hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 13:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 306 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 304 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Sounds áttirás
HozzászólásElküldve:2014.01.20. 14:39 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2013.11.19. 12:11
Hozzászólások:192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  5. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  7.  
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new firstblood
  12. new kill[33][24];
  13.  
  14. #define LEVELS 10
  15. #define hsounds 2
  16. #define knsounds 2
  17. #define fbsounds 2
  18. #define prpsounds 3
  19. #define suicidesounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new suicidecvar
  28. new cvardouble
  29. new rnstartcvar
  30. new killstreaktype
  31.  
  32.  
  33. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  34.  
  35. new sounds[10][] =
  36. {
  37. "ultimate_sounds/triplekill_ultimate",
  38. "ultimate_sounds/multikill_ultimate",
  39. "ultimate_sounds/ultrakill_ultimate",
  40. "ultimate_sounds/killingspree_ultimate",
  41. "ultimate_sounds/megakill_ultimate",
  42. "ultimate_sounds/holyshit_ultimate",
  43. "ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate",
  44. "ultimate_sounds/rampage_ultimate",
  45. "ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
  46. "ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"
  47. };
  48.  
  49. new messages[10][] =
  50. {
  51. "%s: Triple Kill !",
  52. "%s: Multi Kill !",
  53. "%s: Ultra Kill !",
  54. "%s: Killing Spree !",
  55. "%s: Mega Kill !",
  56. "%s: Holy Shit !",
  57. "%s: Ludicrous Kill !",
  58. "%s: Rampage !",
  59. "%s: Unstoppable !",
  60. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  61. };
  62.  
  63. new hslist[hsounds][] =
  64. {
  65. "ultimate_sounds/headshot1_ultimate",
  66. "ultimate_sounds/headshot2_ultimate"
  67. "ultimate_sounds/headshot3_ultimate"
  68. "ultimate_sounds/headshot4_ultimate"
  69. }
  70.  
  71. new fblist[fbsounds][]=
  72. {
  73. "ultimate_sounds/firstblood1_ultimate",
  74. "ultimate_sounds/firstblood2_ultimate"
  75. }
  76.  
  77. new preplist[prpsounds][]=
  78. {
  79. "ultimate_sounds/prepare1_ultimate",
  80. "ultimate_sounds/prepare2_ultimate",
  81. "ultimate_sounds/prepare3_ultimate"
  82. "ultimate_sounds/prepare4_ultimate"
  83. }
  84.  
  85.  
  86. new fbmessages[3][]=
  87. {
  88. "%s : First Blood !",
  89. "%s Drew First Blood !!!",
  90. "%s First Shot on tha Mark !"
  91. }
  92.  
  93. new hsmessages[4][]=
  94. {
  95. "%s removed %s head !!",
  96. "%s had a superb aim with %s !",
  97. "%s Made a superb headshot to %s!",
  98. "%s down %s with a superb headshot !"
  99. }
  100.  
  101. new knlist[knsounds][]=
  102. {
  103. "ultimate_sounds/knife1_ultimate",
  104. "ultimate_sounds/knife2_ultimate"
  105. }
  106.  
  107. new knmessages[3][]=
  108. {
  109. "%s sliced and diced %s",
  110. "%s pulled out knife and gutted %s",
  111. "%s knifed %s"
  112. }
  113.  
  114. new nademessages[3][]=
  115. {
  116. "%s got a big explosion for %s",
  117. "%s made a precision throw to %s",
  118. "%s is good grenadier ! i think he back from the war ..."
  119. }
  120.  
  121. new suicidemess[2][]=
  122. {
  123. "%s knows how the kill command works!",
  124. "%s prefer to kill himself...rather than die on battle land"
  125. }
  126.  
  127. new suicidelist[suicidesounds][]=
  128. {
  129. "ultimate_sounds/suicide1_ultimate",
  130. "ultimate_sounds/suicide2_ultimate",
  131. "ultimate_sounds/suicide3_ultimate",
  132. "ultimate_sounds/suicide4_ultimate"
  133. }
  134.  
  135. new doublelist[maxdbsounds][]=
  136. {
  137. "ultimate_sounds/doublekill1_ultimate",
  138. "ultimate_sounds/doublekill2_ultimate"
  139. }
  140.  
  141. is_mode_set(bits) {
  142. new mode[9];
  143. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  144. return read_flags(mode) & bits;
  145. }
  146.  
  147. public plugin_init() {
  148. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  149. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  150. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  151. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  152. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  153. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  154. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  155. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  156. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  157. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  158. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  159. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  160.  
  161. return PLUGIN_CONTINUE;
  162. }
  163.  
  164.  
  165. public event_death(id) {
  166. new killer = read_data(1);
  167. new victim = read_data(2);
  168. new headshot = read_data(3);
  169. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  170. read_data(4,weapon,23)
  171. get_user_name(victim,vicname,31)
  172. get_user_name(killer,killname,31)
  173.  
  174.  
  175.  
  176. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  177. {
  178. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  179. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  180. new i
  181. i = random_num(0,hsounds-1)
  182. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  183. }
  184.  
  185.  
  186. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  187. {
  188. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  189. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  190. new r
  191. r = random_num(0,knsounds-1)
  192. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  193. }
  194.  
  195.  
  196. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  197. {
  198. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  199. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  200. new t
  201. t = random_num(0,fbsounds-1)
  202. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  203. firstblood = 0
  204. }
  205.  
  206.  
  207. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  208. {
  209. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  210. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  211. client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")
  212. }
  213.  
  214.  
  215. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  216. {
