hlmod.hu
https://hlmod.hu/

RoundSound HUD írással
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=13596
Oldal: 1 / 1

Szerző:  barnamate17 [2013.12.31. 09:42 ]
Hozzászólás témája:  RoundSound HUD írással

Üdv. Azt szeretném h megoldható-e lenne az hogy a körvégi zenét lehessen ki/be kapcsolni pl. /zene akkor kikapcsolja és dob 1 üzenet h kikapcsoltad a körvégi zenét, és ha újra beírod akkor meg bekapcsolja.

SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. // Zene Eleresi Utvonalak
  4. #define CT_WIN_01_SOUND "DmX_DC_karacsony/Cascada-Last_Christmas.mp3"
  5. #define CT_WIN_02_SOUND "DmX_DC_karacsony/All_I_Want_For_Christmas_Is_You-Mariah.mp3"
  6. #define CT_WIN_03_SOUND "DmX_DC_karacsony/Train-Shake_Up_Christmas.mp3"
  7. #define CT_WIN_04_SOUND "DmX_DC_karacsony/Trance-House_Christmas_Song_2013.mp3"
  8. #define TE_WIN_01_SOUND "DmX_DC_karacsony/Trance-House_Christmas_Song_2013_2.mp3"
  9. #define TE_WIN_02_SOUND "DmX_DC_karacsony/Scotty_Vs_Wham-Christmas_In_The_Caribbean.mp3"
  10. #define TE_WIN_03_SOUND "DmX_DC_karacsony/josh_jutta_szep_karacsony.mp3"
  11. #define TE_WIN_04_SOUND "DmX_DC_karacsony/Jingle_Bell.mp3"
  12.  
  13.  
  14. // Zene CimekKorrvegi zene
  15. #define CT_WIN_01_TEXT "[Korvegi zene]Cascada - Last Christmas"
  16. #define CT_WIN_02_TEXT "[Korvegi zene]I Want For Christmas Is You Mariah"
  17. #define CT_WIN_03_TEXT "[Korvegi zene]Train - Shake Up Christmas"
  18. #define CT_WIN_04_TEXT "[Korvegi zene]Trance - House Christmas"
  19. #define TE_WIN_01_TEXT "[Korvegi zene]Trance - House Christmas2"
  20. #define TE_WIN_02_TEXT "[Korvegi zene]Scotty Vs Wham Christmas_In_The_Caribbean"
  21. #define TE_WIN_03_TEXT "[Korvegi zene]Josh-Jutta - Szep karacsony"
  22. #define TE_WIN_04_TEXT "[Korvegi zene]Jingle Bell"
  23.  
  24.  
  25. // Zenek Szama
  26. #define CT_WIN_COUNT 4
  27. #define TE_WIN_COUNT 4
  28.  
  29. // Uzenet Szine
  30. #define MSG_R 0
  31. #define MSG_G 255
  32. #define MSG_B 0
  33.  
  34. // Uzenet Kordinataja
  35. #define MSG_X 0.01
  36. #define MSG_Y 0.2
  37.  
  38. public plugin_init()
  39. {
  40. register_plugin("[-DC-] Round Sound", "1.0.0", "LaGgeR")
  41. register_event( "SendAudio", "CTWIN", "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
  42. register_event( "SendAudio", "TEWIN" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache()
  46. {
  47. precache_sound(CT_WIN_01_SOUND)
  48. precache_sound(CT_WIN_02_SOUND)
  49. precache_sound(CT_WIN_03_SOUND)
  50. precache_sound(CT_WIN_04_SOUND)
  51. precache_sound(TE_WIN_01_SOUND)
  52. precache_sound(TE_WIN_02_SOUND)
  53. precache_sound(TE_WIN_03_SOUND)
  54. precache_sound(TE_WIN_04_SOUND)
  55. }
  56.  
  57. public CTWIN()
  58. {
  59. switch (random_num(1, CT_WIN_COUNT))
  60. {
  61. case 1 :
  62. {
  63. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", CT_WIN_01_SOUND)
  64. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  65. show_hudmessage(0, "%s", CT_WIN_01_TEXT)
  66. }
  67. case 2 :
  68. {
  69. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", CT_WIN_02_SOUND)
  70. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  71. show_hudmessage(0, "%s", CT_WIN_02_TEXT)
  72. }
  73. case 3 :
  74. {
  75. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", CT_WIN_03_SOUND)
  76. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  77. show_hudmessage(0, "%s", CT_WIN_03_TEXT)
  78. }
  79. case 4 :
  80. {
  81. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", CT_WIN_04_SOUND)
  82. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  83. show_hudmessage(0, "%s", CT_WIN_04_TEXT)
  84. }
  85. }
  86. }
  87.  
  88. public TEWIN()
  89. {
  90. switch (random_num(1, TE_WIN_COUNT))
  91. {
  92. case 1 :
  93. {
  94. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", TE_WIN_01_SOUND)
  95. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  96. show_hudmessage(0, "%s", TE_WIN_01_TEXT)
  97.  
  98. }
  99. case 2 :
  100. {
  101. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", TE_WIN_02_SOUND)
  102. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  103. show_hudmessage(0, "%s", TE_WIN_02_TEXT)
  104. }
  105. case 3 :
  106. {
  107. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", TE_WIN_03_SOUND)
  108. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  109. show_hudmessage(0, "%s", TE_WIN_03_TEXT)
  110. }
  111. case 4 :
  112. {
  113. client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", TE_WIN_04_SOUND)
  114. set_hudmessage(MSG_R, MSG_G, MSG_B, 0.01, 0.2)
  115. show_hudmessage(0, "%s", TE_WIN_04_TEXT)
  116. }
  117. }
  118. }

Szerző:  Badboy.killer [2013.12.31. 11:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: RoundSound HUD írással

Tessék: Körvégi zene
benne van amit kérsz, a txt-t másold az addons/amxmodx/data/lang mappába a többit szerintem tudod, a txt-be van amit szeretnél :)

Szerző:  barnamate17 [2013.12.31. 12:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: RoundSound HUD írással

Csak a 2 plugint nem tudom össze kötni.. :D ez a lényeg. azért írtam ide,hátha valaki megtudná oldani a szöveggel együtt. :D [Amm ezt én is probáltam,de nem sikerült nekem :)]

Szerző:  Badboy.killer [2013.12.31. 12:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: RoundSound HUD írással

Pedig ennek működnie kell! Nekem is ez van fent a szerveremen.

Szerző:  barnamate17 [2013.12.31. 12:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: RoundSound HUD írással

amit adtál linket az jó,de nekem abba kell beleírni amit én adtam SMA-t. :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/