hlmod.hu
https://hlmod.hu/

HUD kódok jelentősége
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=14848
Oldal: 1 / 1

Szerző:  golden15 [ 2014.03.07. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  HUD kódok jelentősége

Hali skacok !:) konkrétan ki tudná nekem leírni egy HUD írásnál a kódo-k jelentőségét. Remélem gondoljátok ,hogy hogyan értem :S
Pl:
set_hudmessage-(AMIT JELENT)
Stb Stb Stb.

Ez csak egy példa volt nah ,de így kellene nekem leírni sorba az összeset ,hogy mi mit jelent:)

Az összes kódok jelentőségét amit egy HUD plugin írásánál használunk.

Szerző:  ultraibolya [ 2014.03.07. 19:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD kódok jelentősége

Ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. //Ezek a színét állítják a hudmsg-nek,RGB színekből keveri ki!
  4. #define R "255" //PIROS SZÍNKÓD
  5. #define G "0" //ZÖLD SZÍNKÓD
  6. #define B "0" //KÉK SZÍNKÓD
  7.  
  8. //Ezek a helyét állítják,pl: bal alsó sarokba
  9. #define X_KOORD "-1.0" // x koordináta, ez függőlegesen méri
  10. #define Y_KOORD "-1.0" // y koordináta, ez vízszintesen méri
  11.  
  12. #define EFFECT "0" // A hudmsg-nek különféle effekteket tudsz adni,pl: villogás
  13.  
  14. #define MSG_TIME "12.0" // Mennyi ideig mutassa a játékosnak a szöveget.
  15.  
  16. #define SZOVEG "Ide a szoveget" //És hogy mi-legyen maga a szöveg,amit megjelenítesz.
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_clcmd("say /szoveg","szoveg")
  20. }
  21. public szoveg(id){
  22. set_hudmessage(R, G, B, X_KOORD, Y_KOORD, EFFECT, 6.0, MSG_TIME)
  23. show_hudmessage(id, SZOVEG)
  24. }

Szerző:  golden15 [ 2014.03.07. 19:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD kódok jelentősége

ultraibolya írta:
Ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. //Ezek a színét állítják a hudmsg-nek,RGB színekből keveri ki!
  4. #define R "255" //PIROS SZÍNKÓD
  5. #define G "0" //ZÖLD SZÍNKÓD
  6. #define B "0" //KÉK SZÍNKÓD
  7.  
  8. //Ezek a helyét állítják,pl: bal alsó sarokba
  9. #define X_KOORD "-1.0" // x koordináta, ez függőlegesen méri
  10. #define Y_KOORD "-1.0" // y koordináta, ez vízszintesen méri
  11.  
  12. #define EFFECT "0" // A hudmsg-nek különféle effekteket tudsz adni,pl: villogás
  13.  
  14. #define MSG_TIME "12.0" // Mennyi ideig mutassa a játékosnak a szöveget.
  15.  
  16. #define SZOVEG "Ide a szoveget" //És hogy mi-legyen maga a szöveg,amit megjelenítesz.
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_clcmd("say /szoveg","szoveg")
  20. }
  21. public szoveg(id){
  22. set_hudmessage(R, G, B, X_KOORD, Y_KOORD, EFFECT, 6.0, MSG_TIME)
  23. show_hudmessage(id, SZOVEG)
  24. }



Köszi :). és ,ha pl akarok nevet bele?. vagy akármit?

Szerző:  ultraibolya [ 2014.03.07. 23:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD kódok jelentősége

Teszel a szövegbe egy %s-t ami a stringet kéri le:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. new nev[33]
  3. public plugin_init() {
  4. register_clcmd("say /nev","nevv")
  5. }
  6. public nevv(id){
  7. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.65, 0, 6.0, 12.0)
  8. show_hudmessage(id, "%s",get_user_name(id,nev,charsmax(nev))
  9. }
  10.  


majd az utolsó macskaköröm után ',' és a tömb neve ami tartalmazza azt,amit ki szeretnél írni,de ha 's'-t írsz,akkor csak szöveg lehet amit kiírsz. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/