hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 493 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 491 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hova ment?
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 10:44 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 07:14
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Adott ez a forráskód:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. *
  3. * Block Damage by Drekes
  4. *
  5. *
  6. * Description:
  7. * Enables / disables damage done by a player.
  8. *
  9. * Cvars:
  10. * None
  11. *
  12. * Commands:
  13. * amx_blockdamage <name/steamid/userid> <0/1> "Block / Unblock damage done by a player."
  14. * amx_blockdamage_list "List all the currently connected no-damage players"
  15. *
  16. * Credits:
  17. * Pan1c: Came up with the idea as a request here: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=149978
  18. *
  19. *
  20. * Changelog:
  21. * v1.0.0: Created plugin
  22. * v1.0.1: Removed Trie
  23. * v1.0.2: Optimized code
  24. *
  25. */
  26. #include <amxmodx>
  27. #include <amxmisc>
  28. #include <hamsandwich>
  29. #include <nvault>
  30.  
  31. #pragma semicolon 1
  32. #define VERSION "1.0.2"
  33.  
  34. #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)
  35.  
  36. new g_Vault,
  37. g_iMaxPlayers;
  38.  
  39.  
  40. new bool: g_bNoDamage[33];
  41.  
  42.  
  43. public plugin_init()
  44. {
  45. register_plugin("Block Damage", VERSION, "Drekes");
  46. register_cvar("blockdamage_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  47.  
  48. register_concmd("amx_blockdamage", "CmdBlockDamage", ADMIN_BAN,
  49. "<name/steamid/userid> <0/1> ^"Block / Unblock a player from doing damage.^"");
  50.  
  51. register_concmd("amx_blockdamage_list", "CmdBlockDamageList", ADMIN_BAN,
  52. "Displays a list with all current connected no-damage players");
  53.  
  54. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "FwdPlayerTakeDamagePre", 0);
  55.  
  56. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  57. g_Vault = nvault_open("amx_blockdamage");
  58.  
  59. if(g_Vault == INVALID_HANDLE)
  60. set_fail_state("Could not open nvault.");
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public client_authorized(id)
  65. {
  66. new szAuthId[35];
  67. get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId));
  68.  
  69. new szDummy;
  70. nvault_get(g_Vault, szAuthId, szDummy);
  71.  
  72. if(szDummy)
  73. g_bNoDamage[id] = true;
  74.  
  75. else
  76. g_bNoDamage[id] = false;
  77. }
  78.  
  79. public CmdBlockDamage(id, iLvl, iCid)
  80. {
  81. if(!cmd_access(id, iLvl, iCid, 3))
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83.  
  84. new szArg[35], szNum[2],
  85. iPlayer;
  86.  
  87. read_argv(1, szArg, charsmax(szArg));
  88. read_argv(2, szNum, charsmax(szNum));
  89.  
  90. iPlayer = cmd_target(id, szArg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_NO_BOTS);
  91.  
  92. if(iPlayer)
  93. {
  94. new szAdminName[32], szAdminAuth[32];
  95. new szPlayerName[32], szPlayerAuth[32];
  96.  
  97. get_user_name(id, szAdminName, charsmax(szAdminName));
  98. get_user_name(iPlayer, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
  99. get_user_authid(id, szAdminAuth, charsmax(szAdminAuth));
  100. get_user_authid(iPlayer, szPlayerAuth, charsmax(szPlayerAuth));
  101.  
  102.  
  103. new bool: bNoDamage = g_bNoDamage[iPlayer] = !(szNum[0] == 0);
  104.  
  105. if(bNoDamage)
  106. nvault_set(g_Vault, szPlayerAuth, "1");
  107.  
  108. else
  109. nvault_remove(g_Vault, szPlayerAuth);
  110.  
  111. console_print(id, "[AMXX] %slocked damage for player %s", bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName);
  112.  
  113. show_activity(id, szAdminName, "%slocked damage for %s", bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName);
  114. log_amx("[AMXX] ADMIN ^"%s^" <%s> %slocked damage for ^"%s^" <%>", szAdminName, szAdminAuth,
  115. bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName, szPlayerAuth);
  116. }
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }
  120.  
  121.  
  122. public CmdBlockDamageList(id, iLvl, iCid)
  123. {
  124. if(!cmd_access(id, iLvl, iCid, 1))
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127. new szText[512], szName[32], iLen;
  128. iLen = formatex(szText, charsmax(szText), "Currently connected no-damage players:^n");
  129.  
  130. new iPlayers[32], iNum, iPlayer, iBlockedPlayers;
  131. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  132.  
  133. for(new i = 0; i < iNum; i++)
  134. {
  135. iPlayer = iPlayers[i];
  136.  
  137. if(!g_bNoDamage[iPlayer])
  138. continue;
  139.  
  140. iBlockedPlayers++;
  141.  
  142. get_user_name(iPlayer, szName, charsmax(szName));
  143.  
  144. iLen += format(szText[iLen], charsmax(szText) - iLen, "- %s^n", szName);
  145. }
  146.  
  147. if(!iBlockedPlayers)
  148. formatex(szText, charsmax(szText), "No no-damage players connected.");
  149.  
  150. console_print(id, szText);
  151.  
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154.  
  155. public FwdPlayerTakeDamagePre(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float: Damage, iDmgBits)
  156. return (IsPlayer(iAttacker) && g_bNoDamage[iAttacker]) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;


Az lenne a kérdésem, hogy akire ráadom a sebzésblokkolást, akkor azt a fáljt hova menti? Valaki megtudná mondani? Köszönöm előre is!

_________________
Kép

Az AirDay csapat Facebook oldala Like! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hova ment?
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 12:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Falpar13 írta:
Adott ez a forráskód:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. *
  3. * Block Damage by Drekes
  4. *
  5. *
  6. * Description:
  7. * Enables / disables damage done by a player.
  8. *
  9. * Cvars:
  10. * None
  11. *
  12. * Commands:
  13. * amx_blockdamage <name/steamid/userid> <0/1> "Block / Unblock damage done by a player."
  14. * amx_blockdamage_list "List all the currently connected no-damage players"
  15. *
  16. * Credits:
  17. * Pan1c: Came up with the idea as a request here: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=149978
  18. *
  19. *
  20. * Changelog:
  21. * v1.0.0: Created plugin
  22. * v1.0.1: Removed Trie
  23. * v1.0.2: Optimized code
  24. *
  25. */
  26. #include <amxmodx>
  27. #include <amxmisc>
  28. #include <hamsandwich>
  29. #include <nvault>
  30.  
  31. #pragma semicolon 1
  32. #define VERSION "1.0.2"
  33.  
  34. #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)
  35.  
  36. new g_Vault,
  37. g_iMaxPlayers;
  38.  
  39.  
  40. new bool: g_bNoDamage[33];
  41.  
  42.  
  43. public plugin_init()
  44. {
  45. register_plugin("Block Damage", VERSION, "Drekes");
  46. register_cvar("blockdamage_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  47.  
  48. register_concmd("amx_blockdamage", "CmdBlockDamage", ADMIN_BAN,
  49. "<name/steamid/userid> <0/1> ^"Block / Unblock a player from doing damage.^"");
  50.  
  51. register_concmd("amx_blockdamage_list", "CmdBlockDamageList", ADMIN_BAN,
  52. "Displays a list with all current connected no-damage players");
  53.  
  54. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "FwdPlayerTakeDamagePre", 0);
  55.  
  56. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  57. g_Vault = nvault_open("amx_blockdamage");
  58.  
  59. if(g_Vault == INVALID_HANDLE)
  60. set_fail_state("Could not open nvault.");
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public client_authorized(id)
  65. {
  66. new szAuthId[35];
  67. get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId));
  68.  
  69. new szDummy;
  70. nvault_get(g_Vault, szAuthId, szDummy);
  71.  
  72. if(szDummy)
  73. g_bNoDamage[id] = true;
  74.  
  75. else
  76. g_bNoDamage[id] = false;
  77. }
  78.  
  79. public CmdBlockDamage(id, iLvl, iCid)
  80. {
  81. if(!cmd_access(id, iLvl, iCid, 3))
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83.  
  84. new szArg[35], szNum[2],
  85. iPlayer;
  86.  
  87. read_argv(1, szArg, charsmax(szArg));
  88. read_argv(2, szNum, charsmax(szNum));
  89.  
  90. iPlayer = cmd_target(id, szArg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_NO_BOTS);
  91.  
  92. if(iPlayer)
  93. {
  94. new szAdminName[32], szAdminAuth[32];
  95. new szPlayerName[32], szPlayerAuth[32];
  96.  
  97. get_user_name(id, szAdminName, charsmax(szAdminName));
  98. get_user_name(iPlayer, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
  99. get_user_authid(id, szAdminAuth, charsmax(szAdminAuth));
  100. get_user_authid(iPlayer, szPlayerAuth, charsmax(szPlayerAuth));
  101.  
  102.  
  103. new bool: bNoDamage = g_bNoDamage[iPlayer] = !(szNum[0] == 0);
  104.  
  105. if(bNoDamage)
  106. nvault_set(g_Vault, szPlayerAuth, "1");
  107.  
  108. else
  109. nvault_remove(g_Vault, szPlayerAuth);
  110.  
  111. console_print(id, "[AMXX] %slocked damage for player %s", bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName);
  112.  
  113. show_activity(id, szAdminName, "%slocked damage for %s", bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName);
  114. log_amx("[AMXX] ADMIN ^"%s^" <%s> %slocked damage for ^"%s^" <%>", szAdminName, szAdminAuth,
  115. bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName, szPlayerAuth);
  116. }
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }
  120.  
  121.  
  122. public CmdBlockDamageList(id, iLvl, iCid)
  123. {
  124. if(!cmd_access(id, iLvl, iCid, 1))
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127. new szText[512], szName[32], iLen;
  128. iLen = formatex(szText, charsmax(szText), "Currently connected no-damage players:^n");
  129.  
  130. new iPlayers[32], iNum, iPlayer, iBlockedPlayers;
  131. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  132.  
  133. for(new i = 0; i < iNum; i++)
  134. {
  135. iPlayer = iPlayers[i];
  136.  
  137. if(!g_bNoDamage[iPlayer])
  138. continue;
  139.  
  140. iBlockedPlayers++;
  141.  
  142. get_user_name(iPlayer, szName, charsmax(szName));
  143.  
  144. iLen += format(szText[iLen], charsmax(szText) - iLen, "- %s^n", szName);
  145. }
  146.  
  147. if(!iBlockedPlayers)
  148. formatex(szText, charsmax(szText), "No no-damage players connected.");
  149.  
  150. console_print(id, szText);
  151.  
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154.  
  155. public FwdPlayerTakeDamagePre(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float: Damage, iDmgBits)
  156. return (IsPlayer(iAttacker) && g_bNoDamage[iAttacker]) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;


Az lenne a kérdésem, hogy akire ráadom a sebzésblokkolást, akkor azt a fáljt hova menti? Valaki megtudná mondani? Köszönöm előre is!

ha jol emlekszem addons/amxmodx/data/vault/

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hova ment?
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 13:25 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 07:14
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
DeteCT0R írta:
Falpar13 írta:
Adott ez a forráskód:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. *
  3. * Block Damage by Drekes
  4. *
  5. *
  6. * Description:
  7. * Enables / disables damage done by a player.
  8. *
  9. * Cvars:
  10. * None
  11. *
  12. * Commands:
  13. * amx_blockdamage <name/steamid/userid> <0/1> "Block / Unblock damage done by a player."
  14. * amx_blockdamage_list "List all the currently connected no-damage players"
  15. *
  16. * Credits:
  17. * Pan1c: Came up with the idea as a request here: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=149978
  18. *
  19. *
  20. * Changelog:
  21. * v1.0.0: Created plugin
  22. * v1.0.1: Removed Trie
  23. * v1.0.2: Optimized code
  24. *
  25. */
  26. #include <amxmodx>
  27. #include <amxmisc>
  28. #include <hamsandwich>
  29. #include <nvault>
  30.  
  31. #pragma semicolon 1
  32. #define VERSION "1.0.2"
  33.  
  34. #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)
  35.  
  36. new g_Vault,
  37. g_iMaxPlayers;
  38.  
  39.  
  40. new bool: g_bNoDamage[33];
  41.  
  42.  
  43. public plugin_init()
  44. {
  45. register_plugin("Block Damage", VERSION, "Drekes");
  46. register_cvar("blockdamage_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  47.  
  48. register_concmd("amx_blockdamage", "CmdBlockDamage", ADMIN_BAN,
  49. "<name/steamid/userid> <0/1> ^"Block / Unblock a player from doing damage.^"");
  50.  
  51. register_concmd("amx_blockdamage_list", "CmdBlockDamageList", ADMIN_BAN,
  52. "Displays a list with all current connected no-damage players");
  53.  
  54. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "FwdPlayerTakeDamagePre", 0);
  55.  
  56. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  57. g_Vault = nvault_open("amx_blockdamage");
  58.  
  59. if(g_Vault == INVALID_HANDLE)
  60. set_fail_state("Could not open nvault.");
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public client_authorized(id)
  65. {
  66. new szAuthId[35];
  67. get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId));
  68.  
  69. new szDummy;
  70. nvault_get(g_Vault, szAuthId, szDummy);
  71.  
  72. if(szDummy)
  73. g_bNoDamage[id] = true;
  74.  
  75. else
  76. g_bNoDamage[id] = false;
  77. }
  78.  
  79. public CmdBlockDamage(id, iLvl, iCid)
  80. {
  81. if(!cmd_access(id, iLvl, iCid, 3))
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83.  
  84. new szArg[35], szNum[2],
  85. iPlayer;
  86.  
  87. read_argv(1, szArg, charsmax(szArg));
  88. read_argv(2, szNum, charsmax(szNum));
  89.  
  90. iPlayer = cmd_target(id, szArg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_NO_BOTS);
  91.  
  92. if(iPlayer)
  93. {
  94. new szAdminName[32], szAdminAuth[32];
  95. new szPlayerName[32], szPlayerAuth[32];
  96.  
  97. get_user_name(id, szAdminName, charsmax(szAdminName));
  98. get_user_name(iPlayer, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
  99. get_user_authid(id, szAdminAuth, charsmax(szAdminAuth));
  100. get_user_authid(iPlayer, szPlayerAuth, charsmax(szPlayerAuth));
  101.  
  102.  
  103. new bool: bNoDamage = g_bNoDamage[iPlayer] = !(szNum[0] == 0);
  104.  
  105. if(bNoDamage)
  106. nvault_set(g_Vault, szPlayerAuth, "1");
  107.  
  108. else
  109. nvault_remove(g_Vault, szPlayerAuth);
  110.  
  111. console_print(id, "[AMXX] %slocked damage for player %s", bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName);
  112.  
  113. show_activity(id, szAdminName, "%slocked damage for %s", bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName);
  114. log_amx("[AMXX] ADMIN ^"%s^" <%s> %slocked damage for ^"%s^" <%>", szAdminName, szAdminAuth,
  115. bNoDamage ? "B" : "Unb", szPlayerName, szPlayerAuth);
  116. }
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }
  120.  
  121.  
  122. public CmdBlockDamageList(id, iLvl, iCid)
  123. {
  124. if(!cmd_access(id, iLvl, iCid, 1))
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127. new szText[512], szName[32], iLen;
  128. iLen = formatex(szText, charsmax(szText), "Currently connected no-damage players:^n");
  129.  
  130. new iPlayers[32], iNum, iPlayer, iBlockedPlayers;
  131. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  132.  
  133. for(new i = 0; i < iNum; i++)
  134. {
  135. iPlayer = iPlayers[i];
  136.  
  137. if(!g_bNoDamage[iPlayer])
  138. continue;
  139.  
  140. iBlockedPlayers++;
  141.  
  142. get_user_name(iPlayer, szName, charsmax(szName));
  143.  
  144. iLen += format(szText[iLen], charsmax(szText) - iLen, "- %s^n", szName);
  145. }
  146.  
  147. if(!iBlockedPlayers)
  148. formatex(szText, charsmax(szText), "No no-damage players connected.");
  149.  
  150. console_print(id, szText);
  151.  
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154.  
  155. public FwdPlayerTakeDamagePre(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float: Damage, iDmgBits)
  156. return (IsPlayer(iAttacker) && g_bNoDamage[iAttacker]) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;


Az lenne a kérdésem, hogy akire ráadom a sebzésblokkolást, akkor azt a fáljt hova menti? Valaki megtudná mondani? Köszönöm előre is!

ha jol emlekszem addons/amxmodx/data/vault/





igen ezt megkaptam én is, csak belenéztema fálj ba is vagy nem jeleniti meg vagy tényleg csak 2 sor van benne, és én azt keveslem kicsitt

_________________
Kép

Az AirDay csapat Facebook oldala Like! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hova ment?
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 13:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
nvaultot ugytudom nem notepadal kell megnyitani.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hova ment?
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 14:05 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 07:14
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
DeteCT0R írta:
nvaultot ugytudom nem notepadal kell megnyitani.


hanem mivel? :D

_________________
Kép

Az AirDay csapat Facebook oldala Like! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hova ment?
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 14:41 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.23. 14:55
Hozzászólások: 162
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 27 alkalommal
Google : .vault file viewer
Enjoy!

_________________
Fehér lányra nézni fault,fehér lányhoz szólni technikai fault,fehér lányhoz érni,na azért lincselés jár!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 152 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole