hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 00:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Köd + Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.02. 18:39 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.09. 18:50
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok! 2 kérésem lenne az egyik , hogy ezt a fegyvermenüt valaki javitaná hogy vissza is számoljon + kör kezdésnél kés legyen az embernél?
És szeretném kérni azt a plugint amivel ködöt lehet rakni a pályára , mivel sehol sem találtam. Előre is köszönöm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <dhudmessage>
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyoMenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. #define TASKID 2000
  13.  
  14. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  15.  
  16. new g_onoff
  17.  
  18. new const g_MaxAmmo[] =
  19. {
  20. 0,
  21. 52, //CSW_P228
  22. 0,
  23. 90, //CSW_SCOUT
  24. 0, //CSW_HEGRENADE
  25. 32, //CSW_XM1014
  26. 0, //CSW_C4
  27. 100,//CSW_MAC10
  28. 90, //CSW_AUG
  29. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  30. 120,//CSW_ELITE
  31. 100,//CSW_FIVESEVEN
  32. 100,//CSW_UMP45
  33. 90, //CSW_SG550
  34. 90, //CSW_GALIL
  35. 90, //CSW_FAMAS
  36. 100,//CSW_USP
  37. 120,//CSW_GLOCK18
  38. 30, //CSW_AWP
  39. 120,//CSW_MP5NAVY
  40. 200,//CSW_M249
  41. 32, //CSW_M3
  42. 90, //CSW_M4A1
  43. 120,//CSW_TMP
  44. 90, //CSW_G3SG1
  45. 0, //CSW_FLASHBANG
  46. 35, //CSW_DEAGLE
  47. 90, //CSW_SG552
  48. 90, //CSW_AK47
  49. 0, //CSW_KNIFE
  50. 100//CSW_P90
  51. }
  52.  
  53.  
  54. new g_Timer[33];
  55.  
  56. new gWPCT;
  57. new gWPTE;
  58. new bool:buyblock[33]
  59. new bool:pushed[33];
  60.  
  61. new const a[] = "csomagot kértél."
  62.  
  63. public plugin_init() {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyoMenu",1)
  66. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  67. register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
  68. g_onoff = register_cvar("amx_orokloszer","0")
  69. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  70. set_cvar_num("mp_freezetime",0)
  71. register_clcmd("buy", "block")
  72. }
  73. public block(id)
  74. {
  75. if(buyblock[id] == true)
  76. {
  77. client_print(id, print_chat, "Vasarlas blokkolva!")
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. }
  81. public logevent_end()
  82. {
  83. gWPCT = 0;
  84. gWPTE = 0;
  85. new players[32], count;
  86. get_players(players, count);
  87. for(new i=0; i<count; i++)
  88. {
  89. new id = players[i];
  90. pushed[id] = false;
  91. buyblock[id] = true
  92. }
  93. }
  94. public start()
  95. {
  96.  
  97. new players[32], count;
  98. get_players(players, count);
  99. for(new i=0; i<count; i++)
  100. {
  101. new id = players[i];
  102. pushed[id] = false;
  103. g_Timer[id] = 16;
  104. }
  105. }
  106.  
  107. public FegyoMenu(id)
  108. {
  109. if( !task_exists(TASKID) )
  110. {
  111. g_Timer[id] = 16;
  112. set_task( 1.0, "szamol", TASKID, _, _, "b")
  113. }
  114. new szMenu[128];
  115. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r`RemiX.# Only Dust2 \d~ \rVálasz Fegyvert\d!^n\d[%i Másodperc]", g_Timer )
  116. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  119. strip_user_weapons(id);
  120. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  121. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  122. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  123. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  124. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  125. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  126. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  127. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  128. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  129. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  130. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  131. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  132. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  133. menu_display(id, menu);
  134. }
  135. else
  136. {
  137. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  138. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  139. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  142. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  143. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  144. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  145. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  146. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  147. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  148. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  149. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_display(id, menu);
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public handler(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu);
  160. return PLUGIN_HANDLED;
  161. }
  162. if(g_Timer[id] == 0)
  163. {
  164. menu_destroy(menu);
  165. return PLUGIN_HANDLED;
  166. }
  167. new data[6], szName[64];
  168. new access, callback;
  169. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  170. new key = str_to_num(data);
  171. switch(key)
  172. {
  173. case 0:
  174. {
  175. pushed[id] = true;
  176. buyblock[id] = false
  177. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Nem kértél semmit.");
  178. }
  179. case 1:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m4a1");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. pushed[id] = true;
  193. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy M4A1 csomagot.",a);
  194. }
  195. case 2:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "weapon_ak47");
  205. give_item(id, "ammo_762nato");
  206. give_item(id, "ammo_762nato");
  207. give_item(id, "ammo_762nato");
  208. pushed[id] = true;
  209. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AK47 csomagot.",a);
  210. }
  211. case 3:
  212. {
  213. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  214. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  215. {
  216. if(gWPCT < 2)
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_awp");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_338magnum");
  227. give_item(id, "ammo_338magnum");
  228. give_item(id, "ammo_338magnum");
  229. pushed[id] = true;
  230. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AWP csomagot.",a);
  231. gWPCT++
  232. }
  233. else
  234. {
  235. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  236. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  237. FegyoMenu(id);
  238. }
  239. }
  240. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  241. {
  242. if(gWPTE < 2)
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_awp");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_338magnum");
  253. give_item(id, "ammo_338magnum");
  254. give_item(id, "ammo_338magnum");
  255. pushed[id] = true;
  256. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!y AWP!t %s",a);
  257. gWPTE++
  258. }
  259. else
  260. {
  261. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  262. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  263. FegyoMenu(id);
  264. }
  265. }
  266.  
  267. }
  268. case 4:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "weapon_m249");
  278. give_item(id, "ammo_556natobox");
  279. give_item(id, "ammo_556natobox");
  280. give_item(id, "ammo_556natobox");
  281. pushed[id] = true;
  282. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy MACHINEGUN csomagot.",a);
  283. }
  284. case 5:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_aug");
  294. give_item(id, "ammo_556nato");
  295. give_item(id, "ammo_556nato");
  296. give_item(id, "ammo_556nato");
  297. pushed[id] = true;
  298. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AUG csomagot.",a);
  299. }
  300. case 6:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_famas");
  310. give_item(id, "ammo_556nato");
  311. give_item(id, "ammo_556nato");
  312. give_item(id, "ammo_556nato");
  313. pushed[id] = true;
  314. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy FAMAS csomagot.",a);
  315. }
  316. case 7:
  317. {
  318.  
  319. give_player_grenades(id);
  320. give_item(id, "weapon_knife");
  321. give_item(id, "weapon_deagle");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae");
  324. give_item(id, "ammo_50ae")
  325. give_item(id, "weapon_galil");
  326. give_item(id, "ammo_556nato");
  327. give_item(id, "ammo_556nato");
  328. give_item(id, "ammo_556nato");
  329. pushed[id] = true;
  330. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy GALIL csomagot.",a);
  331. }
  332. case 8:
  333. {
  334.  
  335. give_player_grenades(id);
  336. give_item(id, "weapon_knife");
  337. give_item(id, "weapon_deagle");
  338. give_item(id, "ammo_50ae");
  339. give_item(id, "ammo_50ae");
  340. give_item(id, "ammo_50ae")
  341. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  342. give_item(id, "ammo_9mm");
  343. give_item(id, "ammo_9mm");
  344. give_item(id, "ammo_9mm");
  345. pushed[id] = true;
  346. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy MP5 csomagot.",a);
  347. }
  348. case 9:
  349. {
  350.  
  351. give_player_grenades(id);
  352. give_item(id, "weapon_knife");
  353. give_item(id, "weapon_deagle");
  354. give_item(id, "ammo_50ae");
  355. give_item(id, "ammo_50ae");
  356. give_item(id, "ammo_50ae")
  357. give_item(id, "weapon_xm1014");
  358. give_item(id, "ammo_buckshot");
  359. give_item(id, "ammo_buckshot");
  360. give_item(id, "ammo_buckshot");
  361. pushed[id] = true;
  362. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AUTOSHOTGUN csomagot.",a);
  363. }
  364. case 10:
  365. {
  366.  
  367. give_player_grenades(id);
  368. give_item(id, "weapon_knife");
  369. give_item(id, "weapon_deagle");
  370. give_item(id, "ammo_50ae");
  371. give_item(id, "ammo_50ae");
  372. give_item(id, "ammo_50ae")
  373. give_item(id, "weapon_m3");
  374. give_item(id, "ammo_buckshot");
  375. give_item(id, "ammo_buckshot");
  376. give_item(id, "ammo_buckshot");
  377. pushed[id] = true;
  378. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy SHOTGUN csomagot.",a);
  379. }
  380. case 11:
  381. {
  382.  
  383. give_player_grenades(id);
  384. give_item(id, "weapon_knife");
  385. give_item(id, "weapon_deagle");
  386. give_item(id, "ammo_50ae");
  387. give_item(id, "ammo_50ae");
  388. give_item(id, "ammo_50ae")
  389. give_item(id, "weapon_scout");
  390. give_item(id, "ammo_762nato");
  391. give_item(id, "ammo_762nato");
  392. give_item(id, "ammo_762nato");
  393. pushed[id] = true;
  394. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Kaptál egy SCOUT csomagot.",a);
  395. }
  396. }
  397. return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. stock give_player_grenades(index)
  401. {
  402. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  403. give_item(index, "weapon_flashbang");
  404. give_item(index, "weapon_flashbang");
  405. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  406. give_item(index, "item_thighpack");
  407. give_item(index, "item_assaultsuit");
  408. }
  409. public szamol(id)
  410. {
  411. g_Timer[id]--
  412. new iPlayers[32], iNum, d;
  413. get_players( iPlayers, iNum )
  414. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  415. {
  416. d = iPlayers[i]
  417. if(!pushed[d])
  418. FegyoMenu(d);
  419. }
  420. if( g_Timer[id] <= 0 )
  421. {
  422. remove_task(TASKID);
  423. }
  424.  
  425. }
  426. public Event_CurWeapon( id )
  427. {
  428. if(get_pcvar_num(g_onoff) == 1)
  429. {
  430. if(is_user_alive(id))
  431. {
  432. new fegyver = read_data(2)
  433. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  434. {
  435. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  436. }
  437. }
  438. }
  439. }
  440.  
  441. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  442. {
  443. new count = 1, players[32]
  444. static msg[191]
  445. vformat(msg, 190, input, 3)
  446.  
  447. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  448. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  449. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  450. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  451. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  452. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  453. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  454. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  455. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  456. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  457. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  458. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  459. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  460. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  461. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  462. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  463. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  464. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  465. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  466. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  467. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  468.  
  469. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  470. {
  471. for (new i = 0; i < count; i++)
  472. {
  473. if (is_user_connected(players[i]))
  474. {
  475. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  476. write_byte(players[i])
  477. write_string(msg)
  478. message_end()
  479. }
  480. }
  481. }
  482. return PLUGIN_HANDLED
  483. }

_________________
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Köd + Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.02. 18:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Tessék itt a köd: Fejlett köd

A fegyvermenübe a vissza számolást meg ha kell küldök, ez nem olyan mint a tied. de viszont ugyan úgy csomagba adja a fegyvereket.

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: exTrem.cfg (2013.12.02. 18:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 74 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole