hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 05:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 353 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 13:55 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Így oldanám meg a sub-modelt p_ model-nek, nem vagyok benne biztos, h jó-e:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")
  2. set_pev(wpn[id], pev_body, 0) //0 = sub-model szám
  3. set_pev(wpn[id], pev_sequence, 0) //0 = animáció szám
  4. set_pev(wpn[id], pev_animtime, get_gametime())
  5. set_pev(wpn[id], pev_framerate, 1.0)


Ha rossz, akkor írjátok le elképzeléseteket

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 14:20 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
RaZzoR írta:
Így oldanám meg a sub-modelt p_ model-nek, nem vagyok benne biztos, h jó-e:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")
  2. set_pev(wpn[id], pev_body, 0) //0 = sub-model szám
  3. set_pev(wpn[id], pev_sequence, 0) //0 = animáció szám
  4. set_pev(wpn[id], pev_animtime, get_gametime())
  5. set_pev(wpn[id], pev_framerate, 1.0)


Ha rossz, akkor írjátok le elképzeléseteket

Elméletben jónak kéne lennie... Gyakorlatban is jó szerintem, teszteld, ha tudod.

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 14:24 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Mindjárt meg is nézem :P

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 14:37 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Idáig eljut:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")


Tovább nem :(

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 14:42 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
RaZzoR írta:
Idáig eljut:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")


Tovább nem :(

Ha hazaérek átfutom jobban!

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 14:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Van még 1 ötletem:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")
  2. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_body, 0) //0 = sub-model szám
  3. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_sequence, 0) //0 = animáció szám
  4. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_animtime, get_gametime())
  5. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_framerate, 1.0)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_pdata_cbase(id, 373)
=> Azt hiszem, hogy ez a fegyvert kéri le

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_pev
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 15:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Kód:
                 Windows       Linux
m_pActiveItem      373          378


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 81 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole