hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 18:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP menü
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 18:56 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.02. 14:21
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Abba szeretnék segítséget kérni hogy VIP menüben hogy lehet beállítani hogy ne dobja be a fegyver menüt minden körben hanem mondjuk 3 körönként



előre is thanks

_________________
I'm a CsillámPóni*_*


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP menü
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 21:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
rivig írta:
Abba szeretnék segítséget kérni hogy VIP menüben hogy lehet beállítani hogy ne dobja be a fegyver menüt minden körben hanem mondjuk 3 körönként



előre is thanks


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new kor_ido, korenged // Ezt beírod a plugin elejére, a #define alá.
  2.  
  3. korenged = register_cvar("amx_vip_kor", "3") // Ezt meg beírod a plugin_initbe.
  4.  
  5. new menu = menu_create("\w[\y VIP \w]\r Valassz egy fegyvert!", "elojon") // A menünek meg meg adod a nevét "elojon"
  6.  
  7.  
  8. if ( kor_ido <= get_pcvar_num(korenged) ) //Ez meg bele írod a public_elojonbe.
  9. {
  10. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Minden %d. korben tudsz csak fegyvert valasztani", get_pcvar_num(korenged) )
  11. return PLUGIN_HANDLED;
  12. }


Itt egy rendes plugin amibe bele van írva.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta_util>
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP Menu & Weapons"
  8. #define VERSION "1.3"
  9. #define AUTHOR "crazy"
  10.  
  11. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  12.  
  13. new pisztolyok[6] = {CSW_P228, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_GALIL, CSW_USP, CSW_GLOCK18}
  14.  
  15. new kor_ido, korenged
  16. new bool:hasznalva[32]
  17.  
  18. public plugin_init(){
  19.  
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "be")
  23. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  24.  
  25. register_clcmd("say /vipmenu","mutasd_vipet")
  26. register_clcmd("say /admin", "adminvesz")
  27. register_clcmd("say /vip","vipvesz")
  28.  
  29.  
  30. korenged = register_cvar("amx_vip_kor", "3")
  31. }
  32.  
  33. public mutasd_vipet(id)
  34. {
  35. if ( ! ( get_user_flags ( id ) & VIP_JOG ) )
  36. {
  37. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Csak ^4[VIP]")
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40.  
  41. new menu = menu_create("\w[\y VIP \w]\r Valassz egy fegyvert!", "elojon")
  42.  
  43. menu_additem(menu, "\r[\y Famas \r]\r", "1")
  44. menu_additem(menu, "\r[\y M4A1 \r]\r", "2")
  45. menu_additem(menu, "\r[\y AK47 \r]\r", "3")
  46. menu_additem(menu, "\r[\y AWP \r]\r", "4")
  47.  
  48. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovabb")
  49. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza´")
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
  52.  
  53. menu_display(id,menu,0)
  54. return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56.  
  57. public elojon(id, menu, item)
  58. {
  59. if(item == MENU_EXIT)
  60. {
  61. menu_destroy(menu)
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64.  
  65. if(is_user_alive(id)&& !hasznalva[id] )
  66. {
  67.  
  68. if ( kor_ido <= get_pcvar_num(korenged) )
  69. {
  70. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Minden %d. korben tudsz csak fegyvert valasztani", get_pcvar_num(korenged) )
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. new data[6], iName[64], access, callback
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  76.  
  77. new key = str_to_num(data)
  78.  
  79. switch(key)
  80. {
  81. case 1:
  82. {
  83. give_item( id, "weapon_famas" )
  84. cs_set_user_bpammo( id , CSW_FAMAS, 90 )
  85. }
  86. case 2:
  87. {
  88. give_item( id, "weapon_m4a1" )
  89. cs_set_user_bpammo( id , CSW_M4A1, 90 )
  90. }
  91. case 3:
  92. {
  93. give_item( id, "weapon_ak47" )
  94. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AK47, 90 )
  95. }
  96. case 4:
  97. {
  98. give_item( id, "weapon_awp" )
  99. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AWP, 30 )
  100. }
  101. }
  102. hasznalva[id] = true;
  103. }
  104. else
  105. {
  106. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Mar kivalaszottal egy fegyvert.." )
  107. return PLUGIN_HANDLED;
  108. }
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111.  
  112. public event_round_start ()
  113. {
  114. kor_ido++
  115. arrayset(hasznalva, false, 32)
  116. }
  117.  
  118. public adminvesz(id)
  119. {
  120. show_motd( id, "admin.txt", "Admin Vasarlasi Infok:" )
  121. }
  122.  
  123. public vipvesz(id)
  124. {
  125. show_motd( id, "vip.txt", "VIP Vasarlasi Infok:" )
  126. }
  127.  
  128. public ResetHUD(id)
  129. {
  130. set_task(0.5, "VIP", id + 6910)
  131. }
  132.  
  133. public VIP(TaskID)
  134. {
  135. new id = TaskID - 6910
  136.  
  137. if (get_user_flags(id) & VIP_JOG && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  138. {
  139. for (new i = 0; i < 6; i++)
  140. {
  141. if (fm_strip_user_gun(id, pisztolyok[i]))
  142. {
  143. break;
  144. }
  145. message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib"))
  146. write_byte(id)
  147. write_byte(4)
  148. message_end()
  149. give_item( id, "weapon_hegrenade" )
  150. give_item( id, "weapon_flashbang" )
  151. give_item( id, "weapon_flashbang" )
  152. give_item( id, "weapon_smokegrenade" )
  153. give_item( id, "item_assaultsuit" )
  154. give_item( id, "item_thighpack" )
  155. give_item( id, "weapon_deagle")
  156.  
  157. give_item( id, "ammo_50ae" )
  158. give_item( id, "ammo_50ae" )
  159. give_item( id, "ammo_50ae" )
  160. give_item( id, "ammo_50ae" )
  161. give_item( id, "ammo_50ae" )
  162. }
  163. }
  164. return PLUGIN_HANDLED;
  165. }
  166.  
  167. stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
  168. {
  169. new count = 1, players[32]
  170. static msg[191]
  171. vformat(msg, 190, input, 3)
  172.  
  173. replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // zoldszin
  174. replace_all(msg, 190, "!y ", "^1") // alapszin(sarga)
  175. replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // csapatszin
  176. replace_all(msg, 190, "!team2", "^0") // csapat2szin
  177.  
  178. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  179. {
  180. for (new i = 0; i < count; i++)
  181. {
  182. if (is_user_connected(players[i]))
  183. {
  184. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  185. write_byte(players[i]);
  186. write_string(msg);
  187. message_end();
  188. }
  189. }
  190. }
  191. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP menü
HozzászólásElküldve: 2014.03.05. 17:21 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.02. 14:21
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
de nem ilyenbe kell betenni hanem ilyenbe

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #include <fun>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. static const COLOR[] = "^x04" //green
  14.  
  15. static const CONTACT[] = ""
  16.  
  17. new maxplayers
  18.  
  19. new gmsgSayText
  20.  
  21. new mpd, mkb, mhb
  22.  
  23. new g_MsgSync
  24.  
  25. new health_add
  26.  
  27. new health_hs_add
  28.  
  29. new health_max
  30.  
  31. new nKiller
  32.  
  33. new nKiller_hp
  34.  
  35. new nHp_add
  36.  
  37. new nHp_max
  38.  
  39. new g_awp_active
  40.  
  41. new g_menu_active
  42.  
  43. new CurrentRound
  44.  
  45. new bool:HasC4[33]
  46.  
  47. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  48.  
  49. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  50.  
  51. new g_MsgSync2
  52.  
  53. #endif
  54.  
  55.  
  56.  
  57. public plugin_init()
  58.  
  59. {
  60.  
  61. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  62.  
  63. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  64.  
  65. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  66.  
  67. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  68.  
  69. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  70.  
  71. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  72.  
  73. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  74.  
  75. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  76.  
  77. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  78.  
  79. register_event("Damage","Damage","b")
  80.  
  81. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  82.  
  83. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  84.  
  85. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  86.  
  87. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  88.  
  89. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  90.  
  91. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  92.  
  93. maxplayers = get_maxplayers()
  94.  
  95. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  96.  
  97. register_clcmd("say", "handle_say")
  98.  
  99. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  100.  
  101. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  102.  
  103. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  104.  
  105. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  106.  
  107. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  108.  
  109. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  110.  
  111. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  112.  
  113. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  114.  
  115. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  116.  
  117. #endif
  118.  
  119. }
  120.  
  121.  
  122.  
  123. public on_damage(id)
  124.  
  125. {
  126.  
  127. new attacker = get_user_attacker(id)
  128.  
  129.  
  130.  
  131. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  132.  
  133. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  134.  
  135. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  136.  
  137. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  138.  
  139. {
  140.  
  141. new damage = read_data(2)
  142.  
  143.  
  144.  
  145. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  146.  
  147. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  148.  
  149. #else
  150.  
  151. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  152.  
  153. {
  154.  
  155. new damage = read_data(2)
  156.  
  157. #endif
  158.  
  159. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  160.  
  161. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  162.  
  163. }
  164.  
  165. }
  166.  
  167.  
  168.  
  169. public Damage(id)
  170.  
  171. {
  172.  
  173. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  174.  
  175. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  176.  
  177. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  178.  
  179. {
  180.  
  181. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  182.  
  183. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  184.  
  185. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  186.  
  187. }
  188.  
  189. }
  190.  
  191.  
  192.  
  193. public death_msg()
  194.  
  195. {
  196.  
  197. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  198.  
  199. }
  200.  
  201.  
  202.  
  203. public LogEvent_RoundStart()
  204.  
  205. {
  206.  
  207. CurrentRound++;
  208.  
  209. new players[32], player, pnum;
  210.  
  211. get_players(players, pnum, "a");
  212.  
  213. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  214.  
  215. {
  216.  
  217. player = players[i];
  218.  
  219. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  220.  
  221. {
  222.  
  223. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  224.  
  225. give_item(player, "weapon_flashbang")
  226.  
  227. give_item(player, "weapon_flashbang")
  228.  
  229. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  230.  
  231. give_item(player, "item_assaultsuit")
  232.  
  233. give_item(player, "item_thighpack")
  234.  
  235.  
  236.  
  237. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  238.  
  239. return PLUGIN_CONTINUE
  240.  
  241.  
  242.  
  243. if(CurrentRound >= 3)
  244.  
  245. {
  246.  
  247. Showrod(player);
  248.  
  249. }
  250.  
  251. }
  252.  
  253. }
  254.  
  255. return PLUGIN_HANDLED
  256.  
  257. }
  258.  
  259.  
  260.  
  261. public Event_RoundRestart()
  262.  
  263. {
  264.  
  265. CurrentRound=0;
  266.  
  267. }
  268.  
  269.  
  270.  
  271. public hook_death()
  272.  
  273. {
  274.  
  275. // Killer id
  276.  
  277. nKiller = read_data(1)
  278.  
  279.  
  280.  
  281. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  282.  
  283. {
  284.  
  285. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  286.  
  287. }
  288.  
  289. else
  290.  
  291. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  292.  
  293. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  294.  
  295. // Updating Killer HP
  296.  
  297. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  298.  
  299. return;
  300.  
  301.  
  302.  
  303. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  304.  
  305. nKiller_hp += nHp_add
  306.  
  307. // Maximum HP check
  308.  
  309. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  310.  
  311. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  312.  
  313. // Hud message "Healed +15/+30 hp"
  314.  
  315. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  316.  
  317. show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
  318.  
  319. // Screen fading
  320.  
  321. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  322.  
  323. write_short(1<<10)
  324.  
  325. write_short(1<<10)
  326.  
  327. write_short(0x0000)
  328.  
  329. write_byte(0)
  330.  
  331. write_byte(0)
  332.  
  333. write_byte(200)
  334.  
  335. write_byte(75)
  336.  
  337. message_end()
  338.  
  339.  
  340.  
  341. }
  342.  
  343.  
  344.  
  345. public Showrod(id) {
  346.  
  347. show_menu(id, Keysrod, "|I'm HappY||VIP|**MENU**^n\w1. [~M4A1#PACK~] ^n\w2. [~AK47#PACK~]^n\w3. [~FAMAS#PACK~]^n\w4. [~GALIL#PACK~]^n\w5. [~MP5#PACK~]^n\w6. [~AWP#PACK~]^n\w7. [~AUG#PACK~]^n\w8. [~NAGYPAPI#PACK~] ^n\w9. [~G3SG1#PACK~]^n0. Kilepes^n", -1, "rod") // Display menu
  348.  
  349. }
  350.  
  351. public Pressedrod(id, key) {
  352.  
  353. /* Menu:
  354.  
  355. * VIP Menu
  356.  
  357. * 1. Get M4A1+Deagle
  358.  
  359. * 2. Get AK47+Deagle
  360.  
  361. * 0. Exit
  362.  
  363. */
  364.  
  365. switch (key) {
  366.  
  367. case 0:
  368.  
  369. {
  370.  
  371. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  372.  
  373. HasC4[id] = true;
  374.  
  375. else
  376.  
  377. HasC4[id] = false;
  378.  
  379.  
  380.  
  381. strip_user_weapons (id)
  382.  
  383. give_item(id,"weapon_m4a1")
  384.  
  385. give_item(id,"ammo_556nato")
  386.  
  387. give_item(id,"ammo_556nato")
  388.  
  389. give_item(id,"ammo_556nato")
  390.  
  391. give_item(id,"weapon_deagle")
  392.  
  393. give_item(id,"ammo_50ae")
  394.  
  395. give_item(id,"ammo_50ae")
  396.  
  397. give_item(id,"ammo_50ae")
  398.  
  399. give_item(id,"ammo_50ae")
  400.  
  401. give_item(id,"ammo_50ae")
  402.  
  403. give_item(id,"ammo_50ae")
  404.  
  405. give_item(id,"ammo_50ae")
  406.  
  407. give_item(id,"weapon_knife")
  408.  
  409. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  410.  
  411. give_item(id, "weapon_flashbang");
  412.  
  413. give_item(id, "weapon_flashbang");
  414.  
  415. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  416.  
  417. give_item(id, "item_assaultsuit");
  418.  
  419. give_item(id, "item_thighpack");
  420.  
  421. client_print(id, print_center, "Nesze geci M4A1 PACK!:D")
  422.  
  423.  
  424.  
  425. if (HasC4[id])
  426.  
  427. {
  428.  
  429. give_item(id, "weapon_c4");
  430.  
  431. cs_set_user_plant( id );
  432.  
  433. }
  434.  
  435. }
  436.  
  437. case 1:
  438.  
  439. {
  440.  
  441. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  442.  
  443. HasC4[id] = true;
  444.  
  445. else
  446.  
  447. HasC4[id] = false;
  448.  
  449.  
  450.  
  451. strip_user_weapons (id)
  452.  
  453. give_item(id,"weapon_ak47")
  454.  
  455. give_item(id,"ammo_762nato")
  456.  
  457. give_item(id,"ammo_762nato")
  458.  
  459. give_item(id,"ammo_762nato")
  460.  
  461. give_item(id,"weapon_deagle")
  462.  
  463. give_item(id,"ammo_50ae")
  464.  
  465. give_item(id,"ammo_50ae")
  466.  
  467. give_item(id,"ammo_50ae")
  468.  
  469. give_item(id,"ammo_50ae")
  470.  
  471. give_item(id,"ammo_50ae")
  472.  
  473. give_item(id,"ammo_50ae")
  474.  
  475. give_item(id,"ammo_50ae")
  476.  
  477. give_item(id,"weapon_knife")
  478.  
  479. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  480.  
  481. give_item(id, "weapon_flashbang");
  482.  
  483. give_item(id, "weapon_flashbang");
  484.  
  485. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  486.  
  487. give_item(id, "item_assaultsuit");
  488.  
  489. give_item(id, "item_thighpack");
  490.  
  491. client_print(id, print_center, "Nesze geci AK47 PACK!:D")
  492.  
  493.  
  494.  
  495. if (HasC4[id])
  496.  
  497. {
  498.  
  499. give_item(id, "weapon_c4");
  500.  
  501. cs_set_user_plant( id );
  502.  
  503. }
  504.  
  505. }
  506.  
  507. case 2:
  508.  
  509. {
  510.  
  511. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  512.  
  513. HasC4[id] = true;
  514.  
  515. else
  516.  
  517. HasC4[id] = false;
  518.  
  519.  
  520.  
  521. strip_user_weapons (id)
  522.  
  523. give_item(id,"weapon_famas")
  524.  
  525. give_item(id,"ammo_556nato")
  526.  
  527. give_item(id,"ammo_556nato")
  528.  
  529. give_item(id,"ammo_556nato")
  530.  
  531. give_item(id,"weapon_deagle")
  532.  
  533. give_item(id,"ammo_50ae")
  534.  
  535. give_item(id,"ammo_50ae")
  536.  
  537. give_item(id,"ammo_50ae")
  538.  
  539. give_item(id,"ammo_50ae")
  540.  
  541. give_item(id,"ammo_50ae")
  542.  
  543. give_item(id,"ammo_50ae")
  544.  
  545. give_item(id,"ammo_50ae")
  546.  
  547. give_item(id,"weapon_knife")
  548.  
  549. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  550.  
  551. give_item(id, "weapon_flashbang");
  552.  
  553. give_item(id, "weapon_flashbang");
  554.  
  555. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  556.  
  557. give_item(id, "item_assaultsuit");
  558.  
  559. give_item(id, "item_thighpack");
  560.  
  561. client_print(id, print_center, "Nesze geci FAMAS PACK!:D")
  562.  
  563.  
  564.  
  565. if (HasC4[id])
  566.  
  567. {
  568.  
  569. give_item(id, "weapon_c4");
  570.  
  571. cs_set_user_plant( id );
  572.  
  573. }
  574.  
  575. }
  576.  
  577. case 3:
  578.  
  579. {
  580.  
  581. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  582.  
  583. HasC4[id] = true;
  584.  
  585. else
  586.  
  587. HasC4[id] = false;
  588.  
  589.  
  590.  
  591. strip_user_weapons (id)
  592.  
  593. give_item(id,"weapon_galil")
  594.  
  595. give_item(id,"ammo_556nato")
  596.  
  597. give_item(id,"ammo_556nato")
  598.  
  599. give_item(id,"ammo_556nato")
  600.  
  601. give_item(id,"weapon_deagle")
  602.  
  603. give_item(id,"ammo_50ae")
  604.  
  605. give_item(id,"ammo_50ae")
  606.  
  607. give_item(id,"ammo_50ae")
  608.  
  609. give_item(id,"ammo_50ae")
  610.  
  611. give_item(id,"ammo_50ae")
  612.  
  613. give_item(id,"ammo_50ae")
  614.  
  615. give_item(id,"ammo_50ae")
  616.  
  617. give_item(id,"weapon_knife")
  618.  
  619. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  620.  
  621. give_item(id, "weapon_flashbang");
  622.  
  623. give_item(id, "weapon_flashbang");
  624.  
  625. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  626.  
  627. give_item(id, "item_assaultsuit");
  628.  
  629. give_item(id, "item_thighpack");
  630.  
  631. client_print(id, print_center, "Nesze geci GALIL PACK!:D")
  632.  
  633.  
  634.  
  635. if (HasC4[id])
  636.  
  637. {
  638.  
  639. give_item(id, "weapon_c4");
  640.  
  641. cs_set_user_plant( id );
  642.  
  643. }
  644.  
  645. }
  646.  
  647. case 4:
  648.  
  649. {
  650.  
  651. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  652.  
  653. HasC4[id] = true;
  654.  
  655. else
  656.  
  657. HasC4[id] = false;
  658.  
  659.  
  660.  
  661. strip_user_weapons (id)
  662.  
  663. give_item(id,"weapon_mp5navy")
  664.  
  665. give_item(id,"ammo_9mm")
  666.  
  667. give_item(id,"ammo_9mm")
  668.  
  669. give_item(id,"ammo_9mm")
  670.  
  671. give_item(id,"ammo_9mm")
  672.  
  673. give_item(id,"weapon_deagle")
  674.  
  675. give_item(id,"ammo_50ae")
  676.  
  677. give_item(id,"ammo_50ae")
  678.  
  679. give_item(id,"ammo_50ae")
  680.  
  681. give_item(id,"ammo_50ae")
  682.  
  683. give_item(id,"ammo_50ae")
  684.  
  685. give_item(id,"ammo_50ae")
  686.  
  687. give_item(id,"ammo_50ae")
  688.  
  689. give_item(id,"weapon_knife")
  690.  
  691. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  692.  
  693. give_item(id, "weapon_flashbang");
  694.  
  695. give_item(id, "weapon_flashbang");
  696.  
  697. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  698.  
  699. give_item(id, "item_assaultsuit");
  700.  
  701. give_item(id, "item_thighpack");
  702.  
  703. client_print(id, print_center, "Nesze geci MP5 PACK!:D")
  704.  
  705.  
  706.  
  707. if (HasC4[id])
  708.  
  709. {
  710.  
  711. give_item(id, "weapon_c4");
  712.  
  713. cs_set_user_plant( id );
  714.  
  715. }
  716.  
  717. }
  718.  
  719. case 5:
  720.  
  721. {
  722.  
  723. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  724.  
  725. HasC4[id] = true;
  726.  
  727. else
  728.  
  729. HasC4[id] = false;
  730.  
  731.  
  732.  
  733. strip_user_weapons (id)
  734.  
  735. give_item(id,"weapon_awp")
  736.  
  737. give_item(id,"ammo_338magnum")
  738.  
  739. give_item(id,"ammo_338magnum")
  740.  
  741. give_item(id,"ammo_338magnum")
  742.  
  743. give_item(id,"weapon_deagle")
  744.  
  745. give_item(id,"ammo_50ae")
  746.  
  747. give_item(id,"ammo_50ae")
  748.  
  749. give_item(id,"ammo_50ae")
  750.  
  751. give_item(id,"ammo_50ae")
  752.  
  753. give_item(id,"ammo_50ae")
  754.  
  755. give_item(id,"ammo_50ae")
  756.  
  757. give_item(id,"ammo_50ae")
  758.  
  759. give_item(id,"weapon_knife")
  760.  
  761. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  762.  
  763. give_item(id, "weapon_flashbang");
  764.  
  765. give_item(id, "weapon_flashbang");
  766.  
  767. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  768.  
  769. give_item(id, "item_assaultsuit");
  770.  
  771. give_item(id, "item_thighpack");
  772.  
  773. client_print(id, print_center, "Nesze geci AWP PACK!:D")
  774.  
  775.  
  776.  
  777. if (HasC4[id])
  778.  
  779. {
  780.  
  781. give_item(id, "weapon_c4");
  782.  
  783. cs_set_user_plant( id );
  784.  
  785. }
  786.  
  787. }
  788.  
  789. case 6:
  790.  
  791. {
  792.  
  793. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  794.  
  795. HasC4[id] = true;
  796.  
  797. else
  798.  
  799. HasC4[id] = false;
  800.  
  801.  
  802.  
  803. strip_user_weapons (id)
  804.  
  805. give_item(id,"weapon_aug")
  806.  
  807. give_item(id,"ammo_556nato")
  808.  
  809. give_item(id,"ammo_556nato")
  810.  
  811. give_item(id,"ammo_556nato")
  812.  
  813. give_item(id,"weapon_deagle")
  814.  
  815. give_item(id,"ammo_50ae")
  816.  
  817. give_item(id,"ammo_50ae")
  818.  
  819. give_item(id,"ammo_50ae")
  820.  
  821. give_item(id,"ammo_50ae")
  822.  
  823. give_item(id,"ammo_50ae")
  824.  
  825. give_item(id,"ammo_50ae")
  826.  
  827. give_item(id,"ammo_50ae")
  828.  
  829. give_item(id,"weapon_knife")
  830.  
  831. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  832.  
  833. give_item(id, "weapon_flashbang");
  834.  
  835. give_item(id, "weapon_flashbang");
  836.  
  837. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  838.  
  839. give_item(id, "item_assaultsuit");
  840.  
  841. give_item(id, "item_thighpack");
  842.  
  843. client_print(id, print_center, "Nesze geci AUG PACK!:D")
  844.  
  845.  
  846.  
  847. if (HasC4[id])
  848.  
  849. {
  850.  
  851. give_item(id, "weapon_c4");
  852.  
  853. cs_set_user_plant( id );
  854.  
  855. }
  856.  
  857. }
  858.  
  859. case 7:
  860.  
  861. {
  862.  
  863. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  864.  
  865. HasC4[id] = true;
  866.  
  867. else
  868.  
  869. HasC4[id] = false;
  870.  
  871.  
  872.  
  873. strip_user_weapons (id)
  874.  
  875. give_item(id,"weapon_m249")
  876.  
  877. give_item(id,"ammo_556natobox")
  878.  
  879. give_item(id,"ammo_556natobox")
  880.  
  881. give_item(id,"ammo_556natobox")
  882.  
  883. give_item(id,"weapon_deagle")
  884.  
  885. give_item(id,"ammo_50ae")
  886.  
  887. give_item(id,"ammo_50ae")
  888.  
  889. give_item(id,"ammo_50ae")
  890.  
  891. give_item(id,"ammo_50ae")
  892.  
  893. give_item(id,"ammo_50ae")
  894.  
  895. give_item(id,"ammo_50ae")
  896.  
  897. give_item(id,"ammo_50ae")
  898.  
  899. give_item(id,"weapon_knife")
  900.  
  901. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  902.  
  903. give_item(id, "weapon_flashbang");
  904.  
  905. give_item(id, "weapon_flashbang");
  906.  
  907. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  908.  
  909. give_item(id, "item_assaultsuit");
  910.  
  911. give_item(id, "item_thighpack");
  912.  
  913. client_print(id, print_center, "Nesze geci NAGYPAPI PACK!:D")
  914.  
  915.  
  916.  
  917. if (HasC4[id])
  918.  
  919. {
  920.  
  921. give_item(id, "weapon_c4");
  922.  
  923. cs_set_user_plant( id );
  924.  
  925. }
  926.  
  927. }
  928.  
  929. case 8:
  930.  
  931. {
  932.  
  933. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  934.  
  935. HasC4[id] = true;
  936.  
  937. else
  938.  
  939. HasC4[id] = false;
  940.  
  941.  
  942.  
  943. strip_user_weapons (id)
  944.  
  945. give_item(id,"weapon_g3sg1")
  946.  
  947. give_item(id,"ammo_762nato")
  948.  
  949. give_item(id,"ammo_762nato")
  950.  
  951. give_item(id,"ammo_762nato")
  952.  
  953. give_item(id,"weapon_deagle")
  954.  
  955. give_item(id,"ammo_50ae")
  956.  
  957. give_item(id,"ammo_50ae")
  958.  
  959. give_item(id,"ammo_50ae")
  960.  
  961. give_item(id,"ammo_50ae")
  962.  
  963. give_item(id,"ammo_50ae")
  964.  
  965. give_item(id,"ammo_50ae")
  966.  
  967. give_item(id,"ammo_50ae")
  968.  
  969. give_item(id,"weapon_knife")
  970.  
  971. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  972.  
  973. give_item(id, "weapon_flashbang");
  974.  
  975. give_item(id, "weapon_flashbang");
  976.  
  977. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  978.  
  979. give_item(id, "item_assaultsuit");
  980.  
  981. give_item(id, "item_thighpack");
  982.  
  983. client_print(id, print_center, "Nesze geci G3SG1 PACK!:D")
  984.  
  985.  
  986.  
  987. if (HasC4[id])
  988.  
  989. {
  990.  
  991. give_item(id, "weapon_c4");
  992.  
  993. cs_set_user_plant( id );
  994.  
  995. }
  996.  
  997. }
  998.  
  999. case 9: {
  1000.  
  1001. }
  1002.  
  1003. }
  1004.  
  1005. return PLUGIN_CONTINUE
  1006.  
  1007. }
  1008.  
  1009.  
  1010.  
  1011. public HandleCmd(id){
  1012.  
  1013. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  1014.  
  1015. return PLUGIN_CONTINUE
  1016.  
  1017. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  1018.  
  1019. return PLUGIN_CONTINUE
  1020.  
  1021. client_print(id, print_center, "WP only [VIP]")
  1022.  
  1023. return PLUGIN_HANDLED
  1024.  
  1025. }
  1026.  
  1027.  
  1028.  
  1029. public ShowMotd(id)
  1030.  
  1031. {
  1032.  
  1033. show_motd(id, "vip.txt")
  1034.  
  1035. }
  1036.  
  1037. public client_authorized(id)
  1038.  
  1039. {
  1040.  
  1041. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  1042.  
  1043. }
  1044.  
  1045. public PrintText(id)
  1046.  
  1047. {
  1048.  
  1049. client_print(id, print_chat, "[VIP] Vip akarsz lenni? Ird be /wantvip hogy megtudd milyen rangok vannak!:)")
  1050.  
  1051. }
  1052.  
  1053.  
  1054.  
  1055. public handle_say(id) {
  1056.  
  1057. new said[192]
  1058.  
  1059. read_args(said,192)
  1060.  
  1061. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  1062.  
  1063. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  1064.  
  1065. return PLUGIN_CONTINUE
  1066.  
  1067. }
  1068.  
  1069.  
  1070.  
  1071. public print_adminlist(user)
  1072.  
  1073. {
  1074.  
  1075. new adminnames[33][32]
  1076.  
  1077. new message[256]
  1078.  
  1079. new contactinfo[256], contact[112]
  1080.  
  1081. new id, count, x, len
  1082.  
  1083.  
  1084.  
  1085. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  1086.  
  1087. if(is_user_connected(id))
  1088.  
  1089. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  1090.  
  1091. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  1092.  
  1093.  
  1094.  
  1095. len = format(message, 255, "%s Online VIP: ",COLOR)
  1096.  
  1097. if(count > 0) {
  1098.  
  1099. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  1100.  
  1101. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  1102.  
  1103. if(len > 96 ) {
  1104.  
  1105. print_message(user, message)
  1106.  
  1107. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  1108.  
  1109. }
  1110.  
  1111. }
  1112.  
  1113. print_message(user, message)
  1114.  
  1115. }
  1116.  
  1117. else {
  1118.  
  1119. len += format(message[len], 255-len, "Nincs online VIP.")
  1120.  
  1121. print_message(user, message)
  1122.  
  1123. }
  1124.  
  1125.  
  1126.  
  1127. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  1128.  
  1129. if(contact[0]) {
  1130.  
  1131. format(contactinfo, 111, "%s Szerver adminisztratorok -- %s", COLOR, contact)
  1132.  
  1133. print_message(user, contactinfo)
  1134.  
  1135. }
  1136.  
  1137. }
  1138.  
  1139.  
  1140.  
  1141. print_message(id, msg[]) {
  1142.  
  1143. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  1144.  
  1145. write_byte(id)
  1146.  
  1147. write_string(msg)
  1148.  
  1149. message_end()
  1150.  
  1151. }

_________________
I'm a CsillámPóni*_*


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 63 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole