisd elo a fegyveredet!^nKeszulj fel a harcra!")
  284. new q
  285. q = random_num(0,prpsounds-1)
  286. client_cmd(0,"mp3 play %s",preplist[q])
  287. }
  288. }
  289.  
  290. public client_connect(id) {
  291. kills[id] = 0;
  292. deaths[id] = 0;
  293. }
  294.  
  295. public clear_kill(taskid)
  296. {
  297. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  298. kill[id][0] = 0;
  299. }
  300.  
  301. public roundend_msg(id)
  302.  
  303. alone_ann = 0
  304.  
  305. public death_msg(id)
  306. {
  307.  
  308. new lmmode[8]
  309. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  310. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  311.  
  312. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  313. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  314. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  315.  
  316. if (ict==1&&ite==1)
  317. {
  318. new name1[32], name2[32]
  319. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  320. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  321. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  322.  
  323. if (lmmode_bit & 1)
  324. {
  325. if (lmmode_bit & 2)
  326. {
  327. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  328. }
  329.  
  330. else
  331. {
  332. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  333. }
  334.  
  335. if (lmmode_bit & 4)
  336. {
  337. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  338. if( is_user_connected(i) == 1 )
  339. client_cmd(i,"mp3 play sound/ultimatesound/maytheforce")
  340. }
  341. }
  342. }
  343. else
  344. {
  345. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  346. {
  347. last=players_ct[0]
  348. client_cmd(last,"mp3 play sound/icore_ultimate/oneandonly")
  349.  
  350. }
  351.  
  352. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  353. {
  354. last=players_t[0]
  355. client_cmd(last,"mp3 play sound/icore_ultimate/oneandonly")
  356. }
  357.  
  358. else
  359. {
  360. return PLUGIN_CONTINUE
  361. }
  362. alone_ann = last
  363. new name[32]
  364. get_user_name(last,name,32)
  365.  
  366. if (lmmode_bit & 1)
  367. {
  368. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  369.  
  370. if (lmmode_bit & 2)
  371. {
  372. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  373. }
  374.  
  375. else
  376. {
  377. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  378. }
  379. }
  380.  
  381. }
  382. return PLUGIN_CONTINUE
  383. }
  384. public plugin_precache()
  385. {
  386. precache_sound("icore_ultimate/1.mp3")
  387. precache_sound("icore_ultimate/2.mp3")
  388. precache_sound("icore_ultimate/3.mp3")
  389. precache_sound("icore_ultimate/4.mp3")
  390. precache_sound("icore_ultimate/5.mp3")
  391. precache_sound("icore_ultimate/6.mp3")
  392. precache_sound("icore_ultimate/7.mp3")
  393. precache_sound("icore_ultimate/8.mp3")
  394. precache_sound("icore_ultimate/9.mp3")
  395. precache_sound("icore_ultimate/11.mp3")
  396. precache_sound("icore_ultimate/12.mp3")
  397. precache_sound("icore_ultimate/hs1.mp3")
  398. precache_sound("icore_ultimate/hs2.mp3")
  399. precache_sound("icore_ultimate/hs3.mp3")
  400. precache_sound("icore_ultimate/hs4.mp3")
  401. precache_sound("icore_ultimate/hs5.mp3")
  402. precache_sound("icore_ultimate/hs6.mp3")
  403. precache_sound("icore_ultimate/hs7.mp3")
  404. precache_sound("icore_ultimate/hs8.mp3")
  405. precache_sound("icore_ultimate/knife1.mp3")
  406. precache_sound("icore_ultimate/knife2.mp3")
  407. precache_sound("icore_ultimate/prepare1.mp3")
  408. precache_sound("icore_ultimate/prepare2.mp3")
  409. precache_sound("icore_ultimate/prepare3.mp3")
  410. precache_sound("icore_ultimate/prepare4.mp3")
  411. precache_sound("icore_ultimate/doublekill1.mp3")
  412. precache_sound("icore_ultimate/doublekill2.mp3")
  413. }
  414.  
  415.  
  416.  


Belehetne már vezetni a fórumon a köszi gombot...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 13:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Anonymus segitesz márt ezt nekem meg irni nem lehet átt alakitani amxx re hiba:
/src/textWeYQSn.sma(75) : error 029: invalid expression, assumed zero
/src/textWeYQSn.sma(75 -- 78) : error 008: must be a constant expression; assumed zero

2 Errors.
Could not locate output file /bin/textWeYQSn.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 15:06 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Egyik zene mp3-ban menjen, másik wav, mind1 h a körvégi vagy hs hangok de ne legyen 1 a formátumuk

HEHE XDD : Szerintem se kell a köszi gomb

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 15:22 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
[kozep]Ultimate KillStreak Advanced v0.7[/kozep]



! Available Sounds for enemy kills, headshot kills, knife kills , first blood kills , double kill , round counter.

1) 10 sounds for enemy kills :
- At 3 kills -> play TripleKill sound
- 4 -> play MultiKill sound (it's not basically multikill sound)
- 6 -> play UltraKill sound (it's not basically ultrakill sound)
- 8 -> play KillingSpree sound (it's not basically killingspree sound)
- 10 -> play MegaKill sound
- 12 -> play Holy Shit sound
- 14 -> play Ludicrouskill sound
- 15 -> play rampage sound
- 16 -> play Unstoppable Sound (it's not basically unstoppable sound)
- 18 -> play Monster Kill sound (it's not basically monster kill sound)



2) 2 Sounds for Headshot (random play)
3) 2 Sounds for Knife Kill (random play)
4) 2 Sounds for First Blood (random play)
5) 3 Sounds for Round Counter Events (random play)
6) 1 Sound for Grenade Kill Events
7) 4 Sounds for Suicide Events (random play)
8) 2 Sounds for Double Kill Events (random play)


* CVARs:

- ut_killstreak_advanced (default 3) - enable/disable kill report, hudmessages
1 = Only HudMessages
2 = Only Sounds
3 = Sounds and HudMessages
Another number disable this event


- ut_killstreak_hs (default 1) -> enable/disable headshot events
Includes 2 sounds, hudmessages

- ut_killstreak_knife (default 1) -> enable/disable knife kill events
Includes 2 sounds, hudmessages

- ut_firstblood (default 1) -> enable/disable first blood events
Includes 2 sounds, hudmessages

- ut_nade_events (default 1) -> enable/disable Grenade kill events
Includes 1 sounds, hudmessages

- ut_suicide_events (default 1) -> enble/disable Suicide Events
Includes 4 sounds, hudmessages

- ut_doublekill_events (default 1) -> enable/disable Double Kill Events
Includes 2 sounds, hudmessage

- ut_roundcout_sounds (default 1) -> enable/disable Round Counter Sounds
Includes 3 sounds, hudmessage



Downloads:
ultimate_sounds.rar (1.30 MB)
Get Plugin or Get Source (ut_killstreak_adv.sma - 12.8 KB)


kecske123 írta:
Anonymus segitesz márt ezt nekem meg irni nem lehet átt alakitani amxx re hiba:
/src/textWeYQSn.sma(75) : error 029: invalid expression, assumed zero
/src/textWeYQSn.sma(75 -- 78) : error 008: must be a constant expression; assumed zero

2 Errors.
Could not locate output file /bin/textWeYQSn.amx (compile failed).

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 146 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole