hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 07:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 366 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.02.09. 20:53 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Csatolmány:
jelenlegi.sma [4.85 KiB]
Letöltve 41 alkalommal.
Sziasztok ebol valaki ki szed né ezeket jelenlegi idő következőpálya online adminok a faceboknot is ami alúl van mindet aki meg csinalja megy a +

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 12:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <zombieplague>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. /*================================================================================
  6.  [Customizations]
  7. =================================================================================*/
  8.  
  9. // Hudmessage tag
  10. new const hud_tag[] = "Jelenlegi játék mód : "
  11. #define INFORMERTID 100503
  12. new g_MaxClients;
  13. new g_HudText;
  14. // Name for each Hudmessage Mode
  15. new const mode_names[][] =
  16. {
  17. "Várakozás az új játék módra...", // No mode Started
  18. "Normál fertőzés", // Normal Infection, single round
  19. "Nemesis", // Nemesis Mode (zombie boss)
  20. "Túlélő", // Survivor Mode (human boss)
  21. "Raj MĂłd", // Swarm round (no infections)
  22. "Többszörös fertőzés", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  23. "Pestis MĂłd", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  24. "Sniper", // Sniper Mode (human boss)
  25. "Assassin", // Assasin Mode (zombie boss)
  26. "Armageddon MĂłd" // LNJ round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  27. }
  28.  
  29. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  30. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  31. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  32. {
  33. // R G B
  34. {255, 240, 245}, // No mode Started
  35. {30, 144, 255 }, // Normal Infection, single round
  36. {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
  37. {0, 191, 255}, // Survivor Mode (human boss)
  38. {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
  39. {104, 34, 139}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  40. {0, 0, 128}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  41. {0, 139, 0}, // Sniper Mode (human boss)
  42. {255, 69, 0}, // Assasin Mode (zombie boss)
  43. {255, 18, 137} // LNJ round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  44. }
  45.  
  46. // X Hudmessage Position ( --- )
  47. const Float:HUD_MODE_X = 0.70
  48.  
  49. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  50. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  51.  
  52. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  53. const Float:START_TIME = 3.0
  54.  
  55. /*================================================================================
  56.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  57.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  58. =================================================================================*/
  59.  
  60. // Variables
  61. new g_SyncHud, g_Mode
  62.  
  63. // Cvar pointers
  64. new cvar_enable, cvar_central
  65.  
  66. public plugin_init()
  67. {
  68. // Plugin Info
  69. register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.7", "meTaLiCroSS & SeniorRamos")
  70.  
  71. // Round Start Event
  72. register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  73.  
  74. // Enable Cvar
  75. cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  76.  
  77. // Server Cvar
  78. register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  79. set_task(0.1, "Informer", INFORMERTID, "", 0, "b");
  80. // Variables
  81. g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  82. g_MaxClients = get_global_int(GL_maxClients);
  83. g_HudText = CreateHudSyncObj();
  84. // Getting "zp_on" cvar
  85. if(cvar_exists("zp_on"))
  86. cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  87.  
  88. // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  89. if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  90. pause("a")
  91. }
  92.  
  93. public client_putinserver(id)
  94. {
  95. // Setting Hud
  96. set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  97. }
  98.  
  99. public event_RoundStart()
  100. {
  101. // Update var (no mode started / in delay)
  102. g_Mode = 0
  103. }
  104.  
  105. public mode_hud(id)
  106. {
  107. // If the Cvar isn't enabled
  108. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  109. return;
  110.  
  111. // Hud Options
  112. set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 0.90, 0.2)
  113.  
  114. // Now the hud appears
  115. ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  116. }
  117.  
  118. public zp_round_started(mode, id)
  119. {
  120. // Update var with Mode num
  121. g_Mode = mode
  122.  
  123. // An unofficial mode
  124. if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  125. g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  126. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole