hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 14:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.09. 20:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Valaki kijavítani nekem?
Megy a Gomb!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. new g_vault
  15. new pontok[33]
  16. new name[33][32]
  17. new killp, killhsp
  18. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  19. new SyncHudObj
  20. enum shopitems
  21. {
  22. HUSZONOT,
  23. OTVEN,
  24. SZAZ,
  25. KETSZAZ,
  26. GYORSASAG,
  27. MESTER
  28. };
  29. new cvar_bolt[shopitems]
  30.  
  31. #define MAX_SHOP_ITEM 6
  32. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  33. {
  34. "",
  35. "\y+25 HP \r|%d| Pont",
  36. "\y+50 HP \r|%d| Pont",
  37. "\y+100 HP \r|%d| Pont",
  38. "\y+200 HP \r|%d| Pont",
  39. "\yGyorsaság \r|%d| Pont",
  40. "\yMesterlövész \w(WP,Scout) \r|%d| Pont"
  41. };
  42. public plugin_init() {
  43.  
  44. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  45. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  46.  
  47. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  48. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  49.  
  50. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "3")
  51. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  52. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "8")
  53.  
  54. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  55. register_clcmd("say /adas", "adas")
  56. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  57.  
  58. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  59. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  60.  
  61. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  62. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  63.  
  64. cvar_bolt[HUSZONOT] = register_cvar("bolt_1", "25")
  65. cvar_bolt[OTVEN] = register_cvar("bolt_2", "30")
  66. cvar_bolt[SZAZ] = register_cvar("bolt_3", "50")
  67. cvar_bolt[KETSZAZ] = register_cvar("bolt_4", "100")
  68. cvar_bolt[GYORSASAG] = register_cvar("bolt_5", "30")
  69. cvar_bolt[MESTER] = register_cvar("bolt_6", "45")
  70.  
  71. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  72.  
  73. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  74. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  75. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  76. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  77. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  78. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  79. new itemszam = (_:shopitems)
  80. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  81. {
  82. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  83. }
  84. }
  85. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  86. {
  87. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  88. return PLUGIN_CONTINUE;
  89.  
  90. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  91. {
  92. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  93. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^1Kaptál ^4%d ^1pontot fejlövésért!", get_pcvar_num(killhsp))
  94. }
  95. else
  96. {
  97. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  98. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^4%d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  99. }
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  103. {
  104. static Item[64]
  105.  
  106. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[PontRendszer]" )
  107. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  108.  
  109. new szTempid[10]
  110.  
  111. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  112. {
  113. num_to_str(i, szTempid, 9)
  114. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  115. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  116. }
  117. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  118. menu_display(id, Menu)
  119.  
  120. return PLUGIN_HANDLED
  121. }
  122. public Shoph(id, menu, item)
  123. {
  124. if( item == MENU_EXIT )
  125. {
  126. menu_destroy(menu)
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128. }
  129. new data[6], iName[64]
  130. new access, callback
  131. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  132.  
  133. new key = str_to_num(data)
  134. new elo = is_user_alive(id)
  135. new ar[_:shopitems+1]
  136. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  137. {
  138. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  139. }
  140.  
  141. switch(key)
  142. {
  143. case 1:
  144. {
  145. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  146. {
  147. pontok[id] -= ar[key]
  148. set_user_health(id, 25)
  149. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^425 ^1HP-t!")
  150. }
  151. else
  152. {
  153. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  154. }
  155. }
  156. case 2:
  157. {
  158. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  159. {
  160. pontok[id] -= ar[key]
  161. set_user_health(id, 50)
  162. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^450 ^1HP-t!")
  163. }
  164. else
  165. {
  166. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  167. }
  168. }
  169. case 3:
  170. {
  171. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  172. {
  173. pontok[id] -= ar[key]
  174. set_user_health(id, 100)
  175. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4100 ^1HP-t!")
  176. }
  177. else
  178. {
  179. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  180. }
  181. }
  182. case 4:
  183. {
  184. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  185. {
  186. pontok[id] -= ar[key];
  187. set_user_health(id, 200)
  188. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4200 ^1HP-t!")
  189. }
  190. else
  191. {
  192. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  193. }
  194. }
  195. case 5:
  196. {
  197. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  198. {
  199. pontok[id] -= ar[key]
  200. set_user_maxspeed(id, 900.0)
  201. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Gyorsaságot!")
  202. }
  203. else
  204. {
  205. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  206. }
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  211. {
  212. pontok[id] -= ar[key]
  213. give_item(id, "give_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "weapon_awp");
  218. give_item(id, "ammo_338magnum");
  219. give_item(id, "ammo_338magnum");
  220. give_item(id, "ammo_338magnum");
  221. give_item(id, "weapon_scout");
  222. give_item(id, "ammo_762nato");
  223. give_item(id, "ammo_762nato");
  224. give_item(id, "ammo_762nato");
  225. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Mesterlövészt!")
  226. }
  227. else
  228. {
  229. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  230. }
  231. }
  232. }
  233. menu_destroy(menu)
  234. return PLUGIN_HANDLED
  235. }
  236.  
  237. public mentes(id)
  238. {
  239. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  240.  
  241. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  242. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  243.  
  244. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247. public betoltes(id)
  248. {
  249. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  250.  
  251. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  252.  
  253. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  254.  
  255. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  256. return PLUGIN_CONTINUE;
  257. }
  258. public client_disconnect(id)
  259. {
  260. mentes(id);
  261. remove_task(id);
  262. pontok[id] = 0;
  263. }
  264.  
  265. public client_connect(id)
  266. {
  267. get_user_name(id, name[id], 31)
  268. betoltes(id);
  269. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  270. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  271. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  272. }
  273. public adas(id)
  274. {
  275. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  276. {
  277. new menu = menu_create("\y[Pont\rRendszer] \yKinek akarsz pontot adni? \w(10 Pont)", "menu_handler")
  278. new players[32], pnum, tempid
  279. new szName[32], szTempid[10]
  280. get_players(players, pnum)
  281. for( new i; i<pnum; i++ )
  282. {
  283. tempid = players[i];
  284. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  285. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  286. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  287.  
  288. }
  289. menu_display(id, menu, 0)
  290. }
  291. else
  292. {
  293. ColorChat(id, YELLOW, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  294.  
  295. }
  296. }
  297. public menu_handler(id, menu, item)
  298. {
  299. if( item == MENU_EXIT )
  300. {
  301. menu_destroy(menu);
  302. return PLUGIN_HANDLED;
  303. }
  304.  
  305. new data[6], szName[64];
  306. new access, callback;
  307. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  308.  
  309. new tempid = str_to_num(data);
  310.  
  311. if( is_user_alive(tempid) )
  312. {
  313. pontok[tempid] += 10
  314. }
  315. client_cmd(id,"pont_adas")
  316. menu_destroy(menu);
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319. public ajandek_1(id)
  320. {
  321. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  322. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^45 ^1perce!", penz)
  323. pontok[id] += penz;
  324. }
  325. public ajandek_2(id)
  326. {
  327. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  328. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^410 ^1perce!", penz)
  329. pontok[id] += penz;
  330. }
  331. public ajandek_3(id)
  332. {
  333. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  334. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár mert itt vagy már ^430 ^1perce!", penz)
  335. pontok[id] += penz;
  336. }
  337.  
  338. public hud()
  339. {
  340. tempid = players[i]
  341. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  342. {
  343. admin++;
  344. }
  345. }
  346. for( new i; i<pnum; i++ )
  347. {
  348. tempid = players[i]
  349. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  350. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid])
  351. }
  352. }
  353.  
  354. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  355. {
  356. new count = 1, players[32]
  357. static msg[191]
  358. vformat(msg, 190, input, 3)
  359.  
  360. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  361. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  362. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  363. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  364. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  365. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  366. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  367. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  368. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  369. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  370. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  371. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  372. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  373. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  374. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  375. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  376. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  377. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  378. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  379. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  380. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  381.  
  382. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  383. {
  384. for (new i = 0; i < count; i++)
  385. {
  386. if (is_user_connected(players[i]))
  387. {
  388. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  389. write_byte(players[i])
  390. write_string(msg)
  391. message_end()
  392. }
  393. }
  394. }
  395. return PLUGIN_HANDLED
  396. }


pontrendszer.sma(293) : error 017: undefined symbol "YELLOW"
pontrendszer.sma(293) : warning 215: expression has no effect
pontrendszer.sma(293) : error 001: expected token: ";", but found ")"
pontrendszer.sma(293) : error 029: invalid expression, assumed zero
pontrendszer.sma(293) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 18:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Pontrendszer Ez nekem le írásilag és amúgy is tetszik! :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
  3.  
  4. Header size: 1892 bytes
  5. Code size: 16272 bytes
  6. Data size: 17416 bytes
  7. Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
  8. Total requirements: 51964 bytes
  9. Done.


Működik!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 18:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Ugyan az csak kicsit átirtam :) és kikéne javítani :D

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 18:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. new g_vault
  15. new pontok[33]
  16. new tempid
  17. new name[33][32]
  18. new killp, killhsp
  19. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  20. new SyncHudObj
  21. enum shopitems
  22. {
  23. HUSZONOT,
  24. OTVEN,
  25. SZAZ,
  26. KETSZAZ,
  27. GYORSASAG,
  28. MESTER
  29. };
  30. new cvar_bolt[shopitems]
  31.  
  32. #define MAX_SHOP_ITEM 6
  33. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  34. {
  35. "",
  36. "\y+25 HP \r|%d| Pont",
  37. "\y+50 HP \r|%d| Pont",
  38. "\y+100 HP \r|%d| Pont",
  39. "\y+200 HP \r|%d| Pont",
  40. "\yGyorsaság \r|%d| Pont",
  41. "\yMesterlövész \w(WP,Scout) \r|%d| Pont"
  42. };
  43. public plugin_init() {
  44.  
  45. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  46. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  47.  
  48. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  49. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  50.  
  51. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "3")
  52. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  53. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "8")
  54.  
  55. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  56. register_clcmd("say /adas", "adas")
  57. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  58.  
  59. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  60. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  61.  
  62. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  63. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  64.  
  65. cvar_bolt[HUSZONOT] = register_cvar("bolt_1", "25")
  66. cvar_bolt[OTVEN] = register_cvar("bolt_2", "30")
  67. cvar_bolt[SZAZ] = register_cvar("bolt_3", "50")
  68. cvar_bolt[KETSZAZ] = register_cvar("bolt_4", "100")
  69. cvar_bolt[GYORSASAG] = register_cvar("bolt_5", "30")
  70. cvar_bolt[MESTER] = register_cvar("bolt_6", "45")
  71.  
  72. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  73.  
  74. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  75. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  76. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  77. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  78. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  79. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  80. new itemszam = (_:shopitems)
  81. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  82. {
  83. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  84. }
  85. }
  86. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  87. {
  88. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  89. return PLUGIN_CONTINUE;
  90.  
  91. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  92. {
  93. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  94. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^1Kaptál ^4%d ^1pontot fejlövésért!", get_pcvar_num(killhsp))
  95. }
  96. else
  97. {
  98. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  99. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^4%d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  100. }
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  104. {
  105. static Item[64]
  106.  
  107. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[PontRendszer]" )
  108. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  109.  
  110. new szTempid[10]
  111.  
  112. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  113. {
  114. num_to_str(i, szTempid, 9)
  115. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  116. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  117. }
  118. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  119. menu_display(id, Menu)
  120.  
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122. }
  123. public Shoph(id, menu, item)
  124. {
  125. if( item == MENU_EXIT )
  126. {
  127. menu_destroy(menu)
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. new data[6], iName[64]
  131. new access, callback
  132. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  133.  
  134. new key = str_to_num(data)
  135. new elo = is_user_alive(id)
  136. new ar[_:shopitems+1]
  137. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  138. {
  139. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  140. }
  141.  
  142. switch(key)
  143. {
  144. case 1:
  145. {
  146. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  147. {
  148. pontok[id] -= ar[key]
  149. set_user_health(id, 25)
  150. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^425 ^1HP-t!")
  151. }
  152. else
  153. {
  154. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  155. }
  156. }
  157. case 2:
  158. {
  159. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  160. {
  161. pontok[id] -= ar[key]
  162. set_user_health(id, 50)
  163. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^450 ^1HP-t!")
  164. }
  165. else
  166. {
  167. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  168. }
  169. }
  170. case 3:
  171. {
  172. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  173. {
  174. pontok[id] -= ar[key]
  175. set_user_health(id, 100)
  176. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4100 ^1HP-t!")
  177. }
  178. else
  179. {
  180. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  181. }
  182. }
  183. case 4:
  184. {
  185. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  186. {
  187. pontok[id] -= ar[key];
  188. set_user_health(id, 200)
  189. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4200 ^1HP-t!")
  190. }
  191. else
  192. {
  193. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  194. }
  195. }
  196. case 5:
  197. {
  198. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  199. {
  200. pontok[id] -= ar[key]
  201. set_user_maxspeed(id, 900.0)
  202. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Gyorsaságot!")
  203. }
  204. else
  205. {
  206. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  207. }
  208. }
  209. case 6:
  210. {
  211. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  212. {
  213. pontok[id] -= ar[key]
  214. give_item(id, "give_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "weapon_awp");
  219. give_item(id, "ammo_338magnum");
  220. give_item(id, "ammo_338magnum");
  221. give_item(id, "ammo_338magnum");
  222. give_item(id, "weapon_scout");
  223. give_item(id, "ammo_762nato");
  224. give_item(id, "ammo_762nato");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Mesterlövészt!")
  227. }
  228. else
  229. {
  230. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  231. }
  232. }
  233. }
  234. menu_destroy(menu)
  235. return PLUGIN_HANDLED
  236. }
  237.  
  238. public mentes(id)
  239. {
  240. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  241.  
  242. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  243. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  244.  
  245. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  246. return PLUGIN_CONTINUE
  247. }
  248. public betoltes(id)
  249. {
  250. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  251.  
  252. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  253.  
  254. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  255.  
  256. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  257. return PLUGIN_CONTINUE;
  258. }
  259. public client_disconnect(id)
  260. {
  261. mentes(id);
  262. remove_task(id);
  263. pontok[id] = 0;
  264. }
  265.  
  266. public client_connect(id)
  267. {
  268. get_user_name(id, name[id], 31)
  269. betoltes(id);
  270. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  271. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  272. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  273. }
  274. public adas(id)
  275. {
  276. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  277. {
  278. new menu = menu_create("\y[Pont\rRendszer] \yKinek akarsz pontot adni? \w(10 Pont)", "menu_handler")
  279. new players[32], pnum, tempid
  280. new szName[32], szTempid[10]
  281. get_players(players, pnum)
  282. for( new i; i<pnum; i++ )
  283. {
  284. tempid = players[i];
  285. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  286. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  287. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  288.  
  289. }
  290. menu_display(id, menu, 0)
  291. }
  292. else
  293. {
  294. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  295. }
  296. }
  297. public menu_handler(id, menu, item)
  298. {
  299. if( item == MENU_EXIT )
  300. {
  301. menu_destroy(menu);
  302. return PLUGIN_HANDLED;
  303. }
  304.  
  305. new data[6], szName[64];
  306. new access, callback;
  307. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  308.  
  309. new tempid = str_to_num(data);
  310.  
  311. if( is_user_alive(tempid) )
  312. {
  313. pontok[tempid] += 10
  314. }
  315. client_cmd(id,"pont_adas")
  316. menu_destroy(menu);
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319. public ajandek_1(id)
  320. {
  321. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  322. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^45 ^1perce!", penz)
  323. pontok[id] += penz;
  324. }
  325. public ajandek_2(id)
  326. {
  327. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  328. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^410 ^1perce!", penz)
  329. pontok[id] += penz;
  330. }
  331. public ajandek_3(id)
  332. {
  333. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  334. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár mert itt vagy már ^430 ^1perce!", penz)
  335. pontok[id] += penz;
  336. }
  337.  
  338. public hud()
  339. {
  340.  
  341. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  342. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid])
  343.  
  344. }
  345.  
  346. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  347. {
  348. new count = 1, players[32]
  349. static msg[191]
  350. vformat(msg, 190, input, 3)
  351.  
  352. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  353. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  354. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  355. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  356. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  357. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  358. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  359. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  360. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  361. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  362. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  363. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  364. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  365. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  366. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  367. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  368. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  369. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  370. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  371. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  372. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  373.  
  374. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  375. {
  376. for (new i = 0; i < count; i++)
  377. {
  378. if (is_user_connected(players[i]))
  379. {
  380. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  381. write_byte(players[i])
  382. write_string(msg)
  383. message_end()
  384. }
  385. }
  386. }
  387. return PLUGIN_HANDLED
  388. }

Teszteld! Lefut... ha jól láttam akkor kiakartad venni a jelenlevő adminokat!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 19:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ennyit megoldottam :D

Kód:
ColorChat(id, YELLOW, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")

--->
Kód:
ColorChat(id, Bármi csak ne sárga, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 19:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Igen ki akartam venni a jelenlévő adminokat köszi megy a gomb! :)

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 20:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Tesztelted megy?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 20:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Igen de valamiért nem irja ki a pontokat :(

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.12. 15:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <nvault>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.1"
  13. #define AUTHOR "crazy"
  14.  
  15. new g_vault
  16. new pontok[33]
  17. new tempid
  18. new name[33][32]
  19. new killp, killhsp
  20. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  21. new SyncHudObj
  22. enum shopitems
  23. {
  24. HUSZONOT,
  25. OTVEN,
  26. SZAZ,
  27. KETSZAZ,
  28. GYORSASAG,
  29. MESTER
  30. };
  31. new cvar_bolt[shopitems]
  32.  
  33. #define MAX_SHOP_ITEM 6
  34. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  35. {
  36. "",
  37. "\y+25 HP \r|%d| Pont",
  38. "\y+50 HP \r|%d| Pont",
  39. "\y+100 HP \r|%d| Pont",
  40. "\y+200 HP \r|%d| Pont",
  41. "\yGyorsaság \r|%d| Pont",
  42. "\yMesterlövész \w(WP,Scout) \r|%d| Pont"
  43. };
  44. public plugin_init() {
  45.  
  46. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  47. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  48.  
  49. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  50. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  51.  
  52. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "3")
  53. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  54. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "8")
  55.  
  56. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  57. register_clcmd("say /adas", "adas")
  58. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  59.  
  60. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  61. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  62.  
  63. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  64. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  65.  
  66. cvar_bolt[HUSZONOT] = register_cvar("bolt_1", "25")
  67. cvar_bolt[OTVEN] = register_cvar("bolt_2", "30")
  68. cvar_bolt[SZAZ] = register_cvar("bolt_3", "50")
  69. cvar_bolt[KETSZAZ] = register_cvar("bolt_4", "100")
  70. cvar_bolt[GYORSASAG] = register_cvar("bolt_5", "30")
  71. cvar_bolt[MESTER] = register_cvar("bolt_6", "45")
  72.  
  73. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  74.  
  75. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  76. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  77. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  78. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  79. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  80. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  81. new itemszam = (_:shopitems)
  82. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  83. {
  84. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  85. }
  86. }
  87. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  88. {
  89. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  90. return PLUGIN_CONTINUE;
  91.  
  92. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  93. {
  94. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  95. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^1Kaptál ^4%d ^1pontot fejlövésért!", get_pcvar_num(killhsp))
  96. }
  97. else
  98. {
  99. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  100. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^4%d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  101. }
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103. }
  104. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  105. {
  106. static Item[64]
  107.  
  108. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[PontRendszer]" )
  109. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  110.  
  111. new szTempid[10]
  112.  
  113. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  114. {
  115. num_to_str(i, szTempid, 9)
  116. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  117. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  118. }
  119. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  120. menu_display(id, Menu)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. public Shoph(id, menu, item)
  125. {
  126. if( item == MENU_EXIT )
  127. {
  128. menu_destroy(menu)
  129. return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131. new data[6], iName[64]
  132. new access, callback
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  134.  
  135. new key = str_to_num(data)
  136. new elo = is_user_alive(id)
  137. new ar[_:shopitems+1]
  138. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  139. {
  140. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  141. }
  142.  
  143. switch(key)
  144. {
  145. case 1:
  146. {
  147. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  148. {
  149. pontok[id] -= ar[key]
  150. set_user_health(id, 25)
  151. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^425 ^1HP-t!")
  152. }
  153. else
  154. {
  155. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  156. }
  157. }
  158. case 2:
  159. {
  160. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  161. {
  162. pontok[id] -= ar[key]
  163. set_user_health(id, 50)
  164. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^450 ^1HP-t!")
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  169. }
  170. }
  171. case 3:
  172. {
  173. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  174. {
  175. pontok[id] -= ar[key]
  176. set_user_health(id, 100)
  177. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4100 ^1HP-t!")
  178. }
  179. else
  180. {
  181. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  182. }
  183. }
  184. case 4:
  185. {
  186. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  187. {
  188. pontok[id] -= ar[key];
  189. set_user_health(id, 200)
  190. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4200 ^1HP-t!")
  191. }
  192. else
  193. {
  194. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  195. }
  196. }
  197. case 5:
  198. {
  199. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  200. {
  201. pontok[id] -= ar[key]
  202. set_user_maxspeed(id, 900.0)
  203. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Gyorsaságot!")
  204. }
  205. else
  206. {
  207. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  208. }
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  213. {
  214. pontok[id] -= ar[key]
  215. give_item(id, "give_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "weapon_awp");
  220. give_item(id, "ammo_338magnum");
  221. give_item(id, "ammo_338magnum");
  222. give_item(id, "ammo_338magnum");
  223. give_item(id, "weapon_scout");
  224. give_item(id, "ammo_762nato");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. give_item(id, "ammo_762nato");
  227. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Mesterlövészt!")
  228. }
  229. else
  230. {
  231. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  232. }
  233. }
  234. }
  235. menu_destroy(menu)
  236. return PLUGIN_HANDLED
  237. }
  238.  
  239. public mentes(id)
  240. {
  241. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  242.  
  243. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  244. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  245.  
  246. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  247. return PLUGIN_CONTINUE
  248. }
  249. public betoltes(id)
  250. {
  251. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  252.  
  253. format(vaultkey,63,"%d-PONTOK", name[id])
  254.  
  255. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  256.  
  257. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  258. return PLUGIN_CONTINUE;
  259. }
  260. public client_disconnect(id)
  261. {
  262. mentes(id);
  263. remove_task(id);
  264. pontok[id] = 0;
  265. }
  266.  
  267. public client_connect(id)
  268. {
  269. get_user_name(id, name[id], 31)
  270. betoltes(id);
  271. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  272. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  273. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  274. }
  275. public adas(id)
  276. {
  277. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  278. {
  279. new menu = menu_create("\y[Pont\rRendszer] \yKinek akarsz pontot adni? \w(10 Pont)", "menu_handler")
  280. new players[32], pnum, tempid
  281. new szName[32], szTempid[10]
  282. get_players(players, pnum)
  283. for( new i; i<pnum; i++ )
  284. {
  285. tempid = players[i];
  286. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  287. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  288. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  289.  
  290. }
  291. menu_display(id, menu, 0)
  292. }
  293. else
  294. {
  295. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  296. }
  297. }
  298. public menu_handler(id, menu, item)
  299. {
  300. if( item == MENU_EXIT )
  301. {
  302. menu_destroy(menu);
  303. return PLUGIN_HANDLED;
  304. }
  305.  
  306. new data[6], szName[64];
  307. new access, callback;
  308. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  309.  
  310. new tempid = str_to_num(data);
  311.  
  312. if( is_user_alive(tempid) )
  313. {
  314. pontok[tempid] += 10
  315. }
  316. client_cmd(id,"pont_adas")
  317. menu_destroy(menu);
  318. return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320. public ajandek_1(id)
  321. {
  322. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  323. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^45 ^1perce!", penz)
  324. pontok[id] += penz;
  325. }
  326. public ajandek_2(id)
  327. {
  328. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  329. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^410 ^1perce!", penz)
  330. pontok[id] += penz;
  331. }
  332. public ajandek_3(id)
  333. {
  334. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  335. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár mert itt vagy már ^430 ^1perce!", penz)
  336. pontok[id] += penz;
  337. }
  338.  
  339. public hud()
  340. {
  341.  
  342. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  343. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid])
  344.  
  345. }
  346.  
  347. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  348. {
  349. new count = 1, players[32]
  350. static msg[191]
  351. vformat(msg, 190, input, 3)
  352.  
  353. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  354. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  355. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  356. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  357. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  358. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  359. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  360. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  361. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  362. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  363. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  364. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  365. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  366. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  367. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  368. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  369. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  370. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  371. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  372. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  373. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  374.  
  375. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  376. {
  377. for (new i = 0; i < count; i++)
  378. {
  379. if (is_user_connected(players[i]))
  380. {
  381. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  382. write_byte(players[i])
  383. write_string(msg)
  384. message_end()
  385. }
  386. }
  387. }
  388. return PLUGIN_HANDLED
  389. }


Most próbáld.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.02.12. 15:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
nem jó még mindig

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole