hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 17:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: saxxo az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Advanced reset score
HozzászólásElküldve: 2014.04.05. 08:19 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Üdv

Valakinek megvan az Advanced Reset Score?

Mert a csatolmány nem létezik. Ezt írja az oldal.


MEGVAN!

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Advanced reset score
HozzászólásElküldve: 2014.04.05. 09:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Advanced Resetscore"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. #define USE_CC 1
  12.  
  13. #if defined USE_CC
  14. #include <colorchat>
  15. #endif
  16.  
  17. #define ADMIN_NEED ADMIN_KICK
  18.  
  19. new cvar_enable;
  20.  
  21. new cvar_showall, cvar_showalladmin;
  22. new cvar_log, cvar_logadmin;
  23.  
  24. public plugin_init() {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  26.  
  27. cvar_enable = register_cvar("ars_enable", "1");
  28. cvar_showall = register_cvar("ars_showall", "0");
  29. cvar_showalladmin = register_cvar("ars_showall_admin", "1");
  30. cvar_log = register_cvar("ars_log", "0");
  31. cvar_logadmin = register_cvar("ars_log_admin", "1");
  32.  
  33. register_clcmd("say /rs", "resetscore_player");
  34. register_clcmd("say /resetscore", "resetscore_player");
  35. register_clcmd("say !rs", "resetscore_player");
  36. register_clcmd("say !resetscore", "resetscore_player");
  37. register_clcmd("resetscore", "resetscore_player");
  38.  
  39. register_clcmd("amx_resetscore", "resetscore_admin");
  40. register_clcmd("say amx_resetscore", "resetscore_admin");
  41. }
  42.  
  43. public resetscore_player(id)
  44. {
  45. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  46. return PLUGIN_CONTINUE;
  47.  
  48. if(!is_user_connected(id))
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50.  
  51. set_user_frags(id, 0);
  52. cs_set_user_deaths(id, 0);
  53. set_user_frags(id, 0);
  54. cs_set_user_deaths(id, 0);
  55.  
  56. new name[32]; get_user_name(id, name, 31);
  57.  
  58. if(get_pcvar_num(cvar_showall))
  59. {
  60. #if defined USE_CC
  61. ColorChat(0, BLUE, "[Multi[S]Kill]^x03 %s^x04 nullazta a statisztikajat.", name);
  62. #else
  63. client_print(0, print_chat, "%s nullazta a statisztikajat.", name);
  64. #endif
  65. }
  66. else
  67. {
  68. #if defined USE_CC
  69. ColorChat(id, BLUE, "[Multi[S]Kill]^x04 Sikeresen nullaztad a statisztikadat.");
  70. #else
  71. client_print(id, print_chat, "[Multi[S]Kill] - Sikeresen nullaztad a statisztikadat.");
  72. #endif
  73. }
  74.  
  75. if(get_pcvar_num(cvar_log))
  76. {
  77. log_amx("%s nullazta a statisztikajat", name);
  78. }
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81.  
  82. public resetscore_admin(id)
  83. {
  84. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  85. return PLUGIN_CONTINUE;
  86.  
  87. if(!is_user_connected(id))
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89.  
  90. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_NEED))
  91. return PLUGIN_HANDLED;
  92.  
  93. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost:", "menu_handler");
  94. new players[32], pnum, tempid;
  95. new szName[32], szTempid[10];
  96. get_players(players, pnum);
  97. for( new i; i<pnum; i++ )
  98. {
  99. tempid = players[i];
  100. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  101. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  102. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  103. }
  104. menu_display(id, menu, 0);
  105.  
  106.  
  107.  
  108.  
  109.  
  110.  
  111. return PLUGIN_HANDLED;
  112. }
  113.  
  114.  
  115.  
  116.  
  117.  
  118. public menu_handler(id, menu, item)
  119. {
  120. if(item == MENU_EXIT)
  121. {
  122. menu_destroy(menu);
  123. return PLUGIN_HANDLED;
  124. }
  125. new data[6], szName[64];
  126. new access, callback;
  127. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  128. new tempid = str_to_num(data);
  129. if(is_user_connected(tempid))
  130. {
  131. set_user_frags(tempid, 0);
  132. cs_set_user_deaths(tempid, 0);
  133. set_user_frags(tempid, 0);
  134. cs_set_user_deaths(tempid, 0);
  135.  
  136. new name[32], tempname[32]; get_user_name(id, name, 31); get_user_name(tempid, tempname, 31);
  137.  
  138. if(get_pcvar_num(cvar_showalladmin))
  139. {
  140. #if defined USE_CC
  141. ColorChat(0, GREEN, "[Multi[S]Kill]^x03 %s^x04 nullazta ^x03%s^x04 statisztikajat.", name, tempname);
  142. #else
  143. client_print(0, print_chat, "[Multi[S]Kill] %s nullazta %s statisztikajat.", name, tempname);
  144. #endif
  145. }
  146. else
  147. {
  148. #if defined USE_CC
  149. ColorChat(id, BLUE, "[Multi[S]Kill]^x04 Sikeresen nullaztad ^x03%s^x04 statisztikajat.", tempname);
  150. ColorChat(tempid, BLUE, "[Multi[S]Kill]^x03 %s^x04 nullazta a statisztikadat.", name);
  151. #else
  152. client_print(id, print_chat, "[Multi[S]Kill] Sikeresen nullaztad %s statisztikajat.", tempname);
  153. client_print(tempid, print_chat, "[Multi[S]Kill] %s nullazta a statisztikadat.", name);
  154. #endif
  155. }
  156.  
  157. if(get_pcvar_num(cvar_logadmin))
  158. {
  159. log_amx("[Multi[S]Kill] - Server nullazta %s jatekos statisztikajat.", name, tempname);
  160. }
  161. }
  162. menu_destroy(menu);
  163. return PLUGIN_HANDLED;
  164. }
  165. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  166. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  167. */
  168.  

Tessék.
csak a MultiSkillt kell átírkálni :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Advanced reset score
HozzászólásElküldve: 2014.04.05. 09:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
ott írja,hogy "MEGVAN" nem?:)

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Advanced reset score
HozzászólásElküldve: 2014.04.05. 09:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
alfanero írta:
ott írja,hogy "MEGVAN" nem?:)

Bocsi, nem figyeltem mert eléggé kómás vagyok:S

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole