hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 00:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver addolás másképp.
HozzászólásElküldve: 2013.11.03. 20:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. hogy lehet megcsinálni, hogy egy másik pluginból, ami tegyük fel egy pub-ra átírt ZP-s fegyver, beadoljuk menübe azt a fegyvert a nélkül, hogy say kommandot használnánk? mint ahogy razzor cso gun dm modjába van. pls kisebb tutorial, és hogy magába a pubra átírt fegyóba mit irjak bele

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver addolás másképp.
HozzászólásElküldve: 2013.11.03. 21:20 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Callfunc

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver addolás másképp.
HozzászólásElküldve: 2013.11.03. 22:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Okosabbak lettünk razzor :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver addolás másképp.
HozzászólásElküldve: 2013.11.03. 23:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(callfunc_begin("masikpluginfuggveny", "masikpluginneve.amxx") == 1)
  2. {
  3. callfunc_push_int(id)
  4. callfunc_end()
  5. }
  6.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver addolás másképp.
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 07:15 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.27. 12:36
Hozzászólások: 183
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
native-val egyszerűbb sztem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver addolás másképp.
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 14:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szóval azt mondod hogy native-val egyszerűbb,mint ezt a 4-5 sort beilleszteni az adott helyre?!

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 96 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole