hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 23:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ha lelövök valakit akkor is
HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 17:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define TE_BEAMPOINTS 0
  4.  
  5. new m_spriteTexture
  6.  
  7. public death(){
  8. new killer_id = read_data(1)
  9. new victim_id = read_data(2)
  10. if (killer_id!=victim_id && killer_id) {
  11. new k_origin[3]
  12. new v_origin[3]
  13. get_user_origin(killer_id,k_origin)
  14. get_user_origin(victim_id,v_origin)
  15. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},victim_id)
  16. write_byte( TE_BEAMPOINTS )
  17. write_coord(k_origin[0])
  18. write_coord(k_origin[1])
  19. write_coord(k_origin[2])
  20. write_coord(v_origin[0])
  21. write_coord(v_origin[1])
  22. write_coord(v_origin[2])
  23. write_short( m_spriteTexture )
  24. write_byte( 1 ) // framestart
  25. write_byte( 1 ) // framerate
  26. write_byte( 101 ) // life in 0.1's
  27. write_byte( 10 ) // szélesség
  28. write_byte( 2 ) // noise (villám, vagy hullám effektus )
  29. if (get_user_team(killer_id) == 1) {// T
  30. write_byte( random(250) ) // r, g, b
  31. write_byte( random(250) ) // r, g, b
  32. write_byte( random(250) ) // r, g, b
  33. }
  34. else {
  35. write_byte( random(250) ) // r, g, b
  36. write_byte( random(250) ) // r, g, b
  37. write_byte( random(250) ) // r, g, b
  38. }
  39. write_byte( 100 ) // brightness
  40. write_byte( 30 ) // speed
  41. message_end()
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache()
  46. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  47.  
  48. public plugin_init() {
  49. register_plugin("Death Info Beams (SpaceDude)","0.9","ManOrAstroman")
  50. register_event("DeathMsg","death","a")
  51. }


Ha megölök valakit akkor is húzzon csíkot , valaki megbírná csinálni?! (5 másodperc után meg tűnjön el)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole