hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 14:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 555 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 555 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: miért nem jeleníti meg?
HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 12:25 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. miért nem jeleníti meg a hudot?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #define PLUGIN "Szerver Info"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "I3urn"
  8. #define TASK_SHOW_INFORMATION 672
  9. new fejesek[33]
  10. new SyncHudObj
  11. new maxplayers
  12. new g_MaxClients
  13. new g_vault
  14. public plugin_init(){
  15. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  16. register_event("DeathMsg","eDeath","a")
  17. maxplayers=get_maxplayers()
  18. g_MaxClients=get_global_int(GL_maxClients)
  19. g_vault=nvault_open("fejesek")
  20. SyncHudObj=CreateHudSyncObj()
  21. }
  22. public eDeath(id){
  23. new attacker=read_data(1)
  24. new headshot=read_data(3)
  25. if(headshot){
  26. fejesek[attacker]+=1
  27. SaveData(id)
  28. }
  29. }
  30. public LoadData(id){
  31. new name[32]
  32. get_user_name(id, name, 31)
  33. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  34. format(vaultkey,63,"%s_fejesek", name)
  35. format(vaultdata,255,"%i#",fejesek[id])
  36. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  37. replace_all(vaultdata,255,"#"," ")
  38. new fejesek[32]
  39. parse(vaultdata,fejesek,31)
  40. fejesek[id]=str_to_num(fejesek)
  41. return PLUGIN_CONTINUE
  42. }
  43. public SaveData(id){
  44. new name[32]
  45. get_user_name(id,name,31)
  46. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  47. format(vaultkey,63,"%s_fejesek", name)
  48. format(vaultdata,255,"%i#",fejesek[id])
  49. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51. }
  52. public client_connect(id){
  53. LoadData(id)
  54. }
  55. public client_disconnect(id){
  56. SaveData(id)
  57. }
  58. public ShowInformation(id)
  59. {
  60. new id,count,all
  61. for(id=1;id<=g_MaxClients;id++){
  62. if(!is_user_connected(id)){
  63. continue
  64. }
  65. else{
  66. all++
  67. }
  68. }
  69. for(id=1;id<=maxplayers;id++)
  70. if(is_user_connected(id))
  71. if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK)
  72. count++
  73. id-=TASK_SHOW_INFORMATION
  74. set_task(0.1,"ShowInformation",id+TASK_SHOW_INFORMATION)
  75. set_hudmessage(0,255,50,0.01,0.17,0,6.0,1.0)
  76. ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"Szerver Információk:^nJelenlévő Adminok: %d^nOnline Játékosok: %d/%d^nFejesek: %d^nKonfigos: I3u[R]n",count,all,g_MaxClients,fejesek[id])
  77. return PLUGIN_CONTINUE
  78. }
  79. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  80. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  81. */
  82.  

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: miért nem jeleníti meg?
HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 12:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Nincs Replacézva az ékezetes betűk és a Végén az a ShowSyncHudMsg nemjó szerintem de lehet,hogy csak az ékezetet kell Replacéznod.

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: miért nem jeleníti meg?
HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 12:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ez Sztem Sokkal jobb!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HUD Info"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "N/A"
  9.  
  10. #define MAXROUNDS 40
  11.  
  12. new Rounds
  13.  
  14. new iCTKills
  15. new iTTKills
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  22. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  23. }
  24.  
  25. public ResetAll() {
  26. Rounds = 0
  27. iCTKills = 0
  28. iTTKills = 0
  29. }
  30.  
  31. public DeathEvent(){
  32. new Killer = read_data( 1 );
  33. new CsTeams:Team
  34. Team = cs_get_user_team( Killer );
  35. if (Team == CS_TEAM_T)
  36. {
  37. iTTKills++
  38. }
  39. if (Team == CS_TEAM_CT)
  40. {
  41. iCTKills++
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public NewRounds(){
  46. Rounds++
  47. }
  48.  
  49. public HUDInfo(){
  50. new Time[9]
  51. get_time("%H:%M",Time,8)
  52.  
  53. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  54. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  55.  
  56. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 1.0)
  57. show_hudmessage(0, "Idő: %s^nFrags of T: %d^nFrags of CT: %d^nKör: %d/%d^nJátékosok: %d/%d^Konfigos:Ide ird a nevedet", Time, iTTKills, iCTKills, Rounds, MAXROUNDS, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  58.  
  59. }
  60.  
  61. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  62. {
  63. new count = 1, players[32]
  64. static msg[191]
  65. vformat(msg, 190, input, 3)
  66.  
  67. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  68. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  69. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  70. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  71. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  72. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  73. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  74. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  75. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  76. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  77. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  78. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  79. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  80. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  81. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  82. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  83. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  84. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  85. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  86. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  87. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  88.  
  89. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  90. {
  91. for (new i = 0; i < count; i++)
  92. {
  93. if (is_user_connected(players[i]))
  94. {
  95. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  96. write_byte(players[i])
  97. write_string(msg)
  98. message_end()
  99. }
  100. }
  101. }
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104.  

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: miért nem jeleníti meg?
HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 12:30 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
semmi köze...

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: miért nem jeleníti meg?
HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 13:02 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Laki az ékezetet SMA-ba írni nem lehetne csak .ini-be de ottis UTF 8-ba..
Másold át 1 mappába hogy 2 legyen és próbáld meg ékezet nélkül.

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: miért nem jeleníti meg?
HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 13:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ebben minden működik úgy, ahogy kellene?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #define PLUGIN "Szerver Info"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "I3urn"
  8. #define TASK_SHOW_INFORMATION 672
  9. new fejesek[33]
  10. new maxplayers
  11. new g_MaxClients
  12. new g_vault
  13. public plugin_init(){
  14. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  15. register_event("DeathMsg","eDeath","a")
  16. maxplayers=get_maxplayers()
  17. g_MaxClients=get_global_int(GL_maxClients)
  18. g_vault=nvault_open("fejesek")
  19. set_task(1.0,"ShowInformation" , _ , _ , _ , "b")
  20. }
  21. public eDeath(id){
  22. new attacker=read_data(1)
  23. new headshot=read_data(3)
  24. if(headshot){
  25. fejesek[attacker]+=1
  26. SaveData(id)
  27. }
  28. }
  29. public LoadData(id){
  30. new name[32]
  31. get_user_name(id, name, 31)
  32. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  33. format(vaultkey,63,"%s_fejesek", name)
  34. format(vaultdata,255,"%i#",fejesek[id])
  35. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  36. replace_all(vaultdata,255,"#"," ")
  37. new fejesek[32]
  38. parse(vaultdata,fejesek,31)
  39. fejesek[id]=str_to_num(fejesek)
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41. }
  42. public SaveData(id){
  43. new name[32]
  44. get_user_name(id,name,31)
  45. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  46. format(vaultkey,63,"%s_fejesek", name)
  47. format(vaultdata,255,"%i#",fejesek[id])
  48. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51. public client_connect(id){
  52. LoadData(id)
  53. }
  54. public client_disconnect(id){
  55. SaveData(id)
  56. }
  57. public ShowInformation(id)
  58. {
  59. new id,count,all
  60. for(id=1;id<=g_MaxClients;id++){
  61. if(!is_user_connected(id)){
  62. continue
  63. }
  64. else{
  65. all++
  66. }
  67. }
  68. for(id=1;id<=maxplayers;id++)
  69. if(is_user_connected(id))
  70. if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK)
  71. count++
  72. set_hudmessage(0,255,50,0.01,0.17,0,6.0,1.0)
  73. show_hudmessage(id, "Szerver Információk:^nJelenlévő Adminok: %d^nOnline Játékosok: %d/%d^nFejesek: %d^nKonfigos: I3u[R]n",count,all,g_MaxClients,fejesek[id])
  74. return PLUGIN_CONTINUE
  75. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 79 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole