hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 13:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 314 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 314 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin jogok
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 09:24 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.01.27. 20:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Sziasztok!
Letöltöttem egy elő tag plugint.
És próbáltam beleírni még VIP előtagot...
De akármilyen jogot adtam mindig hibát dobott ki :(
admin_chat_colorssma.sma(78) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_i"
Ezt töltöttem le: Előtagok
Mi lehet a baj?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin jogok
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 09:26 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
JoYika írta:
Sziasztok!
Letöltöttem egy elő tag plugint.
És próbáltam beleírni még VIP előtagot...
De akármilyen jogot adtam mindig hibát dobott ki :(
admin_chat_colorssma.sma(78) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_i"
Ezt töltöttem le: Előtagok
Mi lehet a baj?

Az sma-t másold be

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin jogok
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 09:28 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.01.27. 20:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
AMIT ÉN ÍRTAM ÁT ÉS HIBÁS:
admin_chat_colorssma.sma(78) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_i"
admin_chat_colorssma.sma(105) : warning 217: loose indentation
admin_chat_colorssma.sma(211) : warning 217: loose indentation
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_i)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[VIP] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x01%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105. else if(admin)
  106. {
  107. get_user_team (id, color, 9)
  108.  
  109. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  110.  
  111. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  112. }
  113.  
  114. else if(!steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122. else if (steam)
  123. {
  124. get_user_team (id, color, 9)
  125.  
  126. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  127.  
  128. format (strText, 191, "%s", message)
  129. }
  130.  
  131. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  132.  
  133. sendMessage (color, isAlive)
  134.  
  135. return PLUGIN_CONTINUE
  136. }
  137.  
  138.  
  139. public hook_teamsay(id)
  140. {
  141. new playerTeam = get_user_team(id)
  142. new playerTeamName[19]
  143.  
  144. switch (playerTeam)
  145. {
  146. case 1:
  147. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  148.  
  149. case 2:
  150. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  151.  
  152. default:
  153. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  154. }
  155.  
  156. read_args (message, 191)
  157. remove_quotes (message)
  158.  
  159. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  160.  
  161. return PLUGIN_CONTINUE
  162.  
  163.  
  164. new name[32]
  165. get_user_name (id, name, 31)
  166.  
  167. new bool:admin = false
  168.  
  169. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  170. admin = true
  171.  
  172.  
  173. new bool:steam = false
  174.  
  175. if(is_user_steam(id))
  176. steam = true
  177.  
  178. new isAlive
  179.  
  180. if (is_user_alive (id))
  181. {
  182. isAlive = 1
  183. alive = "^x01*Él* "
  184. }
  185. else
  186. {
  187. isAlive = 0
  188. alive = "^x01*Halott* "
  189. }
  190.  
  191. static color[10]
  192.  
  193. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  194. {
  195. get_user_team (id, color, 9)
  196.  
  197. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  198.  
  199. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  200. }
  201.  
  202. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  203. {
  204. get_user_team (id, color, 9)
  205.  
  206. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  207.  
  208. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  209. }
  210.  
  211. else if (admin)
  212. {
  213. get_user_team (id, color, 9)
  214.  
  215. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  216.  
  217. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  218. }
  219.  
  220. else if(!steam)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "%s", message)
  227. }
  228. else if(steam)
  229. {
  230. get_user_team (id, color, 9)
  231.  
  232. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  233.  
  234. format (strText, 191, "%s", message)
  235. }
  236.  
  237. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  238.  
  239. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  240.  
  241. return PLUGIN_CONTINUE
  242. }
  243.  
  244. public sendMessage (color[], alive)
  245. {
  246. new teamName[10]
  247.  
  248. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  249. {
  250. if (!is_user_connected(player))
  251. continue
  252.  
  253. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  254. {
  255. get_user_team (player, teamName, 9)
  256.  
  257. changeTeamInfo (player, color)
  258.  
  259. writeMessage (player, message)
  260.  
  261. changeTeamInfo (player, teamName)
  262. }
  263. }
  264. }
  265.  
  266.  
  267. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  268. {
  269. new teamName[10]
  270.  
  271. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  272. {
  273. if (!is_user_connected(player))
  274. continue
  275.  
  276. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  277. {
  278. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  279. {
  280. get_user_team (player, teamName, 9)
  281.  
  282. changeTeamInfo (player, color)
  283. writeMessage (player, message)
  284.  
  285. changeTeamInfo (player, teamName)
  286. }
  287. }
  288. }
  289. }
  290.  
  291.  
  292. public changeTeamInfo (player, team[])
  293. {
  294. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  295. write_byte (player)
  296. write_string (team)
  297. message_end()
  298. }
  299.  
  300.  
  301. public writeMessage (player, message[])
  302. {
  303. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  304. write_byte (player)
  305. write_string (message)
  306. message_end ()
  307. }
  308.  
  309. stock bool:is_user_steam(id)
  310. {
  311. static dp_pointer;
  312.  
  313. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  314. {
  315. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  316. server_exec();
  317. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  318. }
  319.  
  320. return false;
  321. }
  322. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  323. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  324. */
  325.  


Az eredeti:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105.  
  106. else if(!steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114. else if (steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122.  
  123. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  124.  
  125. sendMessage (color, isAlive)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public hook_teamsay(id)
  132. {
  133. new playerTeam = get_user_team(id)
  134. new playerTeamName[19]
  135.  
  136. switch (playerTeam)
  137. {
  138. case 1:
  139. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  140.  
  141. case 2:
  142. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  143.  
  144. default:
  145. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  146. }
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150.  
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154.  
  155.  
  156. new name[32]
  157. get_user_name (id, name, 31)
  158.  
  159. new bool:admin = false
  160.  
  161. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162. admin = true
  163.  
  164.  
  165. new bool:steam = false
  166.  
  167. if(is_user_steam(id))
  168. steam = true
  169.  
  170. new isAlive
  171.  
  172. if (is_user_alive (id))
  173. {
  174. isAlive = 1
  175. alive = "^x01*Él* "
  176. }
  177. else
  178. {
  179. isAlive = 0
  180. alive = "^x01*Halott* "
  181. }
  182.  
  183. static color[10]
  184.  
  185. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  186. {
  187. get_user_team (id, color, 9)
  188.  
  189. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  190.  
  191. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  192. }
  193.  
  194. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if (admin)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if(!steam)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "%s", message)
  219. }
  220. else if(steam)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "%s", message)
  227. }
  228.  
  229. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  230.  
  231. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  232.  
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235.  
  236. public sendMessage (color[], alive)
  237. {
  238. new teamName[10]
  239.  
  240. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  241. {
  242. if (!is_user_connected(player))
  243. continue
  244.  
  245. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  246. {
  247. get_user_team (player, teamName, 9)
  248.  
  249. changeTeamInfo (player, color)
  250.  
  251. writeMessage (player, message)
  252.  
  253. changeTeamInfo (player, teamName)
  254. }
  255. }
  256. }
  257.  
  258.  
  259. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  260. {
  261. new teamName[10]
  262.  
  263. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  264. {
  265. if (!is_user_connected(player))
  266. continue
  267.  
  268. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  269. {
  270. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  271. {
  272. get_user_team (player, teamName, 9)
  273.  
  274. changeTeamInfo (player, color)
  275. writeMessage (player, message)
  276.  
  277. changeTeamInfo (player, teamName)
  278. }
  279. }
  280. }
  281. }
  282.  
  283.  
  284. public changeTeamInfo (player, team[])
  285. {
  286. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  287. write_byte (player)
  288. write_string (team)
  289. message_end()
  290. }
  291.  
  292.  
  293. public writeMessage (player, message[])
  294. {
  295. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  296. write_byte (player)
  297. write_string (message)
  298. message_end ()
  299. }
  300.  
  301. stock bool:is_user_steam(id)
  302. {
  303. static dp_pointer;
  304.  
  305. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  306. {
  307. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  308. server_exec();
  309. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  310. }
  311.  
  312. return false;
  313. }
  314. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  315. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  316. */
  317.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin jogok
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 09:39 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
1. Admin_level_i ilyen nincs, használd a t jogot azaz ADMIN_LEVEL_H De ha i jogra azaz a amx chat re akarod akkor itt van: ADMIN_CHAT , a többi hibával ne foglalkozz
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=71269

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin jogok
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 09:43 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.01.27. 20:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 103 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole