hlmod.hu
https://hlmod.hu/

set_pev
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=11546
Oldal: 1 / 1

Szerző:  RaZzoR [2013.11.02. 13:55 ]
Hozzászólás témája:  set_pev

Így oldanám meg a sub-modelt p_ model-nek, nem vagyok benne biztos, h jó-e:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")
  2. set_pev(wpn[id], pev_body, 0) //0 = sub-model szám
  3. set_pev(wpn[id], pev_sequence, 0) //0 = animáció szám
  4. set_pev(wpn[id], pev_animtime, get_gametime())
  5. set_pev(wpn[id], pev_framerate, 1.0)


Ha rossz, akkor írjátok le elképzeléseteket

Szerző:  Maxi [2013.11.02. 14:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: set_pev

RaZzoR írta:
Így oldanám meg a sub-modelt p_ model-nek, nem vagyok benne biztos, h jó-e:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")
  2. set_pev(wpn[id], pev_body, 0) //0 = sub-model szám
  3. set_pev(wpn[id], pev_sequence, 0) //0 = animáció szám
  4. set_pev(wpn[id], pev_animtime, get_gametime())
  5. set_pev(wpn[id], pev_framerate, 1.0)


Ha rossz, akkor írjátok le elképzeléseteket

Elméletben jónak kéne lennie... Gyakorlatban is jó szerintem, teszteld, ha tudod.

Szerző:  RaZzoR [2013.11.02. 14:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: set_pev

Mindjárt meg is nézem :P

Szerző:  RaZzoR [2013.11.02. 14:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: set_pev

Idáig eljut:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")


Tovább nem :(

Szerző:  Maxi [2013.11.02. 14:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: set_pev

RaZzoR írta:
Idáig eljut:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. wpn[id] = set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")


Tovább nem :(

Ha hazaérek átfutom jobban!

Szerző:  RaZzoR [2013.11.02. 14:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: set_pev

Van még 1 ötletem:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/gun_deathmatch/p_gdm.mdl")
  2. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_body, 0) //0 = sub-model szám
  3. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_sequence, 0) //0 = animáció szám
  4. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_animtime, get_gametime())
  5. set_pev(get_pdata_cbase(id, 373), pev_framerate, 1.0)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_pdata_cbase(id, 373)
=> Azt hiszem, hogy ez a fegyvert kéri le

Szerző:  Vinnice [2013.11.02. 15:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: set_pev

Kód:
                 Windows       Linux
m_pActiveItem      373          378

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/