  217. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  218. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  219. new z
  220. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  221. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  222.  
  223. }
  224.  
  225.  
  226. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  227. {
  228. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  229. show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
  230. kill[killer][0] = 0;
  231. new q
  232. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  233. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  234. }
  235.  
  236. else
  237. {
  238. kill[killer] = weapon;
  239. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  240. }
  241.  
  242.  
  243.  
  244. kills[killer] += 1;
  245. kills[victim] = 0;
  246. deaths[killer] = 0;
  247. deaths[victim] += 1;
  248.  
  249. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  250. {
  251. if (kills[killer] == levels[i])
  252. {
  253. announce(killer, i);
  254. return PLUGIN_CONTINUE;
  255. }
  256. }
  257.  
  258. return PLUGIN_CONTINUE;
  259. }
  260.  
  261. announce(killer, level)
  262. {
  263.  
  264. new name[33]
  265. new r = random(256)
  266. new g = random(256)
  267. new b = random(256)
  268.  
  269. get_user_name(killer, name, 32);
  270. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  271.  
  272. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  273. return PLUGIN_HANDLED;
  274.  
  275.  
  276.  
  277. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  278. {
  279. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  280. }
  281.  
  282. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  283. {
  284. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  285. }
  286.  
  287. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  288. {
  289. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  290. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  291. }
  292.  
  293. return PLUGIN_CONTINUE;
  294.  
  295. }
  296.  
  297.  
  298. public reset_hud(id)
  299. {
  300. firstblood = 1
  301. if (is_mode_set(16)) {
  302. if (kills[id] > levels[0]) {
  303. client_print(id, print_chat,
  304. "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
  305. } else if (deaths[id] > 1) {
  306. client_print(id, print_chat,
  307. "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
  308.  
  309. }
  310. }
  311. }
  312.  
  313. public rnstart(id)
  314. {
  315. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  316. {
  317. firstblood = 1
  318. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  319. show_hudmessage(0, "Készülj Fel a Harcra!^n%d.Kör ")
  320. new q
  321. q = random_num(0,prpsounds-1)
  322. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  323. }
  324. }
  325.  
  326. public client_connect(id) {
  327. kills[id] = 0;
  328. deaths[id] = 0;
  329. }
  330.  
  331. public clear_kill(taskid)
  332. {
  333. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  334. kill[id][0] = 0;
  335. }
  336.  
  337. public plugin_precache()
  338. {
  339. precache_sound("ultimate_sounds/triplekill_ultimate.wav")
  340. precache_sound("ultimate_sounds/multikill_ultimate.wav")
  341. precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill_ultimate.wav")
  342. precache_sound("ultimate_sounds/killingspree_ultimate.wav")
  343. precache_sound("ultimate_sounds/megakill_ultimate.wav")
  344. precache_sound("ultimate_sounds/holyshit_ultimate.wav")
  345. precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate.wav")
  346. precache_sound("ultimate_sounds/rampage_ultimate.wav")
  347. precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable_ultimate.wav")
  348. precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill_ultimate.wav")
  349. precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")
  350. precache_sound("ultimate_sounds/headshot2_ultimate.wav")
  351. precache_sound("ultimate_sounds/headshot3_ultimate.wav")
  352. precache_sound("ultimate_sounds/headshot4_ultimate.wav")
  353. precache_sound("ultimate_sounds/knife1_ultimate.wav")
  354. precache_sound("ultimate_sounds/knife2_ultimate.wav")
  355. precache_sound("ultimate_sounds/firstblood1_ultimate.wav")
  356. precache_sound("ultimate_sounds/firstblood2_ultimate.wav")
  357. precache_sound("ultimate_sounds/prepare1_ultimate.wav")
  358. precache_sound("ultimate_sounds/prepare2_ultimate.wav")
  359. precache_sound("ultimate_sounds/prepare3_ultimate.wav")
  360. precache_sound("ultimate_sounds/prepare4_ultimate.wav")
  361. precache_sound("ultimate_sounds/nade_ultimate.wav")
  362. precache_sound("ultimate_sounds/suicide1_ultimate.wav")
  363. precache_sound("ultimate_sounds/suicide2_ultimate.wav")
  364. precache_sound("ultimate_sounds/suicide3_ultimate.wav")
  365. precache_sound("ultimate_sounds/suicide4_ultimate.wav")
  366. precache_sound("ultimate_sounds/doublekill1_ultimate.wav")
  367. precache_sound("ultimate_sounds/doublekill2_ultimate.wav")
  368. }
  369.  
  370.  
  371.  


Ezt kéne le magyarositani és bele irni az ékezeteket. És még hogy mindent más szinnel irjon Random szinekkel.Bomba hangot bele irni amikor lerakom a bombát játszon le egy hangot azt majd én megadom hogy mit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sounds áttirás
HozzászólásElküldve:2014.01.20. 14:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.08.15. 14:42
Hozzászólások:1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Google fordító segít benne.
Az ékezetes íráshoz meg UTF-8 kódolásba mentsd el.

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sounds áttirás
HozzászólásElküldve:2014.01.20. 14:57 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2013.11.19. 12:11
Hozzászólások:192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hüjeséget ir ki!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sounds áttirás
HozzászólásElküldve:2014.01.20. 14:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.08.15. 14:42
Hozzászólások:1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Azt tudom én is. Az csak segít neked a megértésben.

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sounds áttirás
HozzászólásElküldve:2014.01.20. 15:02 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2013.11.19. 12:11
Hozzászólások:192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Léccives csináld meg nekem megy a gomb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole