hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 470 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 469 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Hangok HUD-ban Ékezetesek
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 17:07 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.08. 16:31
Hozzászólások: 181
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Üdv, miért nem ékezetes a betűk benne(Ha jó tom vlami más módszerrel lehet megcsinni de nem tom) ?
Valaki megcsinálná menne a köszönet :)

SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[7][] = {
  14. "DmX_DC_Ulti/multikill",
  15. "DmX_DC_Ulti/ultrakill",
  16. "DmX_DC_Ulti/monsterkill",
  17. "DmX_DC_Ulti/killingspree",
  18. "DmX_DC_Ulti/rampage",
  19. "DmX_DC_Ulti/holyshit",
  20. "DmX_DC_Ulti/godlike"};
  21.  
  22. new stkmessages[7][] = {
  23. "%s: Egy Brutális állat!",
  24. "HALÁL HALÁL HALÁL!",
  25. "Vérző csirkék %s Az isten",
  26. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP",
  27. "%s: Elpusztithatatlan",
  28. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA!",
  29. "V É R F Ű R D Ő"};
  30.  
  31.  
  32. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  33. "'Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  34.  
  35. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik",
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat kinyírták, sok szerencsét",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az útolsó"}
  40.  
  41. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad életmentő csomag",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyírták, sok szerencsét",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az útolsó"}
  46.  
  47. get_streak()
  48. {
  49. new streak[3]
  50. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  51. return read_flags(streak)
  52. }
  53.  
  54. public death_event(id)
  55. {
  56. new streak = get_streak()
  57.  
  58. if ((streak&1) || (streak&2))
  59. {
  60. new killer = read_data(1);
  61. new victim = read_data(2);
  62.  
  63. kills[killer] += 1;
  64. kills[victim] = 0;
  65. deaths[killer] = 0;
  66. deaths[victim] += 1;
  67.  
  68. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  69. {
  70. if (kills[killer] == levels[i])
  71. {
  72. announce(killer, i);
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75. }
  76. }
  77. return PLUGIN_CONTINUE;
  78. }
  79.  
  80. announce(killer, level)
  81. {
  82. new streak = get_streak()
  83.  
  84. if (streak&1)
  85. {
  86. new name[32];
  87.  
  88. get_user_name(killer, name, 32);
  89. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  90. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  91. }
  92.  
  93. if (streak&2){
  94. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public reset_hud(id)
  99. {
  100. new streak = get_streak()
  101.  
  102. if (streak&1)
  103. {
  104.  
  105. if (kills[id] > levels[0])
  106. {
  107. client_print(id, print_chat,
  108. "* Te %d öltél így tovább", kills[id]);
  109.  
  110. }
  111.  
  112. else if (deaths[id] > 1)
  113. {
  114. client_print(id, print_chat,
  115. "* Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban...", deaths[id]);
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public client_connect(id)
  121. {
  122. new streak = get_streak()
  123.  
  124. if ((streak&1) || (streak&2))
  125. {
  126. kills[id] = 0;
  127. deaths[id] = 0;
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public knife_kill()
  132. {
  133. new kniffmode[4]
  134. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  135. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  136.  
  137. if (kniffmode_bit & 1)
  138. {
  139. new killer_id = read_data(1)
  140. new victim_id = read_data(2)
  141. new killer_name[33], victim_name[33]
  142.  
  143. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  144. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  145.  
  146.  
  147. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  148. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  149. }
  150.  
  151. if (kniffmode_bit & 2)
  152. {
  153. client_cmd(0,"spk DmX_DC_Ulti/knife")
  154. }
  155. }
  156.  
  157.  
  158. public roundend_msg(id)
  159.  
  160. alone_ann = 0
  161.  
  162. public death_msg(id)
  163. {
  164.  
  165. new lmmode[8]
  166. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  167. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  168.  
  169. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  170. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  171. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  172.  
  173. if (ict==1&&ite==1)
  174. {
  175. new name1[32], name2[32]
  176. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  177. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  178. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  179.  
  180. if (lmmode_bit & 1)
  181. {
  182. if (lmmode_bit & 2)
  183. {
  184. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  185. }
  186.  
  187. else
  188. {
  189. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  190. }
  191.  
  192. if (lmmode_bit & 4)
  193. {
  194. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  195. }
  196. }
  197. }
  198. else
  199. {
  200. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  201. {
  202. last=players_ct[0]
  203. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  204. }
  205.  
  206. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  207. {
  208. last=players_t[0]
  209. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  210. }
  211.  
  212. else
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. alone_ann = last
  217. new name[32]
  218. get_user_name(last,name,32)
  219.  
  220. if (lmmode_bit & 1)
  221. {
  222. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 2)
  225. {
  226. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  227. }
  228.  
  229. else
  230. {
  231. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. if (lmmode_bit & 4)
  236. {
  237. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  238. }
  239. }
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242.  
  243.  
  244. public hs()
  245. {
  246. new hsmode[4]
  247. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  248. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  249.  
  250. if (hsmode_bit & 1)
  251. {
  252. new killer_id = read_data(1)
  253. new victim_id = read_data(2)
  254. new victim_name[33]
  255.  
  256. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  257.  
  258. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  259. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLÖVÉS!::",victim_name)
  260. }
  261.  
  262. if (hsmode_bit & 2)
  263. {
  264. client_cmd(0,"spk DmX_DC_Ulti/headshot")
  265. }
  266. }
  267.  
  268. public plugin_precache()
  269. {
  270. precache_sound("DmX_DC_Ulti/monsterkill.wav")
  271. precache_sound("DmX_DC_Ulti/godlike.wav")
  272. precache_sound("DmX_DC_Ulti/headshot.wav")
  273. precache_sound("DmX_DC_Ulti/knife.wav")
  274. precache_sound("DmX_DC_Ulti/killingspree.wav")
  275. precache_sound("DmX_DC_Ulti/multikill.wav")
  276. precache_sound("DmX_DC_Ulti/ultrakill.wav")
  277. precache_sound("DmX_DC_Ulti/prepare.wav")
  278. precache_sound("DmX_DC_Ulti/rampage.wav")
  279. precache_sound("DmX_DC_Ulti/holyshit.wav")
  280.  
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283.  
  284.  
  285.  
  286. public plugin_init()
  287. {
  288. register_plugin("Magyar Ulti Hangok","2.0","LaGgeR")
  289. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  290. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  291. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  292. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  293. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  294. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  295. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  296. register_cvar("lastman_mode","abc")
  297. register_cvar("streak_mode","ab")
  298. register_cvar("kniff_mode","ab")
  299. register_cvar("hs_mode","ab")
  300.  
  301. return PLUGIN_CONTINUE
  302. }
  303.  
  304. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  305. {
  306. new count = 1, players[32]
  307. static msg[191]
  308. vformat(msg, 190, input, 3)
  309.  
  310. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  311. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  312. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  313. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  314. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  315. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  316. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  317. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  318. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  319. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  320. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  321. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  322. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  323. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  324. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  325. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  326. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  327. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  328. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  329. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  330. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  331.  
  332. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  333. {
  334. for (new i = 0; i < count; i++)
  335. {
  336. if (is_user_connected(players[i]))
  337. {
  338. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  339. write_byte(players[i])
  340. write_string(msg)
  341. message_end()
  342. }
  343. }
  344. }
  345. return PLUGIN_HANDLED
  346. }

_________________

[AMXX]
Általam feltöltött pluginok


Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok HUD-ban Ékezetesek
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 17:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
elmented utf8ba azt kész

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok HUD-ban Ékezetesek
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 18:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Mentés másként--> ANSI helyett -->UTF-8

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok HUD-ban Ékezetesek
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 21:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[7][] = {
  14. "DmX_DC_Ulti/multikill",
  15. "DmX_DC_Ulti/ultrakill",
  16. "DmX_DC_Ulti/monsterkill",
  17. "DmX_DC_Ulti/killingspree",
  18. "DmX_DC_Ulti/rampage",
  19. "DmX_DC_Ulti/holyshit",
  20. "DmX_DC_Ulti/godlike"};
  21.  
  22. new stkmessages[7][] = {
  23. "%s: Egy Brutális állat!",
  24. "HALáL HALáL HALáL!",
  25. "Vérző csirkĂ©k %s Az isten",
  26. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP",
  27. "%s: Elpusztithatatlan",
  28. "%s: AZ ARÉNA KIRÁ"LYA!",
  29. "V É R F Ăś R D Ĺ"};
  30.  
  31.  
  32. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  33. "'Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  34.  
  35. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik",
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: RemĂ©lem van nálad Ă©letmentő csomag",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat kinyírták, sok szerencsĂ©t",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolsĂł"}
  40.  
  41. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): RemĂ©lem van nálad Ă©letmentő csomag",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyírták, sok szerencsĂ©t",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolsĂł"}
  46.  
  47. get_streak()
  48. {
  49. new streak[3]
  50. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  51. return read_flags(streak)
  52. }
  53.  
  54. public death_event(id)
  55. {
  56. new streak = get_streak()
  57.  
  58. if ((streak&1) || (streak&2))
  59. {
  60. new killer = read_data(1);
  61. new victim = read_data(2);
  62.  
  63. kills[killer] += 1;
  64. kills[victim] = 0;
  65. deaths[killer] = 0;
  66. deaths[victim] += 1;
  67.  
  68. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  69. {
  70. if (kills[killer] == levels[i])
  71. {
  72. announce(killer, i);
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75. }
  76. }
  77. return PLUGIN_CONTINUE;
  78. }
  79.  
  80. announce(killer, level)
  81. {
  82. new streak = get_streak()
  83.  
  84. if (streak&1)
  85. {
  86. new name[32];
  87.  
  88. get_user_name(killer, name, 32);
  89. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  90. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  91. }
  92.  
  93. if (streak&2){
  94. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public reset_hud(id)
  99. {
  100. new streak = get_streak()
  101.  
  102. if (streak&1)
  103. {
  104.  
  105. if (kills[id] > levels[0])
  106. {
  107. client_print(id, print_chat,
  108. "* Te %d öltíl így tovább", kills[id]);
  109.  
  110. }
  111.  
  112. else if (deaths[id] > 1)
  113. {
  114. client_print(id, print_chat,
  115. "* Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban...", deaths[id]);
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public client_connect(id)
  121. {
  122. new streak = get_streak()
  123.  
  124. if ((streak&1) || (streak&2))
  125. {
  126. kills[id] = 0;
  127. deaths[id] = 0;
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public knife_kill()
  132. {
  133. new kniffmode[4]
  134. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  135. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  136.  
  137. if (kniffmode_bit & 1)
  138. {
  139. new killer_id = read_data(1)
  140. new victim_id = read_data(2)
  141. new killer_name[33], victim_name[33]
  142.  
  143. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  144. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  145.  
  146.  
  147. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  148. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  149. }
  150.  
  151. if (kniffmode_bit & 2)
  152. {
  153. client_cmd(0,"spk DmX_DC_Ulti/knife")
  154. }
  155. }
  156.  
  157.  
  158. public roundend_msg(id)
  159.  
  160. alone_ann = 0
  161.  
  162. public death_msg(id)
  163. {
  164.  
  165. new lmmode[8]
  166. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  167. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  168.  
  169. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  170. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  171. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  172.  
  173. if (ict==1&&ite==1)
  174. {
  175. new name1[32], name2[32]
  176. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  177. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  178. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  179.  
  180. if (lmmode_bit & 1)
  181. {
  182. if (lmmode_bit & 2)
  183. {
  184. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  185. }
  186.  
  187. else
  188. {
  189. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  190. }
  191.  
  192. if (lmmode_bit & 4)
  193. {
  194. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  195. }
  196. }
  197. }
  198. else
  199. {
  200. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  201. {
  202. last=players_ct[0]
  203. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  204. }
  205.  
  206. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  207. {
  208. last=players_t[0]
  209. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  210. }
  211.  
  212. else
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. alone_ann = last
  217. new name[32]
  218. get_user_name(last,name,32)
  219.  
  220. if (lmmode_bit & 1)
  221. {
  222. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 2)
  225. {
  226. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  227. }
  228.  
  229. else
  230. {
  231. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. if (lmmode_bit & 4)
  236. {
  237. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  238. }
  239. }
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242.  
  243.  
  244. public hs()
  245. {
  246. new hsmode[4]
  247. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  248. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  249.  
  250. if (hsmode_bit & 1)
  251. {
  252. new killer_id = read_data(1)
  253. new victim_id = read_data(2)
  254. new victim_name[33]
  255.  
  256. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  257.  
  258. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  259. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLÖVÉS!::",victim_name)
  260. }
  261.  
  262. if (hsmode_bit & 2)
  263. {
  264. client_cmd(0,"spk DmX_DC_Ulti/headshot")
  265. }
  266. }
  267.  
  268. public plugin_precache()
  269. {
  270. precache_sound("DmX_DC_Ulti/monsterkill.wav")
  271. precache_sound("DmX_DC_Ulti/godlike.wav")
  272. precache_sound("DmX_DC_Ulti/headshot.wav")
  273. precache_sound("DmX_DC_Ulti/knife.wav")
  274. precache_sound("DmX_DC_Ulti/killingspree.wav")
  275. precache_sound("DmX_DC_Ulti/multikill.wav")
  276. precache_sound("DmX_DC_Ulti/ultrakill.wav")
  277. precache_sound("DmX_DC_Ulti/prepare.wav")
  278. precache_sound("DmX_DC_Ulti/rampage.wav")
  279. precache_sound("DmX_DC_Ulti/holyshit.wav")
  280.  
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283.  
  284.  
  285.  
  286. public plugin_init()
  287. {
  288. register_plugin("Magyar Ulti Hangok","2.0","LaGgeR")
  289. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  290. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  291. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  292. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  293. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  294. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  295. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  296. register_cvar("lastman_mode","abc")
  297. register_cvar("streak_mode","ab")
  298. register_cvar("kniff_mode","ab")
  299. register_cvar("hs_mode","ab")
  300.  
  301. return PLUGIN_CONTINUE
  302. }
  303.  
  304. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  305. {
  306. new count = 1, players[32]
  307. static msg[191]
  308. vformat(msg, 190, input, 3)
  309.  
  310. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  311. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  312. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  313. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  314. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  315. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  316. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  317. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  318. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  319. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  320. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  321. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  322. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  323. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  324. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  325. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  326. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  327. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  328. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  329. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  330. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  331.  
  332. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  333. {
  334. for (new i = 0; i < count; i++)
  335. {
  336. if (is_user_connected(players[i]))
  337. {
  338. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  339. write_byte(players[i])
  340. write_string(msg)
  341. message_end()
  342. }
  343. }
  344. }
  345. return PLUGIN_HANDLED
  346. }


Miért nem így csinálod?
Tessék,szerintem sokkal egyszerűbb,de kinek a pap kinek a papné!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok HUD-ban Ékezetesek
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 21:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Tessék ez UTF8-as kódolásban van:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[7][] = {
  14. "DmX_DC_Ulti/multikill",
  15. "DmX_DC_Ulti/ultrakill",
  16. "DmX_DC_Ulti/monsterkill",
  17. "DmX_DC_Ulti/killingspree",
  18. "DmX_DC_Ulti/rampage",
  19. "DmX_DC_Ulti/holyshit",
  20. "DmX_DC_Ulti/godlike"};
  21.  
  22. new stkmessages[7][] = {
  23. "%s: Egy Brutális állat!",
  24. "HALÁL HALÁL HALÁL!",
  25. "Vérző csirkék %s Az isten",
  26. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP",
  27. "%s: Elpusztíthatatlan",
  28. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA!",
  29. "V É R F Ű R D Ő"};
  30.  
  31.  
  32. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  33. "Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  34.  
  35. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik",
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat kinyírták, sok szerencsét",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az útolsó"}
  40.  
  41. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad életmentő csomag",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyírták, sok szerencsét",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az útolsó"}
  46.  
  47. get_streak()
  48. {
  49. new streak[3]
  50. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  51. return read_flags(streak)
  52. }
  53.  
  54. public death_event(id)
  55. {
  56. new streak = get_streak()
  57.  
  58. if ((streak&1) || (streak&2))
  59. {
  60. new killer = read_data(1);
  61. new victim = read_data(2);
  62.  
  63. kills[killer] += 1;
  64. kills[victim] = 0;
  65. deaths[killer] = 0;
  66. deaths[victim] += 1;
  67.  
  68. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  69. {
  70. if (kills[killer] == levels[i])
  71. {
  72. announce(killer, i);
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75. }
  76. }
  77. return PLUGIN_CONTINUE;
  78. }
  79.  
  80. announce(killer, level)
  81. {
  82. new streak = get_streak()
  83.  
  84. if (streak&1)
  85. {
  86. new name[32];
  87.  
  88. get_user_name(killer, name, 32);
  89. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  90. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  91. }
  92.  
  93. if (streak&2){
  94. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public reset_hud(id)
  99. {
  100. new streak = get_streak()
  101.  
  102. if (streak&1)
  103. {
  104.  
  105. if (kills[id] > levels[0])
  106. {
  107. client_print(id, print_chat,
  108. "* Te %d öltél így tovább", kills[id]);
  109.  
  110. }
  111.  
  112. else if (deaths[id] > 1)
  113. {
  114. client_print(id, print_chat,
  115. "* Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban...", deaths[id]);
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public client_connect(id)
  121. {
  122. new streak = get_streak()
  123.  
  124. if ((streak&1) || (streak&2))
  125. {
  126. kills[id] = 0;
  127. deaths[id] = 0;
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public knife_kill()
  132. {
  133. new kniffmode[4]
  134. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  135. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  136.  
  137. if (kniffmode_bit & 1)
  138. {
  139. new killer_id = read_data(1)
  140. new victim_id = read_data(2)
  141. new killer_name[33], victim_name[33]
  142.  
  143. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  144. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  145.  
  146.  
  147. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  148. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  149. }
  150.  
  151. if (kniffmode_bit & 2)
  152. {
  153. client_cmd(0,"spk DmX_DC_Ulti/knife")
  154. }
  155. }
  156.  
  157.  
  158. public roundend_msg(id)
  159.  
  160. alone_ann = 0
  161.  
  162. public death_msg(id)
  163. {
  164.  
  165. new lmmode[8]
  166. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  167. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  168.  
  169. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  170. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  171. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  172.  
  173. if (ict==1&&ite==1)
  174. {
  175. new name1[32], name2[32]
  176. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  177. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  178. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  179.  
  180. if (lmmode_bit & 1)
  181. {
  182. if (lmmode_bit & 2)
  183. {
  184. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  185. }
  186.  
  187. else
  188. {
  189. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  190. }
  191.  
  192. if (lmmode_bit & 4)
  193. {
  194. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  195. }
  196. }
  197. }
  198. else
  199. {
  200. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  201. {
  202. last=players_ct[0]
  203. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  204. }
  205.  
  206. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  207. {
  208. last=players_t[0]
  209. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  210. }
  211.  
  212. else
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. alone_ann = last
  217. new name[32]
  218. get_user_name(last,name,32)
  219.  
  220. if (lmmode_bit & 1)
  221. {
  222. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 2)
  225. {
  226. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  227. }
  228.  
  229. else
  230. {
  231. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. if (lmmode_bit & 4)
  236. {
  237. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  238. }
  239. }
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242.  
  243.  
  244. public hs()
  245. {
  246. new hsmode[4]
  247. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  248. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  249.  
  250. if (hsmode_bit & 1)
  251. {
  252. new killer_id = read_data(1)
  253. new victim_id = read_data(2)
  254. new victim_name[33]
  255.  
  256. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  257.  
  258. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  259. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLÖVÉS!::",victim_name)
  260. }
  261.  
  262. if (hsmode_bit & 2)
  263. {
  264. client_cmd(0,"spk DmX_DC_Ulti/headshot")
  265. }
  266. }
  267.  
  268. public plugin_precache()
  269. {
  270. precache_sound("DmX_DC_Ulti/monsterkill.wav")
  271. precache_sound("DmX_DC_Ulti/godlike.wav")
  272. precache_sound("DmX_DC_Ulti/headshot.wav")
  273. precache_sound("DmX_DC_Ulti/knife.wav")
  274. precache_sound("DmX_DC_Ulti/killingspree.wav")
  275. precache_sound("DmX_DC_Ulti/multikill.wav")
  276. precache_sound("DmX_DC_Ulti/ultrakill.wav")
  277. precache_sound("DmX_DC_Ulti/prepare.wav")
  278. precache_sound("DmX_DC_Ulti/rampage.wav")
  279. precache_sound("DmX_DC_Ulti/holyshit.wav")
  280.  
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283.  
  284.  
  285.  
  286. public plugin_init()
  287. {
  288. register_plugin("Magyar Ulti Hangok","2.0","LaGgeR")
  289. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  290. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  291. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  292. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  293. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  294. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  295. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  296. register_cvar("lastman_mode","abc")
  297. register_cvar("streak_mode","ab")
  298. register_cvar("kniff_mode","ab")
  299. register_cvar("hs_mode","ab")
  300.  
  301. return PLUGIN_CONTINUE
  302. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hangok HUD-ban Ékezetesek
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 15:01 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.08. 16:31
Hozzászólások: 181
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Köszönöm a válaszokat ,de sikerült pawn studioval UTF8 Kódolásban elmenteni

Beckx azért nem ugy csinálom mert az nem vonatkozik a HUDra és nem jeleniti meg

_________________

[AMXX]
Általam feltöltött pluginok


Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 150 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole