hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 11:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 234 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 17:31 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT,gWPTE;
  14. new g_showsec[33];
  15. new bool:already[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  23. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  24. }
  25.  
  26. public logevent_end()
  27. {
  28. gWPCT = 0;
  29. gWPTE = 0;
  30.  
  31. new players[32], pnum
  32. get_players(players, pnum)
  33. for(new i=0; i<pnum; i++)
  34. {
  35. already[i] = false;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public playerspawn(id)
  40. {
  41. g_showsec[id] = 15;
  42. already[id] = false;
  43. fegyvermenu(id);
  44. }
  45.  
  46. public fegyvermenu(id)
  47. {
  48. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  51. new string[200];
  52.  
  53. if(g_showsec[id] <= 15)
  54. {
  55. if(g_showsec[id] != 0)
  56. {
  57. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  58. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  59. g_showsec[id]--;
  60. }
  61. else
  62. {
  63. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. }
  67.  
  68. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  69. {
  70.  
  71. strip_user_weapons(id);
  72. format(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  73. new menu = menu_create(string, "handler")
  74. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82.  
  83. menu_display(id, menu);
  84. }
  85. else
  86. {
  87. formatex(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2 ^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  88. new menu = menu_create(string, "handler")
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "weapon_m4a1");
  128. give_item(id, "ammo_556nato");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. give_item(id, "ammo_556nato");
  131. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "weapon_ak47");
  143. give_item(id, "ammo_762nato");
  144. give_item(id, "ammo_762nato");
  145. give_item(id, "ammo_762nato");
  146. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  147. }
  148. case 3:
  149. {
  150. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  151. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  152. {
  153. if(gWPCT < 2)
  154. {
  155.  
  156. give_player_grenades(id);
  157. give_item(id, "weapon_knife");
  158. give_item(id, "weapon_awp");
  159. give_item(id, "weapon_deagle");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  167. gWPCT++
  168. }
  169. else
  170. {
  171. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174. }
  175. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  176. {
  177. if(gWPTE < 2)
  178. {
  179.  
  180. give_player_grenades(id);
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. give_item(id, "weapon_awp");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  191. gWPTE++
  192. }
  193. else
  194. {
  195. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  196. fegyvermenu(id);
  197. }
  198. }
  199.  
  200. }
  201. case 4:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "weapon_m249");
  211. give_item(id, "ammo_556natobox");
  212. give_item(id, "ammo_556natobox");
  213. give_item(id, "ammo_556natobox");
  214. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  215. }
  216. case 5:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_aug");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  230. }
  231. case 6:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_famas");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  245. }
  246. case 7:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_galil");
  256. give_item(id, "ammo_556nato");
  257. give_item(id, "ammo_556nato");
  258. give_item(id, "ammo_556nato");
  259. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  260. }
  261. case 8:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  271. give_item(id, "ammo_9mm");
  272. give_item(id, "ammo_9mm");
  273. give_item(id, "ammo_9mm");
  274. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  275. }
  276. case 9:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_xm1014");
  286. give_item(id, "ammo_buckshot");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  290. }
  291. case 10:
  292. {
  293.  
  294. give_player_grenades(id);
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296. give_item(id, "weapon_deagle");
  297. give_item(id, "ammo_50ae");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae")
  300. give_item(id, "weapon_m3");
  301. give_item(id, "ammo_buckshot");
  302. give_item(id, "ammo_buckshot");
  303. give_item(id, "ammo_buckshot");
  304. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  305. }
  306. case 11:
  307. {
  308.  
  309. give_player_grenades(id);
  310. give_item(id, "weapon_knife");
  311. give_item(id, "weapon_deagle");
  312. give_item(id, "ammo_50ae");
  313. give_item(id, "ammo_50ae");
  314. give_item(id, "ammo_50ae")
  315. give_item(id, "weapon_scout");
  316. give_item(id, "ammo_762nato");
  317. give_item(id, "ammo_762nato");
  318. give_item(id, "ammo_762nato");
  319. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  320. }
  321. }
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324.  
  325. stock give_player_grenades(index)
  326. {
  327. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  328. give_item(index, "weapon_flashbang");
  329. give_item(index, "weapon_flashbang");
  330. give_item(index, "item_thighpack");
  331. give_item(index, "item_assaultsuit");
  332. }
  333.  


Ebbe kell bele irni hogy ha beirjak hogy /fegyvermenu akkor vegyen le neki 35 hp-t


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 17:53 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 15;
  41. already[id] = false;
  42. fegyvermenu(id);
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  50. set_user_health(id, get_user_health(id) - 35) // -35 hp
  51. new string[200];
  52.  
  53. if(g_showsec[id] <= 15)
  54. {
  55. if(g_showsec[id] != 0)
  56. {
  57. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  58. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  59. g_showsec[id]--;
  60. }
  61. else
  62. {
  63. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. }
  67.  
  68. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  69. {
  70.  
  71. strip_user_weapons(id);
  72. format(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  73. new menu = menu_create(string, "handler")
  74. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82.  
  83. menu_display(id, menu);
  84. }
  85. else
  86. {
  87. formatex(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2 ^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  88. new menu = menu_create(string, "handler")
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "weapon_m4a1");
  128. give_item(id, "ammo_556nato");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. give_item(id, "ammo_556nato");
  131. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "weapon_ak47");
  143. give_item(id, "ammo_762nato");
  144. give_item(id, "ammo_762nato");
  145. give_item(id, "ammo_762nato");
  146. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  147. }
  148. case 3:
  149. {
  150. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  151. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  152. {
  153. if(gWPCT < 2)
  154. {
  155.  
  156. give_player_grenades(id);
  157. give_item(id, "weapon_knife");
  158. give_item(id, "weapon_awp");
  159. give_item(id, "weapon_deagle");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  167. gWPCT++
  168. }
  169. else
  170. {
  171. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174. }
  175. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  176. {
  177. if(gWPTE < 2)
  178. {
  179.  
  180. give_player_grenades(id);
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. give_item(id, "weapon_awp");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  191. gWPTE++
  192. }
  193. else
  194. {
  195. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  196. fegyvermenu(id);
  197. }
  198. }
  199.  
  200. }
  201. case 4:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "weapon_m249");
  211. give_item(id, "ammo_556natobox");
  212. give_item(id, "ammo_556natobox");
  213. give_item(id, "ammo_556natobox");
  214. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  215. }
  216. case 5:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_aug");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  230. }
  231. case 6:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_famas");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  245. }
  246. case 7:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_galil");
  256. give_item(id, "ammo_556nato");
  257. give_item(id, "ammo_556nato");
  258. give_item(id, "ammo_556nato");
  259. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  260. }
  261. case 8:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  271. give_item(id, "ammo_9mm");
  272. give_item(id, "ammo_9mm");
  273. give_item(id, "ammo_9mm");
  274. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  275. }
  276. case 9:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_xm1014");
  286. give_item(id, "ammo_buckshot");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  290. }
  291. case 10:
  292. {
  293.  
  294. give_player_grenades(id);
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296. give_item(id, "weapon_deagle");
  297. give_item(id, "ammo_50ae");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae")
  300. give_item(id, "weapon_m3");
  301. give_item(id, "ammo_buckshot");
  302. give_item(id, "ammo_buckshot");
  303. give_item(id, "ammo_buckshot");
  304. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  305. }
  306. case 11:
  307. {
  308.  
  309. give_player_grenades(id);
  310. give_item(id, "weapon_knife");
  311. give_item(id, "weapon_deagle");
  312. give_item(id, "ammo_50ae");
  313. give_item(id, "ammo_50ae");
  314. give_item(id, "ammo_50ae")
  315. give_item(id, "weapon_scout");
  316. give_item(id, "ammo_762nato");
  317. give_item(id, "ammo_762nato");
  318. give_item(id, "ammo_762nato");
  319. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  320. }
  321. }
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324.  
  325. stock give_player_grenades(index)
  326. {
  327. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  328. give_item(index, "weapon_flashbang");
  329. give_item(index, "weapon_flashbang");
  330. give_item(index, "item_thighpack");
  331. give_item(index, "item_assaultsuit");
  332. }


Próbálld


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 18:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
pocok5 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 15;
  41. already[id] = false;
  42. fegyvermenu(id);
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  50. set_user_health(id, get_user_health(id) - 35) // -35 hp
  51. new string[200];
  52.  
  53. if(g_showsec[id] <= 15)
  54. {
  55. if(g_showsec[id] != 0)
  56. {
  57. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  58. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  59. g_showsec[id]--;
  60. }
  61. else
  62. {
  63. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. }
  67.  
  68. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  69. {
  70.  
  71. strip_user_weapons(id);
  72. format(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  73. new menu = menu_create(string, "handler")
  74. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82.  
  83. menu_display(id, menu);
  84. }
  85. else
  86. {
  87. formatex(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2 ^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  88. new menu = menu_create(string, "handler")
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "weapon_m4a1");
  128. give_item(id, "ammo_556nato");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. give_item(id, "ammo_556nato");
  131. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "weapon_ak47");
  143. give_item(id, "ammo_762nato");
  144. give_item(id, "ammo_762nato");
  145. give_item(id, "ammo_762nato");
  146. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  147. }
  148. case 3:
  149. {
  150. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  151. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  152. {
  153. if(gWPCT < 2)
  154. {
  155.  
  156. give_player_grenades(id);
  157. give_item(id, "weapon_knife");
  158. give_item(id, "weapon_awp");
  159. give_item(id, "weapon_deagle");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  167. gWPCT++
  168. }
  169. else
  170. {
  171. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174. }
  175. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  176. {
  177. if(gWPTE < 2)
  178. {
  179.  
  180. give_player_grenades(id);
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. give_item(id, "weapon_awp");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  191. gWPTE++
  192. }
  193. else
  194. {
  195. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  196. fegyvermenu(id);
  197. }
  198. }
  199.  
  200. }
  201. case 4:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "weapon_m249");
  211. give_item(id, "ammo_556natobox");
  212. give_item(id, "ammo_556natobox");
  213. give_item(id, "ammo_556natobox");
  214. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  215. }
  216. case 5:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_aug");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  230. }
  231. case 6:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_famas");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  245. }
  246. case 7:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_galil");
  256. give_item(id, "ammo_556nato");
  257. give_item(id, "ammo_556nato");
  258. give_item(id, "ammo_556nato");
  259. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  260. }
  261. case 8:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  271. give_item(id, "ammo_9mm");
  272. give_item(id, "ammo_9mm");
  273. give_item(id, "ammo_9mm");
  274. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  275. }
  276. case 9:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_xm1014");
  286. give_item(id, "ammo_buckshot");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  290. }
  291. case 10:
  292. {
  293.  
  294. give_player_grenades(id);
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296. give_item(id, "weapon_deagle");
  297. give_item(id, "ammo_50ae");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae")
  300. give_item(id, "weapon_m3");
  301. give_item(id, "ammo_buckshot");
  302. give_item(id, "ammo_buckshot");
  303. give_item(id, "ammo_buckshot");
  304. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  305. }
  306. case 11:
  307. {
  308.  
  309. give_player_grenades(id);
  310. give_item(id, "weapon_knife");
  311. give_item(id, "weapon_deagle");
  312. give_item(id, "ammo_50ae");
  313. give_item(id, "ammo_50ae");
  314. give_item(id, "ammo_50ae")
  315. give_item(id, "weapon_scout");
  316. give_item(id, "ammo_762nato");
  317. give_item(id, "ammo_762nato");
  318. give_item(id, "ammo_762nato");
  319. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  320. }
  321. }
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324.  
  325. stock give_player_grenades(index)
  326. {
  327. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  328. give_item(index, "weapon_flashbang");
  329. give_item(index, "weapon_flashbang");
  330. give_item(index, "item_thighpack");
  331. give_item(index, "item_assaultsuit");
  332. }


Próbálld


így éledéskor is le fog venni tőlük HP-t

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 18:50 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Nekem ugy kell hogy ha csak /fegyvermenut irnak be akkor vegyen le .
És amikor kezdenek akkor ne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 18:55 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15. new bool:beirta[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say /fegyvermenu", "megnyitas");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  23. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  24. }
  25.  
  26. public logevent_end()
  27. {
  28. gWPCT = 0;
  29. gWPTE = 0;
  30.  
  31. new players[32], pnum
  32. get_players(players, pnum)
  33. for(new i=0; i<pnum; i++)
  34. {
  35. already[i] = false;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public playerspawn(id)
  40. {
  41. g_showsec[id] = 15;
  42. already[id] = false;
  43. beirta[id] = false
  44. fegyvermenu(id);
  45. }
  46. public megnyitas(id)
  47. {
  48. g_showsec[id] = 15;
  49. already[id] = false;
  50. beirta[id] = true;
  51. fegyvermenu(id);
  52. }
  53.  
  54. public fegyvermenu(id)
  55. {
  56. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  57.  
  58. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  59. if(beirta[id] == true)
  60. {
  61. set_user_health(id, get_user_health(id) - 35)
  62. }
  63. new string[200];
  64.  
  65. if(g_showsec[id] <= 15)
  66. {
  67. if(g_showsec[id] != 0)
  68. {
  69. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  70. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  71. g_showsec[id]--;
  72. }
  73. else
  74. {
  75. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. }
  79.  
  80. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  81. {
  82.  
  83. strip_user_weapons(id);
  84. format(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  85. new menu = menu_create(string, "handler")
  86. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  87. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  88. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  89. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94.  
  95. menu_display(id, menu);
  96. }
  97. else
  98. {
  99. formatex(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2 ^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  100. new menu = menu_create(string, "handler")
  101. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  102. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  103. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  104. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  105. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  106. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  107. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  108. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  109. menu_display(id, menu);
  110. }
  111.  
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114.  
  115. public handler(id, menu, item)
  116. {
  117. if( item == MENU_EXIT )
  118. {
  119. menu_destroy(menu);
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. already[id] = true;
  123. new data[6], szName[64];
  124. new access, callback;
  125. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  126. new key = str_to_num(data);
  127. switch(key)
  128. {
  129.  
  130. case 1:
  131. {
  132.  
  133. give_player_grenades(id);
  134. give_item(id, "weapon_knife");
  135. give_item(id, "weapon_deagle");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "weapon_m4a1");
  140. give_item(id, "ammo_556nato");
  141. give_item(id, "ammo_556nato");
  142. give_item(id, "ammo_556nato");
  143. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  144. }
  145. case 2:
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_deagle");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "weapon_ak47");
  155. give_item(id, "ammo_762nato");
  156. give_item(id, "ammo_762nato");
  157. give_item(id, "ammo_762nato");
  158. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  159. }
  160. case 3:
  161. {
  162. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  163. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  164. {
  165. if(gWPCT < 2)
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_awp");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_338magnum");
  176. give_item(id, "ammo_338magnum");
  177. give_item(id, "ammo_338magnum");
  178. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  179. gWPCT++
  180. }
  181. else
  182. {
  183. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  184. fegyvermenu(id);
  185. }
  186. }
  187. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  188. {
  189. if(gWPTE < 2)
  190. {
  191.  
  192. give_player_grenades(id);
  193. give_item(id, "weapon_knife");
  194. give_item(id, "weapon_awp");
  195. give_item(id, "weapon_deagle");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae");
  199. give_item(id, "ammo_338magnum");
  200. give_item(id, "ammo_338magnum");
  201. give_item(id, "ammo_338magnum");
  202. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  203. gWPTE++
  204. }
  205. else
  206. {
  207. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  208. fegyvermenu(id);
  209. }
  210. }
  211.  
  212. }
  213. case 4:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "weapon_m249");
  223. give_item(id, "ammo_556natobox");
  224. give_item(id, "ammo_556natobox");
  225. give_item(id, "ammo_556natobox");
  226. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  227. }
  228. case 5:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_aug");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. give_item(id, "ammo_556nato");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  242. }
  243. case 6:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_famas");
  253. give_item(id, "ammo_556nato");
  254. give_item(id, "ammo_556nato");
  255. give_item(id, "ammo_556nato");
  256. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  257. }
  258. case 7:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_galil");
  268. give_item(id, "ammo_556nato");
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270. give_item(id, "ammo_556nato");
  271. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  272. }
  273. case 8:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  283. give_item(id, "ammo_9mm");
  284. give_item(id, "ammo_9mm");
  285. give_item(id, "ammo_9mm");
  286. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  287. }
  288. case 9:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_deagle");
  294. give_item(id, "ammo_50ae");
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296. give_item(id, "ammo_50ae")
  297. give_item(id, "weapon_xm1014");
  298. give_item(id, "ammo_buckshot");
  299. give_item(id, "ammo_buckshot");
  300. give_item(id, "ammo_buckshot");
  301. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  302. }
  303. case 10:
  304. {
  305.  
  306. give_player_grenades(id);
  307. give_item(id, "weapon_knife");
  308. give_item(id, "weapon_deagle");
  309. give_item(id, "ammo_50ae");
  310. give_item(id, "ammo_50ae");
  311. give_item(id, "ammo_50ae")
  312. give_item(id, "weapon_m3");
  313. give_item(id, "ammo_buckshot");
  314. give_item(id, "ammo_buckshot");
  315. give_item(id, "ammo_buckshot");
  316. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  317. }
  318. case 11:
  319. {
  320.  
  321. give_player_grenades(id);
  322. give_item(id, "weapon_knife");
  323. give_item(id, "weapon_deagle");
  324. give_item(id, "ammo_50ae");
  325. give_item(id, "ammo_50ae");
  326. give_item(id, "ammo_50ae")
  327. give_item(id, "weapon_scout");
  328. give_item(id, "ammo_762nato");
  329. give_item(id, "ammo_762nato");
  330. give_item(id, "ammo_762nato");
  331. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  332. }
  333. }
  334. return PLUGIN_HANDLED;
  335. }
  336.  
  337. stock give_player_grenades(index)
  338. {
  339. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  340. give_item(index, "weapon_flashbang");
  341. give_item(index, "weapon_flashbang");
  342. give_item(index, "item_thighpack");
  343. give_item(index, "item_assaultsuit");
  344. }
  345.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 19:02 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Van egy gond amikor beirom leveszi amikor választok csomagot akkor még eccer leveszi :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 16:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Telapo11 írta:
Van egy gond amikor beirom leveszi amikor választok csomagot akkor még eccer leveszi :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenu", "megnyitas");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 15;
  41. already[id] = false;
  42. fegyvermenu(id);
  43. }
  44. public megnyitas(id)
  45. {
  46. g_showsec[id] = 15;
  47. already[id] = false;
  48. set_user_health(id, get_user_health(id) - 35);
  49. fegyvermenu(id);
  50. }
  51.  
  52. public fegyvermenu(id)
  53. {
  54. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  55.  
  56. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  57. new string[200];
  58.  
  59. if(g_showsec[id] <= 15)
  60. {
  61. if(g_showsec[id] != 0)
  62. {
  63. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  64. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  65. g_showsec[id]--;
  66. }
  67. else
  68. {
  69. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72. }
  73.  
  74. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  75. {
  76.  
  77. strip_user_weapons(id);
  78. format(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  79. new menu = menu_create(string, "handler")
  80. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  82. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  83. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  84. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  85. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  86. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88.  
  89. menu_display(id, menu);
  90. }
  91. else
  92. {
  93. formatex(string, charsmax(string), "\ySemTeX \yOnly Dust\r2 ^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  94. new menu = menu_create(string, "handler")
  95. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu);
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. public handler(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. already[id] = true;
  117. new data[6], szName[64];
  118. new access, callback;
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  120. new key = str_to_num(data);
  121. switch(key)
  122. {
  123.  
  124. case 1:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "weapon_m4a1");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  138. }
  139. case 2:
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_deagle");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "weapon_ak47");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  153. }
  154. case 3:
  155. {
  156. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  157. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  158. {
  159. if(gWPCT < 2)
  160. {
  161.  
  162. give_player_grenades(id);
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164. give_item(id, "weapon_awp");
  165. give_item(id, "weapon_deagle");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  173. gWPCT++
  174. }
  175. else
  176. {
  177. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  178. fegyvermenu(id);
  179. }
  180. }
  181. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  182. {
  183. if(gWPTE < 2)
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_awp");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  197. gWPTE++
  198. }
  199. else
  200. {
  201. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 4:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  221. }
  222. case 5:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  236. }
  237. case 6:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  251. }
  252. case 7:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_galil");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  266. }
  267. case 8:
  268. {
  269.  
  270. give_player_grenades(id);
  271. give_item(id, "weapon_knife");
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae")
  276. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  277. give_item(id, "ammo_9mm");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  281. }
  282. case 9:
  283. {
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286. give_item(id, "weapon_knife");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "weapon_xm1014");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  296. }
  297. case 10:
  298. {
  299.  
  300. give_player_grenades(id);
  301. give_item(id, "weapon_knife");
  302. give_item(id, "weapon_deagle");
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae")
  306. give_item(id, "weapon_m3");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  311. }
  312. case 11:
  313. {
  314.  
  315. give_player_grenades(id);
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317. give_item(id, "weapon_deagle");
  318. give_item(id, "ammo_50ae");
  319. give_item(id, "ammo_50ae");
  320. give_item(id, "ammo_50ae")
  321. give_item(id, "weapon_scout");
  322. give_item(id, "ammo_762nato");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. ColorChat(id, RED, "[SemTeX*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  326. }
  327. }
  328. return PLUGIN_HANDLED;
  329. }
  330.  
  331. stock give_player_grenades(index)
  332. {
  333. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "weapon_flashbang");
  336. give_item(index, "item_thighpack");
  337. give_item(index, "item_assaultsuit");
  338. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 17:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
Telapo11 írta:
Van egy gond amikor beirom leveszi amikor választok csomagot akkor még eccer leveszi :D


bocsesz, siettem

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 54 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole